@done: Ik zou het niet afzeggen!! Gewoon gaan meid!..Zou (als de gyn het ooké vindt) wel gewoon beginnen met de clomid en tot 3 september op controle gaan..anders misschien via ovulatietesten kijken wanneer je eisprong is zodat je toch optijd kunt klussen!!.>Als er overstimulatie is hebben ze dat de eerste week ook al gezien!! Dus zou me daar geen zorgen over maken..En ik zou me die hele rit terug naar het ziekenhuis besparen..geniet lekker van je vakantie in duinrell!!! liefs
@poemelke: Spannend hoor al 17mm!!! Dan duurt het niet meer lang.. Zal ook wat extra hcg naar jou overgooien!! De ochtendmisselijkheid begint behoorlijk te komen maar als ik meteen iets eet is het vol te houden en hoef ik niet over te geven.. Hoop dat dat zou blijft!!..Wel nog verschrikkelijk last van mijn darmen! En veel last van haaruitval en mijn humeur..:x..haha.. Hele dag chagi..word er gek van.. nou ga eens op de bank hangen nu..ben moe! En voel me niet super vandaag dus ff rustig dagje ervan maken!.. liefs
Ja ik ga wel gewoon beginnen denk ik en hopen dat ik de eisprong al heb voor 3 sept. (kan sochtends nog op 3 sept. voor een Fm gaan voor we vertrekken) dan kan ik alsnog beslissen of ik terug ga rijden (misschien hoeft het maar 1 x en ik kan opzich wel wat ervaring qua rijden opdoen in lange ritten,want die maak ik amper maar fijn is anders). Ovu testen daar heb ik 1 x ervaring mee en ik vond het niks maar dat kwam waarschijnlijk door de pco. Ik zou het kunnen proberen natuurlijk maar de assistent vertelde dat het natuurlijk wel een risico is aangezien we niet weten wat de meds bij mij doen en het de eerste keer is. pffffft zit er ff door heen hoor,wou het tegen mijn zusje vertellen via de chat,wil ze dat ik haar perse ga bellen terwijl ik dus nu het even fijn vond om via de pc te praten aangezien ik flink zit te huilen omdat mijn hoofd even overloopt en ja ongi he Dus ik heb gezegt laat maar ik kijk zelf wel ff wat ik doe.
gisteren zou ik erg vruchtbaar zijn.. en vandaag de eisprong.. dus ik laat het lekker zo.. en ga vandaag niet meer aan de klus.. er zullen vast nog wel wat zwemmertjes zijn die de overtocht proberen te halen wel heb ik enorme zere boobs.. en een mega opgeblazen gevoel.... dus laat maar springen die hap ik begin vast met dansen.. @ done.. ik zou er ook voor gaan... en niet terug gaan vanuit duinrell!! let nature take its course.. with a little help from friend clomid whahahaha
@ fredje.. fijn he.. die ochtendmisselijkheid... had ik met bas ook heel veel last van.. van week 9 tot en met 22 ziek geweest.. blegh....
Maar kan het verder geen kwaad dan en zijn er dingen waarop ik moet letten,niet dat ik daar dadelijk zit en er wat gebeurt
@poemelke: heerlijk van je vakantie aan het genieten lees ik. Lekker joh ik moet nog 2 weken werken dan ik ook lekker vakantie . Ja de pendeluitkomst voor jan, duurt wel lang als het zo is. Nee weet ook dat ik me er niet aan vast moet houden. Maar je leest toch bij sommige dat het uitkomt, dus je hoopt het wel Maar mag natuurlijk veel eerder nu raak zijn haha @done: Ik zou niet terug gaan rijden vanaf mijn weekendje duinrell. Ik zou gewoon de gok nemen en als hun denken dat je in dat weekend je eisprong hebt, dan ga je lekker veel klussen in duinrell En zou de natuur verder zijn werking laten doen. @mikky: Geniet lekker van je vrije dag meid. Ben benieuwd wat de gyn zegt. Ik lees het vast vanavond wel. Een meisje in jan zou inderdaad heel mooi zijn. Al vind ik nog eerder leuker hoor Even afwachten nog.
Goedmiddag dames! @Done: Ik zou gewoon gaan, je bent lekker met zn twee, laat de natuur zn werk doen, denk niet dat het zo'n erg probleem zal zijn! @fredje: he bah die zw-verschijnselen, maar wel heeeeeeerlijk dat je zwanger bent, dus geniet er maar van! Haha! @ HIer: Nou, mijn man vertrekt waarschijnlijk van 2 tot 5 september dat is dus de dagen 15,16,17 en 18 van mijn cyclus. Ik heb maandag 30 aug een afspraak bij de gyn, en als hij dan zegt je eitje is te klein nog, duurt zeker nog een week voordat ie springt, dan vind ik het prima. Maar wat nou als ie zeg hij springt over paar daagjes??? Mag je wel vliegen? (domme vraag waarschijnlijk). Maar dan overweeg ik wel om m achterna te vliegen. Dus, oeffff...xxx
Dankje dames. Ik heb het net ook even met mijn moeder er over gehad en die vond dat ik het ook gewoon moest gaan slikken (de clomid) en dan gewoon mee gaan en de natuur zijn werk laten doen en de gok nemen,dat maandje langer is na zo lange tijd ook niet zo erg toch zei ze
Mikky op spannend nieuws aan het wachten? Ik ben hier een beetje down, geef de schuld aan de clomid, haha! Maar pfff, ook een hekel aan alles en iedereen om me heen.
Pffff echt he, ik heb zo'n hekel aan mn vent op dit moment, kan hem wel schieten, ieghh, zin om zo te schelden en tekeer te gaan, haha! Verder ben ik wel erg rustig hoor Nou hopen dat de uitslag goed is! Xxx
@mikky: En heeft de gyn je nog gebeld? Ben benieuwd wat ze gezegd heeft. @vrouwtje: ik zou hem ook achterna vliegen dan als ik jou was Ik ken dat down gevoel ook. Heb ik ook last van met de chlomid. @allen: Heb mijn 2e pendel uitkomst gekregen. Deze keer van francescak. December 2010 een jongen. Voorspelling 1 maand eerder dan allwoman en het geslacht is anders, dus ben benieuwd
slecht nieuws, zit hier op mijn bank te brullen. De gyn belde eindelijk op 18:00 uur. En wat zei ze: slecht nieuws, te weinig sperma gevonden en er zat geen zaadje in. Over 3 maanden moet het sperma opniew getest worden. Als het dan weer niet goed is wordt het icsi. Dan gaan ze doormiddel van een operatie zaad uit zijn bal halen ofzoiets. Ik ben echt zo verdrietig. De kans dat we natuurlijk zwanger raken is 0. Ik mag wel clomid blijven gebruiken want ik heb pco. En anders heb ik geen ei die gaat groeien en blijft mijn cyclus weer uit. Het gekke is dat we via de huisarts ook een zaadonderzoek hebben gedaan en die was goed! Ze hoopt dat het daarom over 3 maanden wel weer goed is. Nou mijn hoop is nu ver te zoeken.
mikky.. wat een kut nieuws.... toch zijn de wonderen de wereld niet uit hoor... blijf duimen voor je!! knuffel van deze kant!!!!!