Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ben er ook nog is, tis druk met werken etc.
    hier is de ongesteldheid weg, eindelijk kunnen vol goeie moed ad volgende en hopelijk laatste ronde beginnen.
    1 sept fm laten doen ,ben is benieuwd, want voel aan beide kanten steekjes, maar links net ietsjes meer.
    ik was ook aardig wat afgevallen, maar nu vinden vele mensen dat ik terug wat voller begin te ogen, buik en gezicht dan,zal wel door de clomid komen zeker?

2. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    een hoop mensen zeggen dat ik nu iets uitstraal.. heeeeel raar :) whahahahah.... ze zien t aan mn ogen of zo

3. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Ja idd wat stiller hier, nu maar 5 berichten bijlezen!:p
    @vrouwtje, ik heb dat ook, vanaf dat ik stop met de clomid, is het net alsof ik alles voel groeien ofzo, heel gek gevoel.

Nu net voor de eisprong, voel ik de allereerste keer dat er wat gebeurt daar! echt vreemd, een heel beladen gevoel is het, net alsof je baarmoeder aan het uitzetten is, maar mn eierstokken zullen wel aan het rammelen zijn! heb net een positieve ovulatietest gehad, dus denk dat het eitje vannacht al gaat springen, ik hoop dan op een negatieve test morgenvroeg, dan weten we zeker dat ie geweest is!
    Dus net na het eten nog even flink geklust! kan niet missen dus!:p:D

@Mikky, spannend hoor! je banner zegt nog 3 dagen? kun je wachten dan tot na het weekend? ben benieuwd! en zoals je zegt, kijk maar naar fredje, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

@Fredje, hoe is het meid? al spanningen? hoop echt dat je een beetje mooi weer krijgt, met de bruiloft! en poeh, bijna echo!!!!tjemig ik wil alles horen!! Hoe voel je je?

xxx

4. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

Sorry, ben een tijdje niet online gweest! Voel me ontzettend slecht!! :( Gisteren de hele dag moeten overgeven! En ben zo moe maar kan niet goed slapen!! Maar goed, hoort er allemaal bij denk ik;)..maar wel erg vervelend!! Hoop dat ik me zaterdag beter voel!!

Ja poemelke: Begint idd tee kriebelen nu.. Het weer mag wel iets beter idd..ppff. wat een regen! Maar goed, is niets aan te doen..we wachten het maar af.. Hoop in ieder geval dat ik me iets beter voel... De hel dag overgeven op de bruiloft is natuurlijk ook niets en gaat ook een beetje opvallen!:p..

Hoe is het met iedereen?? Heb zoveel gemist en vandaag even geen pf om alles terug te lezen! Misschien vanmiddag ff..:)..

liefs

5. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Goedemorgen dames.

pffft ik krijg door de clomid flink last van de hormonen.
    Heb steekjes en een beetje een vreemd gevoel in mijn buik,dus ik hoop dat dat de clomid is die ik aan het wekr voel.

Ook ben ik zo emotioneel en kan overal om gaan huilen.
    Mijn man zei vanochtend al dat ik zeker last had van de hormonen.
    gisteren avond voelde ik me alsof ik op oorlogspad moest terwijl ik normaal gesproken juist niet zo ben.

hebben jullie daar ook weleens last van gehad?

6. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    oehhh.. die hormonen.. doen vanalles met je.. :)
    idd op oorlogspad.. huilen.. pfff
    praat me er niet van :)

heb nu trouwens nog steeds t gevoel alsof ik uit elkaar plof..
    hier op t werk zijn ze gehaktballen aan t maken.. normaal niet zo'n erge geur.. maar nu.. BAH...
    zou er dan toch wat zijn blijven plakken ??

is het al september ? ik wil zo graag testen :)

7. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!
    @ fredje, meid doe lekker rustig aan, luister naar je lichaam, het zal erbij horen! Ik zal duimen voor een beetje zon hier in het zuiden! Wij hebben vakantie dus zou wel zo fijn zijn!!

@Done, ja meid die stemmigswisselingen heb ik ook, maar ook voor de clomid, je hormoonhuishouding is ook in de war, en dat merk je behoorlijk. Alleen de eerste week (tijdens clomid slikken) heb ik nergens last van, daarna beginnen wel die stemmingswisselingen... Verder valt het wel mee eigenlijk....Sinds dat ik gestopt ben met de pil, ben ik sowieso jantje lacht jantje huilt geworden... toch voelt dat beter, echter... snap je? :p

xxx

8. Laurise

Laurise Niet meer actief

@done
    Ja ik heb ook clowntje lacht, clowntje huilt.. pff en nog steeds opvliegers terwijl ik geen Clomid meer slik.. en slik slapennnn.. pff heb jij dat ook?

@Mikky
    O jeetje helemaal geen.. ja dat is wel heel vreemd.. ik hoop dat ze het niet goed hebben en dat je volgende week positief test.. duim duim duim

@Lely
    Ja shit he dat wachten pfff... wij kunnen bijna aan de klus.... hopen dat je verschijnselen inderdaad van het beebje komen die in je buik aan het innestellen is..

@Poemelke
    Ik heb ook sinds ik gestopt ben met de pil last van stemmingswisselingen.. pfff en inderdaad clowntje lacht, clowntje huilt en nu zeker met de Clomid.. Heb je ook last van slecht slapen en opvliegers pffff... Fijn dat je een positieve ovutest hebt gehad.. haha nee dat kan niet meer missen inderdaad.. jij bent lekker zwangertt straks!

@Fredje
    Vervelend dat je zo ziek bent.. oo bijna trouwen zie ik.. spannend..

Hier nog steeds krampjes links maar ook wel mijn gewone endo krampen en pijn dus weet niet meer wat er nu wel of niet van de clomid komt.. slaap de hele week al slecht..en nog steeds last van de opvliegers.. maar goed we hebben het er voor over!!

9. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ja ik ben wel een stuk slaperiger en meer moe dan normaal.

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hoi dames,

Ik ben weer terug van een heerlijke vakantie. Wat een vreselijk weer hier zeg!! BAH, het is me niet gelukt de zon mee te nemen:(

Hoe gaat het hier verder, kan iemand me even kort op de hoogte houden van eventuele veranderingen? Ik moet anders 20 paginas teruglezen en dat is met net iets teveel;)

Ik voel me verder goed, flink geklust tijdens de vakantie. Dus wie weet. heb alleen geeeen idee wanneer ik zou kunnen testen...

xxx

11. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    He xd24! welkom terug he. Fijne vakantie gehad? Even kort door de bocht komt het er op neer dat we nog allemaal aan de clomid zitten en hopen Fredje achterna te gaan. Want die zit op een roze wolk natuurlijk. Alleen die misselijkheid van haar willen we niet :D
    We hebben een lijstje gemaakt met hoe oud wie is en wat de nod van die persoon is. Weet alleen niet hoe ik dat lijstje hier krijg. Maar dat weet vast wel iemand anders.

@ hier, denk dat ik morgen ongi ga worden.

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Thnx Mikky voor de duidelijke uitleg :) jammer genoeg nog geen extra zwangere in ons midden!! Dat komt hoop ik snel.

Mn vakantie was echt lekker, super goed weer gehad. Eigenlijk alleen maar aan het zwemmen geweest, het was nogal heet. Maar wel heerlijk!
    Kan er weer even tegenaan;)

Kan iemand mij aan het lijstje toevoegen? Ik heb t lijstje niet gezien, dus weet niet precies wat ik door moet geven.. XD24, 24jaar, 1e kindje, NOD weet ik niet..

Fredje, morgen echo toch?

Xxx

13. mol81

mol81 Niet meer actief

Mol81----------> 29jaar-> 2e kindje-> ronde 16-> NOD?
    Flower86-------> 24jaar-> 1e kindje-> ronde 14-> NOD 16-9-2010
    Belgischemama-> 26jaar-> 3e kindje-> ronde 15-> NOD 24-9-2010
    Vrouwtjexxx----> 24jaar-> 1e kindje-> ronde 17-> NOD ?
    Lelymupske-----> 27jaar->2e kindje-> ronde 1-> NOD 6-9-2010
    Mikky1982------> 27jaar->1e kindje-> ronde 10-> NOD 29-8-10
    Done-----------> 24jaar-> 2e kindje-> ronde 8 -> NOD?
    XD24-----------> 24jaar-> 1e kindje-> NOD weet ik niet..

14. mol81

mol81 Niet meer actief

Hallo dames,

Welkom terug XD! Ik heb je gegevens in het overzicht gezet en mijn NOD en ronde aangepast. Mikky, jij mag binnenkort testen???!!! Oh, ik lees net dat je denkt ongi te worden.

Hier de vijfde cyclusdag en dus de derde pil geslikt. Ik heb gelukkig nergens last van.

Net terug van Zumba. Lachen joh! Benieuwd of ik morgen ook spierpijn heb.

Fredje: heb je morgen de echo????? Ik meende me dit te herinneren.

Lely: zwanger???? Die sterke reuk had ik toen ik zwanger was.

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik heb meteen even een vraag (net of ik niet weg geweest ben;))
    Ik heb nooit een eisprong gehad dus weet niet goed wat ik kan voelen/merken als je een eisprong hebt.
    Ik heb een paar dagen wat dikker slijm gehad, van dat draadjes achtige (sorry voor de details hihi) las op internet dat je dit hebt tijdens je vruchtbare dagen. Hebben jullie dit ook altijd? Ik hoop nl zo dat ik een x geukt mag hebben met ook een spontane eisprong (en bevruchting natuurlijk!!)

Mol, hopelijk een mooi ei voor jou deze ronde!!

16. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    @ mol81... laten we het hopen :) hihi

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oh ik moet onze ronde nog in het overzicht vermelden zie ik.

XD24-----------> 24jaar-> 1e kindje-> ronde 8 -> NOD ?

18. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    He meiden!! even snel... Welkom back XD!!!! leuk dat je er weer bent!! leuke vakantie gehad zo te horen??? hmm heerlijk! je zult wel bruin zijn he?? *jaloers* hihi
    Aan je symptomen te horen zou dat best eens een eisprong kunnen zijn!
    Al heb ik zelf echt nog nooit slijm gehad! vreemd maar waar..
    trouwens even snel mijn gegevens:
    poemelke, 25jaar, ronde 11 (2de ronde Clomid), eerste kindje, nod 9 september.
    Zo ik ben dr weer vandoor, er staat dalijk een heerlijke proffessionele ontspanningsmassage met zn tweeën op het programma, in Belgie, dus moeten zo weg! Hmm heerlijk, tot straks dames!!!!

xxx

19. mol81

mol81 Niet meer actief

Xd: dat klinkt als een vruchtbare periode. Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe ik het kan voelen of zien. Zelfs met de echo's (waarbij ik dus weet wanneer de vruchtbare dagen zijn) voel ik niets anders aan mijn lijf en zie ik geen andere dingen. Ik had het idee dat mijn ei gesprongen was omdat ik pijn kreeg in mijn onderbuik. Dit heeft geduurd vanaf de eisprong tot aan de ongi. Nu is het over en waarschijnlijk komt het straks weer terug rond de eisprong.

Fredje: HEEL VEEL GELUK EN PLEZIER VANDAAG! Hopelijk is het weer betr bij jou dan bij mij.
    En... hoe was de echo??

20. mol81

mol81 Niet meer actief

XD24-----------> 24jaar-> 1e kindje-> ronde 8 -> NOD ?[/QUOTE]
    Poemelke-------> 25jaar- >1e kindje-> ronde 8-> NOD 9-9-2010

Deel Deze Pagina