vorige keer had ik geen last van bijwerkingen, dus hopelijk nu ook niet. nu ga ik wel iets vroeger voor de fm, vorige keer was mij ei al geweest, dus wil ik nu voor zijn
Goedemiddag dames! Hoe is het hier met iedereen? Ach done en mol, niet bedroefd zijn, die ongi is verschrikkelijk...maar nu vol goede moed aan de clomid beginnen!!! Ik ben hier gisteren ook aan de clomid begonnen en ik moet zeggen dat ik er heeeeeel loom van ben geworden, zo moe, behoefte om te slapen, mn hoofd doet pijn etc, komt nog bij dat ik deze week voorhoofdholteontsteking op had gelopen, dus was al niet zo lekker...maar ach mag niet klagen. Ik hoop dat mn ei nu niet eerder is door de clomid, aangezien mn man dan naar t buitenland moet...anders zit er niks anders op dan m achterna vliegen xxx
Lelymupske hoe voelde jij je door de clomid? Pfffff, mn ogen vallen gewoon dicht En fredje, jij moet gewoon blijven! Hartstikke gezellig xxx
@ mol, dat is balen meid, had nog zo voor je zitten duimen. Op naar de volgende ronde. @ fredje, TUURLIJK MAG JE BLIJVEN veel te gezellig. @ vrouwtje, wanneer gaat je man weg dan en voor hoe lang? Meestal is je eisprong met clomid iets later. @ belgischemama, bovenin de balk staat banners, daar kan je er eentje maken dan moet je de b.. code ( weet ff niet meer hoe dat heet ) kopieeren naar je handtekening. @ hier, morgen om ongeveer 16:00 uur belt mijn gyn om de uitslag van mijn man z`n zaad door te geven. Ik hoop zo dat het goed is!!!! Ben gelukkig vrij morgen.
Hoi dames, @Mikky; spannend dus morgen! De vorige keer was het zaad ook goed toch maar toen waren de samenlevingstesten niet goed, klopt dat? @Belgische mama: is het al gelukt met de banner? @Vrouwtje: hier weinig last van bijwerkingen op Clomid 50mg. Wel wat hoofdpijn maar verder niet. Wel vervelend dat je er zo sloom van wordt! @Lely: heb je de BMW al in de prak gereden? Of had je het te druk met klussen? @Poemel: morgen Fm toch? @allen: morgen is de vakantie voorbij. Er moet weer gewerkt worden. Jammer maar helaas. Dus niet te veel kletsen anders kan ik het 's avonds niet meer bijhouden.
@ mol, ja klop zaad was goed, samenlevingstest niet. Ben benieuwd. @ lely toch niet aan het klussen in die bmw he? @ vrouwtje, hier geen bijwerkingen van clomid 50
@ vrouwtjexxx ik was ook moe van de clomid ja... kon op elk moment van de dag wel slape n @ mol81.. nee.. bmw heel afgeleverd bij de dealer hahaha... en idd.. druk met klussen @ mikky1982 klussen in de bmw.. nee.. zelfs daar was ie te klein voor....
Hahah nou ik heb zelfs in mijn kleine Kia picanto ruimte genoeg om te klussen Maar idd dan hoef ik ook geen bmw
goeeeeeedenmorgen zoo.. ben nu wel klaar met dat verplichte klussen hoor.. begint ook een beetje beurs aan te voelen whahahaha
Goedemorgen Dames, Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik heb ook last van de bijwerkingen van de chlomid. Ben veel moe en heb af en toe hoofdpijn. Gaat geleidelijk aan weer weg na het slikken van het laatste pilletje. Ik blijf alleen last van buikkrampen houden en dat had ik de vorige keer niet. Toen was het na mijn ongi gewoon weg, dus even afwachten hoe lang dat aanhoudt. @lely: nog heel veel succes met klussen lees dat je het er druk mee hebt haha. Het zou een supervruchtbare maand worden hadden we gezegd, dus nu hopen dat het ook echt zo is @allen: Sail was gisteren echt geweldig. Heerlijk met mijn schoonfamilie mee op de boot. Heb zelf Koningin beatrix, willem-alexander en maxima gezien. We vaarden een stukje naast ze haha. Het vuurwerk aan het einde was echt prachtig om bij te zijn. Was pas om 1 uur vannacht weer thuis, dus was een kort nachtje. Half 7 uur ging de wekker weer. Heb de eerste pendel uitkomst binnen. Hoop alleen dat het eerder gebeurt, want de pendel geeft aan Januari 2011 en een meisje. Veel liefs
Hallo dames! Ik zit een beetje met mijn handen in het haar... Ik heb op 30 aug om 13:10 mijn eerste FM. Nu ga ik van 3t/m5 sept een weekendje naar Duinrell Wassenaar. Nou vertelde ik dat over de telefoon en de assistente vertelde me dat ik 3 keuzes had: 1. niet gaan 2. Beginnen met de clomid en zien hoe het gaat en maar hopen dat ik voor 3 sept een eisprong heb,wat ze niet verwachte want 3 sept was juist dag cd14 3. niet beginnen met de clomid en deze cylcus verloren laten gaan. Nou heb ik zelf nog een optie 4 bedacht. Beginnen met de clomid en aankijken hoe het gaat,hopen dat ik de eisprong voor 3 sept heb en anders vanuit duinrell terug rijden (1 uur en +-20 minuten rijden +-115km) Ik verheug me zo op het weekendje weg en mijn ouders hebben speciaal voor ons een huisje geboekt waar de honden mee mogen (koste nog wat extra). Maar tegen sochtendsvroeg even anderhalf uur te gaan rijden zie ik eigenlijk eerlijk gezegt ook niet als een feestje. De FM word hier namelijk sochtends vroeg gedaan (alleen maandag dan net want dan is er vergadering sochtends). Ik heb het rijden er wel voor over hoor maar het is gewoon zo'n gedoe,en om niet te gaan vind ik heel rot tegen over mijn ouders en ons zoontje loopt al weken dat hij naar de kikker wil. Niet starten met de clomid voelt weer als verraad tegen over mezelf en dat voelt alsof ik he er niet voor over heb,aan de ene kant zou het wel iets beter uitkomen aangezien ik op 15 sept een afspraak heb staan bij de tattooshop,die we gewoon met een jaar gaan verzetten als ik toch zwanger ben gelijk,waar we eigenlijk niet vanuit gaan. Wat zouden jullie doen?
@allen: Leuk dat ik mag blijven meekletsen! Vind het veel te gezellig bij jullie!! En ben al flink wat HCG aan het overgooien!! .. Lely: spannend hè, nu het "verplichte klussen"voorbij is!! Ben benieuwd.. Zal extra hcg voor je overgooien!!.. Mol: balen dat je vakantie voorbij is! Maar met dit weer!! ppff.. ik heb geen idee wat ik moet doen vandaag..poeh! hoop dat het zaterdag mooi weer is anders valt de hele bruiloft in het water!!.. Nou, ga maar eens op de bank hangen..Voel me verschrikkelijk misselijk vandaag en ben ontzettend moe! Hoop niet dat de kwaaltjes doorzetten anders ben ik dit weekend ook hartstikke beroert de hele dag.. maar goed, hoort erbij hè? Hoe is het met de dames die clomid gebruiken nu? nog geen bijwerkingen? ik heb bij de eerste ronde enorme last gehad van mijn maag!..jullie?? Gelukkig is het maar een paar dagen, hè?! liefs..
Hoi Dames!!!! Das weer een enorme tijd geleden! heb net alles vluchtig bijgelezen!Ik merk dat ik nauwelijks achter de laptop zit, we hebben onze vakantie aardig volgepland met leuke dingen doen! dus das alleen maar goed natuurlijk! @Mol, enne meid weer vrolijk aan het werk ? Hoe voel je je? @Vrouwtje, hier nauwelijks bijwerkingen trouwens, heb ook maar 25 mg clomid. @ Fredje, meid je moet wel blijven kletsen hier hoor!!! en flink wat zwangerschapsvibes sturen! heerlijk!!! Wil wel weten hoe je je voelt, en gaat voelen!! (nog geen ochtendmisselijkheid op komst trouwens?) @Lely, meid ik zal voor ons samen flink wat bevruchtingsdansjes doen! @Flower, leuk dat je naar sail bent geweest, het was aardig gezellig heb ik gehoord via de radio! Super dat je je geamuseerd hebt! Oh en tjemig januari 2011 is wel nog lang he! ik hoop dat de pendel niet klopt hoor, niet teveel aan vast houden he?! @hier, vanmorgen FM gehad! het eitje was al 17mm!!!! Ik zit op dag 12! goed he! het was echt al groot! ze denken dat ie donderdag of vrijdag zal springen, hij groeide snel in elk geval!! Dus klusserdeklus deze week! Gaat snel op deze manier!!! Ik hoef nu ook niet meer terug totdat ik ongi word of juist niet! Alles zag er prima uit, en ook alle waardes waren perfect, dus groei eitje groei!! Hopen dat deze ronde raak is! Oja mn baarmoederslijmvlies, was ook al 6,4 zoiets geloof ik, dus ook a vrij dik, normaal is deze na de eisprong 7,5. Dus alles gaat prima daarbinnen!!! Tot later meiden! xxx
goedemorgen allemaal, @ lely, ben je klaar met het verplichte klussen voor deze ronde? Dat is maar goed ook he al het beurs wordt Zit je dan nu op het wachtbankje? @ flower, een meisje in jan. Dat zou leuk zijn. @ hier, lekker vrij vandaag jammer dat het van dat k.. weer is! Ga mijn huisje maar poetsen en jullie hier de hele dag lastig vallen . Om 16:00 belt mijn gyn ik ben nu al zenuwachtig .