Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Hihi, nog niet! Durf nog niet. Had namelijk waarschijnlijk op vrijdag ei, dus kan nog "fout" gaan. Wil niet weer een witte test.. Dus wacht nog even af. Hij staat gepland voor zondag! We gaan dit weekend naar het huisje van mijn ouders in Zeeland, en daar heb ik niet altijd goed bereik met mijn Iphone, dus weet ik niet zeker of ik jullie op de hoogte kan houden. Ik doe mijn best! (ben zelf namelijk ook altijd nieuwsgierig naar anderen :)).

2. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Blondy: spannend!!! Ik ga hier heel hard voor je duimen :)

3. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

Sorry voor mijn lange afwezigheid! Had even tijd nodig om aan alles te wennen..poeh wat een veranderingen brengt zo'n kleintje met zich mee.. Moet nog even een ritme vinden..
    Borstvoeding wil niet echt opgang komen dus moet nog steeds bijvoeden.. Heel gedoe maar wil het graag nog even volhouden..

@eevie, wat erg voor je meid!! Ik las het net en ben helemaal ontroert..Hoe gaat het nu met je? Idd nu een kleine Evy erbij..heel bijzonder juist nu!

@blondy, spannend meid! Duim voor je!

@sas, nog gefeliciteerd met je verjaardag!! En erg jammer dat je ongesteld bent geworden!! Hoop dat het jullie ook snel gegund is!!

Sorry de rest ben ik weer vergeten! Pppffff..ga zo nog eens terug lezen.. Maar hoor dat Evy wakker is dus ga haar eens uit bed halen.. Tot snel weer allemaal!

Liefs

4. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @eevie een hele dikke knuffel meid en hopelijk ben je helemaal schoon weet wat je meemaakt en heb een curretage meegemaakt dus hoop voor jou dat jij dat niet nooit hoeft mee te maken heel veel sterkte
    @sas gefeliciteerd met je verjaardag
    @blondy ik duim voor je
    @xd hoe gaat het met je
    @fredje hoe gaat het met jou? al een beetje opgeknapt?

5. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Hallo,

Sorry dat ik zo binnen kom vallen, maar zag het onderwerp van dit topic en vond het wel heel toevallig ;).
    Vandaag ben ik ook gestart met Clomid :).
    Ben wel benieuwd hoelang jullie dit al slikken of hoelang het duurde voordat je zwanger was...

Groetjes Patatje

6. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoi patatje,

Welkom! Ons topic bestaat sinds juli 2010 en tussen toen en nu is er veel gebeurd. De eerste topicbaby is eind april geboren. Er zijn veel meiden zwanger geraakt met Clomid, maar helaas een aantal niet en die zijn over gegaan op spuiten of iets anders.
    Een aantal nieuwere dames slikken nog Clomid.

Ik schrik van je banner. Heb je een kindje verloren?

Fredje: wat een veranderingen hè? Kun je wel genieten? En hoe was de kraamperiode met de kraamhulp?

Sas: shit, dus toch ongi. Wat een verdriet. Heel logisch meid!

Blondy: jij bent onze hoop voor deze maand!!

XD: je bent te lang afwezig, al aan het bevallen???

anderen: alles goed?

Hier: laatste Femara werk ik zo naar binnen. Dan weer aan de klus. Vorige keer mocht ik op dag 10 direct de pregnyl zetten. Maandag is dag 10.

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Haha mol, even een teken van leven... Ik ben erg druk, vandaag een geboortebord gemaakt...
    Ik reageer later even op iedereen ik ben kapot!

8. mol81

mol81 Niet meer actief

Hè, balen XD! Ik dacht dat de tweede topicbaby morgen wilde genieten van het mooie weer.

9. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @chulla en mol, gaat nu weer goed met me..ben al goed hersteld van de ks en ben ook iets rustiger over de bevalling..was allemaal erg heftig maar als ik Evy nu zie maakt het me allemaal niets meer uit! Vind haar zo prachtig! Kraamtijd was super..hele leuke hulp gehad..nu proberen om een ritme ze vinden met haar! Dat vind ik nog erg moeilijk maar dat komt vast ook wel weer goed!

@xd..wordt spannend voor je hè meid? Merk je al gerommel? Of is nog alles rustig?

10. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    He dames!
    @sas, balen meid... Toch nog gefeliciteerd met je verjaardag.. kan me voorstellen dat het een dag is die je niet echt beleeft zoals het hoort.. Dikke knuff!

@fredje, haai meid!! welkom back! Fijn dat alles ok is, dat ritme komt wel, heeft tijd nodig, een vriendin zei laatst ook dat je op een gegeven moment zoveel structuur en ritme hebt op een dag dat je er ook weer wat spontaans doorheen wilt! Maar ik snap wat je bedoeld hoor!
    Heb je veel rust nodig nu na de KS?
    Geniet ervan meid, plaats je gauw een foto van jullie kleine meid? tenminste als je dat wil, pb kan ook he!;)

@Xd, nog geen gerommel dus haha!
    Ik zal maar niet vragen om een foto er zal wel de naam opstaan natuurlijk!Lekker creatief van je hoor!! Is het gelutk zoals je het wilde hebben?

@Patatje, welkom meid, ook al genoeg doorgemaakt lees ik, ben je je kindje kwijtgeraakt? of een mk? klets fijn mee, er zijn weer wat nieuwe meiden bij die aan de clomid zitten!

@Mol, en meid hoest bij jou? hebben jullie nog gepraat? of is het weer wat bezonken?

@hier, maandag weer naar de verloskundige! ik ben heel benieuwd! zal wel flink gegroeid zijn! Hopen dat alles nog ok is! ik zal morgen eens een fotootje van mn buik maken, echt niet te geloven, ben opgezwollen!:p
    Heb vandaag een eerste rompertje gekocht!!! zo lief!!!
    Al voelt het nog zo onwerkelijk, niet tastbaar, hadden/hebben jullie zwangeren onder ons dat ook?

Liefs

11. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Hoi, hoi!

Leuk dat ik mee mag kletsen :). Er zijn hier een hoop lotgenoten zie ik, ga m'n best doen om iedereen te leren kennen :).
    Ben idd al een keer zwanger geweest, het was een super gewenste verrassing :).
    Met 29 weken werd onze dochter geboren nadat mijn vliezen spontaan braken, oorzaak onbekend. Ze liep zuurstof gebrek op tijdens de bevalling en dat had gevolgen voor haar darmen doordat ze te zwak was door het termijn van geboorte. Dat is haar na 5 moeilijke, zware maar vooral mooie weken (en toch nog onverwachts) fataal geworden. Ze was al van IC naar LC (baby afdeling) verplaatst. Huis was bijna inzicht, ze dronk zelfs al uit m'n borst.
    Door de keizersnee moesten we minimaal een half jaar wachten met zwanger worden, dus mei vorig jaar was het zo ver :). Om een lang verhaal kort te maken, inmiddels een jaar verder en aan de Clomid sinds vandaag :).

Groetjes Patatje

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hoi hoi,

@ poemel, geloof mij het blijft onwerkelijk. Ik heb dat zelfs nu nog hihi..

@ patatje, welkom! jemig wat een heftig verhaal!! (Mn maag begint te rammelen van je naam...)

@ mol, hoe is het bij jullie?

@ testers, al mooie testen???
    @fredje, lastig ook na een ks, dan mag je toch ook niet zoveel? Geniet maar goed van je dochter!! (Ik wil ooohhoookkkkk;))

Hier een foto van het bord, nog zonder naam... Dat blijft ook voor jullie nog een verassing hihi..

13. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Patatje; wat een heftig verhaal zeg. Hopelijk doet de clomid goed zijn werk.

@Xd; wat een leuk bord. Ik ben toevallig gister ook begonnen met een Woezel en Pip bord voor de buurvrouw. Zij is in augustus uitgerekend dus ik heb nog effe. Is wel leuk werk om te doen he zo'n bord maken!

@Blondy; je houdt het wel spannend. Ik duim voor je!

Ik heb vandaag weer de eerste fm gehad van de 3e ronde. Alles zag er gelukkig rustig genoeg uit na de MK en ik had al 2 eitjes van 12mm. Hopelijk groeit er 1 mooi door. Dinsdag weer terug.

Geniet van het mooie weer vandaag!

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Druk Druk Druk, maar denk wel aan jullie !

xx

15. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey lieverds, ben heel druk met toneel, voel me ook niet zo lekker, dus ben even afwezig. Ik sla Moederdag dit jaar ook even over.
    Denk wel aan jullie.

X

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Strkte eevie, klote moederdag ook he:(

17. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    #4777 Eevie, 8 mei 2011
    Laatst bewerkt: 8 mei 2011
  18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Nou ik vind dat wel iets. Ik had het topic al gelezen idd.
    Enja, negatieve kritiek is er altijd.
    Ik weet zeker dat iedereen hier een goede moeder is, ook al heb je nog geen kindje!

Ondanks dat ik moederdag altijd geldklopperij vind, het betekend toch iets he.

19. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Eevie lekker even je gedachten op het toneel heel veel sterkte meid!

Xd Mooi bord creatief hoor dat van ons wordt door de vriendengroep bedacht dus ben benieuwd..

Blondy En heb je al getest?

Sas Balen dat je ongi bent geworden wel goed dat je nu alweer positief kan denken ga zo door jullie tijd komt ook!

Kimsel Hoe is het met jou?

Patatje en alle andere nieuwe welkom
    Heftig verhaal patatje! Heb er geen woorden voor..

Chulla hoe is het met jou?

Mol hebben jullie al een beslissing genomen? lijkt me ook erg moeilijk en frustrerend.. denk aan jullie!

Poemel alweer bijna 11 weken spannend!!!
    Succes bij de vk ben heel benieuwd zal al zeker wel gegroeid zijn en ja je buik ook wel denk ik hihi..

Laurisse Hoe is het met jou? Jij moet toch ook alweer bijna bevallen?

Alle die ik ben vergeten sorry!! Hoe is het met jullie?

@Magic had vrijdag een mooi bericht getypt en ineens was het weg grr dus nu een nieuwe poging..
    Hier niet veel te melden heb 2e keer 3d echo gehad maar meneer lag met zn armen als x factor over zn gezicht en daaroverheen zijn benen dus weer mislukt helaas...
    Nu poging 3 (waarschijnlijk de laatste poging) 16 mei in de middag hopelijk laat ie zich dan wel zien..
    We wachten af.
    Verder weekendje weg geweest heerlijk ff niets doen nu weer aan de gang was zit alweer in de machine..
    Nog een goede 3 weken werken en dan verlof!
    Daar kijk ik echt naar uit ben er wel aan toe!
    Nou meiden fijne dag vandaag ik ga eens kijken of de was al in de droger kan.

Liefs Marise

20. Laurise

Laurise Niet meer actief

@magic dreams
    Leuk dat je naar mij vraagt, ja kan elk moment gebeuren. Spannend hoor, vooral omdat ik al ruim 2 weken voorweeen heb maar zegt helaas niks..
    Lekker bijna verlof..en wat een eigenwijsje hebben jullie haha

@xd
    Spannend wordt het hè, voel jij al wat? vind je het ook wel genoeg haha

@poemel
    Wow alweer bijna 12 weken

Deel Deze Pagina