Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mol81

mol81 Niet meer actief

Welkom Just me!

Wendy: als je 14 dagen na pregnyl zit, kun je al een kruidvat 2 voor 5 euro test wagen hoor. Spannend.

Andere dames: ik reageer vanavond even uitgebreider.

@ Mol's place: ik ben weer begonnen met Femara. Maandag naar het zh.

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    spannend wendy!

3. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    @ Mol

Ja ik hou het voor me zelf nog even spannend ;) Wacht nog even tot donderdag af en ga als ik het dan nog niet ben een test doen. Al zoveel teleurstellingen gehad dat die dingen negatief aangeven dus wil het toch nog even afwachten. Omdat ik vanaf vrijdag al wel af en toe krampen heb net alsof je heel erg ongesteld bent van die krampen. Vandaag nog geen last van gehad. Maar stel ik ben zwanger, dan hoor je toch geen krampen te hebben??

We wachten het nog maar even af ben ook aan de antibiotica vandaag de laatste dus misschien dat het er iets mee te maken heeft. Hou jullie iig op de hoogte.

P.S hoe doe je trouwens dat van die cycles dagen enzo dat grafiekje? Ben al wel op die site geweest en heb hem ook al gemaakt maar weet niet waar ik deze erin moet plakken zodat ie zichtbaar is. Kan iemand mij helpen.

4. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @ Wendy: bedoel je een banner?
    http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/186192-let-show-you.html
    Als het goed is kom je met deze link bij de uitleg. Het is heel simpel, kan het alleen niet zo goed uitleggen!

@ Eevie; hier alles rustig. Net maar weer ns gehuild. Kan de echo's toch echt nog niet zien. M'n buik doet ook zeer, rond m'n eierstok. Morgen naar de gyn, ben benieuwd wat zij gaat zeggen. Xx

5. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    @ Evie

Dank je als het goed is dan is het nu gelukt! :) Even testen!

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ eevie, dikke knuffel voor je!!

7. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Wendy; en al iets te bekennen ;)

@Xd; houd je het nog een beetje vol?

@Eevie; succes morgen! Ik ben inderdaad ook benieuwd wat ze gaat zeggen.

8. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    @ Kimsel; Nee nog niks behalve hele erge menstruatiepijn. Maar nog geen bloed te bekennen ;) Dus best nog wel spannend, al heb ik wel het idee dat ik het elk moment kan zijn ivm die pijn. Weet natuurlijk niet of dat ook bij een zwangerschap voor komt. Maar we wachten af anders donderdag ofzo maar een testje doen :)

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Wendy, dat ongesteldheidsgevoel had ik wel aan het begin van de zwangerschap. Maar of je dan zwanger bent of ongesteld gaat worden?? Ik hoop voor je het eerste:)

@ Kimsel, het is nog goed te doen hoor. Ik mag niet klagen. Heb eigenlijk nergens last van, alleen die buik zit me zo nu en dan gruwelijk in de weg haha. Ben blij als ik straks mn lijf weer terug heb.

Even een fototje van afgelopen vrijdag, want ik ben best trots op mn toeter:)

10. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    @xd24; Oke :) Had je dat ook echt een paar dagen of gewoon een dag? Vind het ook wel erg spannend hoor. Juist omdat het echt zo'n gevoel van zwaar ongesteld zijn is hahaha terwijl ik het nog niet ben. Zit nu 15 dagen naar de pregnyl spuit, mensen zeggen wel dat ik een test kan doen maar wacht liever nog even tot donderdag. ;)

Jij hebt trouwens een super mooi buikie :D Spannend nu of niet de laatste loodjes.

liefss

11. mol81

mol81 Niet meer actief

Jeetje Xd, wat een buik! Je draagt echt alles van voren hè? Ben je zo weer kwijt na de bevalling.

Wendy: je kunt testen maar ik snap dat je nog even wacht. Ik kan ondertussen een muur behangen met witte testen.

Eevie: ik hoop voor je dat je morgen duidelijkheid krijgt. Ben je het vruchtje al verloren? Als je niet wilt antwoorden mag het ook hoor.

Fredje: hoe is het met je meid? En met de kleine Evy?

Koolmees: hoe is het met je?

Anderen: nog nieuws?

Kimsel:

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Wendy, dat gevoel had ik zo nu en dan. Niet constant. Spannend!

@ Mol, dank je.. Alles zit idd voor, net of ik een voetbal ingeslikt heb:) Ben ook 'maar' 9kilo aangekomen dus verwacht wel dat ik dit snel kwijt ben.
    Alleen vanochtend even staan janken om mn eerste striemetje:(

13. mol81

mol81 Niet meer actief

Haha, ach als het bij één striemetje blijft... Ik heb er geen een van de vorige keer en was toch echt 25 kilo aangekomen. Viel nog net niet voorover. En alles is er mega snel afgevlogen.

14. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    @mol81; Ja indd ik heb vorig jaar veel testen gedaan toen ik nog niet wist dat ik PCOS had, vandaar dat ik indd nog even wacht.

@xd24; Ja ik heb het ook niet constant, wel zo'n beetje elke dag maar niet uren achter elkaar ofzo. Spannend dus maar wachten rustig nog even af hahah nou ja rustig ben toch wel zenuwachtig ;)

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja maak me er ook niet druk om hoor, maar wat door m'n hoofd flitste was; ooh nooo m'n bikniiiisssss hihi
    Ik moet t er maar mee doen hè, en als ik straks bevallen ben denk ik daar vast niet meer aan:)

25 kilo ja? Je hebt me ooit een foto van je laten zien... Zou niet zeggen dat jij zoveel aan zou komen!

16. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Mol; weet niet of ik t kwijt ben. Denk het niet. Verlies wel stolsels ofzo. Weet niet of dat er in z'n geheel uit komt. Ik hoop het niet, wil het niet zien.
    Heb zo'n rotdag vandaag. Weer heel veel huilen. Ben gewoon zo ontzettend moe. Heb geen energie, geen zin, maar wel vragen, boosheid en verdriet. Weet het niet zo goed, allemaal.

Xx

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ohw eevie:( kvind het zo rot voor je!
    Ik hoop dat je je vandaag iets beter voelt... Dikke knuf voor je!

18. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Eevie; hopelijk voel je je vandaag al een beetje beter. Ik ben benieuwd wat de gynaecoloog zegt vandaag.

19. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    Jeetje Eevie ik hoop dat het vandaag wat beter gaat dikke knuf.

Nou hier heel druk geweest van de week hypotheek geregeld(loopt af )nieuwere auto gekocht heel mooi ik hoop er binnenkort een hele mooie fel gekleurde maxicosi in mag zetten.
    We zitten hier nog steeds in spanning voel niet veel bijzonders maar heb ook nog geen hoofdpijn en dat heb ik meestal wel een dag van tevoren dus maar wachten we hebben afgesproken te wachten met testen tot vrijdag :) ik hoop zo op een heel mooi cadeautje nou ik ga weer verder we gaan namelijk vrijdag naar centerparcs de eemhof dus moet nog wel het een en ander regelen en inpakken.
    Ik hou jullie op de hoogte :D

Succes voor degene op de wachtbank en sterkte voor degene die ervan af zijn gegooit en voor de zwangere dames lekker genieten.

Veel liefs saskia

20. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Sas31; ik zal voor je duimen!

Deel Deze Pagina