Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Fredje, Proficiat!!! Ondanks de zware bevalling nu lekker aan het genieten? Mooie naam.
    Idd wat Eevie zegt, alsof het zo moet zijn:)

@ Eevie, jeetje meis. Wat moeilijk. Wat je zegt van het een plekje geven met de echos enz, zeker niet weg doen!! Doen waar je je goed bij voelt.

@ Koolmees, spannend weer zeg... Hopelijk weet je snel meer.

@ Mol, hoe voel jij je? Bijna testen! (ik ga uit van geen bloed he!!!)

@ hier alles goed, rustig aan. Straks weer een extra controle bij de vk voor mn bloeddruk...

2. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Eevie Wat vreselijk allemaal, je moet doen wat goed voelt en ik zou ook die testen niet wegdoen dat is zooo definitief en als dat bewaren voor jou gevoel beter is gewoon doen neem de tijd meis! denk nu maar even aan jezelf en aan eevieman en dat reageren komt later wel!
    Dikke knuf!

Koolmees Wat raar allemaal ik duim dans en strooi strooi strooi dat het toch een begin is erg spannend succes vandaag!

Fredje GEFELICITEERD! Jeetje wat een schrik nou denk lekker aan jezelf en je kleine meid!! Wij kunnen wachten maar zijn zeker wel benieuwd naar jullie meisje!

Lely Dat merk ik ook wel idd dat zodra je maar denkt te gaan beginnen met iets je lichaam zegt Nee te veel en dan heb je nog niets gedaan hahhhahah... maar ja goed we doen maar wat we kunnen! rustig aan dus!

Lydia Gaat het allemaal goed?

Chulla Hoe gaat het bij jou?

Sas Succes met wachten ben benieuwd

Mol Hoe is het met jou?
    Voel je al iets?

@magic vandaag lekker genieten ben alweer 30!
    Heb een hele mooie en fijne tuin/ligstoel van magicman gekregen ik kom mn verlof wel door straks!!
    Nu ff een paar uurtjes werken en dan naar huis!

Iedereen dikke knuf van magic!

3. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @fredje, whoehoew!!!! onze eerste forum baby is er officieel!! Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!! prachtige naam hoor!!!
    Geniet ervan, en zorg goed voor jezelf!! we zien snel een fotootje tegemoet?!!:p

@eevie, hoe gaat het meid? Vooral die spulletjes niet wegdoen, maak een mooi album of iets, zodat je ze in elk geval ook echt een plekje geeft, als dat goed voelt!

@magic, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! geniet van een mooie dag!

@xd, succes vandaag meid! is je bloeddruk meestal in orde?

@koolmees, toch heftig allemaal meid, je hoopt toch stiekem dat het hcg de pan uitreist! hopelijk heb je snel meer duidelijkeid en misschien is het de volgende ronde dan wel echt een plakbeeb!!
    Maar er is dus wel iets geweest, dat is misschien wel een goed teken?

@hier, rustig aan, zijn veel in de tuin en huis bezig, dus eigenlijk hartstikke druk, maar doe het toch rustig aan!:p
    We moeten 17 mei voor de 12 weken echo in het ziekenhuis, ben benieuwd!
    Afgelopen maandag bij de verloskundige geweest, was hartstikke leuk, veel info gekregen en cadeaus!
    Daar krijgen we veel controles hoor, echt leuk, we moeten daar weer 9 mei heen!

Dikke knuff aan iedereen die ik niet genoemd heb!!

xxx

4. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Fredje: Gefeliciteerd met jullie dochter! Inderdaad een mooie naam! Geniet ervan en ook ik ben benieuwd naar de foto :)
    @Magic dream: Gefeliciteerd met je 30e verjaardag!!
    @Eevie: Hoe gaat het nu met je meid?
    @Poemelke: Zo te horen gaat het heel goed bij jullie, fijn! Op naar een heleboel leuke controles :)

Hier ben ik bang dat de gyn inderdaad gelijk heeft, want de test van vanmorgen was hier negatief :( Maar ik ben wel blij dat er in ieder geval iets geweest is, dat wil toch zeggen dat het kan en in ieder geval de gonal goed z'n werk doet. Vanmiddag echo en opnieuw bloed prikken.

5. mol81

mol81 Niet meer actief

Woehoe Fredje! Gefeliciteerd met Evy.
    Wat een schrik, zo'n spoedks. Ik kan er over mee praten helaas. Hopelijk gaat alles goed met jou en de kleine meid.

Eevie, hoe gaat het?
    Koolmees: dat lijkt dus niet zo positief... Ik hoop dat de echo en bloed duidelijkheid geven.

Hier: geen bloed maar wel kramp en geen zwangerschapstekenen. Wordt m weer niet dames.

6. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    fredje.. gefeliciteerd meid!!! fijn dat ze er nu is!!
    geniet van elkaar!! :)

magic.. gefeliciteerd!! :) stiekeme jarige.. hahaha..

@ all.. knuffels!!

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Fred wat een leuke naam :D ! gefeliciteerd !!

xx

hier alles goed, zo ff naar de VK om te kijken of mn bloeddruk nu wel goed is ( steeg de vorige keer te snel t.a.v de keren daarvoor dus wilden ze in de gaten houden )

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ poemel, wat klink je goed zeg!! Fijn:)
    Mijn bloeddruk is altijd goed geweest, maar sinds vorige week wat aan de hoge kant. Dus zou dan een zwvergiftiging kunnen zijn, maar verder geen klachten en ook mn urine is steeds goed. Dus ze houden het nu extra in de gaten. Wel fijn, wil niet dat er op t eind nog wat gebeurd. Maandag ben ik 37 weken dus dan mag ik al thuis bevallen.
    Wat vliegt die tijd voorbij!!

@ mol, hoop houden he!!! Ik duim en duim en duim

@ magic, proficiat!!! Laat je maar lekker verwennen vandaag.

@ koolmees, he shit:( maar idd, het doet dus wel iets!!

@ lydia, jij ook al aan de hoge bloeddruk? Verder voel je je goed?

9. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    fredje wat geweldig ik kan nou al niet wachten tot je foto's gaat plaatsen gefeliciteerd met jullie prachtige dochter:)

10. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    xd.. hoe hoog was je bloeddruk de laatste keer dan ?
    mijne was steeds 140/90
    en vanaf mn longontsteking is ie 120/70
    whaha.. is t toch nog ergens goed voor geweest

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Mijne was steeds 135/90, de onderdruk van 90 is bij ons de grens. Gaat ie daarboven is het niet goed,
    Maar vandaag was mn bloeddruk weer normaal, 125/75. Dus het zal wel met de warmte te maken hebben gehad.

Ik slik nu antibiotica voor een blaasontsteking, en nu blijkt dat ik daardoor een schimmelinfectie heb. GRR
    Moet nu vaginaal medicijnen innemen die schadelijk kunnen zijn voor de baby. Nou uuh bedankt dokter dan maar jeuk!

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    indd XD dan maar ff jeuk.. zou ik ook niet doen..

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    mn bloeddruk was goed :)
    was 110/65
    gelukkig maar.. BM nu boven mn navel en actieve meisje was ook goed gegroeid :D
    op naar de 3d echo !

14. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Mol81: Balen meid, maar er is nog geen bloed, dus het kan nog steeds toch?! Ik duim voor je meid!!
    @Xd24: De tijd vliegt inderdaad voorbij, nog even en dan ben je aan het bevallen!
    @Lelymupske: Waar longontsteking al niet goed voor is ;)
    @Lydia1986: Fijn dat de bloeddruk goed was!

Hier vanmiddag de echo bij de gyn, een hele vriendelijke vrouw. Zoals ik vanmorgen eigenlijk al wist niets te zien in de baarmoeder, mijn slijmvlies was al flink minder geworden, nu nog maar 3.8. Dat kon volgens haar ook zonder dat er bloed aan te pas kwam. Het is wel duidelijk dat er niets meer is, maar voor mijn geruststelling heeft ze toch nog bloed laten prikken om zeker te weten of het hcg helemaal weg is. Het fijne van het weinige slijmvlies is dat ik als volgende week (heb donderdag weer een afspraak bij haar) alles nog steeds rustig is, ik weer meteen kan beginnen met spuiten, dus niet die vervelende provera! Haar theorie is dat het waarschijnlijk al met de innestelling mis is gegaan en met mijn menstruatie alles is weggegaan, maar dat er wel nog lang hcg is blijven zitten.

Ik moet zeggen dat ik er eigenlijk heel rustig onder ben. Het geeft me veel hoop dat het spuiten een goed resultaat zou kunnen geven en mijn lichaam dus wel zwanger kan worden! En waarschijnlijk kwam het hierdoor dat mijn eitjes maar niet wilden reageren de afgelopen weken en zelf hoop ik dat het beroerd worden van het spuiten hier mee te maken had. Al met al ga ik dus hoopvol op naar de volgende ronde!

15. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    Hallo dames,

Een tijdje geleden heb ik ook al met jullie meegekletst maar toen effe gestopt met het forum. Nu vind ik het toch wel weer fijn om mee te lezen en mee te kletsen.

Zoals jullie aan bijn banner kunnen zien ben ik (nog) zwanger. 2e ronde Clomid was het raak. Sinds afgelopen vrijdag weet ik dat ik zwanger ben. Maar sinds afgelopen zondag eerst bruin bloed verloren. Dat werd eigenlijk steeds minder maar sinds vandaag rood bloed verloren en weer meer. Ik ben bang dat het vandaag mis is gegaan. Ik had eigenlijk een afspraak staan voor maandag maar heb het gelukkig kunnen verplaatsen naar morgen. Ga er in ieder geval vanuit dat het een, hele vroege, miskraam is.
    Ik las dat sommige van jullie daar helaas ook ervaring mee hadden.
    Weten jullie hoe lang je daarna weer mag beginnen met Clomid?
    Van de ene kant een fijne gedachte dat ik met Clomid zwanger kan worden, van de andere kant *** hoe het afloopt.

@Fredje; gefeliciteerd met je dochter!

@Eevie; balen meid. Kan me voorstellen dat jullie dit heel verdrietig maakt.

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    koolmees hmmzz.. tja kan wel zeggen je bent zwanger geweest maar vind dat altijd zo dom klinken ..
    ik hoop dat je snel weer aan de gang kan met spuiten en het heel snel een wondertje mag opleveren !
    dikke kus !

kimsel.. succes morgen !

17. VrouwTheelepel

28 apr 2011
    47
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben nieuw op dit forum en wil ook graag meekletsen. Dit is mijn verhaal:

Op 1-1-2010 ben ik gestopt met de pil. De eerste maanden hadden we geen 'haast'. Na de bruiloft in april zijn we actiever aan de slag gegaan. In mei was het al raak, maar helaas volgende er na 6 weken een miskraam in juni. Daarna bleef mijn menstruatie 6 maanden weg. In december is mijn menstruatie opgewekt met provera. Ook mochten we nu naar het ziekenhuis voor onderzoek. Er bleek vooralsnog niets mis met ons te zijn. Wel werd er clomid voorgeschreven. In maart 2011 bleek ik weer zwanger, maar ook nu volgde na 6 weken een miskraam. Het verdriet was groot! Nu zijn we weer vol goede moede aan het 'klussen' samen met de clomid dus. Op dit moment zitten we weer in de wachtfase. Spannend!

@kimsel Ik heb 2 maanden geleden een miskraam gehad met 6 weken na clomid. Ik mocht er meteen weer op de derde dag van de menstruatie weer mee beginnen.

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    jeetje vrouwtheelepen wat een verhaal..

iig welkom en ik hoop dat je heel snel weer zwanger mag worden van een Plakbeebje !!

19. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @vrouwtje theelepel; ik word van mezelf niet ongesteld. 1e ronde is het met provera opgewekt en toen kon ik beginnen met de clomid. Zou ik dan nu weer eerst aan de provera moeten?
    Wel heftig al 2 miskramen. Had jij er veel last van? Hoe wist jij zeker dat het een miskraam was? Succes deze ronde!

20. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Koolmees idd vreemd maar wel fijn dat je nu resultaat hebt!! Succes meis!

Mol Hoe is het bij jou?

Kimsel welkom terug wat een verhaal succes wanneer weet je meer? nu wel blijven kletsen he?

Vrouwtheelepel Welkom spannend dat wachten succes nu hopen op een plakbeebje!

Lydia wat fijn dat alles goed is wanneer heb je 3d echo wij voor de 2e keer dinsdag 3mei omdat ons mannetje zich niet liet zien met 28 weken dus.. hihi... nu al een eigen willetje hahah

Poemel hoe is het met jou?

Eevie red je je een beetje?

Lely waar een longontsteking al niet goed voor is!

Iedereen verder succes en alvast een fijn weekend ga nu werken! Joeppie verheug me steeds meer op mn verlof ;)
    Verder gaat het hier goed ben wel s'avonds erg moe herkent iemand dit? zal er ook wel nog mee te maken hebben dat beebje op mn slagader ligt maar toch..
    Verder geen klachten gaat allemaal goed!

Liefs Magic

Deel Deze Pagina