Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik heb zojuist van de overbuurvrouw gehoord dat de schade allemaal vergoed word,gelukkig maar!
    Ze heeft contact gehad met de verzekering maar hoe en wat weet ik niet of ze de man al gevonden hebben die het heeft gedaan.

2. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    hoi, ja ben fel teleurgesteld, ook omdat ik signalen had dat ik wel eens zwanger kon zijn. en had zo een goeie moed in de clomid, omdat ik eisprong had gehad en goeie folikels etc maarja het heeft niet mogen zijn, ik heb wel heeel fel bloed verlies.
    gistere was het minder, dus moet ik vandaag pas tellen? ik telde altijd vanaf de dag dat het rood bloedverlies was of het nu weinig of veel was

3. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Dat wil ik ook wel weten eigenlijk,vind het altijd zo moeilijk want mijn ongi begint over het algemeen ook vrij licht met licht bloed verlies en dan word het erger maar meestal is dat wel vrij snel.

Ik ben benieuwd wat deze week mij brengen gaat,zou ik ongi worden of niet en hopelijk vallen de echo's dan niet gelijk met mijn weekendje weg.
    doen ze in het weekend trouwens ook echo's voor de fm?

4. Flower86

Flower86 Lid

14 aug 2010
    95
    0
    0
    sociaal pedagogisch medewerkster
    Goedenavond dames,

@mol: ja hoor heb lekker gewerkt. Heerlijk de hele middag buiten in het zonnetje gezeten die xd heeft gestuurd :)

@done: jeetje was een aso zeg, wel slim dat je eraan dacht om het te filmen. En ook erg fijn voor de overburen, nu kunnen ze de schade gaan verhalen op dat bedrijf.

5. Flower86

Flower86 Lid

14 aug 2010
    95
    0
    0
    @belgischemama en done: Het enige wat ik van mijn gyn weet is dat ik pas mag tellen vanaf de dag dat ik helder rood bloedverlies heb en als het veel bloedverlies is. Ik heb het de laatste keer bewust na gevraagd, omdat ik donderdag licht bloedverlies had in de ochtend en vrijdag toen ik bij gyn was het echt s morgens doorgezet had. En ik mocht pas vanaf de vrijdag gaan tellen voor de chlomid. Hoop dat ik jullie hier een beetje mee heb kunnen helpen en anders voor de zekerheid je eigen gyn even bellen.

@allen: allwoman gaat voor me pendelen. Ben zo benieuwd wat er uit gaat komen :)

6. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoi dames,

Flower: spannend, het pendelen. Ik ben ook benieuwd. Ik heb een pendel voor oktober 2010, meisje. Hoop toch stiekem dat het eerder raak is.

Belgische mama: denk je dat het eventueel een vroege miskraam kon zijn? Dit omdat je zoveel bloed verliest.

Done: ik tel ook altijd de dag dat ik echt bloed verlies. Vaak is de eerste dag een beetje bruin en slijm en de dag erna barst het los.

Lely: heb je al lekker in de auto gescheurd? Waarom mag je dit weekend in de BMW rijden eigenlijk? Gewonnen ofzo?

andere dames: hoe is het met jullie?

7. belgischemama

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    oh dan tel ik pas vanaf vandaag als dag 1 dan kan ik zondag starten,gistere was het wel rood maar lichtjes, en het loopt er nog altijd uit hoor, moet echt veel naar de wc, kan dit vd clomid zijn?
    ik had de afspraak morgen gyne afgebeld, omdat ik nu ongesteld ben,zolang er geen stolsels afkomen moet ik niet eerder langs, ja ik vind het raar dat ik een vage test had, maar mss ligt het ad test zelf? ik ga volgende keren toch iets duurdere kopen denk ik.

8. Flower86

Flower86 Lid

14 aug 2010
    95
    0
    0
    @belgischemama: Het kan van de chlomid zijn. Ik was vorig week ook heel erg aan het vloeien. Liep er ook continue uit. Normaal heb ik ook wel redelijk wat, maar dit was voor mij doen nog veel meer, dus denk toch dat het aan de chlomid heb gelegen. Ik heb het ook tegen mijn gyn gezegd en die zei dat is alleen maar goed dat je het zo erg bent en je zo'n pijn ervan hebt. Want dan gaat je baarmoeder nu echt goed al het slijmvlies eruit doen en bouwt het heel goed nieuw slijmvlies op. Je schijnt dan dubbel zo vruchtbaar te zijn de 2e keer zei hij, dus we hopen het maar dan is het ook dubbel zo snel raak misschien hahaha

9. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    ik ben joyrider van BMW.. had me opgegeven om een driedaagse testrit te doen..
    en tadaaa :) hahahaha

beetje druk om mee te lezen.. ga morgen ff op mn gemakkie ervoor zitten

10. Flower86

Flower86 Lid

14 aug 2010
    95
    0
    0
    @mol: ja vindt het pendelen heel erg spannend. Hoop voor jou ook dat het eerder raak is. Hoop voor mezelf ook dat het deze cyclus raak is. Ben benieuwd hoe vruchtbaar deze maand voor ons allemaal is :)

11. mol81

mol81 Niet meer actief

Helaas helaas, net ongi geworden... Volgende ronde met Clomid maar starten.

12. Flower86

Flower86 Lid

14 aug 2010
    95
    0
    0
    @mol: he bah wat balen zeg toch ongi geworden. Ik had het zo gehoopt voor je. Nou hoop voor je dat de chlomid deze keer super goed zijn werk doet en zoals we al zeiden dit wordt onze super vruchtbare maand :)

Veel liefs

13. belgischemama

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ah flower dat wist ik niet, hopelijk werkt het dan ook dubbel zo snel hehe als je vruchtbaarder zou zijn, nu ik geloof ff nergens meer in, dipje...
    mol, enjoy de club :(

14. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    he meiden!! Tjemig wat gaan jullie hard!!
    @Mol, he meisje, balen hoor, was toch erg leuk geweest als het de 1ste ronde weer raak mocht zijn! Hoe voel je je? Maar niet getreurd, komt allemaal in orde volgende maand!! join the club in the second round!!!
    @All, ik reageer ook morgen even lekker uitgebreid, wel vanmorgen gaan bloedprikken, as maandag terug voor eerste follikelmeting!
    vandaag een heerlijk dagje samen met mn mannetje gehad, lekker sportief gedaan, ijsje gegeten...hmm genoten dus!

tot morgen dames!!

xje

15. belgischemama

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ik weet niet of iedereen het leuk vind, maar kunnen mss zo een soort tabel maken met de nicknaam, leeftijd,aantal kids, rondes etc in, zodat we telkens op de hoogte zijn van elkaar, het is maar een idee eh, ik weet alleen niet hoe eraan te beginnen hier

16. Flower86

Flower86 Lid

14 aug 2010
    95
    0
    0
    Ik vind het wel een goed idee belgischemama. Ik weet alleen ook niet hoe eraan te beginnen hahaha

17. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik dacht gisteren even dat ik ongi zou worden,had iets wat op donker bloedverlies leek bij het afvegen (sorry voor de details) maar het is nu weer weg,hopelijk word ik het vandaag

18. Flower86

Flower86 Lid

14 aug 2010
    95
    0
    0
    he done ik hoop dat het vandaag doorzet voor je. Kan je gaan starten met de chlomid :)

19. Flower86

Flower86 Lid

14 aug 2010
    95
    0
    0
    nog steeds in spanning aan het afwachten wat de pendeluitslag gaat worden;)

20. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh das balen mol!! op naar 2de ronde..;)..Ga weer voor je duimen!!!

Liefs..

Deel Deze Pagina