@Eevie; heftig zeg. Ook dat het zo snel gelijk is gekomen. Wel fijn dat het vanzelf is gekomen. Hopelijk ben je "schoon" vanbinnen. Spannend woensdag. Sterkte ermee!
Eevie, doe normaal je stelt je niet aan joh!! Het is niet zomaar iets hè! Hopelijk is alles nu weg en kunnen jullie verder. Sterkte iig!
Eevie, fijn dat het ergste achter de rug is voor je. Hopelijk inderdaad groen licht voor je volgende week. Enne, je mag nooit meer zeggen dat je je aanstelt . Het is niet niks hoor! Je mag je precies zo voelen zoals je je voelt. En dat mag je allemaal met ons delen, daar zijn we voor! Veel sterkte meis en laat je goed verwennen door Eevieman. PS, hier nog niets..
Oh Eevie, wat klinkt het hefitg meid! Ik voel enorm met je mee. Heel veel sterkte. Even ego: ik zit er een beetje door heen. Maandag weer naar de gyn en hij zal weer vragen of we IUi willen. Aan de ene kant wil ik het heel graag, omdat ik dan het gevoel heb dat we meer kans hebben omdat het zaad op de plek komt waar het moet zijn. Aan de andere kant wordt het allemaal zo plastisch! Molman heeft er veel moeite mee. Ik minder omdat ik het doel (zwanger worden) voor ogen houd. Maar ik ben zo bang dat er iets fout gaat als ik zwanger ben. Allemaal hersenspinsels die het niet gemakkelijker maken. Wanneer moeten we genoegen nemen met één prachtige dochter? Het kan zelfs zo zijn dat de gyn een laparoscopie wil doen aangezien ik een keizersnee heb gehad en de boel kan van binnen verkleefd zijn. Hebben we dit er allemaal voor over? Ik kan me nog niet neerleggen bij één kind, hoe prachtig en gezond onze dochter ook is (zeker na haar start en alle spanningen er om heen). Ik wil zó graag nog een keer zwanger zijn, een goede zwangerschap en een goede bevalling hebben en na de bevalling mijn kindje direct bij me hebben en niet aan allemaal slangen en toestanden. Molman gaat het sneller prima vinden als het bij één kindje blijft. Oh, wat moeilijk soms!
@mol; Kop op meid Ik weet dat het moeilijk is. En mannen denken er indd makkelijker over volgens mij, ze vinden iets al gauw best. Maar diep van binnen denken hun toch ook wel anders. Indd heb ik ook dat gevoel bij iui of andere behandelingen, het lijkt gewoon zo onnatuurlijk. Maar je krijgt er natuurlijk wel iets heel moois voor terug waarschijnlijk. Allemaal erg dubbel en veel gedoe. Ik zelf ben al van 2009 bezig en heb sinds die tijd niks anders dan alleen nog maar clomid gehad, inmiddels ben ik in een ander ziekenhuis sinds februari en daar zijn ze super. Nu ook weer bezig met clomid 100mg omdat zij willen zien hoe ik daar op reageer, volgens mij hoorde ik de gyn. zeggen dat ze dit nog iets van 6x zo met clomid willen proberen. En heb vorige maand voor het eerst pregnyl gehad. Ik zit ook te denken wat nou als het met die clomid niet lukt! Gaan die andere dingen dan wel lukken.. Maar meid sla je zelf er door heen en het komt hopelijk echt allemaal goed. Dan is zo'n forum ideaal he Je kan tenminste je ei kwijt bij mensen die het zelfde meemaken. Ik vind het bijzonder om allemaal te lezen, maar ook bijzonder hoeveel miskramen er voor komen Groetjes voor iedereen en alvast een fijn weekend liefs wendy
@ mol, jeetje lastig hoor. En ik snap molman ergens ook wel. Mannen zijn daarin toch iets makkelijker... Laat je iig goed informeren en heb het er samen over, als jij zo graag verder wilt, dan geloof ik ook echt dat molman hierin met je meegaat. Sterkte!
@Mol; inderdaad een lastige kwestie. Mannen zijn inderdaad wat "nuchterder" soms daarin. Ik zal me in ieder geval goed laten informeren. Het is inderdaad misschien een beetje plastisch maar voor sommige mensen wel de juiste oplossing. Je krijgt er ook iets moois voor terug en dan zie je het meer hoe het tot stand is gekomen zie je dan niet meer van de buitenkant Succes ermee!
hallo dames Eevie je steld je zeker niet aan het lijkt me heftig hoor kruip maar lekker onder de wol en doe het maar rustig aan. Mol het is inderdaad lastig en ik denk ook dat het per man verschild en ook per vrouw hier waren we er snel over uit en zijn na een half jaar nadat we voor de keuze van iui werden gesteld er mee begonnen en ja er is niks romantisch aan je hebt ook echt pauzes nodig als ik er geen zin in had of bvb de cyclus was niet gunstig dan sloegen we een poging over overleg dit goed met elkaar en met je arts bij ons in het zh lieten ze ons hier heel vrij in succes met zijn beide heb je vragen dan hoor ik het wel zo of met een pbtje Hier mijn ego berichtje er is eigenlijk nog niks te melding ik vind het nou zo ontzettend spannend maar durf ook niet positief te denken waarschijnlijk toch ook als zelfbescherming. Voor de dames waar bij het al wel gelukt is wisten jullie voor de test al dat je zwanger zou zijn? Ik merk verder weinig ja pijn in mijn rug, moe, draaierig ,soms raar gevoel in mijn buik maar ja ik ben ook heel druk en zenuwachtig kan ook daar aan liggen hou ik mezelf maar voor Ben dan ook blij dat ik vakantie heb lekker uitrusten en morgen lekker verjaardag vieren die van papa en van mij ben zo blij dat pappie er nog is en nog een beetje kan genieten je moet em zien stralen als het zonnetje schijnt de artsen staan nog steeds verbaast te kijken dat hij er nog is zo zie je maar weer de wonderen zijn de wereld nog niet uit Jullie horen morgen denk ik nog wel van mij. Dikke knuf saskia
He meiden! @eevie, tjemig meid wat heftig, en zoals velen al zeggen, je stelt je absoluut niet aan !!! laat ik dat nooit meer horen! Nee serieus, het is ook heel heftig, je beleeft dit heel intens, en zeker omdat het zich echt in je lichaam afspeelt, Jouw lichaam! ik hoop wel voor je dat alles nu weg is, en je niet alsnog een curretage moet, das ook niet niks... Ik duim keihard voor je meid! Hoe voel je je eronder? brengt het wel iets rust, dat het bijna weg is zeg maar? @Mol, ik snap je wel meid, die drang om weer moeder te worden lijkt me enorm! net zoals bij je eerste kindje, en zeker als je verlangt naar weer een zwangerschap en een keer eentje zonder al teveel complicaties.. Ook molman snap ik, maar meestal zijn ze ook weer nuchter genoeg om wel door te gaan met het traject. @hier, rustig aan.. ik lees elke dag mee, maar heb ook niet veel nieuwd te melden, daarom schrijf ik wat minder mee. Maar ik lees alles, en duim keihard voor nog een paar positieve testjes!! Liefs
@ sas, toen ik positief teste had ik wel zoiets van ja zie je wel.. Ik wist het.. Maar daarvoor niet hoor. Wat je zegt je wilt geen valse hoop hebben wanneer ga je testen? @ poemel, alles gaat z'n gangetje bij jou? Wat gaat het snel, je bent bijna bij 'de magische 12 weken'.
Mijn mannetje wil dat we morgen gaan testen maar ik ben aan de ene kant zo bang voor de terleurstelling Dus of morgen en anders zaterdag/zondag ik doe wat me gevoel zegt
@Sas; spannend nu voor jou zeg! Ik hoop echt dat je een mooi verjaardagscadeautje krijgt! Ik houd het morgen goed in de gaten!
He Sas, gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van, het weer heb je in ieder geval mee. Enne, hier nog zo iemand die niet durft te testen! We hopen er zo op, maar durven het niet onder ogen te komen, bang om weer teleurgesteld te worden. Toch? Wellicht moeten we anders samen zondag testen (mijn banner klopt niet). Is een mooie dag: moederdag. Zou voorbestemd kunnen zijn!
@Eevie: Jeetje meid wat heftig weer! En dat die tabletten ook zo snel hun werk doen zeg. Zoals de rest van de meiden hier ook al zeggen, je zeurt niet, het is niet zomaar iets! Dikke knuff en heel veel sterkte! @Sas31/Blondy: TESTEN jullie!!! En heel veel succes, ik duim voor jullie!! @Sas31: Gefeliciteerd met je verjaardag! @Chulla: Fijn dat het goed gaat bij jullie! @Mol81: Jeetje wat moeilijk meid, ik kan me goed voorstellen dat je toe bent aan een nieuwe stap, omdat jullie al zo lang bezig zijn. Wel is het voor onze mannen ook niet zomaar iets om vanaf de zijlijn toe te kijken en het wordt helemaal moeilijk als zij ook plastisch hun bijdrage moeten doen. Blijf praten, ook vertellen dat jij je nog niet neer kunt leggen bij 1 kind, ik hoop dat jullie er samen uit gaan komen! Alvast succes voor maandag! @Poemelke: Alweer 10,5 week, wat gaat het snel! Hier gisteren weer bij de kliniek geweest. Zoals verwacht kwam uit de bloeduitslag dat het hcg 0 was, maar dan heb ik in ieder geval zekerheid dat het helemaal weg is. Op de echo was alles rustig, slmvls was gegroeid naar iets meer dan 5 mm, dus ik mocht weer gaan beginnen met spuiten. Gisterenavond de 1e spuit gezet en gisteren mag ik zien als CD 3, vrijdag de 13e mag ik weer terug voor FM.
@Sas; gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet ervan en ik hoop voor je op een mooi verjaardagscadeautje! @Blondy; spannend hoor! Ik zou zeggen..... testen @ Koolmees; fijn dat je weer mag beginnen en dat alles rustig is. Morgen mag ik voor de 1e FM. Ik hoop dat alles rustig genoeg is en dat ik door mag gaan. Ben benieuwd!
Jarig zeer zeker bedankt voor alle felicitaties Alleen helaas ben ik wel ongesteld geworden Verdrietig,boos en terleurgesteld ben ik ook, maar raar genoeg denk ik alweer verder en vind ik het wel fijn dat we de komende weken maanden even rust hebben en niet zo die druk, kunnen vrijen wanneer we zelf zin hebben We gaan zo lekker weg en even nergens aan denken we gaan volgende week onze nieuwe auto ophalen nou ja voor ons nieuw in ieder geval een ford focus station donker grijs uit 2006 heel mooi dus we gaan zeker genieten. Ik lees wel weer verder als ik thuis kom. dikke knuf saskia
Hè Sas, wat kl*te voor je! Wel goed dat je al zo snel weer positief verder gaat. Idd wel fijn dat je een keer alles zelf kunt bepalen en het niet "moet". Veel plezier dit weekend, geniet van het zonnetje en van elkaar.
@Kimsel: Alvast succes voor morgen! @Sas31: Jeetje wat balen, al helemaal op je verjaardag Dikke knuff voor je meid! @Blondy: En, en, en, al getest?