@Xd24: Nou nog steeds niet aan het bevallen? @Eevie: Fijn dat je weer positief klinkt! Op naar een mooie plakbeeb!! @Fredje: Logisch hoor, je hebt nu even je handen vol aan iets anders Hier vanmiddag weer FM bij mijn favoriete gyn. Ik heb het met hem ook nog even over de korte LF van de 1e maand gehad (eerder met een andere gyn), maar volgens hem is dat niet de reden dat het zo vroeg al mis is gegaan, een goede zwangerschap moet daar tegen kunnen. Volgens hem dus nog geen extra ondersteuning nodig, hooguit extra pregnyl, maar dat is al even vooruitlopend. Want bij de FM helaas nog vrij dun slmvls te zien (6.3) en nog allemaal kleine eitjes. Heel jammer, maar van de andere kant is het nog vroeg nu, dus ik heb wel hoop dat die groei nog wel gaat komen. Komende dinsdag weer terug en nu maar gaan groeien eitjes!
Hey meiden Fredje wat een mooi kindje geniet er lekker van wij kunnen wachten.. Niet te lang maar ff kan wel hoor Koolmees Groei eitjes groei!!! Eevie Wat goed dat je alweer zo positief bent ga zo door! Kimsel Balen dat er geen groei was wat nu? Lydia Hoe gaat het met jou je buik zal al wel aardig gegroeid zijn.. Mol Hoe is het met jou? Poemel en met jou? Chulla en met jou? Laurisse Ben je aan het bevallen? Xd Jij nog niet aan het bevalllen jammer maar hij zal wel lekker warm bij je zitten hihi.. Blondy Hoe is het met jou? Iedereen die ik vergeten ben hoe is het met jullie? @magic alles goed wel erg moe heb vanmiddag heerlijk op de bank in slaap gevalllen hahhah.. Mannetje groeit volgens mij goed en de papa gaat morgen naar barcelona! Maandag 3e poging 3d echo lief klein mannetje laat je maar zien we zijn erg nieuwsgierig! Zondag lekker zwemmen en een hapje gaan eten met een vriendinnetje! Fijn weekend allemaal! Liefs Magic
@magic hier gaat het goed en met jou? ik duim voor je dat je maandag je mannetje goed kan zien veel plezier alvast @fredje wat een pracht meid hebben jullie.doe rustig aan meid een ks is niet niks @xd/laurise al iemand van jullie bevallen????? @poemel hoe gaat het verder met jou @eevie gelukkig zag alles er goed uit en hopelijk snel een plakbeebje voor jullie @koolmees hopelijk zijn de eitjes dinsdag goed gegroeid en word dit jullie ronde succes meid @mol ik duim voor je dat je deze ronde zwanger word en die operatie je bespaart blijft @lydia hoe is het met jou? @blondy wat balen meid hopelijk is het deze ronde wel raak @alle nieuwe meiden welkom @de rest hoe gaat het met jullie? hier gaat het allemaal zijn gangetje heb bloedarmoede en een lage bloeddruk maar voel me nu weer een stuk beter dankzij de ijzertabletten. donderdag weer naar de verloskundige en de maandag erop naar de gyn. vraagje wanneer voelde jullie voor het eerst jullie beebje?? weet dat het bij iedereen verschillend is maar ben wel nieuwsgierig dikke knuffel
Even een ego berichtje hier Vandaag een rotdag, mijn schoonzusje heeft verteld dat ze zwanger is. Net begonnen en meteen zwanger. Wat kan de wereld toch soms oneerlijk zijn
pff koolmees.. heel leuk voor haar.. maar indd niet eerlijkd at het bij sommigen voor ons idee gewoon komt aanwaaien .. ! knuffel! hier alles goed verder hoor, meisje vind het heerlijk op op mn blaas te springen
@ Koolmees; knuffel, meis. Oneerlijk is dat he.... Ook al is het natuurlijk fijn dat mensen zwanger kunnen raken, maar het is zo onderhand eens JOUW (onze) tijd!! Je verdient het gewoon heel erg. Knuffel! @ Chulla; fijn dat ijzerpillen werken. 15 weken al weer meid!! Wat gaat t snel! @ Magic; thanks meis. Hopelijk kunnen jullie je mannetje maandag toch zien. En anders... Wil hij toch écht n verassing blijven! @ Eevie; raakte bijna in paniek in de Ikea. Wat n drukte!! Dat kan ik nog niet echt handelen... Dat had ik niet verwacht. Hopelijk lukt mijn klasje maandag wel! (á 30 leerlingen...) Vraagje; wanneer mogen we weer klussen, denken jullie? Heb zo'n 10 weken onthouding gehad, vanwege de Utrogestan en de miskraam, wil zo onderhand wel weer...
Koolmees: wat heftig om te horen. Leuk voor hen maar wel weer met de neus op de feiten voor jullie. Sterkte! Eevie: heeft de gyn iets gezegd over klussen? Ik zou, als ik me goed voelde en geen pijn meer heb, gewoon proberen of vrijen lukt. Chulla: herkenbaar die lage bloeddruk. Ik mocht af en toe zoute drop eten. Mag anders niet maar schijnt wel goed te zijn bij een lage bloeddruk. Ik voelde mijn dochter bij 21 weken. Magic: eigenwijs klein mannetje krijgen jullie! Drie keer is scheepsrecht. Hier: ik voel me kut. Manlief wil eigenlijk liever wachten tot onze vakantie met de laparoscopie. Dan kan hij voor mij en dochterlief zorgen. Dit lukt de komende tijd wat minder vanwege werkdrukte. Ik snap het wel maar wil ook gewoon duidelijkheid. Ik heb twee opties gegeven: 1) direct de komende cyclus een lapa zodat we duidelijkheid hebben 2) eerst drie maanden stoppen met alles (ook met Femara, pregnyl etc. en dan een afspraak maken in onze vakantie voor een lapa) Merk dat ik er steeds meer klaar mee ben. Ik weet het even niet meer. Eevie: jij hebt toch ook een lapa gehad? Hoe ging dit en hoe lang was je thuis / uit de roulatie?
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier op deze forum en zou graag mijn verhaal met jullie willen delen. Mijn man en ik zijn al bijna 4 jaar bezig om zwanger te worden. Oktober vorig jaar zijn we in de medische molen terecht gekomen en is uit gebleken dat ik geen eisprong heb. Daar slik ik nu Clomid voor. Ik heb al 6 maanden clomid geslikt, helaas zonder resultaat. Deze maand weer na het ziekenhuis geweest en had de keuze tussen spuiten of nog een half jaar clomid slikken. Heb gekozen voor nog een half jaar clomid slikken. Deze maand geen clomid kunnen slikken doordat ik op cyclusdag 10 na het zh moest. Met de clomid had ik netjes een cyclus van 28 dagen met 2 uitschieters na 29 dagen. Maar deze maand zit ik al op dag 33 en nog steeds niet ongesteld. Heb ook al 2 testen gedaan maar die zijn negatief, dus nu afwachten wanneer de menstruatie weer op gang komt. Hoop net zoals jullie dat er snel een wonder mag gebeuren. Groetjes froetie1
Oh mol wat een moeilijke keuze! Ik heb idd ook een lapa gehad, jeetje, dat is al weer een jaar geleden! Ik ben een week thuis geweest. Ik kwam heel slecht uit de narcose; kan kennelijk niet tegen het narcosemiddel en de morfine, en was dus supermisselijk. Dat komt gelukkig weinig voor, dus dat zul je waarschijnlijk niet hebben. Veel vrouwen zijn 3 dagen thuis en kunnen dan weer aan de slag. De pijn was goed te doen. Ik heb veel strakke truitjes aan gehad, zodat m'n buik niet te veel bewoog. Sliep ook met n kussen onder m'n buik als ik op m'n zij lag. Verder heb ik n week groen geplast; van het spoelmiddel! Ik was wel blij toen ik hoorde dat alles er goed uit zag, omdat we toen gericht met hormonen aan de slag konden. Ik ben alleen thuis gebleven, maar ik heb natuurlijk geen klein meisje rondlopen, waar voor gezorgd moet worden. Denk aan jezelf. Ik snap molman, maar als jij dat niet trekt.... Xx
Oeh mol, lastig! Wil je even een knuf geven, weet verder niet zo goedcwat ik moet zeggen... @ koolmees, he shit! Jullie willen dat nieuws vertellen. Weten zij dat jullie bezig zijn? Sterkte. @ hier, moest naar het zh. Had de vk gebeld omda ik vandaag bijna geen beweging heb gevoelt. Moest aan de ctg en een echo, daarop was te zien dat de kleine zich prima vermaakt maar ik veel harde buiken heb en hem daardoor niet goed voel. Harde buiken hadden ook een ritme, voel ze eigenlijk niet. Toen ik aan de scan lag kon ik precies zien wanneer er wat gebeurde en toen had ik zoiets van oohhh dus dit is een hrde buik?! Nu dus wachten en hopen dat ze doorzetten, al denk ik zelf van niet...
Hey meiden Koolmees shit dit had jouw nieuws moeten zijn snap dat dit lastig voor jullie is wat zegt koolmeesman? Jou tijd komt meis! Mol Tja dikke knuf voor jou weet niet goed wat ik moet zeggen snap molman ook wel maar als jij het nu wil probeer hem dan mee te krijgen doe wat jij voelt dat goed is ik duim voor jullie! Xd Dat is vast ff schrikken dan gelukkig doet hij het goed en kun je met een gerust hart naar huis, zeiden ze nog wanneer je kon gaan bevallen of kunnen ze dat niet zien? Spannend!! Laurisse Ben je al aan het bevallen? Poemel Hoe is het met jou/jullie? Eevie Hoe is het met jou? Froetsie Welkom! Jullie zijn al erg lang bezig hoe kan het dat ze nu pas zijn gaan onderzoeken wat de oorzaak is? Ik dacht dat clomid ook maar 6 maanden gebruikt mocht worden ivm aantasting van baarmoederslijmvlies... Succes hoop snel op een beebje voor jullie! @magic Hier lekker rustig ga zo naar de sauna in nijmegen mag bijna nergens in maar ja zwemmen is ook fijn dus komt goed! Mannetje zit lekker in barcelona en geniet met volle teugen! Morgen 3d echo spannend!!! Liefs Magic
Hoi magich dream We wilde het eerst zelf proberen om zwanger te worden, na 3 jaar hebben we besloten om na het zh te gaan. Ik was ook nog erg jong toen we begonnen met proberen voor een zwangerschap. Ik was bijna 18, ben nu 22. Ik lees idd wel dat meer mensen schrijven dat het niet mag. OOk lees ik mensen die zeggen dat het geen kwaad kan maar dat de clomid minder goed kan werken. Maar ik vertrouw op de gyn en als zij voorsteld dat ik nog 6 maanden clomid mag gebruiken dan ga ik daar van uit dat dat kan/mag. groetjes
Hoi Meiden! Daar ben ik nog eens!! @Xd, wow meid, dat is even schrikken natuurlijk, goed dat je meteen gebeld hebt!!! Hopelijk begint het snel!! Wat kun je dan zien, zeg je..? die harde buiken? hoe ziet dat uit dan? Zag de kleine er goed uit? @koolmees, shit man, is altijd vreselijk zoiets... je weet niet hoe je moet reageren, ik vind altijd dat je het iedereen moet gunnen, maar je gunt het jezelf het meest!! Huil als je wil meid, dat mag! Dikke knuff voor jou! @Mol, hmm meid.. moeilijk te zeggen, ik hoop dat jullie op een goede keuze komen! neigt hij niet iets naar jou keuze? of neig jij nu zelfs naar zijn keuze? Ook voor jou een dikke knuff meid, ik gun het je zo! @Magic, succes morgen, ik zal duimen dat die kleine kerel zich laat zien!! @Hier, alles prima! ik ben wel veel moe, en doe een middagdutje als ik kan! Voor de rest een beetje last van verstopping.. Ik ga per 1 juni aan de slag bij een andere werkgever, ik verheug me er ontzettend op, hoef nog maar 2 daagjes te werken en dan ben ik vrij tot 1 juni, heerlijk dus! Alleen moet ik daar nog vertellen dat ik zwanger ben, en ik ben nu best een beetje zenuwachtig aan het worden daarvoor! Ik weet bijna zeker dat het allemaal geen probleem zal zijn, want ik heb al vermeld van onze kinderwens etc. een tijdje terug, maar blijft toch spannend.. xxx
@Koolmees, dit weekend heeft mijn schoonzusje (die laatst een miskraam en curretage heeft gehad) verteld dat ze weer zwanger is. 9 weken alweer. Dus gelijk na de curretage weer raak . En dan ook mijn beste vriendin ineens weer zwanger van de tweede. Dus ik weet precies hoe je je voelt. Natuurlijk gunnen we het ze, maar we gunnen het onszelf meer! Wij zijn aan de beurt!!! @Mol, lastige keuze. Ik weet het ook niet zo goed. Misschien is het een idee te proberen het op een vrijdag te laten doen (als die keuze mogelijk is)? Dan heeft molman twee dagen om jullie te verzorgen.. Is maar een idee... Maar ik snap dat je er niet weer teveel tijd overheen wilt laten gaan. @Blondy, we zijn weer klaar voor een volgende ronde. Al heb ik niet het gevoel dat het gaat lukken met alleen de clomid. Heb nu nog voor 2 rondes pilletjes liggen. Als het deze ronde niets wordt, maar weer eens bellen met de gyn. Misschien ook maar eens mannetje testen?
Ook mijn vriendin heeft met net een half uurtje verteld dat ze zwanger is terwijl ze nog maar 2 maanden gestopt is met de pil. Heel blij voor der maar stiekem toch ook wel erg jarloers! Wanneer komt het bij ons nou eens denk ik dan heel erg. Maar goed vanmorgen weer na het ziekenhuis geweest voor een uitgangsecho en de eitje(s) zijn lekker aan het groeien 1 eitje is nu 19 mm nog iets te klein voor clomid dus ik moet woensdag terug voor nog een echo en dan misschien weer pregnyl als die dan groter is. Weer spannend allemaal dus. Weet iemand hoelang je na een pregnyl spuit een beetje ongesteld hoort te worden? Vorige maand namelijk voor het eerst pregnyl gehad en was gelijk helemaal de tel kwijt Hoor van mensen dat je zo'n beetje 14 dagen na de spuit ongi moet worden? Heb een tijdje even niets van me laten horen wel meegelezen Ik voelde mij een beetje overspannen wist even niet wat er met me aan de hand was ook al een tijdje niet gewerkt daardoor, dus de bijsluiter van clomid maar eens doorgelezen en bij de bijwerkingen staat depressief tussen. Heeft nog iemand hier last van gehad?? Liefs Wendy
wendy.. de mmm brengt een hoop stress en spanning met zich mee.. dus voel je niet verplicht om steeds wat te komen schrijven.. doe rustig aan.. luister naar je lijf.. toen ik aan de medicatie was had ik dagen helemaal geen zin om wat te doen.. zou t liefst in een donker hoekje gaan zitten.. knuf!
@ magic, nee jammer genoeg kunnen ze niet aangeven wanneer het begint.. Afwachten dus! @ poemel, nee die harde buiken zie ik niet. Ik zag ze op de scan, daar komt een lijn uit op papier en die had steeds van die schieters omhoog. Daaraan zag ik dus dat ik een harde buik had Maar als ik dan mn buik voel met mn handen issi ook kei hard. Spannend bijna je nieuwe baan. Gewoon gelijk vertellen, ze weten van jullie wens. Ze zullen vast blij voor je zijn! Magic, hoe was de 3d echo? En hoe was het in de sauna.? @ blondy, hebben ze je man nooit getest? Zaadtest? Wij moesten dat voordat we aan clomid zouden beginnen. Die arts zei stel er is was mis met het zaad heeft clomid ook weinig zin.... @ wendy, knuf!
@Lydia1986: Leuk zo'n springertje in je buik @Eevie: Misschien even vragen aan de gyn? Hoe was het gegaan in je klas vandaag, is het meegevallen met de drukte? @Mol81: Moeilijke keuzes bij jullie zeg! Ik snap dat jij vooruit wilt, van de andere kant snap ik je mannetje ook wel. Ik hoop dat jullie er samen uit komen, ik zou in ieder geval hem goed duidelijk maken wat het met jou doet als je er mee moet wachten. Ik hoop eigenlijk gewoon dat het allemaal niet meer nodig is en je deze maand zwanger bent! Dat kan toch ook gewoon nog? Positief blijven meid, ik duim voor je! @Froetie1: Welkom meid! Ook al een hele weg achter de rug! Ik hoop voor je dat er een wonder gebeurd en je gewoon laat positief test! @Xd24: Nee ze weten niet dat we bezig zijn en dat willen we graag zo houden bij hen Het wordt steeds spannender bij jou! Succes met de harde buiken! @Magicdream: Koolmeesman lijkt het iets beter aan te kunnen dan ik, maar ook wel weer wat mannen eigen dat ze minder uiten. We hebben het er wel veel samen over, dat helpt. En hij is er gelukkig ook van overtuigd dat het ons ook nog gaat lukken! Hoe was de 3d echo vandaag? @Poemelke: Spannend bij je nieuwe werkgever! Je hebt in ieder geval vooraf verteld over jullie kinderwens, dus daar kunnen ze niet moeilijk over doen. Maar ik kan me voorstellen dat het wel even moeilijk is om het meteen te vertellen. Succes! @Blondy: Jij dus ook al, balen meid Voor je schoonzusje wel leuk, maar jij wil ook zo graag! Dikke knuff! Is je mannetje nog niet eerder getest dan? @Wendy86: Fijn dat er een mooi ei aan het groeien is! Ik ben niet flink depressief van de medicatie, maar merk zelf wel dat de hormonen me wel veel emotioneler maken en ik veel minder kan hebben. Ik hoop dat je je snel bij je vriendin kunt aansluiten en deze maand een mooie positieve test krijgt! Dankjewel voor jullie lieve berichtjes, ik had het wel al aan zien komen, sommige mensen hebben altijd geluk, maar dan nog komt het even hard aan. Maar onze tijd komt nog wel en dan weten we niet beter meer. Ik kan beter mijn energie in mezelf steken en maar heel hard hopen dat wij snel volgen! Ik heb morgenmiddag weer FM, op CD15. De 1e cyclus zat er op CD16 een ei van 13mm, dus ik hoop toch wel dat er nu wel wat te zien is. Heb wel het idee dat ik mijn eierstokken wat meer voel, zou er dan toch wat aan het groeien zijn? Duim, duim, duim!
Koolmees, het lijkt of sommige mensen altijd geluk hebben. Maar ik denk altijd zo je kunt niet in hun hart kijken! En je weet dus niet of het ook echt geluk is. Maar ik begrijp je helemaal... Dat gaat bij jullie zeker weten goedkomen, en hopelijk zo snel mogelijk! Ik ga duimen