Ppfff heel verhaal getypt springt het weg!! Pff.. Nog maar eens proberen..haha.. @hajar, bij ons was het de 2de ronde raak met 50mg...erg onverwachts aangezien ik geen nieuwe ronde meer zou starten wegens de slechte zaadkwaliteit van mijn man.. Waarschijnlijk is die dus toch niet zo slecht.. @xd, hoop idd dat ze er dinsdag al is maar merk nog erg weinig dus verwacht er niet heel veel van.. Haha..klossen heb ik ook nog niet onder het bed..dan kom ik echt mijn bed niet meer in! Ppff.. Staan naast het beddus als de kraamhulp het graag wil zet mijn man ze meteen eronder.. @mol, strooi veel hcg jullie kant op! Duim dat dit jullie maand gaat worden!!! @eevie, moe zijn is een van de eerste kwaaltjes!! Dus zit helemaal goed meid..
Spannende tijd voor je Fredje!! Ik denk dat ik dat met die klossen ook doe, merk nu al met in en uit bed stappen dat dat niet zo soepel gaat als normaal. Mn vriend lacht me steeds uit haha... Ooohh wat vind hij me sexy op dit moment
@Blondy: Vervelend he, steeds weer opnieuw je verhaal doen. Wel fijn dat je nu ook FM's krijgt! @Lelymupske: Dat klinkt goed!! @Mol81: Jaaaa wat goed! En zo snel ook al, wat fijn dat de Femara meteen goed werkt! En ik hoop heel hard met je mee dat jullie beebje deze dagen gemaakt gaat worden @Fredje: Dat zou wel heel bijzonder zijn als jullie beeb op je verjaardag komt! @Lydia1986: Alvast succes voor dinsdag! Gaat vast goedkomen @Xd24: Haha ik zie het al helemaal voor me van de zwangerschapsgym en groot gelijk wat die massage betreft @Eevie: Wat goed dat je moe bent, tenminste dat klinkt heel zwanger! Succes met de kwaaltjes! Hier morgenmiddag weer FM. Dan ga ik ook meteen de korte LF van de laatste keer bespreken. Verder heb ik al verschillende dagen erge hoofdpijn. Vorige ronde met spuiten nergens last van, ik was er al zo blij mee, omdat ik het met clomid wel steeds had. De avond na de pregnyl had ik het wel, maar verder niet. Nu maar hopen dat het alleen deze ronde is, want elke maand zo'n hoofdpijn is ook geen pretje
@ Koolmees, ik duim voor je voor morgen!! Wat balen die hoofdpijn. En als het goed is is dat niet elke maand, want je moet deze maand gewoon zwanger zijn oke
wat een rust hier! Fredje: al aan het bevallen? Vandaag kijken of het ei weg is. We hebben ons best gedaan met klussen!
Spanniend Mol!! Hopelijk is het jullie gelukt @ hier,alles goed. Gisteren een wat gekke kleur afscheiding (sorry). Had de vk gebeld en ze dacht misschien aan een blaasontsteking, vanochtend bij de ha laten testen en dit is niet het geval. Gelukkig, anders moest ik aan de antibiotica en ik heb heel de zwangerschap nog geen medicijn gehad en doe dit liever ook niet. Wat het wel is geen idee... Vk zei dat de afscheiding sowieso wat veranderd, dus dat zal het wel zijn. Maandag liggingsecho
Dankjewel dames voor het duimen We zullen straks zien of het z'n vruchten heeft afgeworpen. Afspraak is om 18.10 uur. @Mol81: Ik duim voor je dat het ei weg is en mooi bevrucht gaat worden! Het zaad van jouw mannetje was goed dacht ik toch? @Xd24: Gelukkig geen blaasontsteking, wel goed dat je het even hebt laten checken. Spannend voor maandag!
Hoi dames, Ei is weg! Wij hebben ons best gedaan met klussen dus we hebben deze ronde meer kansen dan de afgelopen maanden! Koolmees: succes vanavond. Idd; zaad van Molman is prima. Het is verdacht stil rondom Fredje... XD: en, was het blaasontsteking?
Haha,, helaas nog geen babynieuws hier... Vannacht wel flink voorweeen gehad,. Dacht echt dat het ging beginnen maar helaas.. Het is nu weer allemaal rustig! Beeb is wel verdacht stilvandaag en heb nog steeds menstruatiepijn en rugpijn dus wie weet? ..voor mij mag het in ieder geval.. Verder veel last van mijn darmen en al 2x moeten overgeven..,. Zou dat erbij horen!? Of misschien weer buikgriep? @mol, Jullie hebben in ieder geval jullie best gedaan..duim dat dit jullie maand wordt! @xd. Fijn dat het geen blaasontsteking is! Is de vreemde afscheiding verdwenen? @koolmees, spannend! Duim voor je!
@Mol81: Wat een goed nieuws! Deze maand moet gewoon jullie maand gaan worden! @Fredje: Het wordt bij jou steeds spannender!!! Ben benieuwd! Hier vanavond voor de eerste FM geweest. Snel aan de beurt en ook snel weer buiten Helaas nog alleen maar kleine eitjes. Elke gyn bij Geertgen geeft meteen als reactie bij de 1e keer kijken: Goh, dit zijn nou typische PCO-eierstokken. En bij mijn vorige zkh konden ze me tot het laatst toe nog niet zeggen of het nou wel of niet PCO was Ik heb het ook gehad over de korte LF van de vorige maand. De gyn wilde daar nog geen andere medicatie voor geven. Hij zei dat dit wel vaker kon bij de 1e keer spuiten en dat het misschien ook komt doordat de 1e fase van de cyclus nog te lang duurt. Ik moet nu weer ophogen en 112.5 Gonal-f gaan spuiten. Hij wil eerst de 1e fase van de cyclus korter/beter krijgen en als de LF dan nog te kort is, pas daar iets aan gaan doen. Hij had het ook over een mogelijk tekort aan bijnierschorshormoon en heeft daar een aantekening over gemaakt. Dat is weer wat om op te gaan googlen Al met al weer een heleboel om over na te denken Komende dinsdagavond weer terug voor de 2e FM.
@Koolmees: ik snap wel dat hij dat zegt, nog n maandje wachten. Het is alleen wel goed dat je het vast aangekaart hebt! Hopelijk werkt een hogere dosis. Ik weet dat dit een moeilijke fase is. Maar echt meid, je weet het als je de juiste combi hebt gevonden. Ik denk aan je, knuffel! Kan me voorstellen dat Fredje gek wordt van alle mensen die vragen of de beeb er al is. Maar ze kan niet in die buik blijven zitten, dus we blijven wachten en duimen. Heerlijk, die spanning! Hier geen nieuws... Gisteren hebben we het aan onze vrienden verteld. We hebben nog niet 1x blij aan iemand kunnen vertellen dat ik zwanger ben. Ze reageerden super, dus dat was helemaal tof!! Ik heb wel zo veel spanning voor maandag dat ik er iedere dag rugpijn van heb. Lig gelukkig in bed, maar lopen en zitten doet zooooo veel pijn. Morgen de bruiloft van n vriendinnetje. Was erg bang dat ik m'n mooie jurk niet meer zou passen, maar gelukkig past het nog! Hopen dat m'n rug normaal doet. En niet aan maandag denken is moeilijk; ik ben 1 van de 7 zwangeren morgen!! Het komt goed. Ik ga voor deze beeb! Slaap lekker liefjes!
@Eevie: Ik heb er nog steeds vertrouwen in dat het goed komt. En jij bent hier in dit topic daarvan het voorbeeld Ik ben in ieder geval blij dat ze me daar serieus nemen en serieus hun best doen om me zwanger te maken, zonder met de vinger te wijzen en te zeuren over mijn gewicht En jij geniet ervan morgen, je bent gewoon lekker zwanger en dat zal maandag nog wel eens bevestigd gaan worden! Het wordt nu toch echt tijd voor een zwangerschapsbanner hoor meid
Nou.. mn bed staat op klossen.. heerlijk.. even wennen met in en uitstappen.. maar stukken beter dit... ben helemaal blij.. nu Slapen.. op grote hoogte.. Whaha.. ben benieuwd hoe bas het vind als hij morgen ons bed ziet.. hij kan er nu niet meer in klimmen.. Haha.. ff zorgen voor een opstapje
Ben al weer wakker, heb erg slecht geslapen... Ik heb gedroomd dat m'n auto gestolen was, met m'n tas erin, tijdens de bruiloft. Word je ook niet lekker wakker! Ben onrustig... Zenuwen voor vandaag denk ik! Altijd leuk, bruiloften! @koolmees: ik weet niet goed hoe lang ik zwanger ben! Ik durf maandag pas n banner te maken. Maar als het goed zit, dan maak ik er meteen één! @lely: heerlijk dat je bed hoger staat. Dat zal vast veel schelen. Ben benieuwd naar de reactie van Bas!!
@ Fredje, vreemde afscheiding is verdwenen. Ik denk dat er gewoon een klein adertje gesprongen was waardoor het een beetje bruinig was. Tis allemaal erg gevoelig down under Hoe is het met je? @ Mol, hoe voel je je? @ Lely, en hoe reageerde Bas op jullie hoge bed. Ik moet er echt niet aan denken het bed op klossen te zetten, ik moet me nu al het bed uitrollen als het bed dan ook nog hoog is heb ik een takelwagen nodig denk ik @ Eevie, rugpijn.. Ook weer een verschijnsel he Veel plezier op de bruiloft! @ Koolmees, ben benieuwd dinsdag naar de FM! @ hier, al een paar dagen echt zon spierpijn in mn rug, zal vast zijn omdat mn houding wat anders is. Ben die buik wel een beetje zat, nouja de buik en het getrappel zelf vind ik heerlijk. Maar het is allemaal wat zwaarder. Gisterenavond wezen shoppen met mn vriend en na 2 uur ben ik gebroken, terwijl ik normaal dag en nacht kan shoppen. Wilde ook echt naar huis. Mn vriend zei al ben je ziek, jij en niet meer willen shoppen?! Heb leuke schoenen gekocht alleen dat passen hahaha, voel me dan echt een debieletje. Kan gewoon niet meer goed bij mn voeten. En heb nu schoentjes met een open teen dus vanmiddag moet mn vriend mn teennagels even lakken. Dat kan ik echt niet meer hahaha, ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien
Hoi meiden, Dank je wel vorige week voor jullie reacties. Ik zie dat iedereen erg begaan is met elkaar. Heb een hectische week achter de rug, want was een paar dagen behoorlijk beroerd. Ik dacht eigenlijk dat het door de medicatie (dostinex) kwam, want dat was steeds al zo. In de bijsluiter van dostinex staat dat je iedere week een zwangerschapstest moet doen voordat je de medicatie inneemt. Tot mijn stomme verbazing stonden er ineens 2 streepjes in het uitleesvenster. Ik geloof het gewoon niet, dus nog een test gehaald en ook die is positief. Ik snap er echt niks van na al die berichten bij de gyn. Ergens ben ik happy, maar ik weet dus helemaal niets zeker dus maandag maar meteen de gyn of ha bellen. Fijne dag allemaal!
@ Charrie, dus je bent zwanger zonder medicatie als ik het zo begrijp?? Snap dat je vol ongeloof zit. Ik heb dit ook gehad. Maaruuhh.. PROFICIAT!!!