Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oohh eevie, echt ik heb de tranen in mn ogen. Wat vreselijk!!
    Ik snap dat je nu wil dat het weg is, je wilt door.
    Vreselijk, ik weet ook verder niet wat ik moet zeggen :(
    Oneerlijk!!!!!

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Eevie :(... pfff wat oneerlijk meis!!
    heel veel sterkte en een heeeeeeeele dikke knuffel!!

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nesteldrang hier.. nehhh .. hou gewooon ni van rommel en stof :)

4. mol81

mol81 Niet meer actief

Potverdorie Eevie! Wat een ongelooflijke zooi zeg! Dit is zo oneerlijk! Ik wens jullie heel veel sterkte toe.

5. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    hallo dames

daar ben ik weer na kange tijd net effe alles terug gelezen

@eevie wat verschrikkelijk voor jullie zeg ik wens jullie heel veel sterkte en een dikke knuffel ik leef met je mee

@koolmees wat super ik ga hard voor je duimen hopelijk goed nieuws donderdag
    @mol nog 6 daagjes hopelijk test jij ook pos ik duim voor je
    @ de rest sorry kan niet op iedereen reageren heb zoveel gelezen dat ik niet alles heb omnthouden,
    hoe gaat het met jullie? lekker aan het genieten van het lekkere weer.

@de 12 weken echo ging super de kids zijn meegegaan en ook helemaal verliefd zo leuk om die gelukkige gezichtjes te zien
    verder gaat alles goed hier

6. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    He meiden!
    Heb net even alles terug gelezen, paar dagen niet online geweest, erg druk gehad...
    Eevie, meid toch, potverdorie, wat is de wereld toch vreselijk oneerlijk, zit ook met tranen in mn ogen je bericht te lezen! bah, heb er geen woorden voor.. Wil jullie alle sterkte van de wereld wensen, maar dat zelfs zal niet genoeg zijn.... pfff, kan er niet bij...
    Dikke kus meid...

Liefs

ps reageer later op de rest..

7. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoi dames,

Meiden, wat liggen verdriet en geluk dicht bij elkaar. Veel dames zwanger en dan het bericht van Eevie. Ik heb er slecht van geslapen. Ik ben ook erg benieuwd hoe het met Fredje is. En voor Koolmees wordt het morgen een spannende dag.

Vandaag zit ik precies twee weken na mijn pregnylspuit. Ik verwacht niets aangezien ik niets voel en geen klachten heb. Als ik zaterdag niet ongi ben zal ik eens testen.

8. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Eevie Wat KLOTE zeg zit ook met tranen in mn ogen dikke knuf voor jou en eevieman zal niet helpen maar toch we zijn er voor julllie! Hier zijn geen woorden voor...

Mol Spannend! ben benieuwd...

Fredje Is je meisje er al?

Koolmees spannend morgen ik duim voor je is morgen een mooie dag ik wordt nl 30! hihii

Blondy Goed geklust nu hopen op een mooi wondertje!

Poemelke Hoe voel jij je?

Lydia Fijn he als je huis weer schoon is morgen gaan ze bij ons aan de tuin beginnen eindelijk zit al 2 weken in een zandbak zowel binnen als buiten hahah..

Lely Hoe is het met jou?

Anne Hoe is het met jou hopelijk kun je inmiddels je eten binnen houden?

Sas Weet jij al iets meer?

Chullla Fijn dat de 12 weken echo goed is en dat je kids zo blij zijn!
    Geniet ervan!

@magic Mn paard is sinds vrijdag weg maar hij heeft het erg goed bij zn nieuwe baasje!
    Verder merk ik dat het echt met werken zwaar begint te worden dus doe maar gewoon rustig aan!
    3 mei controle vk en s'middags 3d echo in Son!
    Poging 2 aangezien ons mannetje zich de vorige keer verstopte achter zowel zijn armen als zijn benen hihi...

Iedereen die ik ben vergeten hoe is het met jullie?
    Heeft er nog iemand iets van esda gehoord?
    ben wel benieuwd hoe het met haar is dus esda als je dit leest hoe gaat het met je?

Liefs Magic

9. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    magic.. hier gaat het wel aardig.. ik doe rustig aan.. ik merk dat als ik wat wil gaan doen.. mn lijf vrij snel aangeeft dat ik te druk doe..
    volgende week heb ik weer controle.. dus we zullen zien.. mevrouwtje is erg beweeglijk gelukkig...

ook volgende week es alle babydozen ophalen... heb wel drie uitnodigingen van baby dump :) whahaha..
    ga ze dus allemaal ophalen :) hahahaha

10. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Eevie: Meid hoe is het vandaag met je? Dikke knuffel nogmaals!! Ik denk aan jullie!

@Chulla: Fijn dat het goed gaat bij jullie!
    @Mol81: Wat spannend, nog maar 3 daagjes...
    @Magic dream: Fijn dat het goed gaat met je en je paard ook op een goede plek terecht is gekomen!
    @Lelymupske: 3 uitnodigingen nog wel :$ Fijn dat het bij jou ook goed gaat.

Hier net Geertgen gebeld om te vragen of de uitslag binnen is. Die was binnen, maaaaar.....de assistente mocht me de uitslag niet telefonisch doorgeven :x In tegenstelling tot wat de assistente me vorige week vertelde. Ik dat verteld en gezegd dat ik alleen maar de waarde wilde weten en eventuele vragen dan morgen wel aan de gyn zou vragen, maar nee hoor, ik kreeg niets te horen. Zucht! Ze heeft me nu ingepland voor een telefonische afspraak met de gyn voor het einde van de middag, die mag me dan wel vertellen wat de uitslag is.

11. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey lieve meiden, dank jullie wel voor alle lieve reacties.
    Hier heerst er weer een beetje rust, lijkt het wel... krijg veel lieve berichtjes van iedereen en heb gisteren al een mooie bos bloemen van m'n werk gekregen. M'n lijf is al aan het rommelen, hopelijk begint het snel. Kan er maar vanaf zijn...
    Het voelt allemaal zo bizar.... Vraag me af hoe wij hier overheen komen, hoe doe je zoiets... Eevieman is er kapot van, net als ik. Rr gaat zo veel door m'n hoofd, onbeschrijfelijk. Verdriet, ongeloof, boosheid, opluchting, hoop, moed, verslagenheid, alles.... Behalve onzekerheid... Die is nu weg en dat is fijn.
    Ik zal binnenkort weer eens op jullie allemaal reageren, want net zoals jullie aan mij denken, denk ik ook aan jullie!
    (En ik ben vooral erg benieuwd naar de eerste topic-beeb!!)
    (Koolmees; ik ben zooo benieuwd naar de uitslag. Succes lieverd.)

Dikke knuffel voor jullie allemaal en dank je wel vooral, ook namens Eevieman.
    xx

12. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Hoewel ik het zelf nooit heb meegemaakt, kan ik me een klein beetje voorstellen hoe verschrikkelijk dit voor jullie moet zijn :( Het is precies wat Mol zegt: verdriet en geluk liggen dicht bij elkaar. Maar dit is gewoon superoneerlijk! Ik vind het knap dat je ook nog aan de andere dames hier denkt, neem je tijd meid en dat reageren komt vanzelf wel weer! Knuff...

13. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Lieve Eevie, hier kom je niet overheen schat, je geeft het wel een plekje..
    Ik leef vreselijk met jullie mee!
    Ik kan jullie alleen maar veel kracht toewensen de komende dagen..
    Neem de tijd met zn tweeën, mensen verwachten dat je te snel weer op de been bent, terwijl je alleen maar wil huilen in bed, en doe dat ook, alleen door toe te geven aan het verdriet, kan je naderhand dat verdriet een plekje geven..
    Nogmaals een hele dikke kus!

xxx

14. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    We krijgen zulke lieve reacties van iedereen. Wil die niet weggooien. Ook al was het zo klein en pril, het is net alsof het erbij hoorde. Alsof iedereen ons kindje erkent. We hebben natuurlijk ook de echo's en tests nog. Het voelt zo fout om dat weg te doen. Misschien moet het ook letterlijk n plekje hebben. Of is dat raar?
    Xx

15. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Hallo allemaal

Eevie nogmaals sterkte meid hopelijk kan je het gauw allemaal een plekje geven.

Koolmees wat raar dat ze je niks mag zeggen vooral gezien het jou gegevens zijn.

Nou hier is het stressen alles komt tegelijk vrijdag komt de makelaar ons huis opnieuw taxeren vanwege de hypotheek die we van een belegingshypotheek naar een spaar willen veranderen.

Dan krijgen we bericht dat onze auto(die voor de apk en grote beurt weg is) 1500 euro gaat kosten echt balen want het is de auto eigenlijk niet meer waart we hadden gehoopt dat we er toch nog zo'n 1,5 jaar verder mee konden rijden maar nu zijn we dus gedwongen om naar een andere te gaan kijken :(

ben nou al bekaf en moet vanavond nog een avonddienst draaien.

Verder op een beetje rugpijn na nog niks te melden maar ja zou ook een beetje vroeg zijn hé

Nou ik ga mijn hondje maar uitlaten die zit te zeuren :)
    Koolmees ik hoop dat je gauw goed nieuws krijgt

Knuffel van deze kant en tot later

16. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Zonet de gyn aan de telefoon gehad.
    Ze zegt dat mijn hcg waarde 38 is, wat volgens haar wel aangeeft dat er iets (geweest) is, maar wel een hele lage waarde is. Ze verwacht zelf dat het wel nog van de vorige cyclus is en dat het waarschijnlijk mis is gegaan en er nog wat hcg is blijven zitten.
    Maar om dat zeker te weten, moet ik morgenmiddag nog een keer bloed laten prikken (heb dan ook meteen een echo bij haar). Ze verwacht geen bbz, omdat de andere gyn op de echo geen vocht rondom de eierstokken had gezien en de hcg waarde laag is. Een late eisprong is onwaarschijnlijk, omdat ik pregnyl heb gespoten en een zwangerschap van deze cyclus is ook onwaarschijnlijk omdat er bij de echo's geen follikel is gezien. Een goede zwangerschap zou volgens haar wel tegen de gonal-f moeten kunnen, dus dat zou geen invloed moeten hebben op het misgaan.

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm.. nog niet echt duidelijkheid dus...
    heel veel succes morgen..

xxx

18. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Even een korte reactie. Ben maandag 25april moeder geworden van een prachtige dochter Evy! :DHelaas verliep het niet volgens boekje en hebben ze een spoedkeizersnede moeten doen na een bevalling van al 18uur..heb even een aantal dagen tijd nodig gehad om van de schrik en emoties te bekomen..daarom deze late reactie! Ik mag morgen waarschijnlijk naar huis..zal dan ook snel weer fanatieker meeschrijven en foto"'s plaatsen van kleine Evy!

Sorry voor het ego bericht maar zal de rest snel terug lezen en reageren..

Liefs

19. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @ fredje van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid!!!
    geniet er lekker van

20. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Gefeliciteerd Fredje! Fijn dat t nu beter gaat. Geniet van jullie kleine meid. En n mooie naam! ;)
    Alsof het zo heeft moeten zijn... Een kleine Evy erbij... Bizar en bijzonder deze week. Xx

Deel Deze Pagina