Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    @ done.. je weet maar nooit :)

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ja ik hoop het natuurlijk wel!
    Maar mijn verstand en gevoel zegt dat ik er niet vanuit moet gaan om mezelf een telleurstelling te besparen zoals alle voorgaande keren dat ik niet ongi werd.

Het enige wat ik heb is dat ik last heb van maagzuur en misselijkheid maar dat kon ook aan de meds liggen las ik in een beschrijving.

Verder heb ik nergens last van al durf ik klachten ook niet als uitgangspunt te nemen want bij de zwangerschap van mijn zoontje heb ik nooit echte zwangerschaps klachten gehad en voelde me veel beter als normaal

3. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    @ done.. kan idd bijwerking zijn..
    maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit :)
    en ach.. een kruidvat testje moet kunnen toch ?

4. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ja daarom ;) en ergens leek me het ook logisch als de gyn mij de vraag zou stellen of ik een test heb gedaan dus dan kan ik iig antwoorden.

5. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    @ done.. hoeveel mg provera had jij ook alweer gehad ?

btw.. voor ladies die het leuk vinden om te msnnen: groen_blaadje@hotmail.com

6. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @belgischemama, blijft spannend hè? Zou toch idd nog een test doen morgen! misschien had je gewoon nog te weinig hormoon je de urine..dat kan hè?

@done; Kan idd geen kwaad om eens een test te doen..wie weet! De wonderen zijn de wereld nog niet uit hè?
    Spannend allemaal..

@XD heb jij vandaag de eisprong?? ook spannend hè? hoe is je vakantie tot nu toe?? geniet ervan!!

@allen ga zo weer eens naar de stad..heb vakantie en het is super slecht weer dus weet niets anders te verzinnen..hahaha..
    misschien ben ik er vanmiddag weer,

liefs

liefs..

7. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    @ Lely:

10 mg

8. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    @ done.. tja.. dat zou wel voldoende moeten zijn om het op te wekken.... ik heb de verkeerde dosis gehad.. te veel.. stomme apotheek.. ze moeten es leren lezen.. en de gyn moet leren schrijven!!! heb dus 15 mg gehad ipv 10.. pfff

9. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Nou ik ben net terug van de stad (kon gelukkig nog net voor een dikke regenbui in de auto stappen).

Ik heb getest maar hij is negatief zoals ik al verwachte.
    Nou weet ik iig dat ik niet zwanger ben en hopelijk word ik alsnog vandaag of morgen ongi.

Mijn man zei al dat ik in een warm bad moest gaan want dat wekte de vorige keer een natuurlijke ongi op,maar ik denk dat dat puur geluk hebben was toen.
    Valt iig te proberen dus ben ik het vanavond nog niet duik ik lekker bij mijn ouders in bad,wij hebben jammer genoeg geen bad en zo af en toe mag ik van hun bad gebruik maken.
    Zal een lekkere lush bruisbal erin gooien en dobberen maar!
    Zo'n bad is toch wel heerlijk ontspannend dus fijn is het altijd wel!

10. mol81

mol81 Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Done, wat balen dat de ongi zo lang op zich laat wachten. Uiteraard ook jammer dat de test negatief was, maar dat verwachtte je al. Wie weet helpt het bad. Ik mis in ons huis ook een bad. Staat zeker op het wensenlijstje voor een volgend huis!

Lely: Wat vaag dat je van de apotheek foute medicatie kreeg! Nou ja, je werd er wel ongi door.

@ allen: ik zit nog steeds op het wachtbankje. Niets geen symptomen van ongi of zwangerschap. We wachten rustig af...

11. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Hey meiden,

Vandaag weer naar de Gyn geweest. FM was 22mm. Vanavond moet het dus gaan gebeuren. Hij zei ook dat het nu moest lukken. NA een HSG en een kuur clomid. Het ei was mooi, baarmoederslijmvlies mooi. Krijg er weer een beetje hoop door. Hij had er ook alle vertrouwen in.

12. mol81

mol81 Niet meer actief

Nou Femmelepem, dat wordt klussen vanavond! Haha!

13. Laurise

Laurise Niet meer actief

Sorry dames, ben even weg geweest van deze topic en jullie hebben zoveel gekletst dat ik het niet meer bij kan houden!

Gisteren het slechte nieuws gehoord, ik krijg helemaal geen eisprong dus doosje Clomid 50 mg ligt klaar. Gister en vandaag alleen bruinverlies, dus kom maar op met dat rood want dan kan ik gaan rekenen.. en eindelijk beginnen met de Clomid..

@Femelepem
    Wow wat goed zeg 22 mm! Een super ei! Lekker klussen en goed je benen omhoog houden ;)
    Dat moet zeker goed komen zeg! Hoeveel Clomid heb jij geslikt?

@mol
    Spannend he het wachtbankje.. hoeveel Clomid heb jij geslikt?

14. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ik heb gewoon 50 mg gebruikt. Daar doe ik het al 4 maanden erg goed op/

15. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik gebruik ook 50mg en doe het er goed op. Hopelijk gaat het voor jou de volgende ronde ook lukken Laurise!

16. Flower86

Flower86 Lid

14 aug 2010
    95
    0
    0
    sociaal pedagogisch medewerkster
    Goedemiddag Meiden,

Zo heb heerlijk maar een halve dag hoeven werken, dus nu lekker genieten van mijn vrije middag haha.

@femmelepem: wat goed zeg zo'n goed ei. Dat wordt een super leuke avond dus hahaha.

@belgischemama: Nou zeg wat een baaldag had je gisteren.
    Het zat je echt niet mee als ik het zo allemaal lees.
    Ik hoop dat het vandaag veel beter met je gaat.
    Ik hoop dat je nog steeds niet ongi bent geworden. Duim
    nog steeds super hard voor je hoor. Wel fijn dat je
    zaterdag bij de gyn terecht kan, en ik hoop dat ze je
    gerust kan stellen en goed nieuws voor je heeft.

@done: vervelend zeg dat je ongi nog steeds niet is gekomen.
    hoop dat de provera snel zijn werk doet voor je.

@mol: spannend hoor nog 5 dagen en dan mag je testen.
    ben echt benieuwd.

17. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Hallo meiden!
    Yes hier ook vakantie!!! heerlijk, mannetje komt straks ook om 16:30 thuis, en heeft dan ook eindelijk vakantie!!!We gaan helaas niet weg... maar gaan wel volop genieten!

@Flower, heerlijk zo'n halve dag he! geniet ervan!

@femmelepem: super een mooi eitje! veel klusplezier vanavond! Wist de gyn zeker dat het ging springen vnv?

@laurise, ik hoop dat je goed reageert op de 50mg, en ook over 2 weken een prachtig eitje mag zien!Volhouden meid, jullie komen dr wel! Al is het met een omweggetje!

@Mol, oehhhh, nog 5 dagen haha! is nog vroeg he? ik voel 5 dagen voor nod, nooit niks, meestal pas een uur voordat ik ongi word, jij? heb je wel voortekenen van een ongi?Hopelijk blijft het deze keer achterwege voor je!

@Done, je hebt me op een idee gebracht met je warm bad! lekker voor vanavond!hmm is al een tijdje geleden! (ja we zijn gezegend met een fijn bad in dit huis, is dan ook echt een pré voor volgend huisje!!!)
    Ik hoop dat je ogi dan toch gauw gaat doorzetten meid! Voor jouw een bloeddansje dan maar?

@Lely, je bent wel gewoon ongi geworden op de 15mg, dus das al positief...,maarre wat zeiden ze dan, en nu? maakt het niks uit? Wel een domme fout hoor van de apotheek, stel je voor ze doen dat met clomid, en je beland in het ziekenhuis met overstimulatie!! was het maandagmorgen ofzo? stomme mutsen daar...

@Hier, tja alles rustig, vandaag laatste clomid tablet alweer, en vrijdag bloedprikken.... Heb trouwens helemaal geen klachten van de clomid, is ook maar 25mg... hoop wel dat er weer een prachtig eitje groeit deze maand! Zal toch wel he? als het de eerste maand ook lukte?

xxx

18. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Femmelpem
    Fijn dat je zo goed reageerd op 50 mg.. geeft mij weer moed.. ik duim voor je!

@Mol
    Dank je, fijn dat het bij jou ook goed aanslaat! Krijg jij fm meting of via bloed testen? Echt spannend nog 5 dagen... ik duim ook heeeel hard voor jou!

@Poemelke
    Dank je, ik hoop het ook en op naar het mooie eitje! Fijn dat je geen last hebt van de Clomid.. en inderdaad wat je zegt vorige keer is er al bewezen dat het aanslaat en dus nu is het jullie ronde! Kijken ze het bij jou met folikelmeting of met bloedtest!

19. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @laurise, ja ik ga ervanuit dat er gewoon weer een mooi eitje groeit!
    Hier krijg ik follikelmetingen, maar as vrijdag moet ik eerst oestradiol gaan prikken, daarmee kijken ze in hoeverre er al iets gebeurt, en op basis daarvan laten ze me 1 2 of 3 dagen daarna terugkomen.
    Vorige keer heb ik maar 2 follikelmetingen gehad.

xxx

20. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    @ poemelke.. nee.. geen maandagmorgen.. meer vrijdagmiddag :)
    ze zei al dat ze het slecht kon lezen.. dus ik vroeg haar, wat ik de vorige keer dan had gehad.. dat was 5 mg.. ze wilde me niet zomaar op de gok 5 meegeven... maar hebben me dus nu op de gok (zo blijkt) 15 mg meegegeven..
    idd knudde..
    volgens de gyn maakte het niet veel uit, al kon ik nu een heftigere bloeding krijgen.. nou.. niks van gezien :) hoogstens wat veegjes.. maar niet zoals de vorige keer..
    ah ja... we ziet t allemaal wel :)

Deel Deze Pagina