Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ koolmees, dit goede werk heeft nu tijd genoeg gehad hoor. Ik ben zo nieuwsgierig naar ons kindje. Heeft ie haar? Lijkt ie op mij? Lijkt ie op mn vriend?

@ eevie, ah wat lief van eevieman! Gaat het alweer iets beter met je?

@ lydia, heerlijk he die bewegingen? :)

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja echt super ! vanochtend had ik dr nog niet gevoeld en zei dit tegen een collega van mij dat mn mini adhdertje nog niet wakker was..
    en 10 minuten later ;) ( tot nu ) is ze volop in beweging geregeld :)

x

3. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @xd; het gaat wel beter. Vandaag voor het eerst geen paracetamol nodig. Heb soms van die naweeën gehad, in m'n rug, maar dat is vandaag voor het eerst niet. In m'n hoofd ook wel rustiger. Zie er wel tegenop om weer te gaan werken, weet niet of ik de drukte trek. Vind de rust nu heel fijn. Maar ja, zal toch n keer moeten gaan werken! Eerst donderdag afwachten. Mocht er toch n curettage nodig zijn, ga ik nog niet werken maandag. Nu nog even vakantie!

4. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Eevie: wat lief van Eevieman en wat fijn dat het weer een beetje beter gaat! :)
    @Lydia1986: Klinkt leuk zo'n adhd-ertje :p
    @Xd24: Ik kan me wel voorstellen dat je inmiddels nieuwsgierig bent naar hoe jullie mannetje eruit ziet!

5. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Koolmees het spijt me ben jou volgens mij steeds vergeten.. Hoe is het met je en gaat het bij geertgen?

Xd Ja ik snap dat je nieuwsgierig bent dat zijn wij ook maar moet nog ff geduld hebben.. hihi..
    Hopelijk is ie nu wel gedraaid zodat we hem op de 3d echo 16 mei kunnen zien..
    Spannend hoor ik duim voor je..

Blondy balen zeg.. misschien te vroeg getest?

Mol Hoe is het met jou?

Eevie wat lief van Eevieman en het klinkt niet cliche gewoon doen dit kindje is van jullie!!!
    Succes meid ik duim voor je voor donderdag!

Chulla Hoe is het met jou'?

Poemel mooi buikje!

Kimsel Ik zou ook niet weten hoe dat zit met je clomid maar vraag het aan de gynecoloog die weet het vast en kun je niet wachten dan bel je toch gwoon!

Nina Hoe is het met jou?

Anne Hoe is het met jou?

Lydia Lekker he als je kindje zo beweegt!

@Magic gister op kraamvisite geweest wat een dropje! een meisje Anouk heerlijk kindje!
    Verder lekker bezig geweest en s'avonds kapot maar ja dat hoort erbij ben toe aan mn verlof nog 2,5 weken ongeveer...
    Verder is ons mannetje lekker beweeglijk dus hopen dat maandag de 3d echo wel lukt!

Liefs magic

6. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Nou helaas dames, geen beebje deze ronde.

De ongi is doorgezet. Zul je altijd zien, net nadat ik een test heb gedaan. :x

Wie heeft de volgende NOD?

7. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Magic dream: Geen probleem hoor, het zijn ook zoveel dames hier om bij te kunnen houden ;) Bijna verlof dus, wat fijn!
    Hier gaat het goed, bij Geertgen en met spuiten. En ik merk dat ik de hoop weer een beetje terug heb na de laatste ronde met die positieve test tussendoor, geeft me toch meer het gevoel dat het ook een keer wel raak zou kunnen zijn. Komende vrijdagmiddag heb ik weer de 1e FM, eens kijken of het spuiten nu weer beter z'n werk doet dan clomid.
    @Blondy: Oh nee meid, dus toch. Wat balen :( Ik stuur wat dikke knuffels jouw kant op en ik ga heel hard voor je duimen dat het de volgende maand wel raak mag zijn!

8. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Ik heb even teruggezocht, maar volgensmij Nina85. Al even niets meer gehoord, dus Nina hoe is het bij jou?? :)

9. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoi dames,

Eevie: wat zul je het moeilijk en zwaar hebben. Hopelijk blijkt donderdag dat curretage niet nodig is.

Hè Blondy, wat balen van de ongi. Ik heb het ook altijd gehad. Eerst een test en dezelfde dag ongi.

Koolmees: vrijdag dus weer duidelijkheid over het spuiten. Die positieve test geeft inderdaad hoop.

Magic: lekker joh dat je bijna verlof hebt!

XD en Laurise: wie bevalt als eerste???????

Anderen: hoe gaat het?

Hier: pregnyl maandag gezet en goed geklust. Ik denk dat ik op het wachtbankje zit... Of zal het vanavond nog een keer klussen worden? Wat denken jullie?
    Ik hoop zooooooo dat het deze ronde raak is en dat ik geen operatie hoef.

10. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Mol81: Theoretisch zou het volgens mij wel genoeg moeten zijn, hoewel wij na de laatste pregnyl ook nog wat langer doorgeklust hebben voor de zekerheid. Op naar het wachtbankje dus, spannend!!!
    Ook jij hebt al meer dan lang genoeg gewacht, dus deze maand mag het wel eens raak zijn :)

11. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    mol.. gewoon nog ff klussen.. zo vervelend is dat niet :) whahaha

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ mol, klussen, just in case. Kan nooit kwaad iig:)
    Ik hoopte dat ik vandaag ging bevallen, 11-5-11... Maar nog niks hoor.
    We hebben ook nog vrijdg de 13e als optie... Mja t kan goed nog wat weekjes duren

13. mol81

mol81 Niet meer actief

Spannend XD! Mijn schoonzusje is morgen uitgerekend. Ook spannend! Ik ben benieuwd wanneer hun kleine geboren wordt.

Vanavond toch nog maar een keer aan de klus. Moetje...

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oh spannend met je schoonzusje!
    Ja die moetjes he.... Wie weet gaat het snel weer 'zomaartjes' worden:)

15. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    hier zijn de moetjes inmiddels veranderd van zomaartjes naar uitzonderingetjes :) whahahaha

16. mol81

mol81 Niet meer actief

En straks verandert het naar 'nog niet, ik ben moe schat' jes!

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Nou hier is het we doen het niet meertjes;) (maar straks hopelijk wel weer hihi)

18. Laurise

Laurise Niet meer actief

Haha sluit me bij lely en xd aan! Nu even niet of bij uitzondering :)

@Kimsel
    Nee hoor niet bang voor wat komen gaat, net zoals xd heeeel erg benieuwd naar ons wondertje! En wil heel graag beebje knuffelen, zien, voelen, ruiken haha. Balen dat je fm niet goed was..ben benieuwd of je eitje morgen wel meer gegroeid is. Je cyclus kan wel van slag zijn na een miskraam..

@Koolmees
    Ja erg spannend..

@Eevie
    Ja super spannend, bedankt voor je reactie op mijn foto's.. wat een mooi gebaar van je mannetje..moeilijk allemaal hoor pfff, ik vind je dapper!

@Xd
    Ja het rommelt hier inderdaad flink haha ja misschien wacht je kleine daar op..mijn klusjes zijn na vandaag ook allemaal gedaan dus kom maar op!! Ik vind het wel lekker mijn bed wat hoger!

19. mol81

mol81 Niet meer actief

Hé dames, wat een rust. Zijn jullie allemaal aan het bevallen ofzo:D:$?!

20. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ikke niet hoor!! ;)
    Ben vandaag bij de gyn geweest. Alles is schoon, mooi dun bms. Nu moet ik 4 weken wachten en dan kan ik Provera nemen als ik nog niet uit mezelf ongi ben. (En niet zwanger ben natuurlijk). Dan mag ik weer met de hele mikmak beginnen. Heb een megarecept meegekregen, dus als ik die ga halen, kan ik weer even vooruit. De gyn zei dat we weer voor de winnende combinatie gaan. Dus 1,5 ampul per keer spuiten, dan Pregnyl, dan Utrogestan en natuurlijk zwanger raken ;)
    Jammer dat ik nog zo lang moet wachten, maar wel blij dat er geen curettage nodig is. Voel me een stuk positiever weer!!

Hoe is het met de rest van de dames??
    xx

Deel Deze Pagina