Lekker Poemel, veel plezier. Ik heb me in Turkije ook lekker laten masseren. HMMMMM Genier er maar van! Mol je bent toch nog niet ongi of wel? Ik hoop maar dat ik een eisprong heb gehad. Zal wel niet, maar je weet maar nooit he... Om 13.00 moeten we eigenlijk het zaad van vriendlief inleveren, alleen hij wil dit liever niet. Hij vind het prima dat ik dingen slik enz, maar zelf wil hij er niet teveel mee bezig zijn. Ik wil het wel graag inleveren, want stel er is ook iets met zijn zaad kunnen we klussen tot we een ons wegen he. Hoe is dit bij jullie gegaan? Ik heb nog even om hem over te halen het toch te doen... Misschien moet ik hem zo maar heel goed verleiden haha, dat ie op springen staat nee grapje hahaha
XD: dat vind ik echt belachelijk! Als je in de MMM stapt doe je dat samen en niet alleen de vrouw. Want wat je zegt; stel dat zijn zaad niet goed is, dan kun je klussen totdat je een ons weegt. Je doet dit samen omdat je samen een kind wil. Misschien is hij bang voor evt gevolgen. Zeg hem maar dat de meeste problemen bij de vrouw zitten maar dat de man toch echt ook zijn zaad moet laten controleren. Ik ben trouwens niet meer ongi. Sinds gisteren is het over.
Ja ik weet het, maar hij heeft zoiets van ja een kindje prima maar hij wil er nog niet teveel mee bezig zijn. Ik wil het heel erg graag dus wil er ook alles aan doen. Hij zegt net ik ga met je mee naar het ziekenhuis voor alle onderzoeken enz maar zelf wil hij (nog) geen onderzoeken.... Vind het ook zo moeilijk het aan hem uit te leggen dat er waarschijnlijk niks mis is met hem maar dit gewoon moet voor verdere behandelingen. Hij zegt met mij is er niks mis... Ik heb net het ziekenhuis al aan de tel gehad. Dat we dus niet komen. Woe heb ik nu een telefonische afspraak met mn gyn. Dan zal ik het even uitleggen hoe het zit. Shit ik baal nu wel heel erg. Straks willen ze niet verder helpen omdat vriendlief zn goedje niet in wil leveren.... ZUCHT! Hij is nu ook niet thuis, dus als hij straks thuiskomt zullen we wel even praten......
Dat is balen XD. Mijn man zei juist gelijk:"beter dan weten we zeker wat er aan de hand is en zo weet ik direct of mijn vroegere levenstijl schade heeft gedaan" Hij vind het juist fijn dat hij ook onderzocht word,zwanegr worden doe je immers niet alleen als vrouw zei hij.
Done, mijn vriend denk er ook zo over. Maar hij is best bang voor ziekenhuizen en voor hem is het echt al heel wat dat hij mee gaat! En nu moet hij dus zaad inleveren, ik denk zelf dat hij gewoon bang is dat er misschien iets 'ergs' uitkomt. Hij wil dat allemaal niet weten... Ik ga straks gewoon met hem praten en het hem uitleggen dat er niks mis met hem is. Het ergste geval heeft hij geen zaad. Maar daar gaan we niet vanuit. Woe heb ik iig contact met de gyn, even kijken wat ze zegt. Wel lastig hoor, ik wil zo graag!!
En uitleggen dat dit juist heel belangrijk is om te weten of ze nou een juiste behandeling starten of niet,zou dat niet werken? Als het iets is met hem of iets ergs kunnen ze er nu beter bij zijn dan dat je dadelijk beide een leeftijd gaat bereiken waarop kinderen krijgen nog moeilijker gaat worden en er dan geen opties meer zijn. Zaadjes laten invriezen en traag zaad is echt geen schande hoor,er zijn zoveel mannen en ook zat jonge jongens die het hebben.
Hey Allemaal, Bedankt voor jullie lieve reacties! Gelukkig voel ik me al iets beter..Hoef niet meer over te geven maar ben wel nog extreem misselijk!! Maar goed, gaat echt al beter en ben ook niet meer zo super moe!! Vandaag een drukke dag zo voor de bruiloft..dus ben niet lang online en mogen natuurlijk ook niet maar daarna ben ik weer van de partij hoor!! Toch nog even snel een reactie:.. @XD; wat vervelend meid! Herken het maar al te goed.. mijn vriend wilde het ook absoluut niet inleveren maar na veel gepraat heeft hij het uiteindelijk toch gedaan! Dus meid, ga even rustig met hem erover praten en dan komt het vast wel goed!!..Verder een fijne vakantie gehad?? Ik heb vandaag de echo gehad!! Oh was geweldig! Heb het hartje al zien kloppen..Wat bijzonder! Had de tranen in mijn ogen staan.. nu hopen dat alles goed blijft gaan want 6 weekjes is natuurlijk nog erg kort maar ben al erg gerustgesteld nu ik het hartje heb zien kloppen..... Ga me nu eens voorbereiden op de grote dag morgen!! Oh ben zo nerveus..vreemd hè? zijn al zo lang samen en toch nerveus... Dames alvast een fijn weekend.. zondag ben ik er weer even maar zal dan wel al een paar pagina's terug moeten lezen.. liefs
Fredje, bij jou is het dus hetzelfde gegaan. We gaan vandaag gewoon goed praten, dan komt het vast goed Wat geweldig een hartje horen, dan zou ik ook de tranen in mn ogen hebben. Wat bijzonder. En morgen trouwen, dan gaan jullie het ook aan iedereen vertellen toch? Spannend!!! Heel veel plezier morgen, maar dat zal vast goedkomen. We horen zondag wel hoe jullie het gehad hebben. Geniet van jullie dag!! x
Hey XD, Ja morgen gaan we het ook vertellen idd.. Blijft toch een spannend moment! Kan het zelf nog steeds niet zo goed bevatten! Ook al heb ik het nu gezien.. Ja meid, gewoon rustig met hem praten.. Toch moeilijk voor mannen om het in te leveren ..weet niet waar het aan ligt maar die van mij had er ook ontzettend veel moeite mee.. Uiteindelijk heeft hij het toch gedaan dus denk dat het bij jullie ook wel goed zal komen.. succes!!! liefs
Oh Fredje, gefeliciteerd met je mooie echo! Als je het hartje hebt gehoord gaat het in 95% van de zwangerschappen goed en is de kans op een mk heel erg klein. Dit vertelde de gyn mij toen. Ik dacht dat je vandaag ging trouwen, maar dat is morgen... Oeps, sorry. Nou ja, dan kun je je nu verlekkeren aan de echofoto! XD; heeft de gyn niet gezegd dat het tot de standaardprocedure hoort dat de man zijn zaad laat controleren? In de folder die wij mee kregen staat het uitgebreid beschreven en het is gezegd tijdens de eerste afspraak. Ik hoop voor je dat je man snel inziet dat het belangrijk is om zijn zaad te laten controleren.
Gefeliciteerd met de mooie echo Fredje! Wat een mooi geschenkt dat jullie kindje de stille getuige is van jullie huwelijk!
Oooo wat is er weer veel gekletst... ik ga morgen weer even bijlezen maar ik vind het wel leuk om ook op het lijstje te komen. Mol ik zie dat jij daar goed in bent Laurise, 26jr, ronde 11 (1e ronde clomid), NOD 14 sept.
Hey hallo!! @Fredje, wooooooww meid wat leuk! fijn dat je het hartje hebt gehoord! Lijkt me zo ontzettend speciaal, het grote bewijs dat er iets leeft in je!! geniet ervan meis! en morgen lekker trouwen! idd wat Done zegt, echt heel speciaal met jullie beebje als getuige!!! @Mol, ik wist dat helemaal niet van die 95% dat het dan niet meer snel fout gaat, fijn om te weten trouwens! @Xd, ik hoop dat je ventje nog omgaat meis, is toch wel heel belangrijk, voordat ze bij jou straks allemaal onplezierige onderzoeken gaan doen, moeten ze dat echt wel weten hoor, ik hoop dat jullie er goed over kunnen praten! @Hier, We hebben vanavond bij een collegaatje housewarming party, maar hebben helemaal geen zin, we zijn heerlijk relaxed na onze massage, en nu moeten we nog weg....balen.... avondje op de bank en lekker in bad, zou ook wel fijn zijn! xxx
@poemel, snap goed dat jullie geen zin hebben.. Na zon massage ben je altijd heerlijk rlxd Heb vanmiddag even met mn vriend gesproken, maar hij is heel de dag druk met zn auto (afgekeurd dus moet vanalles aan gebeuren). Hij zegt ik wil er even niet mee bezig zijn, hij heeft 8 maanden werkeloos thuis gezeten en mag woensdag EINDELIJK weer beginnen bij zn nieuwe baan. Vriendlief kan zich altijd maar met 1 ding bezighouden en dat is nu even de financien (ook wel begrijpelijk natuurlijk). En met mijn vriend kan ik sowieso wel moeilijk praten, ofja ik kan alles tegen hem zeggen maar hij is geen praten en hij vind praten moeilijk (hij heeft pdd-nos, best lastig soms). Achja, komt allemaal goed!! Daar ben ik zeker van. (en misschien ben ik al wel zwanger?! )
Mol81----------> 29jaar-> 2e kindje-> ronde 16-> NOD? Flower86-------> 24jaar-> 1e kindje-> ronde 14-> NOD 16-9-2010 Belgischemama-> 26jaar-> 3e kindje-> ronde 15-> NOD 24-9-2010 Vrouwtjexxx----> 24jaar-> 1e kindje-> ronde 17-> NOD ? Lelymupske-----> 27jaar->2e kindje-> ronde 1-> NOD 6-9-2010 Mikky1982------> 27jaar->1e kindje-> ronde 10-> NOD 29-8-10 Done-----------> 24jaar-> 2e kindje-> ronde 8 -> NOD? XD24-----------> 24jaar-> 1e kindje-> ronde 8 -> NOD Laurise---------> 26jaar-> 1e kindje-> ronde 11 (1e ronde clomid), NOD 14 sept.
Mooi gemaakt zo dat lijstje Mol! Ik ben weer van de ongi af en heb de laatste tablet clomid op,dus ben helemaal blij nu en ben erg benieuwd naar maandag,jammer genoeg kan mijn man niet mee met de metingen ivm zijn werk maar ik ga hem direct na de meeting bellen met de uitslag. Morgen ga ik met mijn ouders mee naar arnhem en daar ga ik even stiekem in de prenatal snuffelen en de stad in op nagellak jacht want ik heb zo'n mooie kleur gezien op internet weer
ben gans down, schoonzusje is hier geweest om te zeggen dat ze zwanger zijn, waren van april bezig, ben gans kapot, mijne eigen vent begrijpt niet dat ik nu niet happy kan zijn.... ze is 6 weken
@ belgischemama, o meis ik snap je gevoel!! Heb het al een paar keer meegemaakt de afgelopen maanden dat mensen kwamen vertellen dat ze zwanger waren. Zo oneerlijk allemaal dat je niet blij kunt zijn. Heel begrijpelijk hoor. En voor onze mannen zijn wij weer heel moeilijk te begrijpen, hun voelen dat toch anders. @ done, je moet maandag voor een fm? Dat is al vrij snel geloof ik he op welke dag van je cyvlus zit je dan? @ xd, vind het een beetje onaardig van je vriend hoor. Zwanger worden doe je samen. Ik vind dat er geen excuus mag zijn eerlijk gezegt. Hij mag het thuis doen en hoeft het alleen bij de bali af te geven terwijl jij straks met je benen in de lucht elke keer zo`n echo mag ondergaan. Ik hoop dat de gyn hem duidelijk kan maken hoe belengrijk het is. Heeft hij pdd-nos? Dat is wel lastig he? @ Fredje, mooi dat je het hartje hebt gehoord. En ik wens jullie een super mooie dag morgen. Ga ervan genieten en probeer alles zo goed mogelijk in je op te nemen he. @ hier, k.. dag 1e dag nieuwe ronde. :x
@ Mikky Op dag 10 dus dat is vrij snel maar ik denk da dat zo is omdat dit de eerste keer is ,en dan moet ik iedere dag mischien terug komen voor een fm is mij al verteld