Mol en Flower, foottttooooo Ik zal jullie ook even mijn foto sturen. Ik ben al helemaal gepakt en bezakt hihi, we vertrekken vannacht om 1 uur richting Amsterdam.. Dus dat gaat een lange nacht worden! Ik moet na al steeds zoveel inhalen met lezen haha, ik ben de 26ste weer terug. Dan heb ik heel wat paginas in te halen denk ik!
Weten jullie nog iemand die pendelt? Heb al naar 2 een berichtje gestuurd en geen reactie. Ze zullen het vast druk hebben. Maar ben zo benieuwd wat er gependeld wordt voor me
@ Flower, duurt meestal een week voor je een reactie krijgt. Ik krijg ook niet altijd van iedereen een reactie. Ik heb 2 pendels voor augustus, we zijn al om de dag aan het klussen (op goed geluk, heb geen eisprong hahahahaha). xxx
@ flower86 ik wil je foto ook zien @ mol, dus nog een dag of 5 en dan wordt het echt spannend voor je. Ik zit naast je op het bankje. Ik heb hier bij albums een prive- album aangemaakt en die foto met een pb doorgestuurd naar de meiden. Dames er wordt hier toch zeker wel genoeg gedanst he!!
@xd: zal je zo even foto link sturen . Ow dan heb ik nog 5 dagen om te wachten op je reactie haha. Ben gewoon zo benieuwd of het deze maand raak zal zijn. owww spannend nog geen eisprong gehad. lekker blijven doorklussen haha veel liefs
Wat leuk om (bijna) iedereen gezien te hebben, nou hebben we een gezicht bij de naam. Je maakt toch een beeld bij iemand en dat klopt dan niet altijd grappig is dat
oooo zo leuk al die foto`s! Wie hebben we nu allemaal - lely - flower86 - xd24 - poemelke - mikky mis ik iemand? We willen meer zien!! Kom maar op met die foto`s
leuk leuk leuk niet geschrokken hoor.. zat ff ergens anders te loeren en had niet door dat er al weer nieuwe berichten waren whahahah
xd24 fijne vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! de rest tot morgen, ben benieuwd hoeveel ik bij te lezen heb morgenavond, zal wel heel veel zijn.