@koolmees!!!! WoW!!!!!!! echt waar meid? hoe kan dat nou!!!! haha maar meer belangrijker, helemaal geweldig nieuws joh!!! Showen die testen!! @de rest, ik reageer later uitgebreid, Kom net uit mijn slaapdienst en ga me even opfrissen! Bruinverlies is sinds gister gewoon weer over, maak me nog wel wat zorgen, maar zie uit naar morgen, hopelijk is alles gewoon goed gegroeid! Ben wel erg moe, maar sommige symptomen zijn soms minder, dan denk je meteen of alles wel goed is.... xxx
Hi allemaal, net terug van de gyn. Rechts was ie 19mm. Dus hij raadde me aan om vanavond en morgen flink aan de klus te gaan. Links was niets meer te zien. Dus of die is al gesprongen (was ook al groter dan rechts) of hij is verdwenen (?). Willen jullie allemaal duimen dat het deze ronde ook voor ons raak is? Wellicht dat het helpt . @Nina, nee, ik heb de krampen niet gemeld bij de gyn. Ga er maar vanuit dat het er een beetje bij hoort.. Maar ik ben benieuwd wat ie tegen jou zegt. @All, geniet van het zonnetje als je kunt!
KOOLMEES.... WHOEI val bijna van mn stoel af.. dat zou toch geweldig nieuws zijn zeg!!!! moet nu ff bijkomen
Koolmees ik ben benieuwd maar 3 testen die zeggen positief spannend hoor ik duim voor je Lydia leuke foto meid wat een schatje magic wat lijkt me dat mooi zo'n pretecho maar als deze mislukt is met het filmpje kun je nog een keer genieten misschien laat die dan wat meer van zich zien. Mol gezellig zo samen op dat bankje wel lekker veel ruimte wie zit er nou nog meer bij ??? Blondy, nina. Nina ,blondy , mol en degene die ik misschien vergeten ben ( sorry) tja het blijft lastig hé je gunt het iedereen maar eigenlijk jezelf nog net iets meer maar we moeten er toch vanuit gaan dat onze tijd echt komt dat zie je maar bij de andere dames. Al die emoties je word zo heen en weer geslingerd dat merk ik nou ook. Wij zijn dus gisteren voor onze laatste iui poging geweest het ging goed verder wel heel pijnlijk deze keer ze kreeg de catheter er niet goed in en toen ze er eenmaal was bleef ze daar heel lang zitten naar mijn idee chris zei ook al "het deed zeer hé je trilde helemaal" nadien had ik ook nog even er last van thuis lekker even gelegen. We kregen nou ook al wat foldertjes mee wat je kan verwachten als we naar nijmegen zouden moeten ik heb het even vluchtig door gekeken en maar weer gauw weggelegt jeetje daar komt echt wel meer bij kijken al die spuiten en hormonen Dus daar wil ik toch nog even niet bij stilstaan dat komt over 14 dagen dan wel. zo dat was weer een heel verhaal dames geniet van het mooie weer en alvast hele fijne paasdagen toegewenst Dikke knuf saskia
Zo, daar ben ik weer even. Na ondertussen 5 opnamens (uitdroging), gaat het momenteel iets beter. Ben sinds maandag weer uit het ziekenhuis Ik krijg nu vloeibare voeding (het was dat of een sonde), mijn maag accepteerd geen vast voedsel. Maar in ieder geval blijft het atronauten voer er een beetje in. De kilo's zijn er af gevlogen, maar met de baby gaat het prima. Die heeft het prima naar zijn zin. Nu wekelijks controle van urine, bloeddruk etc. Er is veel geschreven, als jullie het niet erg vinden ga ik dat niet allemaal lezen. Groetjes anne
anne.. fijn dat je er weer bent. . hopelijk gaat het vanaf nu wat beter met je.. en kan je langzaam aan weer normaler gaan eten.. en tot die tijd.. gewoon lekker astronautenvoedsel uitzoeken en fijn om te horen dat het met de beeb helemaal in orde is Knuf!
Ik ben er nog niet zo positief over hoor. Gebeld met Geertgen en ik mag vanmiddag komen. Die had tegen de assistente gezegd dat het vreemd is dat er op eerdere echo's niets gezien is en het misschien zou kunnen dat de testen vals zijn vanwege de gonal-f. Maar ik hoor het vanzelf wel vanmiddag. Waarom ik eigenlijk getest heb: ik heb sinds een paar dagen veegjes bloedverlies (met veel slijm) bij het afvegen en vond dit heel vreemd. Ik wilde daar vanmiddag over gaan bellen. Net zoals dik slijmvlies bij de laatste echo (11.3) terwijl de eitjes helemaal niets doen en steken in mijn boobs, veel heftiger reageren op het spuiten dan de vorige maand, enz. Vanmorgen daarom ineens de drang om te testen voor de zekerheid en ik viel achterover van verbazing. Vooral een beetje in shock dus, maar ik verwacht er niet al teveel van
Nou, contact met gyn gehad; naar alle waarschijnlijkheid komt het door de Clomid dat ik extra last heb.. Die stimuleren tuurluk toch de eileiders enzo.. Krijg nu Naprovite-zetpillen voor de volgende cyclus thuisgestuurd.. Moet ik voordat ik ongesteld word; als ik bruinverlies krijg dus, inbrengen.. Hopelijk helpt dat! Maar nog beter; hopelijk heb ik geen volgende cyclus nodig; en raak ik gewoon zwanger deze ronde!! Blondy; Misschien ook een optie voor jou, om te vragen aan je gyn? Als het helpt.. Die hormonen zorgen al voor genoeg ongemak he! Koolmees; Succes vanmiddag! Anne; Pff, dat is wat joh.. Sterkte.. Liefs Nina..
Oh meiden, wat wordt er vandaag toch veel gekletst en wat gebeurt er toch veel!! @ Koolmees; jeetje wat spannend meid... ik hoop zo dat het gewoon echt zo is, ik kreeg echt kippenvel!! Ik gun het je zo, lieverd.... Ik denk aan je en ik steek een denkbeeldig kaarsje voor je aan (mag geen vuur op m'n werk ). Vind het erg spannend voor je.... Ze zijn wel positief... pfffff... @ magic; wat geweldig, zo'n echo. Wel fijn dat je weet waarom je zo moe bent. Vanavond goed afscheid nemen van je paardje meid. Sterkte daarmee. @ xd; ik ben ook wel blij met krampjes, dan heb ik het idee dat er inderdaad wat gebeurt. Het is gewoon allemaal zo spannend en ik denk dat dat misschien niet helemaal weg gaat. Die MMM hakt er wel in. ben je zwanger, blijf je zo onzeker.... Ik word ook van 1 zonnestraal bruin op het moment! @ Nina; knuffel voor jou, meid. Ik snap je zo goed!! Dat gevoel heb ik ook 22 maanden gehad. Maar kijk naar alle meiden in dit topic; langzaam maar zeker verhuist iedereen van de Clomid naar de zwanger-lijst. Jij dus ook. @ poemel; laat dat bruin maar lekker weg gaan. Ik vind dat maar niks! Maar die onzekerheid als je minder voelt... Ik zou iedere dag wel een echo willen, alleen al om te zien of het nog goed gaat daar binnen. @ Blondy; aan de klus meid!! Ik duim heel hard voor je. Ook voor jou een kaarsje!! @ Sas: spannend, de laatste IUI. Het spuiten enz is te doen meid, dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Maar ik vond IVF ook heel beangstigend idee. Ik hoop gewoon heel hard dat deze ronde raak is. @ Anne; jeetje wat heb jij veel meegemaakt! Heb je..... hoe heet dat nou? Dat je alleen maar overgeeft? Ik hoop dat het snel beter gaat meid, heftig hoor. Gelukkig maar dat zo'n klein ding daar geen last van heeft. Knuffel!! Hier alles goed, ik denk aan jullie!! x
Vanmiddag bij de gyn geweest en zoals ik van tevoren had gedacht niet veel wijzer geworden. Volgens haar bij de echo geen tekenen van zwangerschap te zien en ze gaf me in ieder geval helemaal niet het gevoel dat er nog hoop was, ook omdat ik wat bloedverlies heb. Als het raak zou zijn, zou het volgens haar een medisch wonder zijn We hebben wel afgesproken te stoppen met spuiten en er is vandaag bloed geprikt om HCG te meten. Donderdagmiddag heb ik dan opnieuw een afspraak met de uitslag. We hebben geen hoop en zien wel hoe het af gaat lopen, maar vreemd is het wel
En nu even de tijd om even goed op iedereen te reageren @Sas31: Wat een goed nieuws, 2 mooie eitjes! Succes op het wachtbankje! @Xd24: Wat fijn dat met je beebje alles nog goed is, geniet nog van je verlof! @Charrie: Al 6 weken zwanger, super, geniet ervan! @Mol81: Beterschap met je dochter, fijn dat het weer wat beter gaat! En succes op het wachtbankje! @Fredje: Hoe is de afspraak vandaag gegaan? @Lelymupske: Fijn dat je je beter voelt! Inderdaad rustig aan doen met je bekken! @Lydia1986: Wat een schattige echofoto @Poemelke: Dat is schrikken van het bloedverlies. Ik heb ook gehoord dat dat niet altijd een slecht teken hoeft te zijn. Ik duim dat met je beebje alles gewoon goed is! @Eevie: Dat klinkt als echte kwaaltjes, vast een goed teken. Geniet ervan! @Magic dream: Ik moet wel een beetje lachen om jullie eigenwijze beebje. Gelukkig krijgen jullie nog een nieuwe kans voor de 3d echo! @Nina85: Oh ik kan me je gevoel zo goed voorstellen! Precies wat ik had een aantal weken geleden! En nog steeds regelmatig heb. Maar we blijven hoop houden, eens gaat er voor iedereen hier een mooi beebje zijn! @Blondy: Dat klinkt goed! Ik ga heel hard voor je duimen meid!! @Anne83: Jeetje dat klinkt heftig! Gelukkig is met je beebje alles goed, maar wat moet dit moeilijk zijn. Sterkte meid!
@koolmees, jeetje meid, wat een verhaal!! Duim echt voor een medisch wonder dan!., volgens de gyn is ons beebje dat ook dus het kan allemaal!! @Lydia, leuke echo foto's! Wat gaat het toch allemaal snel hè? @magic, de eerste 3D was bij ons ook geen succes.ze had steeds de beentjes en armpjes voor haar gezicht, haha.. De 2de keer was helemaal gelukt!! Zo schattig om de baby al zo echt te zien.. @wachtbankje!! Duim weer voor iedereen!! Hoop op allemaal beebjes deze ronde.. @hier..vandaag controle gehad! De beeb is eindelijk ingedaald!! Jippie.. Had 1cm ontsluiting en de bmm was al iets verweekt... Er gebeurd dus blijkbaar toch al iets, ook al heb ik nietsin de gaten.. Ze hebben me vandaag gestript maar tot nu toe voel of merk ik er helemaal niks van! Als ze er maandag nog niet is moet ik me om half5 melden op de afdeling verloskunde.. Dan gaan ze een ballon catheter inbrengen. die dan moet zorgen voor meer verweking van de bmm en ong 3cm ontsluiting..ik moet die nacht dan daar blijven.. Als ik dinsdag 3 cm heb breken ze de vliezen en wordt ik aan het infuus gelegd.. Beebje wordt dan binnen 24 uur geboren.. Uiterlijk donderdag zijn we dus met zijn 3tjes!! Kan het me nog steeds niet voorstellen en wordt hyper van de gedachte!!.. Hoop natuurlijk dat ze zich voor maandag nog zelf meldt maar het einde is inzicht!
spannend Fredje , lang duurd het iig niet meer ! koolmees.. kan het niet dan dat je ei later is geweest waar je geen controle meer hebt gehad ofzo?! jeetje.. echt apart..
@Fredje: Oooh wat spannend, nu kun je echt gaan aftellen! Ik wens je alvast een hele voorspoedige bevalling toe en ben heel benieuwd @Lydia1986: Er zou natuurlijk van alles kunnen, alleen is het vreemd dat ik gewoon 3 volle dagen menstruatie heb gehad (met daarvoor een dag bruinverlies) en deze week ook al vanaf dinsdagavond veegjes bloed bij het afvegen. Ik heb geen klachten, maar hou het wel in de gaten, laten we hopen dat het niet een bbz is ofzo
Hoi meiden Fredje Ja ons beebje lag ook als een acrobaat in mn buik eerst handjes over het gezicht en daaroverheen de benen echt heel apart hihi.. Succes meis met bevallen ben heel benieuwd naar de 1e beeb! Kom er maar uit klien meisje!! Koolmees Wat spannend zeg!! Ik duim dans en strooi heel hard jou kant op dat zou nog eens een wonder zijn!!! Succes meis denk aan je wanneer weet je meer? Sas Succes met de 2 eitjes moet voldoende zijn! Iedereen verder succes met alles ik ga ff al mn spullen bij elkaar zoeken ze komen vanmiddag mn paard ophalen en het mag hem aan niets ontbreken... Hopelijk gaat met jullie alles goed hier iig wel lekker aan het bewegen heerlijk gevoel nu nog terug gebeld worden voor een nieuwe echo dan helemaal blij! Liefs Magic Fijn weekend iedereen!