Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hii magic ,gezelli lekker kletsen over zwangerschappen :)
    hier alles goed:) echo was ook super ! ze liet alles goed zien en er was nergens twijfel !

Fredje spannend! , ben benieuwd wanneer je mini ja aandiend :D
    en gefeliciteerd!

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
  3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Mooie echo lydia, fijn dat alles goed is!!
    @ fredje, proficiat!!! Hopelijk krijg je toch nog een super kado vandaag:)

@ hier, zit bij mn oma in friesland.. 3 uur gereden en daardoor heb ik nu opgezette voeten haha.. Hou een beetje vocht vast. Dus zit nu in het zonnetje met de benen omhoog:D

4. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    he meiden!
    @fredje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid!! ik hoop dat jullie kleine meid zich gauw aandiend!!!

@xd, aha vochtvoetjes! haha, lekker omhoog met die beentjes! geniet van het goede weer, en je bezoekje!

@Lydia, wow meid mooie echo!!! super!

@hier, vanmorgen beetje schrik, ik had opeens heel licht bruinverlies...
    Vanmiddag nog een heel klein beetje en nu nagenoeg niks meer.. Heb toch even de poli gebeld, ze zeiden dat het wel kon zo vroeg in de zwangerschap, zolang het geen helderrood bloed is oid. En ik heb geen krampen of niks... Nu hebben we zondagavond gevreeën.. kan daar natuurlijk ook van zijn, het was al geen succes, want het voelde echt niet fijn... Maar wel gek dat ik dan gister niks gehad heb toch?
    Nja ze zeiden als ik me morgen echt zorgen maakte dat ik gewoon even moest bellen, als het ophoud toch wachten tot vrijdag...
    Pff schrik zit er goed in... maar anderzijds stelt het denk ik niet veel voor...
    iemand ook zoiets gehad?

xxx

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ poemel, joh dan schrik je je rot!!
    Ik heb dit met 13 weken gehad. Bij mij bleek het een gesprongen vaatje te zijn. Komt best vaak voor.
    Maar je schrikt je een ongeluk. Van de week had ik het ook weer, het is allemaal erg goed doorbloed daar onder.
    Mocht je niet langskomen?

6. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @Xd ja ik schrok wel! Maar het was geen bloed he! het was echt heel lichtbruin, je zou bijna zeggen dat mijn witverlies opeens caramelkleur had gekregen...bah wat een thema eigenlijk haha!!!:p
    Ze zeiden wel dat ik morgen na een telefoontje altijd langs kon komen als ik me nog zorgen maakte, maar dat ze meestal wel even afwachten of het na een paar uur niet over is..

Ik kan me nog herinneren dat jij toen naar de verloskundige ging! maar je had echt bloed he?

xxx

7. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hiep hiep hoera, Fredje!! Gefeliciteerd met je verjaardag!

Morgen een goede post van mij, liefjes!

X

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ poemel, Ohja je had niet echt bloed...
    Bij mij was het toen echt bloed ja. Moet wel eerlijk zeggen dat mijn afscheiding nu anders is als voor ik zwanger was, andere kleur..
    Idd beetje donker...
    Er veranderd nu zoveel aan je lijf!!

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oeh poemel das wel ff schrikken ..
    kus!

10. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    @Nina, Ik heb ook veel meer last sinds ik Clomid slik. Echt verschrikkelijk die buikkrampen!

@Hier. Maandag teruggeweest voor FM: rechts zat er een van 10 en links 12,5. Ze denkt dat het de linkse gaat worden. Wij hopen stiekem op allebei; meer kans ;). Morgen weer terug voor een FM. We houden de moed erin! Trouwens morgen wéér een andere gyn.

Afgelopen zaterdag kwam mijn beste vriendinnetje vertellen dat ze zwanger is van de tweede. In een keer raak.. Toen ze weg was weer even lekker gehuild in de armen van manlief..:) Blijft steeds weer een moeilijk iets, je wordt zo met je neus op de feiten gedrukt..

11. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de felicitaties!!:D..heb een lekker rustig dagje gehad in de tuin! Heerlijk!:D kan ook niet veel anders doen nu.. Voel me net een olifant! :D..helaas nog geen baby! Zou het dan toch inleiden worden dinsdag?:(..hoop dat ze zich deze week aandient!!...

@poemel, dat is idd even schrikken zeg! Maar Zou me er niet te druk om maken.. Je hebt geen krampen en eigenlijk niet eens echt bloed!..mijn afscheiding is ook vaak donkerder..volgens mij komt het toch vaak voor in de zwangerschap! Maar als je er niet gerust op bent gewoon bellen en langsgaan! Daar zijn ze voor!

Krijg nu visite..reageer straks uitgebreider op iedereen!..fijne dag! Geniet van het zonnetje!!:D

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    knuffekpl voor jou blondy.. Is natuurlijk leuk nieuws voor hun maar niet fijn voor jou om te horen! X

13. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoi dames,

Fredje: nog gefeliciteerd! Helaas geen baby cadeau maar je moet maar zo denken dat je binnen nu en twee weken je kindje in de ogen kunt kijken! Onze dochter is met 41+0 geboren.

Poemel: dat is inderdaad even schrkken zeg! Ik heb ook een bloeding gehad met 7 weken. Schrok me lam. Gelukkig was alles goed.

Eevie: kun je al genieten meid? Heerlijk, zo'n mooi kloppend hartje.

Lydia: prachtige echo foto!

Blondy: zuur is dat hè, als iemand in ronde 1 zwanger raakt. En dan ook nog zeggen dat ze een kind nemen. Bah.

Hier: geen nieuws. Dochterlief is weer wat beter. Lekker in de tuin aan het spelen. Straks de nieuwe auto ophalen! De andere auto heb ik aan gort gereden (versnellingsbak stuk en koppelingsplaats stuk)

14. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Kak... ik had een heel verhaal getypt en nu is het weg... Boehoe!!!
    opnieuw....

@ Lydia; mooie foto meid!!
    @ Mol; fijn dat de kleine meid weer beter is. Jij zit op de wachtbank he? Vind je het nu spannender met Femara? Ik hoop zo voor je dat het raak is!1
    @ Magic; Jammer van je paard meis... Lekker uitkijken naar je ukje, ook al kun je daar niet op rijden. ;)
    @ Fredje; ik ben benieuwd hoe het morgen in het ziekenhuis gaat meid. Jullie meisje blijft zitten tot zij er klaar voor is... Nu nog even genieten van het weer!
    @ Lely; Wat balen van je bekken!! Voorlopig even niet buikdansen!
    @ XD; heerlijk die zon! Geniet er lekker van!! Bijna de laatste maand. Bizar he?!
    @ Poemel; hoe gaat het meid? Beetje van de schrik bekomen? Kan me voorstellen dat je bent geschrokken!! Lekker rustig aan he?!
    @ Blondy; Ik duim voor 2 eitjes. Het is inderdaad moeilijk als mensen vertellen dat ze zwanger zijn... Weet dat jij ook een keer zwanger gaat raken, lieverd. Daar gaan we voor. ik duim voor een goede maand voor je!

@ Hier; geen nieuws. We zijn aan het genieten van de echo van maandag. We hebben het ook gefilmd; geweldig!! Vandaag wat meer steken in m'n buik en m'n boobs doen echt enorm zeer. Dat maakt me dan weer onzeker... Maar goed; ik ga er vanuit dat alles goed gaat daar binnen met ons ukje.
    Fijne avond!!
    X

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    wen maar aan je pijnlijke boobies ;) .. die gaan ni meer weg voorlopig !

16. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Even snel, ik reageer later wat uitgebreider.
    Vanmorgen positief getest! :$ (3 testen waaronder een clear blue die aangeeft zwanger 1-2 wk). Ik snap er helemaal niks van, omdat ik na de laatste cyclus flink ongi ben geworden en nog voor het spuiten een test heb gedaan, die was negatief. Ik ben me rot geschrokken en ben nu bang dat het spuiten van de afgelopen 2 weken schadelijk is. Straks Geertgen bellen, ik hou jullie op de hoogte!

17. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Poemel Fijn he al die kwaaltjes ik dacht steeds maar weer, als ik zwanger ben dan kan dat ook niet ongemerkt voorbij gaan dus alles wat nu anders is is goed!

Mol Fijn dat je dochter weer beter is, spannend zo op de wachtbank wanneer weet je meer?

Fredje Sorry beetje laat maar gefeliciteerd met je verjaardag!
    Hoe is het verder zit de kleine meid nog heerlijk daarbinnen?

Blondy Leuk voor die vriendin dat ze zwanger is maar super klte voor jou ook al gun je het haar ook het blijft klte als je iemand hoort die wel zwanger is na de 1e keer of in elk geval snel..
    Ik duim voor 2 goede eitjes of 1 je hebt er in principe maar 1 nodig en ik had de laatste keer maar een ei en je ziet het resultaat!
    Succes meis

Koolmees Wanneer mag jij weer op controle?

Lydia Mooie foto!

Eevie Wat heerlijk he nu je zwanger bent kun je je er al iets bij voorstellen?

Lely Hoe is het meis?

Xd Lekker aan het genieten van de zon? en al gewend aan het verlof?

@magic Gister pretecho!
    Super spannend eerst heeft ze alles gecontroleerd en veel uitgelegd en toen gingen we voor de 3d versie ja ja dacht het niet.. hij lag met zn handen en benen over zn gezicht je zag er bijna niks van maar wel schattig hoor dat hij zo kan liggen..
    Verklaarde ook meteen waarom ik zo moe ben hij ligt precies op mn slagader en daardoor heb ik minder zuurstoftoevoer in mn bloed fijn!!
    Nu moet ik even bellen voor een nieuwe afspraak voor de 3d versie want het filmpje is niet gelukt..
    Nou ja volgende keer beter..
    Verder geen bijzonderheden mn paard gaat morgen echt weg heb het er wel moeilijk mee ook al is het beter zo...

Liefs Magic

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    WOOOWWW KOOLMEES:D
    Hormonen zijn vaak 'natuurlijke' dingen die niet schadelijk zijn.
    Ik heb ook pillen geslikt terwijl ik achteraf zwanger bleek te zijn.

Maar jeetje, 3 testen dus. GEFELICITEERD!!
    Ben benieuwd wat het Geerten straks zegt.. WAUW:D

@ Eevie, wees juist blij met krampjes. Ik dacht altijd maar zo, en groeit daar binnen een heel nieuw leven he. Zoiets moet je wel voelen toch.
    En die borsten, hou op hou op;)

@ Mol, fijn dat je dochter weer beter is!

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Magic, leuk he een 3d echo. Die kleintjes zijn soms eigenwijs;)
    Gelukkig mag je terug voor een nieuwe poging!

Sterkte met je paard, lijkt me moeilijk idd!!

Mn verlof ben ik al aan gewend, dat gaat snel hihi.. Vooral met dit weer. Heerlijk! Ik zit alleen niet in de zon, ben bang voor een zwmasker!
    Maar door die hormonen word ik zelfs bruin als ik niet zon. Zijn ze toch ergens goed voor hihi

20. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Koolmees: Wauw, gefeliciteerd! Daar zijn dus je vele bijwerkingen van; misselijk, emotioneler en hoofdpijn zoals je eerder schreef.. Super zeg, gewoon zwanger!

Sas: Gisteren de IUI gehad he! Goed gegaan? Enne, 6 mei testen he, op je verjaardag.. Hoop voor je op een mooi kado..

Xd: Hoe ist met je voeten? Heerlijk he dit weer!?

Lydia: Dankje voor je knuffel.. Had/heb m echt nodig nl. Lieve foto, je echo!

Mol: Nee, nog nooit gestest meis, op endometriose.. Jij? Heb t nagelezen op internet; lijkt er idd veel op ja.. Ga het strakjes vragen aan de gyn, hij belt me vanmorgen nl. Fijn dat je dochtertje weer beter is, niks hoor, die kleintjes ziek.. Suc6 op het wachtbankje he.. Wanneer ga je testen? Rijd je nieuwe auto lekker trouwens?

Fredje: Suc6 vandaag bij het bespreken van de evt. inleiding! Hoop dat ze zich gewoon voor dinsdag nog meld..

Poemel: Verlies opgehouden? Op naar morgen, je echo!

Blondy: Jij dus ook erge krampen met Clomid tijdens je ongi? Vreselijk! Echt wel.. Ook al eens gemeld bij de gyn? Ga ik zo wel doen nl. Ben benieuwd of het er echt bijhoort?! Knuffel voor jou, leuk voor je vriendin; zwanger, maar zelf wil je ook zo graag he!

Eevie: Wat leuk dat je de echo ook gefilmd heb zeg! Leuk idee.. Genietse ervan meid!

Magic: Pff, nu al ondeugend, dat ventje van jullie, haha! Lekker liggen op je slagader, vervelend zeg! Hoop dat je snel minder last krijgt.. Op naar de volgende echo!

@hier: Moet eerlijk zeggen dat ik wel een traantje gelaten heb.. Nu Koolmees ook zwanger is.. Ben heel blij, begrijp me niet verkeerd.. Maar zoals Blondy ook al zegt, over dr vriendin, je wil zelf ook zo graag! Ben blij voor degenen die zwanger zijn, maar wanneer ik dan? Dat denk ik dan.. Het maakt me soms bang! Sorry..

Nadat ik de gyn heb gesproken laat ik het wel ff weten wat hij gezegd heeft, over die krampen..
    Fijne dag meisjes.. Genieten hoor, iedereen de tuin in; zonnen maar!

Liefs Nina..

Deel Deze Pagina