Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hoii spannend koolmees nog een paar daagjes... En fredje misschien al wel mini in haar handen :)

2. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoi dames,

weertje hè? Zal de kleine Fred al geboren zijn????

3. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    het blijft idd wel verdacht lang stil :)

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    zeker lekker weertje.. heb vandaag alleen kei veel gepoetst / opgeruimd dus er alleen uit t raam ff naar gekeken ;)

5. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    pffff... vandaag toch weer een veeg bloed... ik denk dat ik morgen toch even het ziekenhuis bel. Heb vandaag ook meer steken in mn buik en rugpijn. Boobs doen gelukkig ook weer meer zeer, dus daar ben ik eigenlijk al blij mee, maar ik kan inmiddels niet meer gerustgesteld worden... Ziekenhuis zal wel gaan zeggen dat het erbij hoort en blablabla, maar hoe vaak ik dat ook tegen mezelf zeg, ik voel me niet rustiger. Dus ik ga toch even goed praten denk ik... Deze stress is niet goed voor de beeb.
    Sorry voor mn klaagzang!

xx

6. mol81

mol81 Niet meer actief

Oh Eevie, wat een onzekerheid meid! Ik kan me je ongerustheid heel goed voorstellen hoor. Gewoon bellen morgen en je niet af laten schepen! Sterkte!

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    eevie knuffel meis !, gewoon bellen hoor !

xx

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Eevie, he bah. Bloed wil je niet zien tijdens een zwangerschap!!
    Ik heb het ook gehad en je schrikt je kapot, kan iedereen zeggen het zal wel zo horen maar bloed wil je niet!!
    Idd gewoon bellen en desnoods dik het wat aan, misschien krrijg je een echo?? Vervelend die onzekerheid! Sterkte.

@ Fredje, ik heb zo'n vermoeden dat er ondertussen een minifredje op de wereld is!

@ Lydia, uuuhh last van nesteldrang??;)

@ Hier, vandaag verrast met een babyshower:D Was erg leuk en gezellig en veel kado'tjes gekregen:D

9. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Even snel; ik heb toch n afspraak om 12.10 gemaakt. Maak me te veel zorgen. Voel me ook niet lekker. Ben zo bang dat t niet goed zit meiden...

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ohw eevie, wat klote zeg. Goed dat je nu een afspraak hebt. Krijg je een echo?
    Verlies je nu nog bloed of niks meer?
    Bah vreselijk die onzekerheid.
    Mn duimen draaien overuren voor je!!

11. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Vanmorgen n stolsel / draadje. Maar voel me gewoon zo onzeker... Krijg inderdaad n echo. Vind t doodeng... X

12. mol81

mol81 Niet meer actief

Eevie, meid heel veel sterkte straks!

Fredje: als je nog niet bevallen bent, word je vandaag ingeleid. We hopen snel te horen hoe de miniFred heet en hoe het is gegaan.

13. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    @Eevie; succes en sterkte vanmiddag meis. Ook ik duim voor je.

@Mol; ik snap je helemaal. Denk ook soms dat ik de enige ben die nog niet zwanger is.

@Blondy; druk klusweekend achter de rug. De gyn raadde aan donderdag en vrijdag te klussen; wij hebben het voor de zekerheid ook maar zaterdag nog gedaan. Ben jarig geweest, en had superweer! Vannacht gedroomd dat manlief en ik een dochtertje kregen. Ik hoop dat ik een vooruitziende blik heb.. ;)

14. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Er klopt geen hartje meer... Het is waarschijnlijk net na de laatste echo gestopt met groeien. Stop nu met de hormonen en dan maar zien wat er gebeurt... Zijn zo verdrietig...

15. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    eevie.. kan niks anders zeggen dan KNUF!!!

16. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Eevie, dikke knuffels voor jullie. Veel sterkte met dit grote verdriet meis..

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oohh jakkes eevie neeeeee!!!!! Wat KUT!
    Ooh bah krijg er gewoon de rillingen van, jullie verdienen het zo:(
    En nu?? Afwachten?

Shit zeg, wat erg voor jullie!!!! Dikke knuffel

18. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Afwachten tot t n natuurlijke miskraam wordt, anders mogelijk curettage. Ik weet t even niet... Er gaat zo veel door m'n hoofd... Alsof ik t al wist, de afgelopen dagen.
    Heb al weer bloed, ik hoop dat t uit zichzelf weg gaat. Hoe erg het ook klinkt, maar ik wil er nu ook vanaf... Kan hier niet mee omgaan. Dit ukje was zo gewenst, we waren vorige week zo gelukkig. Gewoon al die plannen die je maakt, ook onbewust, zo voorzichtig. Iedereen die zo blij voor je is. Alle dingen die we ons ukje hebben gezegd, toe hebben gewenst. Het was zo welkom. Het besef dat het in 2011 dus niet meer lukt.... Zijn echt kapot...

19. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Eevie: Oh NEEE!!! Wat kl*te :x en wat oneerlijk ook! Ik weet even niet wat ik moet zeggen, ik zit hier met tranen in mijn ogen, maar wil in ieder geval veel dikke knuffels jullie kant op sturen. Heel veel sterkte meid!!!
    @Fredje: Ik zie dat je al even niet meer hier op de site bent geweest, hopelijk hebben jullie inmiddels een mooi gezond kleintje in jullie armen!
    @Lydia1986: Goed bezig geweest, inderdaad nesteldrang? ;)
    @Xd24: Wat leuk een babyshower! Wat heb je allemaal gekregen?
    @Blondy: Jullie hebben goed je best gedaan dus, hopelijk was het een voorspellende droom!
    @Mol81: Nog maar 6 dagen, merk je al iets?

20. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    :(Oooh nee Evie wat klote meid er is geen ander woord voor sterkte meid ook voor je mannetje dikke knuf voor jullie beide.

Deel Deze Pagina