Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Vrouwtje theelepel; gisterochtend had ik wel effe een downochtend. Toen kwamen de tranen wel even omdat ik stiekem een week lang best blij ben geweest met iets waar je enorm naar uitkeek. Maar daardoor heb ik het nu wel een plekje kunnen geven en ben ik weer vol frisse moed gestart met de volgende ronde. Spannende week voor jou. Kan me voorstellen dat het lang duurt. Maar misschien wordt het lange wachten wel beloond ;)

@Mol; jammer dat het deze ronde niet gelukt is. Hopelijk de volgende ronde meer geluk!

@Lydia; mooi buikje hoor!

2. mol81

mol81 Niet meer actief

Mooie buik Lydia!

Ik heb gisteren van 8u tot 16u op de rommelmarkt gestaan en €297 verdiend. Heerlijk. Morgen gaat dochterlief naar het kdv en gaan manlief en ik shoppen! Even weer man-vrouwtijd na de ongi.

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    zoo mol das niet niks :D ! lekker hoor

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Mol, he shit!!
    Wat goed zeg jullie hebben aardig wat centjes verdient.

@ Lydia, mooie buik! Ik ben morgen 37 weken (dan mag ik thuis bevallen jihaaa) Maak morgen een foto als ik het niet vergeet, dan zal ik die hier ook plaatsen.

@ hier, we zijn een weekendje weg geweest. Naar Middelburg. Was heerlijk. Laatste x met zn 2tjes :)

5. mol81

mol81 Niet meer actief

XD is de volgende topic moeder (als iedereen zich aan de bevallingslijst houdt natuurlijk!). Spannend meid! Lekker weekendje weg is erg fijn. Wij gingen de laatste weken dat we samen waren zo ongeveer om de dag uit eten haha! Onder het mom van nu kan het nog. Nou, met een kleine kan het ook hoor. Onze dame zit gerust anderhalf uur in haar stoel met speelgoed bij ons aan tafel.

Benieuwd hoe het met Fredje en miniFred is!

6. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Vrouwtheelepel: Succes op het wachtbankje!
    @Lydia1986: Leuke foto met een mooi buikje! :)
    @Kimsel: Goed dat je weer met goede moed bezig bent aan deze ronde en nu hopelijk met een mooie plakbeeb als resultaat!
    @Mol81: Zo dat is een hoop geld, wat fijn! Hoe is het nu met je?
    @Xd24: 37 weken alweer! :$ De tijd vliegt... En heerlijk zo'n weekend weg!
    @Eevie: Ik denk aan je meid, ik hoop dat het (naar omstandigheden) goed met je gaat!
    @Fredje: Volop aan het genieten van jullie meisje?
    @De overige zwangere dames: Hoe is het met jullie?

7. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Wendy: als je pregnyl gezet hebt mag je er van uit gaan dat je een eisprong hebt gehad. Normaal gesproken word ik 14 dagen na de spuit ongesteld. Vandaag zal ik waarschijnlijk ongesteld worden (of ik moet zwanger zijn maar dat voelt niet zo). Ga dus maar uit van 14 dagen na de spuit. @Mol81

Ik zit vandaag op dag 14 na de spuit dus ben benieuwd ik moet nu na de gyn. dus erg benieuwd wat die nu weer te zeggen heeft.

Liefs Wendy

8. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Hi meiden!

Wat leuk dat er weer een aantal nieuwe, nog niet zwangere, meiden zijn! Welkom allemaal!

Fredje, gefeliciteerd met jullie dochtertje. Gerniet van deze mooie tijd.

@hier, afwachten he? Aangezien ik het nog niet heb mee mogen maken een vraagje. Hadden jullie echt al klachten/symptomen in de week voor NOD? Of begon dat pas later?

Liefs!

9. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey meiden,
    Ik ben er weer. Ik heb de afgelopen dagen we meegelezen, maar geen energie gehad om te reageren.
    Nieuwe meiden: welkom.
    @ Poemel; jeetje, al weer bijna 10 weken zwanger! Gaat alles goed?
    @ Koolmees; wat balen dat het toch weer negatief is, meid. Maar het is goed om te zien dat het spuiten toch aanslaat! Zou je nu ook ongesteld moeten worden of ben je dat al geweest? (Heb het even niet meer op een rij)
    @ Mol; weer beginnen met de Femara vandaag? Wat een hoop geld heb je verdiend!! Heb je nog wel spullen in huis?! ;)
    @ XD; je mag thuis bevallen! Ik weet dat dat altijd zo'n mijlpaal is, maar wil je dat eigenlijk ook? Hoe is het met de blaasontsteking enzo?
    @ Kimsel; wat vervelend dat het is mis gegaan. Knap dat je met moed naar een nieuwe ronde kijkt. Hopelijk heeft weer snel resultaat!
    @ Vrouw Theelepel; jij ook al een miskraam achter de rug. Hopelijk snel een plakbeeb.
    @ Magic; je bent bijna 30 weken, dan mag je ook wel moe zijn toch?
    ;)
    @ Wendy; we hebben veel zwangeren hier, dus dat geeft inderdaad hoop. Ik zou trouwens 16 dagen na de spuit aanhouden. Aangezien het ei binnen 2 dagen springt, moet je eigenlijk van de sprong uitgaan en niet van de spuit.
    @ Nina; lekker op vakantie, heerlijk. Geniet ervan en ga ervoor!
    @ Lydia; mooie buik, meid.
    @ Fredje; hoe is het met jou en de kleine meis?
    @ Blondy; we posten weer tegelijk. Ik had wel klachten, maar dat ligt aan de Utrogestan. Daardoor voelde ik me iedere maand wel zwanger. Maar ik was deze keer wel vanaf een week voor NOD huileriger en had andere pijn in mn boobs.

@ Eevie; hier zijn we weer een beetje boven water. Ik ben vorige week niet meer gaan werken. Ik kon het niet meer opbrengen. Ik heb legpuzzels gekocht en inmiddels ben ik met de 2e bezig. Heel suf hoor, puzzelen, maar dat heeft me wel door de eerste dagen gesleept. Ik merkte dat ik in bed lag en er niet meer uit wilde, was gewoon te verdrietig. Ik kon niet denken aan ons ukje of alle plannen, zonder te huilen. En met puzzelen hoef je niet na te denken. Dan denk je alleen maar aan waar dat ene stukje past. Echt heel fijn.
    We hebben heel veel kaartjes, mailtjes en berichtjes gekregen. Superllief. Ons ukje heeft kennelijk veel mensen geraakt. Kreeg wel de vraag of we nu spijt hadden dat we het al verteld hadden. :$ Uh nee! Moeten we dit verdriet ook stil houden en alleen dragen dan?! For better and for worse, toch?! Maar goed, men kan niets doen aan onwetendheid.
    Ben ondertussen wel aan het vloeien. Het is nu toch wel bloed. Woensdag weer naar de gyn. Ben benieuwd wat dan en hoe lang dit aan gaat houden. Ik heb ook echt geen idee wanneer ik weer mag gaan spuiten. Weet iemand dat? Moet je dan wachten tot je weer vanzelf ongesteld wordt??? Want dat kan echt nog weken duren... ik trek het niet om nu 10 weken af te gaan wachten.
    Ik wil toch wel graag weer beginnen. De onzekerheid van de afgelopen weken was echt heel zwaar. Maar goed. Ik kan zwanger raken. Ik heb even van dat idee mogen genieten. Nu wil ik meer. :) We gaan er gewoon voor!! Lieverds, dank je wel dat jullie zo lief zijn!

10. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Hey dames!

Ik kom jullie allemaal even hoop geven!
    Ik heb 3 rondes clomid gehad en die sloegen niet aan,ja de laatste keer maar dat eindigde in een mk helaas al heel vroeg.
    Nu waren de plannen om te gaan injecteren...most maar even mijn menstruatie afwachten of provera gaan slikken.

Ik was het wachten zat en bedacht me dat ik er even een testje tegenaan moest gooien en ik dan mooi met de provera kon gaan beginnen.
    Damn wat was ik even in de war!
    Er kwam namelijk nog voor de controle streep een dikke vette test streep op de test te staan en ik heb zitten huile en lachen tegelijk geloof ik!
    Dit was namelijk spontaan want we waren sinds de laatste clomid behandeling (nov '10) niet meer met medicatie bezig geweest,wel was ik inmiddels 12 kilo afgevallen op de gyn zijn advies.

Ben zo blij!
    Ben de injecties voor gebleven en ben sinds vanaag voor MvM plasjes aan het doen wat ik maar al te graag doe!

Hopelijk komt voor jullie ook snel de dag dat jullie positief testen mogen!
    XXX van mij!

11. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Blondy; spannende dagen voor jou nog even. De een heeft meer klachten dan de ander dus dat hoeft in principe niks te zeggen. Succes!

@Eevie; legpuzzels maken is helemaal niet suf hoor. Doe ik ook weleens als ik mijn gedachten even helemaal wil verzetten ;).
    Ik kan jou niet echt vertellen wanneer je weer zou mogen beginnen met spuiten. Ik heb dus vorige week ook een MK gehad alleen bij mij wel een stuk vroeger. Volgens de gyn was dat "gunstiger" omdat je dan sneller weer door kunt om het zo maar te zeggen. Ik had de MK donderdag gehad en mocht zaterdag al met de clomid weer beginnen. Zij vond het het proberen waard, tenminste als ik me ook goed genoeg volede en ik het ook wilde. Ik moet alleen zaterdag wel terug om te kijken of het rustig genoeg is om door te gaan. Sinds do verlies ik ook nog steeds bloed; lijkt eigenlijk gewoon op een menstruatie.
    Ik denk dat je gewoon jouw bezoek bij de gyn moet afwachten. Hij zal inwendig kunnen kijken hoe het er voor staat om het zo maar te zeggen en hij kan dan ook vertellen wanneer je weer zou mogen beginnen. Mijn gyn dat het wel een positief teken is voor een eventueel volgende zwangerschap omdat je inderdaad vruchtbaarder bent. Maarja dat is toch afwachten. Succes ermee meid!

@Done; gefeliciteerd. Dat is goed nieuws. Zo zie je maar dat het vaak ook komt op de momenten dat je er minder mee bezig bent! Geniet ervan!

12. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Wendy86 en Blondy: Spannend bij jullie, nu maar hopen op een mooie test!
    @Eevie: Fijn dat je er weer bent! Ik begon me al een beetje zorgen te maken :) Wat een goed idee van die legpuzzels, ik heb ook het idee dat je alweer wat positiever klinkt, goed dat je er weer voor wilt gaan! Het kan lukken en nu nog een mooie plakbeeb! Hier hoef ik als het goed is geen menstruatie af te wachten. Volgens de gyn heeft provera ook geen zin omdat het slijmvlies alweer zo dun is en er dan toch niets zal komen. Donderdag heb ik weer FM en de bloeduitslag. Als het goed is is het hcg dan weg en als de echo dan nog steeds rustig is, mag ik weer meteen beginnen met spuiten, wel fijn!
    @Done: Wat goed dat jullie zo positief verrast zijn, gefeliciteerd!!

13. just my

just my Nieuw lid

2 mei 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal
    ik ben 26jaar en erachter gekomen dat ik pco heb
    heb net de eerste kuur clomid 50g gehad maar deze schijnt niet aan te slaan echt balen

14. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    He meiden! Daar ben ik weer!
    Veel geklust en in de tuin gewerkt de afgelopen week, nu even lekker bijkomen!
    Ik zie dat er een paar meiden bij zijn, hartstikke leuk! Welkom!

@eevie, fijn weer van je te horen meid, gewoon lekker puzzels maken, als dat helpt! heerlijk toch, even je gedachten op nul!
    @xd, wow, gaat snel nu he! ben benieuwd wanneer het bij jou allemaal gaat beginnen, maar kleintje mag nog heel even blijven zitten!

@mol, ik hoop voor jou op weer een dikke vette kans volgende maand meid! trouwens wel super dat jullie zoveel centjes verdiend hebben! geniet ervan!
    @koolmees, pff meid heftig allemaal, hopelijk ook een vruchtbare ronde voor jou de volgende keer!
    @blondy, ik had nog niet echt klachten voor mijn nod, wel testdrang, pijnlijke borsten had ik namelijk altijd.. Pas rond 6 weken begon het ietsje meer te worden, maar nu nog steeds niet heel veel!
    @Done, goed nieuws meid!! super! je hebt een tijdje hier meegeschreven toch?!
    @kimsel, ook voor jou meid, hopelijk een vruchtbare ronde de volgende keer!!
    @wendy, 14 dagen na de spuit, en nog geen ongi te bekennen? hoopvol!!

@hier, tja het gaat lekker! Ik voel me goed, ben wel veel moe, en nog steeds af en toe van die vlagen misselijkheid, zelfs vannacht!
    Mn buikje begint langzaam goed te groeien, 's avonds zie je mn buikje het beste, aangezien mijn darmen dan wat opgezet zijn, erg trots!

xxxx

15. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Klopt ik heb een korte tijd hier mee geschreven

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ eevie, fijn dat het nu wat beter met je gaat! Ik gun je echt van harte een goede volgende ronde!!
    Ik wil thuis bevallen, dus heb die mijlpaal nu gehaald. Nu is het wachten...
    @ Koolmees, ja de tijd vliegt he. Ik weet nog wel dat ik die test in handen had en er niks van snapte en nu... Nu mag ik gewoon bijna bevallen:$
    @ Poemel, jij voelt je ook goed dus:) fijn hoor!!
    @ Mol, ja idd.. Wij doen nu ook alles extra omdat het voor het laatst is. Nouja ik weet ook wel dat straks gewoon alles nog kan. Maar toch is het anders:) We genieten nog even lekker. Maar we zijn er nu zo klaar voor, we kunnen echt niet meer wachten. Ik hoop zo dat ik niet over de uitgerekende datum heenga.

@ Done, proficiat!!

@ hier, blaasontsteking is weg. Alleen daardoor heb ik een schimmelinfectie gekregen. Fijn, NOT! Had contact gehad met de ha, afgelopen vrijdag. Kon medicijnen krijgen die ik vaginaal in moest brengen maar dit is een beetje een risico. Dus had gezegd dan laat maar, ik laat het zolang wel jeuken. Wil zo op het eind niks schadelijks voor de kleine.
    Maar ik word knettergek!! Ben net langs geweest en gesmeekt om iets haha... Heb nu een creme gekregen. Hopelijk werkt het!

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oehh xd das ni fijn ;)... hoop dat de creme werkt..!!

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja klachten/sympthomen niet maar wel een goed gevoel..
    ohja wel pijn aan mn boobs beetje ( en vanaf 13 DPO tot nu kei veel ;) )

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Eevie, puzzelen om je gedachtes te verzetten vind ik een goed plan hoor :)
    hoop dat je snel weer verder kunt, het is je zo gegund!

xx

20. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    #4700 wendy86, 2 mei 2011
    Laatst bewerkt: 2 mei 2011
    Vandaag een controle afspraak bij de gyn. gehad, als ik over 4 dagen nog niet ongesteld ben een test doen. Spannend dus.

Af en toe wel soort menstruatie pijn onder in me buik maar niet constant. Vind het zelf wel heel erg spannend, maar mijn gevoel zegt zelf van niet. Ik zit nu 14 dagen na de pregnyl spuit en die was nieuw voor me dus het is allemaal even ontcijferen wanneer je dan precies ongesteld moet worden.

Als ik wel ongesteld word weer beginnen met clomid 100mg. En dan maar hopen dat ik weer een eisprong krijg :) Het is allemaal wel erg frustrerend hoor als je er al een paar jaar mee bezig bent. Maar ja de een heeft veel geluk en de ander minder zo zie je dus maar weer. Hou jullie iig op de hoogte.

Deel Deze Pagina