Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Poemel, geen idee wat dat kan zijn. Innesteling zou ook nog kunnen?? Het is bijna 14.00 uur!! Nog even en je weet het:)

@Lau, wat is endo? Die term ken ik niet. Balen dat je altijd zon last hebt. Is dat niet zo als je de pil slikt?

2. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    hier is de ongie eigenlijk zo goed als weg al... het was trouwens ook niks hoor.. kon makkelijk met 1 always-je het af op een dag...

poemelke.. nog heeeeel ffies

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Serieus, Lely bij mij is het vandaag nog niet helemaal weg.
    Gisteren was mijn ongi weg, verlies nu nog een heel klein beetje bruin. (BLEH)

Maargoed ik ben dan ook al 8 maanden niet ongi geweest, zal wel wat in te halen hebben;)

4. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    xd24.. ik vind t ook wel vreemd.. maar dit had ik de vorige keer ook met provera.. het bloeden viel best wel mee...
    ik dacht eerst van oh shit... ik bloed leeg.. maar met een paar dagen was het al over...
    maandag begonnen... tja.. nu over.. vind t ook wel lang genoeg :) whahahaha

5. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    o shit nee he poemelke, het is al bijna half 3. Je hebt toch geen slecht nieuws he meid?

@ laurise, de 1e ronde had 3 eitjes, waarvan 2 goede. De grootste is gesprongen bij 24 mm op dag 15. Nu deze ronde heb ik 1 eitje die is nu 18,5 en staat op springen zei de gyn. En zit nu op dag 17.Dus dat kan per ronde ook heel anders zijn.

6. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Ok dames, net gebeld, en de uitslag was helaas negatief, er was wel hcg gevonden, maar niet genoeg wat kon duiden op een evt. zwangerschap. Meisje zei ook al aan de tel. dat ivm mijn ietwat positieve testen, het misschien toch een vmk kan zijn.... ben erg verdrietig, en alsof het niet genoeg bevestigd werd, kwam er net ook alles uit, zo heftig heb ik het nog nooit gehad...bleef druppelen...
    Heb eens even heel hard gehuild (ben gelukkig vrij van het werk vandaag,anders was ik naar huis gerend)
    Mannetje was ook heel stil aan de telefoon, komt wat eerder naar huis....
    Bleh, ik probeer positief te blijven, want het lukt dus wel bij ons......maar dat is nu heeeel moeilijk....

xxx

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Poemel, heb je al nieuws???

Mikky, jou eitje kan elk moment springen dus? Spannend he!
    Vandaag ben je vrij toch?

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    ooohnneeeeeeee Poemel. Wat K*T!!!!!!!!!!
    Shit, ik als ik thuis had gezeten was er ook een traantje gevallen. Zit nu op mn werk dus houd me in:)
    Ooh meid, wat een rot nieuws.
    Waarschijnlijk erg snel mis gegaan dus, maar je weet nu wel zeker dat je zwanger kunt worden! Ja goed ik weet niet wat ik moet zeggen... Daar heb je nu niks aan.

Ik leef heel erg met jullie mee! Vreselijk iedere x zo'n tegenslag. Houd de moed erin poemel!!

9. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    ooo neeeee he poemelke, wat erg k.. voor jullie!!!! Ik had het je zo gegunt, wel heel lief van je mannetje dat hij eerder naar huis komt. Heel goed dat je probeert positief te blijven maar kan me voorstellen dat dit de komende dagen ff moeilijk is.

@xd24, ja vandaag ben ik vrij, mijn mannetje niet maar zodra die thuis komt........... :D
    Ik voel trouwens niets met een eisprong geloof ik. Dus maar goed dat die echo`s bestaan he.

10. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Dit helpt al meid! Het KAN.... maar wanneer blijft het plakken?

xxx

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Poemel, ja wanneer een plakbeeb. Ik wou dat ik je daarop een antwoord kon geven!
    Ik hoop dat het echt snel lukt voor jullie!
    Trek je het wel een beetje? Als je ergens mee zit, je kunt het hier iig kwijt!

12. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    @ Poemelke:

Jemig meid wat naar!
    Krijg er gewoon kippenvel van.

Sterkte

13. Laurise

Laurise Niet meer actief

@xd24
    Endometriose is verklevingen in je baarmoeder/eierstokken ect. Maar ook cystes. Elke maand wordt het erger omdat je als je ongi bent nieuwe haarde aanmaakt en steeds meer pijn hebt. De mate waarin je het hebt is niet de pijnmate. Sommige komen omdat het na een jaar niet lukt bij de gyn en blijkt dat alles verkleeft is enzo terwijl ze geen last hebben. Bij mij zit het aan de buitenkant en heb dagelijks pijn bij het plassen en ontlasting omdat dit aan de bovenkant van mijn baarmoeder drukt..Dit ontstaat wanneer je dus na lange tijd stopt met de pil. Als je de pil slikt heb je geen last meer. Vandaar na zwangerschap niet meer ongi worden, opzich wel lekker want heb het voor de komdende 20 jaar wel gehad zo hefig is het.

@Poemelk
    Jeetje wat K*t zeg!!!! En zeker nu er veel bloed uitkomt. Is hard om te zien en doet extra veel pijn (heb ik temniste als ik het rode bloed zie). Fijn dat je mannetje eerder thuis komt, laat je lekker verwennen, huil alles er lekker uit!

@Mikky
    Oke dat verschilt inderdaad, wel fijn dat je vorige keer dus al twee goed eitjes had! En nu 1 maar goed wel een hele mooie! Nou die moet bevrucht worden, dat kan niet anders! Wanneer springt hij denk de gyn? Nu dus flink aan de klus..duim duim duim voor je!

14. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    kut kut kut wat een rot nieuws...

maar idd.. nu eentje die blijft plakken!!!
    en een klein beetje een troostje.. als het een vmk is, dan zal er iets mis zijn geweest met het vruchtje...

maar het blijft knudde..
    man oh man.. ff van slag hoor....

KNUFFFFFFFFFFFFFFF

15. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    bedankt voor jullie lieve woorden meiden! Doet me goed echt waar! eindelijk gewoon horen dat het K*T is...8)

vandaag gewoon een shitdag, maar morgen zal ik waarschijnlijk wel weer denken, dat onze kans de volgende maand er gewoon weer is!Idd wat je zegt Lely, dan zal er waarschijnlijk met het vruchtje iets niet goed zijn geweest, en dan heeft het zo moeten zijn. Alleen nu moet ik daar gewoon even vreselijk van huilen...
    Ik zal blijven duimen voor jullie meiden!! Op naar de volgende zwangere!

xxx

16. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    poemelke... maar wel weer het positieve.. dat de leidingen werken :) en dat het mogelijk is!!! nu eentje creeren met veel lijm aan de buitenkant, dat ie goed blijft plakken!!!

17. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    lelymupske, wat ben jij lekker droog. Moet zo lachen om jou zinnetjes :D

18. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL

Hey Poemel, wat erg voor je meid!!:(..Kan me voorstellen dat je helemaal van slag bent nu!! heel veel sterkte meid en laat je niet uit het veld slaan!!!. liefs..

19. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

zo heb ik even veel gemist!! poeh! De dierentuin was super maar heel vermoeiend!! Flink last van mijn buik nu.. volgens mij was al die inspanning niet zo goed:(..dus zal het de komende weken maar iets rustiger aan doen denk ik.. :)..

@Poemel; heb hier boven ook al gereageerd maar zie nu pas dat het een VMK was..:(.. Hoe voel je je nu??? Leef echt met je mee!!
    Het postieve hieraan is natuurlijk dat heel duidelijk is geworden dan je gewoon zwanger kunt worden..:)..Dus ga er volgende maand weer voor!!;)

@Laurise: welkom :)! Endometriose ,poeh dat is nogal wat hè? Mijn vriendin heeft het ook en kan je misschien een beetje gerust stellen, zij heeft nu al 2 kids..:D.

@ XD; hoe is het nu met jou? al een beetje aan het genieten van de vakantie?? Morgen de laatste dag hè? :D voor mij ook..

@Mol: Nou heb goed geoefened vandaag hoor..ppfff.. Ben kapot van de hele dag in de dierentuinrennen..hahaha..

liefs..

20. mol81

mol81 Niet meer actief

Ach jee Poemel, ik lees je bericht nu en schrok behoorlijk hoor. Wat een klotesituatie. En dan ook nog een vmk. Bloed je nog flink? Veel sterkte voor jou en Poemelman en een dikke virtuele knuffel!

@Fredje: fijn dat de dierentuin leuk was. En inderdaad goed naar je lijf luisteren al klinkt dat gemakkelijker dan gezegd.

@Lely: klaar met bloeden, dus nu flink aan de klus! Succes en deze ronde wordt jouw ronde meid!

@Laurise: wat lijkt me Endo ontzettend vervelend en pijnlijk joh. Maar zoals Fredje zei; 'er is absoluut hoop op een beeb'.

@ Mikky: hup, aan de klus dame!
    @Done: hoe gaat het met jou?
    @ XD: en met jou?

Ik ben weer terug van de crematie. Erg verdrietig maar ook mooi afscheid. Nu de keuken opnieuw sauzen. Waterschade gehad emt de hoosbuien van een paar weken geleden. Daarna lekker op de bank.

Liefs, Mol81

Deel Deze Pagina