Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hier nog niet aan het bevallen.

Eevie, fijn dat je er weer positief tegenaan kijkt. Gelukkig geen curretage!
    Op naar een top ronde!

Net bij de VK geweest, kleine ligt helemaal goed en zn hartje klinkt ook nog perfect... Nu wachten dus... Ik wil NUUU!!! ;)

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Eevie fijn nieuws dat t 'schoon' is .. op naar een plakbeebje !!

3. mol81

mol81 Niet meer actief

Goed nieuws Eevie! Je klinkt weer wat optimistischer.

4. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Allemaal,

Even snel een foto van Evy:D, zoals beloofd.. reageer straks even op iedereen.. Heb nog niet kunnen bijlezen..

5. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Hee Fredje, wat een prachtig meisje heb je daar!

Eevie, ik vind je supersterk. Echt knap van je! Ik hoop echt dat jullie snel weer zwanger zijn en dat je dit niet nog eens mee hoeft te maken.

Mol, wij gaan samen voor de volgende maand he?!

6. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Fredje; wat een schatje zeg! Gaat het allemaal goed?

@Eevie; fijn dat je weer wat positiever bent. Fijn ook dat je geen curretage nodig hebt. Wat een hele mikmak he, maar de vorige keer had het goed gewerkt dus hopelijk de volgende keer weer!

Ik ben vandaag terug geweest en er was helaas geen groei te zien. Waarschijnlijk wordt deze cyclus afgebroken maar daarvoor moet ik dinsdag nog een keer terug komen. Ze gaan namelijk tot dag 21 door voor het geval er een eitje heel laat gaat rijpen. Waarschijnlijk wordt dan de dosis ook opgehoogd. Hopelijk slaat het de volgende ronde dan net zo goed aan met hetzelfde resultaat aangezien ik toen zwanger ben geweest. Alleen dan geen overstimulatie. Maar dan moet ik wel weer eerst aan de Provera. Er gaat voor mij dus ook weer even een tijdje over heen voor ik met de volgende ronde kan beginnen.

7. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Xd24: Een vrijdag de 13e kindje heeft ook wel wat toch? ;)
    @Mol81: Eindelijk op het wachtbankje! Hoe is het met je schoonzusje?
    @Laurise: Hoe is het bij jou, nog geen beebje in zicht?
    @Eevie: Jaaaa geweldig nieuws! Eindelijk vooruitzicht dat jullie verder kunnen. En de gouden combinatie is gevonden, dus daar moet gewoon snel een plakbeeb uit naar voren komen!
    @Fredje: Wat een prachtige meid is Evy! :D
    @Blondy: Hoe is het met je, weer een beetje op kunnen laden voor deze maand?
    @Kimsel: Wat balen voor je meid :( Misschien toch nog een gelukje? Op welke cyclusdag zit je nu?

Hier morgenmiddag dus de 1e FM. De vorige (gelukte) cyclus was er pas op CD16 wat te zien (13 mm), maar toen had ik eerst een week 37.5 gonal gespoten en daarna 6 dagen 75. Nu heb ik 8 dagen 75 gespoten. Stiekem hoop ik dus dat er al wat te zien is, maar mijn lichaam heeft me vaker in de steek gelaten dus we houden nog maar even een slag om de arm ;)

8. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Koolmees; ik zit nu op CD15, maar ze lijken eerder kleiner dan groter te worden. Ik ben in gedachten al een beetje bezig met de volgende ronde; de vorige keer bracht 75mg namelijk een mooi resultaat.
    Het is alleen irritant dat het steeds een ander resultaat oplevert. Dat had jij toch ook?
    Spannend morgen de eerste FM. Vind je het fijner het spuiten? Zou dat ook wat voor mij zijn denk je omdat ik steeds een ander resultaat heb?
    Je zou zeggen dat er nu eerder iets te zien moet zijn omdat je nu begonnen bent met een hogere dosis toch?

9. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Kimsel: Ik heb van clomid maar 1 keer een eisprong gehad, alleen de eerste ronde. En toen was er pas op CD19 voor het eerst een ei te zien (ik had toen ook de hoop al opgegeven), dus het kan nog! Latere rondes reageerde (dezelfde dosis) clomid steeds niet of kreeg ik er juist een cyste van, vandaar dat er toen gekozen is voor spuiten. Ik hoop inderdaad dat je gelijk hebt, maar een lichaam zit raar in elkaar, dus we moeten hier toch maar afwachten ;)

10. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Koolmees; de 1e ronde had ik wel een eisprong van Clomid en de 2e ronde ook. Toen groeide het alleen veel eerder.
    Dus hopelijk zal ophogen al helpen. Ik reageer er blijkbaar wel op. We wachten inderdaad dinsdag nog af. Ik verwacht er niet te veel van, dan kan het altijd nog mee vallen.
    Succes morgen!

11. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @Fredje, Wow!! wat een prachtige meid!!! geweldige foto!!

Xxx

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ooh fredje, wat een mooi meisje... Ik zie er wel een toekomstige schoondochter in:p

13. mol81

mol81 Niet meer actief

Oh Fredje, prachtig!!! Gaat het goed?

Hé Xd; ga eens bevallen joh!

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja mol, HOE?? Ik wil zo graag:)
    Heb vandaag wel rechts wat steken zo nu en dan... Maarja wil totaal niks zeggen.
    En mn tieten lekken joh;)

15. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @ Fredje; Wauw!! Wat een mooi meisje is die mini-Evy!! It's all in the name ;) Echt een knap ding.
    @ Blondy; thanks... :) Ik hoop zo dat deze ronde voor jullie is!!
    @ Kimsel; balen meid. Ik had ook dat het pas tegen dag 21 iets ging doen, maar mijn gyn vond dat te laat. Zij besloot bij de Clomid (100 en 150mg) om het af te breken, omdat het niet aansloeg. De laatste 2 rondes spuiten had ik al een ei rond dag 13!! Ik moet wel zeggen dat ik de laatste 2 rondes ook wel de juiste dosis had, voor mijn gevoel. Het voelde goed, het ging goed en ik was nog zwanger ook!
    @ koolmees; succes vandaag. Hopelijk gaat het goed met de folls!!
    @ Poemel; hoe is het meis?? Voel je je goed enzo?
    @ XD; ik vind het ook wel een mooie schoondochter. Nu is het wachten op Fredjes schoonzoon! Hopelijk laat hij niet te lang op zich wachten.
    @ Laurise; wie weet krijg jij wel als eerste de volgende topic-beeb!

@ Eevie; hier alles goed. Merk dat het bezoek aan de gyn me goed heeft gedaan. Voel me rustiger en positiever. Heb vandaag voor het eerst zin om iets te gaan doen en nou is er niemand vrij!! En het is prachtig weer, maar de badkamer schreeuwt om een poetsbeurt... En m'n ramen ook. Misschien ga ik alleen voor de ramen...
    Eevieman heeft vandaag de eerste versie van zijn scriptie ingeleverd. Hij werkt fulltime en studeert ook nog 2 avonden in de week. Ben erg trots op hem!! Ik denk dat ik hem vanavond mee uit eten neem. Sushi ofzo; het mag weer! ;) nee, ik denk mexicaans. Daar hebben we voor het eerst samen gegeten en we hebben ons 6-jarig jubileum niet gevierd. Dus misschien straks maar eens mooi aankleden en uit vanavond!!
    Ik ga m'n emmer maar eens zoeken... :(

16. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    fredje.. prachtige dame!!!
    xd.. dat lekken.. heb ik ook last van.. niet normaal meer...

voor de andere meiden.. een knuf :)

17. mol81

mol81 Niet meer actief

Eevie, goed om te horen dat je je beter voelt. Eerst lekker poetsen, dan douchen in je gepoetste badkamer, dan mooie kleren aan (ga lekker shoppen joh!)en vanavond lekker uit eten. Knap van Eevieman dat hij twee avonden studeert. Ik studeer ook naast mijn driedaagse baan. Goed te doen. Ben bijna klaar!

XD: tsja... wat helpt? Seksen, ananas eten, bitter lemon drinken. Ach, allemaal bakerpraatjes. En wat betreft die tieten; geen oplossing! Ik heb er nooit last van gehad.

Lely: thanks voor de knuf! Knuf terug.

18. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

Sorry voor mijn trage reacties maar vind het erg moeilijk om alles bij te houden nu de kleine meid er is!:) De borstvoeding loopt nu wel goed maar moetnog steeds kolven om extra te stimuleren .. Ze drinkt al ongeveer 45minuten dus ben per voeding meer dan een uur bezig.. Wel zwaar maar heb het er voor over..zeker nu het steeds beter opgang begint te komen..:)

Bedankt voor alle reacties op de foto! Wij vinden haar echt prachtig! Maar wij zijn natuurlijk niet objectief..haha.. :DBen echt helemaal verliefd op haar.. Zo'n popje..en ook zo lief!.. Slaap nu al elke nacht van 12 tot 6!!! mag dus absoluut niet klagen..:)
    Ik ben ook weer helemaal opgeknapt! Moet nog opletten met zwaar tillen maar voel me super en kan eigenlijk weer alles!

@eevie, fijn dat je je weer zo goed voelt! Duim deze maand hard voor je meid!! En mini-Evy duimt heel hard met je mee!!

@xd, haha.moeten over een aantal jaartjes maar eens een date regelen..haha.. Hoe gaat het? Al gerommel? Of nog niks?

@kimsel, duim voor je dat het toch nog lukt deze maand!het kan nog meid!

@de rest..sorry ben weer van alles vergeten volgens mij..

Evy is weer wakker! Ga haar eens uit bedje halen! Probeer er snel weer te zijn!!

Liefs

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    AHHHH sweet :D

20. lydia1986