Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Magic dream succes meid het blijft moeilijk afscheid nemen.

Ja 2 eitjes zou je denken vorige keer had ik er 3 maar ook toen lukte het niet ik vind het soms zo raar ik heb mooie follikels het zaad van mijn man was ook uitstekend en toch lukt het niet :( tja het blijft natuurlijk een kansspelletje we zullen ook deze keer maar weer afwachten.

Hopelijk bellen ze je gauw terug voor de echo :)

Geniet van het mooie weer dames ik ga vandaag de was maar eens doen lekker strijken;) maar ik ga het buiten doen tegelijk een beetje een kleurtje opbouwen:)

2. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Magic dream: Succes vanmiddag met je paard, dat zal even moeilijk zijn! Maar wel heel knap dat je voor je paard kiest en niet voor jezelf. Dikke knuff! Komende donderdag heb ik weer een afspraak en hoor dan meteen de bloeduitslag. Dus nog even geduld hebben...
    @Sas31: Ik blijf heel hard voor je duimen dat je deze ronde een mooi verjaardagscadeautje krijgt!

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    koolmees, vind het wel raar dat ze je zolang laten wachten .. die bloeduitslag moet veel sneller kunnen!

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    magic heel veel sterkte meis !
    xxxx

5. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    he meiden!!
    @fredje, jippie meid!! eindelijk bijna gaat het gebeuren!! ik hoop op een voorspoedige bevalling!! Ga maar even duwen, misschien komt ze dan!:p;)

@magic, sterkte meid! weet dat ze een goed plekje krijgt!

@Hier, vanmorgen weer echo gehad!! onze kleine frummel was goed gegroeid!! O wat was het leuk!!! alles was helemaal in orde, en volgens deze berekening zijn we 8w3d, dus iets minder ver als dat mn banner aangeeft, ga m zo goed zetten!
    Het was prachtig om te zien, zon klein frummeltje van 2 cm, met armpjes en beentjes die je al kon zien! Zo'n uitstulpinkjes!!
    Papa en mama in spé zijn nu al hartstikke trots!

xxx

6. Charrie

Charrie Lid

8 apr 2011
    7
    0
    0
    Lerares
    Brabant
    Hallo allemaal,

Ik heb een heftig weekje achter de rug, waarbij omaatje gisteren is overleden. Ik heb vandaag bloed laten prikken en meteen een uitslag gehad, ik was namelijk zo zenuwachtig of alles wel goed is. Uit het bloedonderzoek blijkt dat ik ongeveer 6 weken zwanger ben, dus een leuke bevestiging voor mij. Ik ben steeds meer aan het genieten en vooral van de eerste zwangerschapskwaaltjes. Ben doodmoe en slaap heel veel, niet normaal.

Hoe is het met jullie allemaal?

7. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoi dames,
    ik lees mee maar reageer even niet. Ik ben nu zo ongeveer de enige niet-zwangere (zeker de enige niet-zwangere die vanaf het begin meeschrijft).

Koolmees: meid, ik hoop echt dat je gewoon keihard zwanger bent!!!!!!!

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    mol knuf voor jou .. !

charrie.. fijn he die bevestiging :)

9. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Bedankt voor jullie lieve reactie´s op het verhuizen van mn paard erg fijn hij heeft het nu goed maar wat deed het pijn gister...

Mol Ik snap je helemaal dikke knuf van mij! Ook voor jou omt er een plakbeebje ik voel het gewoon!!!

Koolmees spannend ben wel benieuwd hoor, maar zoals ook al lydia zei kunnen ze die uitslag niet eerder hebben?
    Dit is zooooo spannend..

10. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Oeps er ging iets fout..

Charrie gecondolleerd met het verlies van je omaatje...
    Maar ook een beetje gefeliciteerd met je zwangerschap is wel dubbel denk ik zo..
    Sterkte!

Poemel wat fijn dat alles goed is en mooi he dat zoiets kleins gewoon een mensje vormt geniet ervan meis!

Iedereen fijne pasen ga ff adressen boekje zoeken en zo ff shoppen hihi...

Liefs Magic

11. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Charrie: gecondoleerd met je oma, meis.
    @Mol: lieverd, blijven schrijven. Als je liever hebt dat we minder over zwanger zijn schrijven dan kan dat hoor. Wij duimen echt allemaal voor n prachtig brusje voor jullie kleine meis. Dikke knuffel.
    @De rest: ik schrijf later beter, zit nu met m'n telefoon, is altijd moeilijker.

@Eevie: net maar weer ns geklust met Eevieman. Was al even geleden, vanwege de Utrogestanbollen. Heb nu toch wel wat bloed en dat maakt me ongerust. Moet nog 1,5 week wachten op de volgende echo. Voel me zo ontzettend onzeker en bang. En dat is niet goed voor de beeb en ik moet van het positieve uit gaan, maar het is allemaal zo eng. Dit had ik niet verwacht.... Weet niet zo goed wat ik met mezelf aan moet....

12. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Mol81: Oh meid, wat kan ik me goed voorstellen hoe je je nu voelt. Ik had precies hetzelfde nog een paar weken geleden en ga dit vast ook weer krijgen als dit niet goed af gaat lopen. Dikke knuff meid en wat iedereen hier zegt, ook voor jullie gaat er een mooi beebje komen! Je ziet in mijn geval hoe snel ineens alles helemaal om kan slaan :(
    @Lydia1986/magic dream: Dat klopt, via de huisarts was het waarschijnlijk sneller gegaan, nou ja het zij zo :)
    @Poemelke: Dat klinkt goed! Wat fijn dat jullie nu eindelijk van jullie frummel kunnen genieten!
    @Charrie: Gecondoleerd met je oma, dikke knuff!
    @Eevie: Dat bloedverlies kan na het klussen voorkomen toch? (ik heb de afgelopen dagen veel gezocht op bloedverlies en ben dat ook tegengekomen). Maar ik kan me je onzekerheid wel enigszins voorstellen. Waarschijnlijk doet jullie beebje het lekker goed daarbinnen, succes meid en probeer er ook van te genieten!

Hier vanmorgen nog getest om te kijken of de test weer reageert, ze worden in ieder geval niet donkerder. Ach, het is gewoon wachten op de uitslag van donderdag, ik moet zeggen dat ik er nog redelijk rustig onder ben. Gisteren was er vrijwel geen bloedverlies meer bij het afvegen en sinds gisterenavond is het helemaal gestopt. Ik moet zeggen dat me dat wel wat meer gerust stelt (ivm een bbz) en voor de rest zien we wel of het positief gaat uitpakken of niet. Hieronder een foto van de testjes van vanmorgen (bovenste 2 zijn van donderdag, onderste 2 van vanmorgen):

13. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Koolmees; ik ga er ook maar vanuit dat t daardoor kwam. Heb geen pijn ofzo. Wat steekjes bij m'n liezen, maar dat hoort er ook bij. Zelfs m'n boobs doen vandaag geen pijn. Ach ja, ik zie t wel.
    Ik vind de tests toch echt wel positief, eigenlijk. Bedenk dat ik ook lichte tests had en dat ik gewoon korter zwanger ben dan gedacht. Ik hoop dat alles goed zit!
    X

14. mol81

mol81 Niet meer actief

Dames, gewoon lekker door kletsen over zwanger zijn, kwaaltjes, uitzet etc! Ik lees mee en herken dingen van mijn eerste zwangerschap, maar het doet me toch pijn dat wij ons 1 jarig MMM jubileum wer gevierd hebben. Ik dacht toen ik dit topic startte: 'zul je straks zien, de topicstarter is als eerste zwanger." Nou, verre van dat ha ha!
    Ik hoop dat ik donderdag nog niet ongi ben en dan ook kan testen.

Eevie: logisch dat je je onzeker voelt als je nog lang op een echo moet wachten. Toch blijkt dat als de eerste echo goed is (kloppend hartje) dat het vrijwel altijd goed blijft gaan. Houd je daar maar aan vast.

KoolmeesL jij bent echt een medisch wonder!!!!!!! Ik hoop zo voor je dat je zwanger bent. Dan duurt wachten tot donderdag lang zeg! Ze kunnen toch direct zien aan je prog.waarde of het hoog is / stijgend is??

Dames, lekker genieten van de zwangere buiken en de zon!

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    eevie ;) haha nu ist geen klussen meer nu ist SExen ;) !

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    koolmees is duim zoo hard dat je een laat ei hebt gehad !!

Mol... knuffel meis ! snap dat het voor jou moeilijk is om iedereen om de beurd zwanger zien te worden ...
    dan had ik met het NOD topic... elke maand ging ik maar weer door en er haakte er steeds meer af.. na ruim 1,5 jaar was ik dan ook eindelijk aan de beurd :) jou tijd komt ook meis!!!

xxx

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Eevie, ik heb dit ook een paar x gehad na sex (idd tis nu geen klussen meer;)). Moet zeggen dat het nu ook al errrggg lang geleden is voor ons. Ik durf het gewoon niet meer. Gelukkig doet mn vriend niet moeilijk. We halen de schade wel weer in;)

@ Mol, KNUF!! Ik begrijp je goed. Maar blijf wel schrijven hoe het met je gaat he.. Wie weet heb jij binnenkort ook een mooie test, kun je lekker meekletsen:)

@ Koolmees, waarom moet het zolang duren?? Ik heb ooit bij de ha een bloedtest mogen doen om te kijken of ik zwanger was, had een dag later de uitslag al binnen.
    Die onzekerheid is niks wel. Donderdag duurt nog zolang!! Maar die testen zien er goed uit. Zoveel valse testen kan niet toch?!
    Wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik duim!

18. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Eevie: En dat even geen kwaaltjes hebben, is vast ook niet meteen erg (zoals ik hier eerder van de zwangeren hier gelezen heb). Gaat vast goed komen! Ja de testen zijn toch wel duidelijk he? Als ik er naar kijk, snap ik nog steeds niet dat dit mijn testen zijn, dat kan toch niet?!
    @Mol81: Het is inderdaad heel oneerlijk dat je nog steeds in de MMM zit, ik ga gewoon heel hard voor je duimen dat je donderdag een mooie test vast mag houden! Je hebt een hele mooie maand gehad, die kans die moet gewoon benut worden! En stiekem hoop ik dat we allebei donderdag heel goed nieuws hebben ;) Dikke knuff voor jou meid!
    @Mol81/Xd24: Vanwege de paasdagen duurt het langer voor de uitslag binnen is begreep ik. En het gaat via Geertgen wat langzamer dan rechtstreeks via de huisarts. Het zou kunnen dat de uitslag er woensdag al is en daar kan ik dan evt. al voor bellen. Ik moet zeggen dat ik er nu toch wel wat rustiger onder ben en ik (afkloppen) mijn geduld nog goed kan bewaren.

19. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Goh dames wat is het hier lekker rustig ;) Iedereen van het mooie weer aan het genieten?

@Fredje: Waarschijnlijk ben ik niet de enige die er naar zal vragen, maar hoe gaat het bij jou, al veranderingen merkbaar?

Hier lijk ik wel last van de eerste kwaaltjes te hebben (veel moe, af en toe misselijk, veel plassen, steekjes, enz.), maar dat kan ook met de spanning te maken hebben, dus voorlopig zie ik het niet als zwangerschapskwaaltjes. Het bloedverlies is nog steeds helemaal weg gebleven. Het is alweer maandag, nog maar een paar daagjes wachten voor we (dan hopelijk) wat meer duidelijkheid hebben.

20. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Inderdaad aan het genieten van het weer, heerlijk! Factor veel erop en dan soms toch wat zon opvangen. Gisteren toch nog n veeg bloed en zag vanmorgen n klein sliertje oud bloed. Maar verder is er niets. Ook geen pijn. Ga er dus maar vanuit dat t wel goed zal zijn.

@Koolmees; klinkt toch wel n beetje hoopvol meis... Trek je t nog om niet te bellen? ik ben niet misselijk, behalve in de wachtkamer van de gyn, voordat ik n echo krijg. Maar steekjes enzo... Ik Joop het zo voor je!
    @Fredje; morgen inleiden als ze er ondertussen stiekem nog niet is, toch? Spannend meis. Wij wachten (on)geduldig af, denk aan jullie!

Xx

Deel Deze Pagina