@Kimsel: Alvast succes voor morgen! @Laurise: Wat een prachtige foto's in je album! @Xd24: Dat klinkt spannend bij jou!! @Lelymupske: Ook alweer bijna 31 weken! Succes met alle kwaaltjes! @Poemelke: Wat fijn dat alles weer goed was met jullie kleintje bij de vk! @Mol81: Alweer zo mooi vroeg een ei, wat fijn meid! Deze ronde moet 'm gewoon gaan worden, voor ons allebei! @Magic dream: Hoe was de zwangerschapscursus? @Lydia1986: Dat wordt vast net zo'n druk bezet baasje als haar moeder @Blondy: Ga jij eens heel snel testen!!! Spannend meid, ik duim voor je, maar het klinkt wel heel goed
He meiden!! @Mol, wow meid super te horen! hopelijk een mooi bevrucht eitje! @blondy, testen!!!! @Magic, ah leuk zwangerschapscursus, heerlijk! veel plezier! @hier, pff heb tot 22uur gewerkt, ben doodmoe, maar moet even afschakelen.. morgen vrij! Bij deze de beloofde foto, hij is wat donker, zal een keer een iets lichtere plaatsen!! xxx
Mooie buik poemel!! @ blondy, ik zeg testen @ magic, nee ik heb geen shoot gedaan... @ hier, slecht geslapen.. Heb steeds heel fijn een voet in mn rib zitten, auw! @ koolmees, hoe is t met jou?
Goedemorgen. Hier even snel een berichtje van mij. Net getest, had een heel goed gevoel. Maar helaas; test zegt met grote letters: niet zwanger (digitaal). Ik snap er niets meer van. Waar blijft de ongi dan?? ...
@magic dreams Ja gaaf hè mijn schoonzus is fotograaf, helaas ik woon in noord holland @poemel Mooi buikje! @koolmees Dank je wel! @xd Ken het gevoel..eergisteren 3u weeen om 10min maar helaas vannacht weer rustig. Lekker he zo'n voeg in je ribben, past allemaal ook niet meer dus tijd om eruit te komen haha @blondy Balen zeg die onzekerheid, ik vond altijd geen goede test dan maar ongi maar niet er tussen in...
Hey meiden, ik heb weer tijd voor een post! @ Mol; wat goed dat je de Pregnyl zelf hebt gezet! Hopelijk heb je deze maand een mooi resultaat. In ieder geval fijn dat de Femara zijn werk goed doet. @ Lydia; mooie buik hoor! @ Koolmees; Hoe gaat het spuiten? Hopelijk vrijdag weer een mooi ei voor jou, meis! @ Kimsel; succes met de fm vandaag! @ Laurise; prachtige foto's!! Echt supermooi!! Spannend hoor, je hebt gewoon al bijna je beebje! @XD; jij ook al... Jeetje... Ben erg benieuwd! @ Lely; balen dat je je niet zo goed voelt... Nog even volhouden meid. @ Poemel; ik ben zo blij dat alles nu goed bij je gaat. Lekker van genieten meis!! Mooi buikje al!! @ Magic; voel je je goed? @ Blondy; Wat balen van de test zeg... Aan de andere kant; geen bloed is goed.... @ fredje; hoe gaat het met jou en de kleine Evy? @ Eevie; hier alles wel goed. Heb nog wat bloedverlies en iedere dag toch nog wel wat krampen. Verlies dan ook nog stolsels. Hopelijk is het snel voorbij. Ben er wel klaar mee. Donderdag moet ik weer naar de gyn. Ben benieuwd. Ben bang dat ik pas met spuiten mag beginnen, als ik opnieuw ongesteld word... Dat duurt nog zo lang... Weet iemand hoe dat zit? Verder is alles wel rustig in mijn hoofd. Soms nog boos of verdrietig, maar ik wil er vooral voor gaan! xx
Mijn fm was vandaag niet zo positief. Bms was wel mooi opgebouwd nu; 3 lagen en 6 mm dus dat was prima. Heb alleen nog maar 1 eitje en deze is nog steeds 12mm dus niet gegroeid! Ik moet donderdag terug om te kijken of het wel gegroeid is omdat ze zei dat het door de clomid soms later op gang komt. Anders kan het best zijn dat deze ronde wordt afgebroken en de dosis toch weer opgehoogd wordt Baal er wel enorm van. Maar het zal uiteindelijk vast wel goed komen! @Eevie; goed dat je wat rust hebt gevonden. Ik ben benieuwd wat ze donderdag zeggen tegen je. @Blondy; balen zeg van die test. Nou even afwachten of je toch ongi wordt en anders toch nog even een test doen.
@ eevie, ik hoop voor je dat je deze ronde wel door kan gaan en niet op de volgende moet wachten! @ kimsel, misschien groeit ie idd later. Ik duim! @ blondy, balen een negatieve test en geen bloed. Nu weet je nog niks! Misschien over een paar dagen nog s proberen mocht er geen bloed zijn. @ laurise, bij jou rommelt het echt goed he.. Ik heb echt nog geen weeen oid. Heb alleen zo nu en dan een ongesteldheidsgevoel thats it. Net matrasbeschermer op t bed gelegd en ga zo met mn moeder klossen halen, misschien wacht hij daarop??
@Poemelke: Wow al een heel mooi buikje! @Xd24/Eevie: Hier gaat het prima, behalve de eerste dagen wat emotioneel verder weinig last van het spuiten. Ik hoop zo dat het net zo goed zal gaan als de 1e ronde @Blondy: Wat balen meid! Hoeveel dagen na NOD zit je nu? Dikke knuff! @Eevie: Het wordt tijd dat het helemaal achter de rug gaat zijn meid en je weer door kunt! Ik kan je helaas niet helpen met je vraag, maar ik hoop dat je snel weer mag beginnen met spuiten en dit voor jullie een mooi plakbeebje op gaat leveren! @Kimsel: Wat balen meid! Ik ga heel hard voor je duimen dat het eitje nog mooi door gaat groeien! @Laurise/Xd24: Spannend de laatste loodjes bij jullie, op naar 2 hele mooie beebjes!
@Poemelke; wat een mooi buikje heb jij al voor 10 weken. Geniet er lekker van! @Laurise en Xd; spannend hoor die laatste weken. "Bang" voor wat er komen gaat? @Koolmees; wanneer mag jij weer terug? Zou het ook kunnen dat mijn eisprong nu later is, en de eitjes dus ook later gaan rijpen, omdat ik een miskraam heb gehad? Weet iemand dat toevallig?
@ Kimsel, 11 weken Het zou kunnen, dat je volgende cyclus een beetje in de war is door de miskraam, maar ik had dat toen niet omdat ik weer aan de clomid ging, ik weet nu even niet of jij op dit moment clomid slikt? want dan rijpen je eitjes gewoon zoals normaal, tenminste als het z'n werk doet..! Xxx
@ kimsel, nee niet bang voor wat komen gaat. Eerder bang dat hij te lang op zich laat wachten haha.. Van het rijpen van de eitjes zou ik nit weten. Kun je misschien navragen?
@Kimsel: een lichaam kan raar in elkaar zitten, ik denk dat het dus nog alle kanten op kan. Ik reageerde steeds weer anders op dezelfde dosering clomid, ik denk dus niet dat je kunt voorspellen wat er gaat gebeuren. Misschien dat de miskraam inderdaad je cyclus ook een beetje in de war schopt. Moeilijk he die onzekerheid? Ik blijf hard voor je duimen!! @Poemelke: Laatste weekje tot de magische 12 weken grens! @Xd24: Goed werk heeft tijd nodig zeggen we dan maar
@Poemelke; sorry, 11 weken inderdaag . Ik slik inderdaad weer clomid 50 mg. Misschien slaat deze gewoon niet goed genoeg meer aan. Dan zou ik de volgende cyclus vast moeten ophogen. Heb jij steeds dezelfde dosis clomid geslikt? @Koolmees; inderdaad die onzekerheid is zenuwslopend! Ik denk steeds maar; hopelijk kan ik straks om deze onzekerheid "lachen". Dat hoop ik dan maar. Eerst donderdag nog maar even afwachten. Als er dan nog steeds niks gegroeid is, vraag ik gelijk wat ze willen doen.
@ kimsel, ja ik heb altijd 25mg gebruikt, dit deed goed zn werk. Je bent dus wel met 50mg zwanger geraakt? op zich moet het dan deze maand evengoed weer zn werk doen! Ik hoop het voor je meid! Hoeveelste ronde clomid is dit? xxx
@Poemelke; ik had de eerste ronde 50 mg. Daar heb ik wel een eisprong van gekregen maar ik werd te snel ongesteld (na 8 dagen). Daarom kreeg ik 75mg. Ik had toen overstimulatie maar wel een goede eisprong en ik was zwanger! Dat was dus de vorige ronde. Nu dus de 3e ronde weer terug naar 50 mg. En nu lijkt het niet goed te rijpen. Ik snap er dus niks meer van. Even donderdag nog afwachten. Wordt er alleen een beetje ongeduldig van en verevelend dat ik elke maand nog naar het ziekenhuis moet. Fijn dat bij jou 25mg al aan sloeg!
@Kimsel; Ik weet het niet; bij mij werkte clomid compleet niet, dus ik kan er niets van zeggen... @ Eevie; ik vroeg net aan Eevieman of hij zich ook papa voelt van ons kleine sterretje. Hij zei dat hij dat zeker zo voelt en dat hij graag een sterretje op zijn voet wil laten tatoeëren. Dat wil hij al heel lang, maar hij had nooit een reden. Nu heeft hij het gevoel dat hij dat moet doen, omdat dit kindje ons eerste kindje zou zijn geweest... Klinkt misschien cliché maar ik vind het wel heel erg lief, dat hij daar zo over denkt en dag hij zich toch papa voelt! X
kimsel balen dat je eitje niet gegroeid is.. ! XD, hopelijk vanavond een liever beebje die de voetjes niet in je ribben duwd ! blondy balen zeg ...
hier weer een lekker actief meisje in mn buik .. verder hele dag gewerkt en ben echt moeee !! rest van de dag lekkr niks doen !