Hoi dames, Zo, wat een heerlijk weekendje hè? Mooi weertje. Eevie: je gevoelens kan ik helemaal begrijpen. Ik heb natuurlijk wel moederdag gevierd en cadeaus gekregen (zelfgemaakt van dochterlief) maar ook ik was erg verdrietig dat het niet lukt om zwanger te worden. Jij moet wel megaverdrietig zijn. Eindelijk zwanger en dan gaat het mis. Dan is moederdag wel heel zuur. Laurise en XD: pooltje maken wie eerst bevalt haha! Mooie buikfoto Laurise als buik van de maand. Poemel: de magische 12 weken zijn in zicht!!!! Geweldig meid! Wanneer heb je weer een echo? Magic: X factor talentje dus! Lekker weekendje weg. Je had er mooi weer bij. Lydia: bezig bijtje. Denk om jezelf hè? Blondy: heb je al getest? We zijn nieuwsgierig. Patatje: jeetje wat een heftig verhaal. Helemaal omdat je je kindje al bijna mee naar huis mocht nemen. Ben je niet bang voor een zwangerschap? Anderen: hoe gaat het? ____________ Mol'splace: morgen naar de gyn. Deze ronde wel pregnyl maar nog geen IUI. Manlief ziet er tegen op. De vorige ronde had ik een goed ei en gesprongen vanwege de pregnyl. Wat zou het mooi zijn als dat deze ronde weer lukt en dat we nog enigszinds spontaan zwanger raken. Deze ronde dus nog niets extra's. Dan weer met manlief bedenken wat we willen.
Hoii ! Mol, ik duim kei hard mee dat je deze ronde zwanger bent! zonder de extra 'rommel' . ja merk het hier wel hoor als ik 'teveel' heb gedaan.. savonds kapot + strakke buik.. komt wel goed.. morgen nog 3 weken tot de 3/4d echo! ben zoo benieuwd!
magic, wat jammer zeg dan eigenwijs mannetje er telkens niet goed voor ligt.. ze zeggen indd dat je het beste eerder kan doen omdat je je kindje dan t mooist erop krijgt.. klein eigenwijsje! laurise, spannend zeg !! nog even !
@Fredje: Logisch hoor dat je wat minder hier bent geweest, het is toch een hele verandering. Gaat alles goed met jullie kleine meid? @Patatje: Welkom en veel succes! Wat een heftige tijd hebben jullie achter de rug zeg @Mol81: Goed dat jij en je mannetje een keuze hebben gemaakt voor de komende maand. Ik duim voor jullie dat IUI niet nodig gaat zijn en de komende maand het eindelijk zover is! Succes morgen!! @Poemelke: Veel plezier morgen en ik ben benieuwd naar je buikfoto! @Xd24: Mooi geboortebord! @Kimsel: Dat klinkt goed, veel succes voor dinsdag! @Eevie: Dikke knuff voor je meid! Ik vond vandaag al een moeilijke dag, laat staan hoe dat voor jou moet zijn met wat er de afgelopen weken gebeurd is, sterkte!! @Magic dream: Wat een eigenwijsje krijgen jullie Ik hoop dat hij zich de volgende keer wel goed laat zien! @Laurise: Spannend de laatste loodjes! @Lydia1986: Inderdaad goed voor jezelf zorgen he Spannend bijna de echo!! Hier weinig te vertellen. Ik ben blij dat moederdag er weer op zit Merk dat ik weer wat sneller emotioneel ben van de gonal, maar dat wordt vanzelf wel weer minder. Verder weinig last ervan Vrijdag mag ik weer terug voor FM op cd11.
@magic dream; met mij alles goed hoor. Dinsdag de 2e fm dus ik hoop dat er een eitje mooi is doorgegroeid. Nieuwe ronde, nieuwe kansen Wat een eigenwijsje hebben jullie hopelijk lukt het de 3e keer wel!
@mol Jaaa haha wie zal er eerder bevallen... dank je, de rest van de shoot staat ook in mijn foto album voor de liefhebbers en heb er nog recente foto's in gezet. Spannend morgen weer naar de gyn, duim voor een mooi eitje voor jullie en hopelijk nog op de "gewone" manier zwanger te raken.. @lydia Jaaaaa aftellen is hier begonnen Mooi buikje heb je! @koolmees Ja zeker spannend..kan niet meer wachten haha. Snapt dat moederdag een nare dag is voor vele..gelukkig is het weer voorbij en op naar volgend jaar waar je ook moederdag mag vieren!
@ laurise, ja ik ben het ook zat. Sinds deze week heb ik wat striemen gekregen dus nu ben ik er helemaal klaar mee hij mag komen! Ik heb van t weekend mn slijmprop verloren, maar dat wil niks zeggen... Al 2 weken voorweeen?! @ mol, al bij de gyn geweest? Spannend! @ magic, een lekker eigenwijs babytje hopelijk lukt het de volgende x wel. Jullie doen dat in son? Daar zijn wij ook geweest! X
was ik ook weer ffkes ben moe.. zooo moe... schiet gewoon niet op.. en alles doet me zeer... mn bekken.. maar ook de boobies.. pfff.. nog 9 weken... knuf voor iedereen!!!
He meiden! Ik heb nog niet alles bijgelezen, doe dat vanavond, dalijk werken Vanmorgen weer bij de verloskundige geweest! Alles was goed met kleine frummel! was al goed gegroeid, konden alleen met dat echo apparaat niet meten hoe groot, maar dat horen we volgende week op de 12 weken echo. Alles zag er super uit! Ik moest eens hoesten van de verlos. toen bewoog de kleine, echt super om te zien! lag helemaal gestrekt met armen en benen! had lekker veel ruimte! Ik reageer straks op iedereen! Mol alvast succes bij de gyn zometeen! Ps buikfoto volgt nog, nog niet aan toe gekomen! xxx
@xd Hier ook vanaf 35 weken straie...echt erg vind ik dat..ik weet dat het erbij hoort maar pff heb het er wel moeilijk mee..maar ja buik groeit ook zo hard dan kan het ook niet anders, die huid heeft een hoop te verdragen... O spannend dat jij je slijmprop verloren bent maar ja dat zegt inderdaad niks..en mijn voorweeen zijn inderdaar al 2 weken bezig, eerst wat menstruatiekrampen/steken maar nu al een paar keer moeten klokken..maar ja dat zegt dus ook niks..kan zomaar nog 4 weken blijven zitten.. @Poemel Wat fijn dat alles goed is met de kleine, wat een prachtig gezicht he..geweldig! Ik was echt echo verslaafd! Zooo bijzonder om jullie kindje zien te bewegen terwijl je dit zelf nog niet voelt..
Hoi dames, terug van de gyn. Mooi ei op links. Pregnylspuit gezet (zelf! voor het eerst). Nu aan de klus. Als ik weer ongi word, moet ik een laparoscopie ondergaan. Een kijkoperatie om te zien of er iets verkleefd is. Dit kan zo zijn na een keizersnee. Ik ben blij dat we dan duidelijkheid krijgen over of het theoretisch moet kunnen om zwanger te worden. Maar wie weet is het wel niet nodig en word ik deze ronde zwanger.
Leuk om al de verhalen van de zwangeren te lezen. Hopelijk komt die tijd voor mij en de rest ook snel. @Mol; fijn dat er een eitje zit. Duimen deze ronde. Wel fijn dat je eventueel daarna duidelijkheid krijgt of het sowieso theoretisch mogelijk is om weer zwanger te worden. @Poemelke; fijn dat alles goed was. Ik mag morgenvroeg weer terug. Ik hoop dat er een eitje mooi doorgegroeid is!
@ laurise, ja ik pas sinds afgelopen week... Heb echt ff staan huilen. En moest meteen aan strandvakanties denken... Zucht, nouja niet zeuren!! Heb de hele middg al een zeurend gevoel van onderen, vind het spannend! @ mol, wat fijn een mooi ei. Vond je het zelf spuiten niet eng? @ kimsel, spannend morgen. Ik duim! @ poemel, leuk he die bewegingen, fijn dat alles goed is!
Ff vlug moet naar zwangerschapscursus.. Laurisse wat een mooie foto´s gave shoot man dat wil ik eigenlijk ook nog... Jij kwam niet uit de omgeving van eindhoven of wel? Xd Spannend heb jij ook niet een fotoshoot gedaan? Zo ja waar? Mol Succes meis het is je gegund! Blondy Heb je al getest? Lely heb ook erg veel last van moe zijn vooral na een hele dag werken... Doe rustig aan en denk aan jezelf en je beebje! Lydia mooie buik hoe is het met jou? @magic Voel ons mannetje goed bewegen helaas heeft magic man hem nog niet gevoeld... Verder gb Alle andere succes met alles ik ga ff leren puffen hihi.. Liefs Magic
Hi! Hier snel een berichtje via mijn telefoon. Zijn nog steeds jn Zeeland, heerlijk! Lief dat jullie allemaal zo meeleven en benieuwd zijn. Ik heb alleen nog niet getest. Zou dat eigenlijk gisteren doen, maar durfde nog niet.. Heb wel sinds gisteren een heeeeeel klein beetje bruin slijm verlies, maar verder niet echt krampen meer. Verder geen symptomen. Van beiden niet. Zou ik dan toch zwanger kunnen zijn? Wat denken jullie? @Mol, veel klusplezier!