Goedenavond lady's, Een dag gewerkt en direct té veel pagina's bijlezen! Kletstantes! Mikky: jeetje meid, wat een rotnieuws. En dat terwijl het zaadonderzoek de vorige keer wel goed was. Hebben ze ook een verklaring? En hoe reageerde je man? Ik kan me voorstellen dat het voor hem ook hard aankomt. Sterkte en houd moed! Done: verstandige keuze om gewoon te beginnen met Clomid. Het komt vast goed en anders rijd je een keertje heen en weer. Het is voor het goede doel. Lely: uitgeklust dus? En dat beurze gevoel van onderen ken ik... Vrouwtje: aanvallen!!!! En uiteraard je man achterna vliegen. Waar moet je dan heen? Stel je voor dat je zwanger raakt, dan heb je wel een uniek verhaal om later aan je kind te vertellen. Flower: twee pendels en twee uitkomsten. Spannend. Laat de beste maar uitkomen! Poemel: mooi eitje meid! Dus nu druk aan de klus. Fredje: hopelijk heb je vrijdag mooier weer. Hier is het net herfst! Allen: morgen weer naar het zh voor FM. Ga bespreken dat ik alleen op dag 15 nog een echo wil en voor de rest niet. Heb geen zin meer om steeds heen en weer te rijden voor 5 minuten. Als ik op dag 15 een goed eitje zien, komt het ook wel goed. Nu even bijlezen.
Ik heb hier zojuist de eerste clomid tablet naar binnen gewerkt maar bah bah wat een vieze smaak zit eraan... Ik kreeg heb niet met de eerste slok gelijk weg dus ging hij plakken achterop mijn tong en gadver die smaak,ik heb wel 3 glazen water gebruikt om de smaak weg te spoelen,maar hij zit erin! Hopelijk komt er een mooi eitje van
Jeetje mikky wat een KUT nieuws zeg. Leef echt met je mee. Ik hoop dat het onderzoek over 3 maanden wel goed is. Hele dikke knuffel van mij Veel liefs
@mol: Ja je hebt groot gelijk hoor dat je alleen op dag 15 nog wilt gaan. Zou ook gek worden van dat heen en weer rijden als het best wel een stukkie rijden is. Ben benieuwd hoe groot je eitje is Ja inderdaad 2 pendels en 2 verschillende uitkomsten, dus ja afwachten of het klopt. Maar hoop natuurlijk dat het eerder gebeurt Veel liefs
mikky wat een kut nieuws zeg, hier enkele maanden geleden ook uitslag zaad gehad en de gyne zei toen dat het van prima kwaliteit was, dus hoop nu ook nog. ik heb vandaag iemand gesproken die net als ik vorig jaar geconfronteerd werd met slecht nieuws van een uitstrijkje er waren afwijkende cellen gevonden, en da meisje wordt ook moeilijk zwanger, dus nu vragen we ons af, zou het komen door die afwijkende cellen? nu heb ik later nog is een uitstrijkje laten doen, en dat was goed, 1 september ga ik het ad gyne vragen en opnieuw vragen om een uitstrijkje. ik heb ook al eens laten pendelen door iemand hier, en die pendel gaf november 2010 meisje
Dag dames, Nou heb net ff lopen brullen, ben zo down en niet echt support hier en al helemaal niet van die &%^&$%^#%% vent van mij, ben helemaal alleen en voel me nu ff kut! Maar goed, nog 2 dagen die pillen en dan ben ik er vanaf en maar hopen dat er goede eitjes van komen. En ja dat achterna vliegen moet dan naar Afrika zijn, wel noord afrika maar toch. We zullen zien, ligt aan de uitslag volgende week bij de gyn! Mikky wat een verrot nieuws zeg, pffff, begrijp dat je nu helemaal down bent. Maar geef de hoop niet op! Wonderen bestaan nog!!! xxxxxx
O daar heb ik die vieze smaak van het pilletje echt wel voor over Ik ben erg benieuwd of ik last ga krijgen van bijwerkingen en hoe het zal aanslaan.
@Done Ik heb vandaag mijn laatste pilletje op van mijn 1e Clomid ronde.. ik vind ze gelukkig niet vies smaken.. ik heb wel veel last van opvliegers.. ik vind het ook spannend of het zijn werk gaat doen.. steeds als ik er eentje nam dacht ik; en jij gaat dus voor een goed eitje zorgen haha.. @Lely Goed geklust? Spannend he het wachtbankje... Ik heb trouwens een pendel voor september... maar goed ook meerder die niet goed zaten..
laurise.. ja .. ik ben wel uitgeklust manlief zei gister al.. vanavond ff niet hoor whahahaha ik zei al tegen m.. je krijgt straks 9 maanden rust.. whahahahahahah
Hahaha goed zo.. dat meen je niet toch 9 maanden niet klussen haha.. gelukkig zijn wij er allebei niet vies van en doen we het nog steeds met plezier... wij vanaf het weekend om de dag.. ben zo benieuwd 1e ronde met Clomid..
He meiden, @mikky, he meid wat een kutnieuws idd! maar wat raar dat het de vorige keer wel goed was! ik weet dat het een momentopname is, en dat het veel kan schelen, maar dit is wel heel veel! Ik zal voor je duimen dat het de volgende keer beter is, en dat er ook voor jullie een wonder mag gebeuren! hoe is het met je mannetje, ik weet vanuit hier dat dit een big issue voor ze is hoor, ze verwerken het heel anders dan wij vrouwen. hoe gaat het met hem? @Vrouwtje, hoe gaat het nu meid, voel je je weer wat beter? en met je mannetje? Noord afrika, sow! maar goed ik snap het we hoor, alles voor het goede doel! @Laurise, haha nou meid hier hetzelfde, we zijn er niet vies van (wie wel trouwens...) deze week is ook weer flink klussen voor ons, en op de dagen zoals vandaag dat we eigenlijk niet 'mogen', hebben we het kei-moeilijk haha! want dan willen we juist als het niet mag! Dus vandaag zeggen we continue tegen elkaar, geen erotische verleidingen aub! xxx
tja.. was bij mn vorige zwangerschap de eerste 22 zo ziek als een hond.. dus dan heb je geen zin... en daarna kreeg ik last van mijn bekken en rug... dus dan word de frequentie ook al een stuk lager...
@ Laurise: Haha dat dacht ik gisteren ook! Onvoporstelbaar he dat zo'n rond pilletje zo'n mega verschil kan maken of je wel een mooi ei hebt of geen
@Lely O oke ja dan snap ik het wel, ligt er natuurlijk helemaal aan hoe je zwangerschap verloopt natuurlijk haha.. denk dat als het kind geboren is even een dieptepunt heeft haha @done Ja ongelovelijk he, jaren slik je een pilletje om niet zwanger te worden en nu slik je een pilletje om wel zwanger te kunnen worden.. heel bijzonder maar goed dat het in ieder geval bestaat.. vind jij het ook zo gek dat je van dag 3 tot 7 moet slikken terwijl je eisprong nog een week duurt.. en dat je op dag 3 als je nog ongi aan het lozen bent dat je lichaam dan alweer begint met opbouwen aan een nieuwe cyclus.. ben benieuwd wat jij er van merkt..
Ja en omdat de werking ook direct begint is het wat vreemd maar dat zal wel de opbouw eraan zijn. Ben erg benieuwd hoe mijn eitje eruit gaat zien de 30ste
Ja inderdaad vroeg maar dan begint alweer de nieuwe ronde.. 30 augustus.. krijg je dan een fm? Ik moet 8 september progesteron prikken en 9 september afspraak gyn of het is aangeslagen..