Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flower86

Flower86 Lid

14 aug 2010
    95
    0
    0
    sociaal pedagogisch medewerkster
    @poemelke: Ow wat lekker zeg vakantie. Geniet ervan meid.

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    @ peomelke:

Ja heerlijk he zo'n bad!
    Dans maar goed voor me ;P

@ Femmelepem:

Super 22!
    Klus ze vanavond he ;)

3. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoi dames,

@Laurise; ik heb een heel pretpakket. Moet op dag 3 van de cyclus naar het zh voor een echo. Dan op dag 3 t/m 7 Clomid. Dan op dag 12 zh voor een echo (FM) en dan net zo lang totdat het eitje gesprongen is (dagelijks of om de dag). Als het eitje gesprongen is, een week later bloedprikken voor de kwaliteit.
    Ik hoop dat de tweede ronde af kan met echo op dag 3 en op dag 15 en gewoon zelf Clomid slikken thuis. Iedere keer naar het zh is 2 uur rijden (heen en terug) voor 5 minuten. Beetje jammer.

@Poemel: heerlijk, vakantie! Ga je nog wel wat leuks doen ondanks geen vakantie?

@allen: ik heb erg veel pijn in mijn onderbuik. Gisteren was de enige dag dat ik heb niet had. De week ervoor ook steeds. Steeds denk ik dat ik ongi ben, maar als ik op de wc zit is er niets te zien. Alleen veel witte afscheiding. Erg vaag allemaal. Die pijn heb ik ook niet eerder gehad, tenminste niet zo erg. Herkent iemand het?

Nu even patat eten. Dochterlief heeft gezond gegeten en ligt op bed. Snotverkouden dus dat kan een leuke nacht worden;)

4. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    @ mol. Ik heb het ook twee weken lang gehad. Net of ik ongi moest worden maar er kwam niks. En toen na tweeeneenhalve week werd ik ongi. Maar dat was toen voor mij een mk. Ik weet niet of je daar iets aan hebt.

5. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    wow zeg hier word gekletst als je er door de dag niet bent, ik even laten weten hoe het hier gaat, nog geen ongesteldheid, af en toe ellendig, borsten gespannen en pijnlijk...
    verder ga ik me nu op de zetel leggen... ben moe... mss tot later

6. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    @belgischemama, kop op he. Laat je niet kisten. Probeer lekker uit te rusten en dan zul je zien dat het morgen weer een stukje beter gaat

7. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Nog geen ongi hier en het bad kon niet helaas,er was iets mee waardoor de wirlpool functie niet werkte ofzo en de helft van de tegels lag eraf,niet verantwoord badderen dus.

8. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ik heb 7 dagen provera genomen en pas op dag 10 ongesteld geworden, dus 3 dagen later

9. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Oke.
    Ik ga morgen nog even afwachten en dan neem ik vrijdag even contact op met de gyn voor de formaliteit zeg maar.
    Dan kan ik gelijk even vragen hoe het zit met als ik het weekend weg ben en de echo's die dan waarschijnlijk op 1 van die 3 dagen zal moeten gedaan worden

10. Flower86

Flower86 Lid

14 aug 2010
    95
    0
    0
    sociaal pedagogisch medewerkster
    @mol: wat vervelend dat je zo'n pijn in je onderbuik hebt. Ik herken die pijn alleen van toen in ongi werd na de chlomid. Maar dat was meteen tegelijk met bloedverlies en dat heb jij niet. Ik kan je dus niet echt vertellen wat het inhoudt sorry.

@belgischemama: Hoe voel je je vandaag? Hoop dat je een beetje hebt kunnen uitrusten en je een beetje beter voelt als gisteren.

@done: owjee wat is er in je badkamer gebeurd?? Nou die ongi laat wel op zich wachten. Ik hoop dat de gyn wat meer kan vertellen morgen.

@allen: Nou vandaag mijn laatste chlomid pilletje genomen, nu wachten op een kei goede eisprong en klussen maar haha;)

Veel liefs

11. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    goedenmorgen ladies!!
    jammer dat je niet lekker in bad kon @done
    Gisteravond een klusavondje gehad.. netjes even blijven liggen na de tijd.. schijnt beter te werken ??
    manlief al voorbereid dat ie zeker om de twee dagen aan de beurt is :) hahahah

verder gaat het wel goed hier.. heb wel het idee dat er wat gaande is in de onderbuik.. vreemd gevoel..

gister de bmw opgehaald van de dealer.. pff.. wat valt die tegen zeg... heeeel krap.. manlief kan niet eens fatsoenlijk achter het stuur zitten.. tenzij hij de stoel op de achterste stand zet.. maar dan zit bas weer klem met zn benen.. dus ook niet echt geslaagd... zonde hoor.. van zo'n dure auto...

vandaag weer werken... ga rustig aan doen.. geen zin om me te haasten..
    misschien vanavond nog even gezellig ergens de stad in .. als het mooi weer blijft..

12. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    @ Flower:

Het is gelukkig niet mijn badkamer maar die van mijn ouders.
    Er komt snel een instalateur om de boel weer te maken want er was een prntplaat ofzo kapot vertelde mijn moeder...

Verder is hier nog geen ongi (jaja beetje ongeduldig)

13. mol81

mol81 Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Done: wat balen van het badderen! Hopelijk is het snel weer gemaakt.

Lely: druk aan de klus dus! Om de dag moet volstaan zei onze gyn. Zaadjes leven 72 uur en het gesprongen ei 24 uur en in die tijd moeten ze elkaar tegenkomen. Wat klote van de auto zeg! Is het een nieuwe auto?

Belgische mama: al ongi? Of toch zwanger?

Allen: ik heb gisteren een testje gedaan. Maar negatief. Ook nog niet ongi. Afwachten maar. Vandaag dag 31 van de cyclus.

Gaan er nog dames naar Sail? Ik vind het prachtig om te zien. Maar een beetje ver weg van huisje Mol81...

Tot later dames!

14. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL

15. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mol; ik heb ook meteen getest toen ik de klachten merkte maar was ook negatief! op NOD was de test pas positief! Denk dat er van te voren nog te weinig Hormonen in mijn urine zaten.. Wanneer is je NOD?? Spannend hoor!!

liefs..

16. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh spannend Lely!! Wanneer zou je een eisprong moeten hebben??? Ga voor je duimen.:)..
    En een BMW..doe maar duur! haha..:D..Jammer van de ruimte idd.. Hebben jullie er van te voren niet ingezeten!! mijn vriend maakt me ook gek voor een BMW5serie station..en nu heeft hij helemaal een goede reden ..haha.. Dus we gaan begin volgend jaar eens kijken ;)..

Ben al 2 dagen achterelkaar gaan stadten..ppff. Kan nu ff geen stad meer zien..haha.. Zo'meteen komt de ambtenaar van de burgelijkestand op visite om de bruiloft van volgende week te bespreken..:D..Leuk`,. Dus ben er zo even tussen uit..

liefs./

17. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    GOedemorgen dames,

Nou hier heeft de ongi zich net gemeld. Wat een verschrikkelijke pijn heb ik nu toch! Pffff, voel me altijd zo kut als ik ongi ben! Nu dus aan de clomid beginnen...alleen twijfel ik nu of ik wel kids met mijn man wil, het gaat ook zo klote, weet niet of ik wel aan de clomid zal starten. ff aankijken...

xxxxx

18. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    @ fredje en mol81.. is niet mijn auto hoor :) dit is een auto waar ik 3 dagen in mag joyriden :) dus hij gaat zaterdag gewoon terug naar de dealer :) hahaha.. maar wel zonde ja... had toch meer ruimte verwacht hoor...

@ vrouwtjexxx pff... dillemma's... waarom ben je gaan twijfelen aan je man ?

19. mol81

mol81 Niet meer actief

@Fredje: het zou natuurlijk geweldig zijn als ik wel zwanger ben, maar ik kan het me niet voorstellen. Ik weet ook niet meer hoe het voelde bij mij dochter aangezien ik het toen pas na 7 weken wist. Ik weet wel dat ik toen heel vaak moest plassen, of het idee had dat ik moest plassen en dat heb ik nu ook... Over 4 dagen kan ik testen dus als er dan nog geen bloed te zien is, ga ik maar een testje wagen.

@Lely: Oh, gelukkig! Dacht even dat je een nieuwe auto gekocht had en dat hij nu al tegenviel. En dat voor een BMW. Mag je toch wat meer van verwachten zou je zeggen.

@Vrouwtje: meid, dat klinkt niet goed... Als je nu al twijfelt, lijkt het me verstandig om hier eens heel goed over te praten met je man. Wat gaat precies klote? Probeer alsjeblieft niet een kind als lijmmiddel te zien. Ik heb het zo vaak gezien. Relatie die niet al te soepel verloopt en dan zwanger raken in de hoop dat het beter gaat, maar uiteindelijk toch uit elkaar gaan. Lucht je hart hier gerust!

@Belgische mama: en en en en en en??????

20. mol81

mol81 Niet meer actief

Zijn er trouwens ook dames die op meerdere onderwerpen meekletsen? Ik niet, alleen hier. Das al lastig genoeg om bij te houden haha!

Deel Deze Pagina