Grr op veel mensen gereageerd...is alles weg. @xd O wat vervelend dat je de kleine niet meer goed voelde..hier blijft beebje de raarste bewegingen maken..liever dat dan je niks voelt al denk ik soms wel; laat je mama wel heel haha. @magic Beebje nog steeds in mijn buik..dacht de hele tijd dat het eerder zou komen maar nee hoor haha. 3d echo nu wel gelukt of kleine weer eigenwijs? @koolmees Wat is het leven soms keihard hè, de natuur maakt helaas geen onderscheid. Duim voor je dat er morgen een heel mooi eitje te zien is. De rest een dikke knuffel
Vandaag moest ik naar het zh om te kijken of clomid zijn werk heeft gedaan. Gelukkig had ik een ei van 15mm en ik zit in mijn 11e cyclus dag helemaal top dus. Nu goed gaan klussen Vrijdag weer een afspraak of het eitje is gesprongen of niet!!
Super goed nieuws, ik ben echt blij ook omdat ik op dag 11 zit en een ei zichtbaar is. Vorige maand had ik op dag 29 nog geen goede ei. Mijn cyclus heeft ook 56 dagen geduurd. Heerlijk een korte cyclus!!!
Hey meiden Nou onze kerel staat erop het zijn alleen wel erg onduidelijke beelden vind ik omdat meneer dus steeds niet wakker is moet ze de hele tijd op mn buik porren en dus lopen de 2 en 3d beelden door elkaar heel jammer... Maar goed hij staat erop en lacht en gaapt een keer dus we hebben een redelijk beeld van zn gezichtje! Verder ligt hij nog in stuit ben nu bijna 32 weken is dat een probleem? of zal hij nog draaien? Ik wil graag een foto hierop de site zetten alleen ben ik weer zo lekker a technisch dat ik niet weet of het gaat lukken zal eens proberen! Liefs Magic
Het gaat me niet lukken snap er echt helemaal niks van sorry misschien kan iemand me vanavond ff helpen! Liefs Magic
Je moet bij 'plaats een reactie' wat typen en dan via het paperclipje een foto toevoegen en niet hier onder bij snel reageren...
@Laurise/Xd24: Nou nog steeds niet aan het bevallen? @Hajar: Wat goed! Veel plezier/succes met klussen en hopen op een mooie bevruchting! @Lydia1986: Haha, zullen we het maar op zwangerschapsdementie houden? @Magic dream: Wat fijn dat jullie mannetje zich vast heeft laten leggen, ik ben benieuwd naar de foto! Hier vanmiddag FM gehad en er zat een eitje van 13.5 mm met een slijmvlies van 9 mm. Helemaal goed dus! Komende vrijdagavond weer terug en dan hoop ik dit weekend pregnyl zetten. Laat dat wachtbankje maar komen!