XD; wat een stomme reactie! Vaak van mensen die dit niet eerder meegemaakt hebben. Ik kreeg laatst de reactie dat we toch ook tevreden konden zijn met 1 kind. Ja, dat zijn we ook maar mogen we daarom niet gaan voor een brusje? Ik leg het maar naast me neer en zucht een keer diep. Lely: al last van bijwerkingen? Heb net gesport (goed bezig hè!) en nu lekker op de bank met een croissantje ham/kaas. Kan ik weer 15 minuten gaan fietsen...
@ poemel, jeetje meid wat een domper voor jou vanmorgen. Ik hoop zo voor je dat het in de zenuwen zitten vandaag morgen niet voor niets is geweest en dat je een dikke vette steep aan ons kan laten zien! @ Fredje, nee sterke van het zaad heeft volgen mij ook niets te maken met de gezondheid van jou beebje in je buik. Geniet er maar lekker van dat heb je verdiend. En ik zou denk ik net als jij nog meer testjes doen voor de bevestiging. Maar ach wat maakt het uit he. Wordt je toch alleen maar vrolijk van. En wat ontzettend lief van die kaarsjes. Ik geloof er ook in. Veel plezier morgen in de zoo. @ xd24, dat zijn nou van die klote opmerkingen van menszen die echt geen idee hebben hoe je je voelt. En totaal geen inlevingsvermogen hebben in een ander. Maar ja het is gewoon ontwetendheid van hen. Domme domme mensen. En om het van een goeie vriendin te horen is nog lastiger he. @ lely, ik ga zo even een clomiddansje voor je doen Ik moet morgen om 8:15 bij de gyn zijn, daarna ben ik vrij dus dan lezen jullie hier wel hoe het is geweest. Ik ga voor een enorm groot ei . Nu weer even mijn huiswerk doen voor de gyn tot morgen meiden
Oh Mikky, wat spannend morgen. Doen jullie nu maar even goed jullie best Ik hoop op een mooi eitje! Mol, ik heb altijd na het sporten honger. En dan ga ik dus eten. En als ik het op heb denk ik sja kan eigenlijk net zo goed niet sporten haha Ik kom net onder de zonnebank vandaan, even voorbruinen voor Turkije, heb geen zin om daar te verbranden Tja en die opmerking, ik denk er maar niet teveel overna. Want heb uiteindelijk alleen mijzelf ermee en dat schiet niet op. Vind het al erg fijn dat ik mn frustraties hier kwijt kan
Dank je..Ja idd..kan ik even flink wennen.. Ze heeft er een van 5 en eentje van 1,5 dus heb er mijn handen aan vol..hahaha.. maar ze zijn zo schattig die twee en eigenlijk ook ontzettend lief.... Heb ze gelukkig vaker meegenomen en gebabysit dus weet een beetje wat me te wachten staat en ik vind het zo ontzettend leuk me ze.... nee heb het nog niemand verteld maar wil het zo graag!! Mijn vriend wil wachten tot de bruiloft zodat we het tijdens het diner tegen iedereen tegenlijk (hele familie) kunnen vertellen....Natuurlijk een super idee maar vind het zo moeilijk om het voor me te houden...>Zou het het liefst van de daken willen schreeuwen...Vooral moeite om het niet tegen mijn zus en mijn beste vriendin te vertellen.. en volgens mij ziet mijn moeder iets aan me.. die kieek me zo vreemd aan vandaag! En vroeg hoe het met mijn cyclus was nu!! dus volgens mij heeft ze iets in de gaten!!...Maar goed, nog maar even geduld.. dat moet wel lukken.... Tot vrijdag. Liefs..
mol81.. nee nog niks... we wachten af hahaha net laten pendelen.. whahaa.. dacht.. es ff kijken.. komt er September 2010 uit whahaha... en een jongen nou.. we zullen zien he
hey Mol, Help het mee hopen!! Duim voor je meid!! en die kaarsjes komen helemaal goed....Niet elke dag maar moet over 2 dagen weer repeteren (wat een gedoe hè) en dan krijgen jullie allemaal nieuwe....En zie het geld wel komen dan hè?..hahaha... liefs..
Nou XD, wat een super super super domme reactie....Wie zegt nou zoiets!! Duidelijk iemand die er totaal geen verstand van heeft!! Meid, trek het je niet aan! is gewoon dom om zoiets te zeggen!! En idd een maand wachten is dan idd lang! Ik leef met je mee meid! maar wie weet onstaat er een toch een mooi eitje zonder clomid! niets is onmogelijk hè? bij mij sloeg 50 mg clomid niet aan en ben nu toch zwanger....dus hoop houden meid..en positief blijven denken..het kaarsje brandt nog. liefs..
Dank je lely!! Wat leuk!!..Wil ik ook wel eens proberen.. eens kijken wat er uit komt!! Nou, ga eens richting bank..uitrusten voor een hele drukke dag morgen....slaaplekker allemaal, fijne dag morgen en tot vrijdag.. liefs..
@ Poemel Ik heb weleens indroog streepjes gezien bij de kruidvat maar bij die van jou is hij vele malen duidelijker,dus stiekem hoop ik heel hard met je me dat je zwanger bent! Ik moet morgen nog een provera'tje nemen en dan zit mijn kuur erop,ben zo benieuwd hoelang het duurt voor ik ongi word. Ik heb al sinds een aantal dagen flinke krampen af en toe dus ik hoop dat het snel komt! Ik moet zeggen dat ik het wel erg fijn vind om een plekje te hebben waar over de zaken rond het clomid gebruik e.d gepraat kan worden en ik vind jullie allemaal stuk voor stuk nu al super meiden! Ik hoop voor iedereen dat we allemaal heel snel zwanger zijn en ons bij de zwangeren club mogen aansluiten
Goedemorgen dames!!! Hier nog steeds geen ongi! wel wat waterig bruinverlies, maar dit komt me absoluut niet bekend voor, en er zit geen bloed bij! Ik heb net weer getest met manlief! Ik heb 1 test ietwat bewerkt, zodat je het misschien wat beter ziet, en 1tje normaal gelaten, is gemaakt met mn iphone, dus kwaliteit is niet optimaal maar heb mn best gedaan... Dit was te zien binnen de 5 minuten, hetzelfde wat we gister pas na een uur zagen eigenlijk... Ik durf er nog niks van te zeggen.... Jullie?? Ik zal zo even op iedereen reageren!! xxx
Nou dames , even over jullie! @fredje, veel plezier vandaag in de zoo, is altijd zoooo leuk!!! zeker met kids!! Hoe voel je je? zwanger geloof ik he?? hihi @Xd, meid toch, wat een rotopmerking...ze weet niet beter, dat is zo, dat hoor je.... voor ons is dit nu alles!! dat snappen sommige gewoon echt niet, hoop dat je het een beetje naast je neer kunt leggen? Anders als het goed voelt, leg haar gewoon eens even haarfijn uit hoe het kan voelen!!! misschien snapt ze dan dat zo'n opmerking pijn kan doen! @lely, ondertussen al bloed meid?ik ben je verhaal even kwijt...of al gestart met clomid? zeg het maar welk dansje had je graag hihi! @Done, fijn ook dat je erbij bent meid, allemaal in dezelfde positie hier!! vandaag de laatste tablet dus?! Spannend, en dan ook aan de clomid he? hoeveel mg ga je beginnen? xxx
poemelke... ik zie wel iets van een streepje hoor.. en dat is geen indroogstreepje!! want hij is net zo dik als de controle streep.. alleen heel licht van kleur.. ik ben inmiddels aan dag twee van de clomid tot nu toe gaat het goed.. en geen gekke bijwerkingen.. ik heb alleen wel een enorme sexdrive.. komt dat iemand bekend voor ??? @ done.. spannend hoor.. hier kwam het vlot tevoorschijn.. gelukkig.. hopelijk begint het bij jou ook snel ik dans vrolijk weer mee
Dames goed blijven nadenken tijdens het dansen he!!!! GEEN ongidansjes voor mij!! hoogstens een laat-alles-goedgaan-dansje!!! xxx
Poemel, ik wil niet te blij zijn MAAR een streep is een streep zeg ik altijd!! En wat ik bij jou zie is een streep!!! Kun je niet de ha bellen voor bloedonderzoek? Dan heb je duidelijkheid. En ik dans kei hard voor een posi test!!!!!! En wat Done zegt, daar sluit ik me bij aan. Vind het een heel fijn klets clubje! @ Lely, ik heb 2x pendel voor aug een jongen. Zou dus deze maand raak moeten zijn maar geloof er zelf niet zo in haha. Heb geen clomid genomen nl.
Hoi meiden, ik ben net terug uit het zieknhuis, en mijn eitje was nu 18,5 mm!! Dus dag geeft hoop. Maar de samenlevingstest was gek. Ze konden helemaal geen zaadjes vinden . We hebben gisteren toch echt ons huiswerk gedaan. We hebben nu 3 x zo`n test gehad. De 1e alleen dood zaad en bij de andere testen geen zaad. De gyn vondt het ook een beetje gek dus mijn vent moet opnieuw zijn kwakkie inleveren. Maar de uitslag was vorige keer goed! Ik wordt hier een beetje zenuwachtig van hoor. Iemand ervaring??? We moeten vanavond weer huiwerk doen en morgen weer een test en een fm. @ poemelke, ik zie ook een heel licht streepje. Ik hoop het zo voor je. Kan je niet zo`n test doen waar op staat "zwanger" of "niet zwanger" ? Of denk je dat het daarvoor nog te vroeg is? Ik vind het ook een fijn kletsclubje hoor!! O ja en ik heb vorig jaar ook 2 x een pendel laten doen maar als die hadden uitgekomen had ik nu al een baby. Dus ik gelooof er niet in.
Hallo, mag ik hiermee kletsen? Ik ga waarschijnlijk volgende week beginnen met Clomid en ik heb veel vragen.. dinsdag belafspraak met de gyn en mijn vragenlijstje ligt klaar.. Enne Poemelke is zie toch echt een licht streepje!!