Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mol81

mol81 Niet meer actief

Dames, weet iemand hoe ik mijn NOD kan bepalen? Nu op dag 29 van mijn cyclus en op dag 19 of 20 mijn eisprong gehad. Wanneer kan ik evt. testen denken jullie?

2. Flower86

Flower86 Lid

14 aug 2010
    95
    0
    0
    sociaal pedagogisch medewerkster
    ze zeggen dat je normaal 14 dagen na je eisprong ongesteld moet worden. Maar ik weet niet of dat bij iedereen ook precies zo uitkomt.

3. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    Hallo dames, daar ben ik weer. Heel de dag gewerkt net gegeten dus de hoogste tijd om hier ff bij te zelen. Gelukkig valt het mee :D

@ Done, duinrel is leuk!! Vooral het tikibad vind ik echt geweldig. Ben nogal een waterrad dus dan zit je daar goed.

@ femmelepen, welkom

@ fredje en mol foto??

Zo hier dus dames uit Limburg. Daar ga ik binnenkort 3 daagjes heen. Lekker naar een hotelletje enz. Het is echt onwijs tijd voor wat ontspanning! Ik heb 10 sep een afspraak bij de gyn. We gaan het hebben over vervolg behandelingen. Clomid slaat goed aan maar ze denken dat ik vijandig baarmoederslijmvlies heb. Waardoor de zaadjes niet levend in de baarmoerder komen. :x Waarschijnlijk krijg ik eerst een baarmoederfoto en daarna gaan we over op iui. Shit man. Zit net te lezen dat je eerst 6 x iui krijg en dan 3 x ivf. Dan is het over en uit!!! Wat :$ heb ik dan nog maar 9 kansen? O nee he ik wordt er helemaal paniekerig van! Maar ja zo moet ik niet denken he. Dat help niet. Dus duimen en dansen dan maar.

O ja en morgenavond ben ik er niet, dan ga ik namelijk echt dansen. Zit op stijldansen. Zo ontzettend leuk. Dus als dat niet help ( 2 uur lang ). Weet ik het ook niet meer. :)

4. Flower86

Flower86 Lid

14 aug 2010
    95
    0
    0
    @mikky: maar kunnen ze niet testen of je vijandig baarmoederslijmvlies hebt? Maar we hebben afgesproken dat dit onze vruchtbare periode gaat worden, dus je hebt geen 6 iui behandelingen nodig joh :) Daar moet je gewoon aan blijven denken. Weet dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is, maar anders kwel je jezelf alleen maar.

5. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    @ mol, ik denk op dag 34.

6. Flower86

Flower86 Lid

14 aug 2010
    95
    0
    0
    wel spannend mol, wrs over 5 dagen testen. Hoop het echt voor je. IK duim in ieder geval voor je :)

7. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @Mol, meid wat een prachtig stuk tekst zet je daar neer!!! Het hadden mijn woorden kunnen zijn, soms voel ik me precies hetzelfde! en vaker als eerst kan ik het relativeren, en denk dan anders...wat voor verhaal zit er achter de meiden die zwanger zijn, een kindje hebben of juist nog niet.... dan besef je idd, dat het bij sommige om je heen misschien wel precies hetzelfde voelt (uitzonderingen daargelaten, je hebt altijd mensen die het gewoon niet snappen)!
    Enne...over 5 dagen al testen begrijp ik dat nu goed? wat gaat de tijd snel! Spannend!!

@Mikky, meid komt goed echt waar! Als je vijandig slijm hebt, dan zul je met een iui behandeling misschien wel direct zwanger zijn! Hoe is het zaad van je mannetje? (ik kan geen onderschrijvingen zien als ik dit schrijf, sorry)
    Ik bedoel als jullie op de iui manier geholpen worden, en jij hebt straks gewoon een mooi eitje op de clomid, dan is de kans echt wel groot hoor!!
    Ze helpen het zaad de baarmoeder in, juist dat stukje wat nu misschien net niet lukt! vollop hoop dus meissie!!!!

Oja @ Mol, gooi even een banner eronder met je cylcus? kun je hier op de site best mooi berekenen vind ik, dan kunnen we fijn elke dag meekijken, en je verleiden tot testen!!! Hihi..:p

xxx

8. mol81

mol81 Niet meer actief

Ha Ha Poemel, even testen hoor.

Ik ben maar uit gegaan van een cyclus van 34 dagen. Kan meer of minder zijn.

9. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    thanx flower86 en poemelke, had ik ff nodig

10. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    ff grouphug :) hahahahaa

11. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL

Hallo, nou heb flink geshopt.. Nog 2 bikini's gekocht en idd wat muggenspul..:D..nog een zwembroek voor mijn mannetje en wat zomerkledin..:D..
    Bedankt Mol voor de tips.. zal die andere dingen nog extra bijhalen!!

liefs.

12. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Femmelepem; Welkom...Ik herken je verhaal hoor!! Maar blijf positief denken meid..ook al is het soms erg moeilijk!!

liefs

13. Flower86

Flower86 Lid

14 aug 2010
    95
    0
    0
    @mikky: geen dank meid, daar zijn we hier toch voor. We helpen elkaar in de tijden dat we een dipje hebben en we feesten mee wanneer iemand positief nieuws heeft. :)

14. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Mikky,

Die foto lukt me niet..hahaha..:D..ben er zo erg in hè? kun je het misschien nog eens uitleggen,,misschien krijg ik het dan voor elkaar..;)

Oh jee, dat is vervelend hè meid!! maar wie weet is het naar de eerst iui al raak!! Hou die gedacht maar vast!! ;)..kan zo maar de allereerste keer raak zijn dus zou daar nog helemaal niet aan gaan denken (natuurlijk makkelijk gezegd! ik weet het!)..

Oh leuk, stijldansen! Helpt je misschien even op andere gedachten te brengen! veel plezier.

liefs.

15. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mol; Spannend !! Over 5 dagen testen!! Ga echt voor je duimen meid..en natuurlijk meedoen aan het dansje!!:D..

liefs.

16. Flower86

Flower86 Lid

14 aug 2010
    95
    0
    0
    Nou ik ga me bedje opzoeken, morgen weer werken. Fijne avond nog en welterusten voor straks. Tot morgen allemaal.

Veel liefs

17. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slaap lekker flower... Ik ga het zelfde doen..

tot morgen,

liefs

18. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik ook, tot morgen!

19. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    hoi dames
    hier ben ik dan na mijn enorme baaldag...ganse dag gewerkt en dan richting ikea.
    begon smorgens al slecht en heb heel de dag lang baalmomenten gehad dan met vinger tss de deur dan dit dan dat, op de terug weg vd ikea is er weg omleiding en de gps laat me rondjes rijden, ik vond de weg niet meer terug hahah
    verder nog niet ongesteld, enorm veel wit verlies, heb het gevoel ieder moment ongesteld te worden en ga ik kijken is het dik wit verlies, ik heb ook wel wat ja soort ongesteldheidspijnen...
    testen durf ik niet meer goed, ik denk dat ik donderdagmorgend nog is test.
    en ik weet niet meer wie het vroeg maar ik kon echt niet eerdr bij de de gyne terecht dan nu zaterdag, ik vind het al fijn dat ze mij wil ontvangen op een zaterdag wat normaal hier niet het gevoel is.
    ad nieuweling sorry ff naam kwijt welkom

20. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Hallo dames,

Hier nog geen ongi :(

Ik denk dat als ik vrijdag nog steeds niet ongi ben even de gyn opbel want dan is het 8 dagen na stoppen met de provera.
    Ik ben nu echt heel erg bang dat de kuur niet aanslaat.
    Wat kunnen ze er dan verder mee doen?
    Zijn er dan nog andere opties?Weet iemand dat?

Ben vandaag de hele dag alleen thuis (ig van 10 tot 15 uur) en ik denk dat ik even naar de kruidvat ga om voor de vorzichtigheid een testje te halen.
    Ik verwacht niet zwanger te zijn maar ik vind het wel eng dat de ongi nog niet gekomen is.

Deel Deze Pagina