Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    graag gedaan :)

2. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoi dames,

Zo, dochterlief ligt op bed en manlief is bij de voetbalclub dus mama kan zp'en!

@Belgische mama; ik gebruik op dit moment alleen Clomid. Ik hoop het de komende maanden te kunnen gebruiken zonder spuitmedicatie.

@Lely: druk aan de klus! Heb je de vorige keer ook Clomid gebruikt en was je toen snel zwanger?

@Flower: nog geen ongi maar ook totaal geen zwangerschapsgevoel hoor. Wat bruin bloed en slijm. Ik hoop snel op duidelijkheid zodat ik weer snel met Clomid kan starten als het moet. Vind je het niet vervelend dat je in het weekend moet werken? Of heb je een doordeweekse dag vrij? Ik werk in het onderwijs.

Ik heb trouwens ook een tijdje ovu testen gebruikt van Matcare. Staat hiernaast in de rechterkolom. Werkte goed maar nu krijg ik echo's en hoeft het niet meer.

@Vrouwtje: hoe is het thuis momenteel?

@allen: hoe is het met de andere dames?

3. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    @ mol.. met bas was ik in ronde 2 zwanger.. met hulp van clomid..
    maar toen had ik ook al een geschiedenis van 2 jaar prutsen.. en maar 3 keer ongesteld geweest... nu ben ik sneller aan de clomid.. dus hopelijk ook snel resultaat :)

4. Flower86

Flower86 Lid

14 aug 2010
    95
    0
    0
    sociaal pedagogisch medewerkster
    @mikky: dank je wel zal de testen zo ff op internet opzoeken. Ik ben sociaal pedagogisch medewerkster en werk in de kinderopvang. Sta vast op een buitenschoolse opvang.

@mol: Ik hoef niet in het weekend te werken. Ik werk gewoon van maandag tot vrijdag en heb dan gewoon heerlijk weekend :) Vervelend altijd in die onzekerheid zitten elke maand weer. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt

5. mol81

mol81 Niet meer actief

Oh nee, het was Mikky die in een winkel werkt! Sorry:)

6. Flower86

Flower86 Lid

14 aug 2010
    95
    0
    0
    haha geeft niet hoor. Door de vele berichtjes die er getypt worden vergis ik me ook weleens :)

7. mol81

mol81 Niet meer actief

Wie weet is het wel zwangerschapsdementie!!!!!!!!!!!!! Zou toch wat zijn zeg!

8. Flower86

Flower86 Lid

14 aug 2010
    95
    0
    0
    hahaha mol ik hoop het voor je dat zou wel super zijn.

9. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Hoi Dames~!

Ik ben vandaag ongi geworden!
    Ik ben echt super blij en over 2 dagen met de clomid beginnen *hurray*

@ Flower:

Done,24 jaar,2de kindje,ronde 8 (na 20 maanden nu1ste ronde clomid)

10. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    flower ik heb er ook gebruikt van sensitest en ik had volgens de testen mij ei nog ni gehad en volgens bloed wel

11. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    @ mol, ik hoop ook voor je dat je snel duidelijkheid hebt. Al die spanning kan ook niet goed zijn. En in het weekeind werken is niet altijd leuk nee. Maar ja het is niet anders, het werk zelf is heel leuk dus het is niet erg genoeg om iets anders te gaan doen. Ben door de weeks meestal 1 of 2 dagen vrij. Als ik een heel weekeind vrij ben ( ongeveer 2 tot 3 keer per jaar ) geniet ik daar wel 10x zoveel van :). Wel fijn namelijk om tegelijk met met mijn man vrij te hebben want die werkt gewoon van ma t/m vrijdag.

12. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    De ongi zet goed door hier ;)
    Pffft heb alleen vannacht een beetje weinig geslapen maar mijn zoon gaat over een uurtje met zijn Opa naar de dierentuin dus kan ik nog lekker even op bed gaan liggen en wat slaap inhalen nog:)

13. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Allemaal,

Nou, heb veel gemist zie ik!!
    @mol; wat spannend zeg!! Ik duim voor je meid!! Ga je morgen testen??

@allen: Vinden jullie het goed al ik hier nog meeklets? Ben nu wel al zwanger maar vind het een heel gezellig groepje :D!! Wil jullie ook graag steunen en mee blijven doen met alle dansjes..:D..

liefs..

14. Flower86

Flower86 Lid

14 aug 2010
    95
    0
    0
    @fredje: tuurlijk vind ik het goed als je hier nog meekletst. Gezellig juist.

@belgischemama: ow nou ja ik probeer de sensitesten deze maand en kijk wel wat eruit komt. Heb ik tenminste een beetje houvast, want het zkh laat me maar elke keer met die chlomid.

@done: super he dat je ongi is gekomen, kan je eindelijk met de chlomid gaan starten. ik zal je zo in het lijstje erbij zetten.

@allen: Een fijne dag allemaal. Ik ben er morgen pas weer, want ga zo naar sail toe en ben pas laat weer thuis. Tot morgen

Veel liefs

15. Flower86

Flower86 Lid

14 aug 2010
    95
    0
    0
    Mol81----------> 29jaar-> 2e kindje-> ronde 15-> NOD 22-8-2010
    Flower86-------> 24jaar-> 1e kindje-> ronde 14-> NOD 16-9-2010
    Belgischemama-> 26jaar-> 3e kindje-> ronde 15-> NOD 24-9-2010
    Vrouwtjexxx----> 24jaar-> 1e kindje-> ronde 17-> NOD ?
    Lelymupske-----> 27jaar->2e kindje-> ronde 1-> NOD 6-9-2010
    Mikky1982------> 27jaar->1e kindje-> ronde 10-> NOD 29-8-10
    Done-----------> 24jaar-> 2e kindje-> ronde 8 -> NOD?

16. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Flower.. Zal je ook mijn lijstje geven al van de NOD natuurlijk weg..

Fredje-----28 jaar----1e kindje--

na 14 rondes zwanger..
    tel.. je de rondes van de maand dat je stopt bent met de pil?? voor de MMM zou het de 1ste/2de ronde zijn...

liefs

17. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Nou, helaas... De hoop op een evt. zwangerschap is vervlogen. Vanmorgen echt ongi geworden. Ik zal mijn banner aanpassen. Volgens mij is het wel preceies 14 dagen na de eisprong. LF is dus 14 dagen.

Fredje: NATUURLIJK MOET JE HIER MEESCHRIJVEN! Gezellig! En dansen natuurlijk.

Flower: Sail, leuk! Veel plezier!

Done: Ook ongi geworden dus. Dat is mooi nieuws voor jou meid! Nu starten met Clomid en hopen op een baby.

18. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoe is het trouwens met de andere dames? Poemel, Vrouwtje, XD (lekker aan het bakken in Turkije?).

Laurise, EsDa,...
    Volgens mij zijn we een aantal dames kwijt geraakt of niet?

19. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    hoe ist daar?
    ik ben vandaag gestart met 100mg clomid, 1 sept moet ik FM laten doen.

20. mol81

mol81 Niet meer actief

Spannend Belgische mama! Hopelijk heb je geen last van bijwerkingen. Ik start dinsdag voor de tweede ronde v met 50mg.

Deel Deze Pagina