JA nu ben ik weer veelste bang dat het niet aanslaat terwijl ik er juist heel positief over was eerst,maar ik denk dat dat komt omdat er nu juist een verwachting is van de meds en toen ik ze nog slikte voor de kuur er minder druk achter stond. Van 3 t/m 5 sept gaan we een weekendje weg en ik vraag me af hoe ik dat moet gaan doen als ik juist dan precies naar de echo's moet. Maar dat ga ik wel even met de gyn overleggen want hopelijk zmoeten we gewoon eerder voor de echo's ntuurlijk
@ done.. oehh.. weekendje weg lekker.. waar ga je heen ? en echo's .. tja.. ik moet ook een afspraak maken.. maar heb daar absoluut geen zin in.. dus ik ben 'op vakantie' whahahaha
Hey Poemelke, Ja ben erg gerustgesteld. Komt waarschijnlijk van de darmen want heb er nog steeds last van..maar zal er wel allemaal bij horen dus mag niet klagen.. je zag eigenlijk nog niet echt veel. alleen een vrij vocht (of zoiets) in de baarmoeder dat wijst op een zwangerschap.. de 27ste kunnen we echt al veel meer zien zijn de gyn dus ben ook erg benieuwd hoe het uit!.. Ik kom inderdaad uit Limburg.. Woon in Maastricht.. jij?? Of heb je dat al verteld? .. liefs..
We gaan naar Duinrell samen met mijn ouders en zusje (en haar vriend). Het word de eerste soort van vakantie voor ons en onze zoon
Hey meiden! Oh Done, duinrell lijkt me zo leuk!! maar is ook zo leuk met kids, helaas heb ik geen 'leen' kinderen En nog geen eigen dus.... in je uppie daar zwemmen, gaat al snel vervelen denk ik @Fredje, is best lastig, althans, je kunt alleen een link versturen, dus als je een foto op mijnalbum.nl bv zet, dan lukt het wel! Ik stuur je even een pb, waar ik vandaan kom ok? ben toch altijd beetje bang, dat iemand me kent dan.... xxx
Oh leuk Duinrell!! Geniet er maar van! en is ook leuk zonder kinderen hoor! is genoeg te doen.. liefs
Nou, ga eens even shoppen met mijn mannetje ! heerlijk even stadten..Moet nog wat dingetjes halen voor als we op vakantie gaan.. misschien tot straks weer, liefs..
Vakantie shoppen lijkt me ook lekker en leuk. Ik ga voor het weekend weg ook wel even wat kleine dingetjes halen zoals van die kleine reis verpakkingen van shampoo en zeep enzo
Hey Meiden, Ik ben die schoonzus waar Marjon28 het over had. Trouwens onwijs bedankt, ik vond het super lief van je Marjon. Maar dit is een beetje mijn verhaal. Sinds Maart aan de Clomid. Ik doe het er goed op. Elke keer mooi ei en dik slijmvlies. 2 keer overtijd. 3 dagen en 5 dagen. HCG geprikt. Was 8 en 9. Daarna heftig ongi, en de laatste keer bijna flauw gevallen van de pijn. Nog nooit gehad. 2 weken terug HSG gehad, zag er allemaal goed uit en mijn vriend is ook zwaar positief getest. Vandaag FM gehad. Mooi ei van 18mm en slijmvlies was ook mooi. Morgen weer en dan hoor ik wanneer ie springt. Ik werk zelf in het zoekenhuis, dus is de afstand tot gyn erg kort. Ik ben ook al daar naartoe gegaan na 6 maanden omdat ik maar niet ongi werd. Hopelijk is mijn verhaal een beetje duidelijk en kunnen jullie me wat opbeuren want zelf verlies ik de moed een beetje.
Kop op femmelepem!!! lees hier maar es door dit topic heen.. uit je frustraties.. we zitten allemaal met 1 doel in t zelfde schuitje.. gelukkig hebben we net met zn allen afgesproken dat dit jaar een vruchtbaar jaar zal worden.. dus dit hoop ik ook voor jou
Goedenavond meiden, Heb vandaag niet zo veel bij hoeven lezen. Jullie hebben rustig aan gedaan vandaag hahaha. @femmelepen: Hoop dat het ook snel bij jullie gaat lukken. En inderdaad zoals lely zegt. Het wordt een super vruchtbaar jaar voor ons haha. @belgischemama: hoe is het vandaag met je? Nog steeds geen ongi gekomen na het lichte streepje op de test??
Goedeavond dames! Femmelepem: Welkom meid! We zitten hier allemaal in hetzelfde schuitje en hier kun je je hart luchten en alles vragen. Als ik je verhaal zo lees ziet het er zowel bij jou als bij je man positief uit en zijn de onderzoeken goed. Dit biedt hoop! Die keren dat je overtijd was en daarna flink bloedde, waren dat geen vmk'en??? Belgische mama: heb je al weer getest? En, En??? Fredje: lekker geshopt? Vooral een groot strandlaken meenemen! En diarreeremmer, ORS en muggenspul. Echt nodig. Done: naar Duinrell, lijkt me leuk. Nooit geweest maar wel veel leuke verhalen over gehoord. Lely: lekker gedanst en gewerkt? allen: hier weer voor het eerst aan het werk geweest. Dat viel even tegen. Gelukkig kon ik rustig inkomen. Daarna naar de kapper voor een hippe look met drie verschillende bruinkleuren. Manlief was erg onder de indruk.
Een hele goedeavond dames! idd wat is het rustig geweest hier! maar 4 berichten bijlezen ! @femmelepem, welkom meid, zoals de rest ook al zei, praat gerust mee, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje, de een wacht nog op bloed, de ander is net begonnen aan clomid, weer een ander heeft net haar 1ste eitje gehad, en zelfs 1tje is al zwanger!!!! (heerlijk he fredje!) Lucht je hart als je daar behoefte aan hebt zou ik zeggen... meid de keren wat je flink bloed hebt verloren, heb je toen ook een test gedaan? ik had dit nl afgelopen keer, bleek toch een vmk te zijn geweest... ik moet zeggen ben weer positief, want het is dus wel mogelijk! @fredje, hoe was het in de stad? nog wat leuks gehaald? @Mol, bleh eerste werkdag na de vakantie? ieuw, viel het mee? Nieuwe look!? wat leuk!!! fijn dat je mannetje het leuk vond! xxx
Heel erg bedankt voor de lieve reacties. Vplgens de Gyn zijn het inderdaad 2 VMKen geweest. Fijn dat ik weet dat het het doet, maar twijfel of het ooit verder komt dan 5 dagen. En overal om me heen hoor ik meiden die gelijk de eerste maand zwanger zijn. Mijn nichtje is 8 maanden zwanger en kan haar nier meer zien omdat ik dan zo boos op haar wordt. Als ik mijn beste vriendinnetje zie word ik erg verdrietig en boos omdat zij ook 8 maanden is. En ze begrijpt me wel hoor, is ook super lief voor me. Maar dat jaloerse gevoel gaat er niet van weg. En ik baal van mezlf omdat ik helemaal geen jaloers type ben. Die hormonen helpen ook niet echt mee. Mijn vriend is gelukkig wel positief en dat helpt me wel!
@femmelepem: ik snap heel goed dat je het moeilijk vind om je nicht en vriendin zwanger te zien. Ik denk dat iedereen die wat moeilijker zwanger raakt soms jaloers wordt op iemand die heel snel zwanger wordt en zeker als het in je directe omgeving is. Je wilt toch dat het bij jou ook gebeurt, maar geloof me onze tijd komt nog
Femmelepem: heel herkenbaar hoor! Toen ik niet zwanger raakte na bijna 2 jaar was ik ook boos, verdrietig en soms onredelijk. Ik ging niet meer naar kraambezoeken / feesten, besteedde geen aandacht aan zwangere vriendinnen en kon zomaar huilen als ik weer een verhaal hoorde van iemand die zwanger was. Maar toen ging de knop om en toen bedacht ik me dat de mensen om me heen die zwanger raken het niet kunnen helpen dat ik niét zwanger werd. HEt was niet eerlijk van me om zo boos en onredelijk te zijn. Bovendien werd me duidelijk dat wij iets moesten doen aan onze kinderloosheid. Dit werd versterkt door het bekijken van het programma Babyboom. Wat heb ik gehuild tijdens de uitzendingen! Maar toen hebben we wel besloten om een verwijzing te vragen voor de gyn en om de mensen om ons heen te vertellen over ons verdriet van het niet zwanger kunnen raken. Er viel een last van me af. We hebben een prachtige dochter en willen graag een tweede. Maar nu staan we er wel anders in. Als het ons gegeven is, is het geweldig. Als het niet lukt, zijn we erg verdrietig maar we gaan niet ten koste van alles voor een brusje. Om ons heen hebben veel vrienden helaas te maken gehad met miskramen, onvruchtbaatheid en zelfs een stel dat hun kindje na twee weken leven moest begraven. Het leven is helaas wat je gegeven wordt en dat beseffen we heel goed. Ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn én dat de wereld om ons heen ons verdriet dat we soms hebben snapt. Liefs, Mol