Eevie: Wat fijn! Een kloppend hartje.. Lely: Vervelend je bekken.. Heb je al fysio? Langzaam traplopen helpt echt! (1e voet op traptrede, 2e voet erbij en dan pas door naar de volgende traptrede, tot boven) Lydia: Veel plezier morgen.. Magic: Vervelend van je paard! Maar je gaat een mooie tijd tegemoet met je baby he.. Xd: Heerlijk verlof! Zijn je nagels nog mooi gelakt? Haha.. Charrie: Gefeliciteerd joh! Super.. Fredje: Fijne verjaardag alvast morgen.. Wie weet met baby! Poemel: Voel je je alweer beter? Niet meer verkouden? Koolmees: Succes morgen op je 2e fm he! Hoop op eitjes.. Mol: Beterschap he! Succes op het wachtbankje.. Blondy: Hoe is het bij jou? @Nina: Hier, zoals aan mn banner te zien is, ongesteld geworden.. Jammer, maar waar.. Baal zo enorm! Had gewoon een goed eitje.. Maar nu niks meer aan te doen.. Heb helemaal krom gelegen afgelopen nacht, en moeten overgeven.. Zo misselijk van de pijn in mn buik, onderin.. Echt niet normaal.. Anderen ook of gehad? Heb gyn gebeld, want had dit vorige cyclus ook nl. Hij belt me nu morgen met tel. spreekuur; ff vragen dus.. Ben gewoon thuisgebleven van mn werk vandaag; kon echt niet werken zo, das toch niet normaal? Had voordat ik de pil slikte ook erge menstruatiebuikpijn, maar dit overwint echt alles..
@Eevie: Jaaaa wat goed! En ook al zo'n mooie banner, geniet ervan meid, het is je gegund! @Nina85: Balen meid Goed dat je de gyn gebeld hebt, ik hoop dat je je snel beter voelt. Hier deze ronde meer last van het spuiten. Snel flinke hoofdpijn, misselijk, maar ook veel emotioneler dan anders. Van de clomid was ik prikkelbaar en nu ben ik met vlagen veel meer depri. Ik was de vorige ronde zo blij dat ik niet veel merkte van de Gonal, maar ik heb toch wat te vroeg gejuichd Vandaag voor het eerst aan mijn leidinggevende verteld van de MMM, die reageerde gelukkig heel begripvol. Ik merk gewoon dat het steeds meer energie begint te kosten en vindt het wel belangrijk dat ze op mijn werk weten dat ik niet ook nog daar een extra tandje bij kan zetten. Morgenavond weer FM, nu maar hopen dat dit alles ook resultaat geeft!
Zo hallo dames daar ben ik weer hier even wat tijd voor mezelf nodig gehad vorige maand hebben we overgeslagen ivm die cyste. Nou is die weg en ben vandaag weer voor de FM geweest en goed nieuws ik heb 2 prachtige folikels van 20 en 22 mm nou mag ik zo om half 6 pregnyl spuiten en dan woensdag om half 10 de insiminatie ik heb zo echt het gevoel dat we dan poging 6 echt laten tellen. Ben zo blij Hoe gaat het hier verder? Eevie wat gaaf meid ben echt blij voor jullie En ook voor jou poemelke Xd kan je lekker genieten meid en dan met dit weer dan is verlof hebben nog lekkerder. Mol wat fijn zeg succes op het wachtbankje wanneer is nou je NOD? Jammer dat je je niet lekker voeld beterschap. Fredje wanneer het kindje ook komt een hele fijne verjaardag morgen. Nina wat balen meid hopelijk voel je gauw wat beter ga maar lekker met een kop thee de zon in Nou meer weet ik er even niet hopelijk gaat het met iedereen goed en hopelijk gauw meer zwangere erbij ik wil deze keer het mooiste verjaardags cadeautje (mijn NOD zal dan ongeveer 4 mei zijn en ik ben 6 mei jarig) Nou dames fijne dag verder mijn schoonmama is vandaag jarig en we gaan lekker uit eten vanavond tot later dikke knuf
Yes Eevie Proficiat, fijn gevoel he!! @ hier, net liggingsecho gehad. Kindje ligt goed. Ik ben echt serieus verliefd... Zn handjes de hele tijd bij zn hoofdje en dan weer op een handje sabbelen @ Nina, he shit!! Balen, hopelijk nu een goede ronde! @ Koolmees, ik duim voor een goeie FM.
@ Eevie, wat ontzettend fijn zeg. Gefeliciteerd! @ Sas31, heel veel succes de komende tijd! Spannend hoor. Ik heb vandaag de gyn. gebeld. Mijn gyn. is langdurig ziek, dus ik zal naar een andere moeten. Ik kan 4 mei terecht voor de eerste echo. Ze vermoeden dat ik tussen de 5 en 7 weken zit, maar echt duidelijk wordt dat pas op 4 mei. 29 april alvast bloedprikken voor alle waarden. De huisarts was heel blij en positief en heeft ook meteen contact met de gyn. gezocht. Stoppen met mijn medicatie en gaan genieten, dat was zijn opmerking. Dus heel spannend allemaal.
Sas ik duim voor je mee ! ( hee je bent dezelfde datum jarig als mijn vriendje ! ) charrie supernieuws! , alleen jammer van je gyn maar als je echo goed is mag je toch naar de gyn.
hier alles goed hoor vandaag 20 weken en morgen de echo ! ( gelukkig al om 9.15 ) spannend!! verder voel ik me wel goed!!
Eevie: wow meid, super nieuws! Lekker genieten. Koolmees: balen dat je zo'n hoofdpijn krijgt van het spuiten. Alles voor een goed resultaat. Dapper dat je het verteld hebt op je werk. Je zult merken dat het lucht geeft. Charrie: jammer dat je lang moet wachten en dat je naar een andere gyn moet. Ik kan me voorstellen dat je wilt weten hoe ver je heen bent. Nina: ook ongi geworden dus... Balen! Helemaal balen dat je er zo'n last van hebt. Het klinkt als endo verschijnselen. Is dat al eens onderzocht? Sas: goed dat de cyste weg is! En dat je pregnyl mag spuiten. Bij mij zorgde de pregnyl er voor dat mijn ei daadwerkelijk weer eens sprong. Nu afwachten voor mij. Fredje: loop je er nog? Lydia: veel plezier bij de echo morgen. Echt leuk om te zien hoe alles al op en aan zo'n kleintje zit. Hier: geen nieuws. Ik ben weer beter en nu is dochterlief ziek.Ze hoest de longen uit haar lijf en houdt ons al twee nachten wakker. En drie weken geleden ook al. Maar ja, hopen dat ze snel weer beter wordt.
Hey meiden Ff snel Eevie wat gaaf GEFELICITEERD! nou lekker gaan genieten he meid! Poemel Ben benieuwd hoever je dan bent zal maar een paar dagen schelen verwacht ik hoor komt goed! Mol Shit van je meisje beterschap voor haar! Xd lekker genieten van je verlof is erg mooi weer! Lydia Hoe is het met je? Lely Rustig aan doen he, werkn kan altijd nog! Koolmees Succes bij de fm! Charrie Lekker gaan genieten alles komt goed! @magic Mijn vriendinnetje komt zo op visite ze is 38,5 weken zwanger! Verder geen nieuws alles goed hier.. Balen van mn paard maar voor hem is het zo ook veel beter, nu krijgt hij wel veel aandacht maar straks nog meeer!! Liefs Magic Degene die ik ben vergeten Sorry! Hoe is het met iedereen?
@mol, beterschap voor je kleine meid!! @eevie, wat een geweldig nieuws!!! Gefeliciteerd! En nu genieten!! @Nina,vervelend voor je meid! Duimen voor de voor de volgende ronde!! Ppff, de rest ben ik vergeten volgens mij, haha! Sorry..zal straks nog even terug lezen..mijn geheugen gaat achteruit! @hier, nog steeds geen beebje! Ppff..had zo gehoopt dat ik de 40weken niet zou halen! Maar goed..zo erg is het natuurlijk niet, maar heb het gewoon een beetje gehad! Het einde is gelukkig inzicht! Als ze er volgende week dinsdag niet is wordt ik ingeleid! Zie er ontzettend tegen op en hoop dat ze zich voor dinsdag nog meldt maar verwacht het eigenlijk niet! Donderdag moet ik terug om de inleiding te bespreken en dan gaan ze ook inwendig onderzoek doen om te bepalen hoe ze met de inleiding moeten beginnen..hangt allemaal af van de bmm, of dezeal verweekt is of niet en of ik misschien al ontsluiting heb! Ben erg benieuwd!... Nou, ga zo nog snel wat boodschapjes halen en dan lekker met een boekje in de zon!!
fredje!!! gefeliciteerd!! vandaag ben je ook jarig toch ? die kleine meid komt wanneer ze wil hoor bas had ook geen zin om eruit te komen.. knuf voor iedereen
@lely, dank je! Ben idd jarig vandaag!al voel ik me niet echt jarig.. Met hoeveel weken is Bas geboren? Hoop dat ze zich nog voor de 41ste week meldt zodat het inleiden niet nodig is!! Hoe is het met jou? Nog steeds veel last van de bekken? En hoe is het met de longen?
bas is met 41 weken en 3 dagen geboren .. volgens mij.. haha.. in ieder geval over de 41 weken.. met mij gaat het wel .. ben snel moe.. maar met mn longen gaat het goed.. ben niet benauwd meer... mn bekken daarentegen gaan steeds zeerder doen.. dus blijf gewoon rustig aan doen...