Mol81----------> 29jaar-> 2e kindje-> ronde 16 (2e ronde Clomid)-> NOD? Volgende afspraak FA onbekend. Flower86-------> 24jaar-> 1e kindje-> ronde 14-> NOD 16-9-2010 Belgischemama-> 26jaar-> 3e kindje-> ronde 15-> NOD 24-9-2010 Vrouwtjexxx----> 24jaar-> 1e kindje-> ronde 17-> NOD ? Lelymupske-----> 27jaar->2e kindje-> ronde 1-> NOD 6-9-2010 Mikky1982------> 27jaar->1e kindje-> ronde 10-> NOD 29-8-10 Done-----------> 24jaar-> 2e kindje-> ronde 8 -> NOD? XD24-----------> 24jaar-> 1e kindje-> ronde 8 -> NOD Laurise---------> 26jaar-> 1e kindje-> ronde 11 (1e ronde clomid), NOD 14 sept. Poemelke-------> 25jaar->1e kindje-> ronde 11(2de ronde clomid) Nod 9 september. Volgende afspraak FA onbekend. Eevie-----------> 28 jaar -> 1e kindje -> ronde 15 2e ronde Clomid (nu 100mg)-> NOD? -> Donderdag 2 sept. weer een FM
XD: ik zou idd wachten totdat je de 30 dagen gepasseerd bent. En als er na 35 dagen nog niets is een bloedtest doen. Nieuwe lijst gemaakt hoor dames!
Ik heb een onregelmatige, maar meestal lange cyclus. Soms heb ik rondes die maar 20 dagen duren, maar het kan ook 46 dagen zijn... Maar ze zitten meestal tussen de 30 en 38 dagen, dus het is voor mij ook niet te zeggen wanneer ik een eisprong heb. Waarschijnlijk rond dag 23 dus dat is te laat. Dus de gyn wil mijn cyclus recht trekken, zodat ik ook beter weet wanneer er iets gaat springen en het dus raak kan zijn. Zoals hij zei: "je kunt wel vanaf dag 12 t/m 25 om de dag vrijen, maar goed, dan is het ook niet meer leuk!" Hihi! XD: ik zou ook wachten tot na dag 30 en dan eens testen. Stel dat je een lichte streep hebt, kun je altijd de dokter bellen en vragen om een bloedtest.
@ mol81.. ja.. ikzit op t wachtbankje.. maar er is nog plek zat hoor hahaha.. heb een groot bankje uitgezocht.. hoe is het verder ... hier gaat alles zn gangetje.. bas is ziekjes... dus dat voorspelt een fijne nacht voor straks.. vaak eruit.. drinken geven.. kusje..en slapen maar weer.. hier beetje last van de buik.. vreemd gevoel.. en t gekke is.. ik weet niet meer hoe het voelde toen ik net zwanger was van bas.. ik weet t gewoon niet meer.. weet niet of ik een raar gevoel in mn buik had.. of dat ik niks voelde.. ik weet er gewoon helemaal niks meer van... echt stom... zelfde als de rest van de zwangerschap.. denk dat ik deze keer toch maar alles ga bijhouden.. vergeet anders veel te veel.. Fredje... heb je een leuke dag gehad ? en hoe voeltdat nou ? getrouwd zijn hahahaha.. Rest van de dames.. ik ga slapen.. knuffel voor iedereen
ik heb woensdag een fm ben is benieuwd lely ik heb de voorbije maanden ook altijd zo een raar gevoel in de buik gehad, dat ik dacht zwanger te zijn en bleek dan toch van niet, mss is het vd clomid? want ik voel nu ook vanalles in mijn buik, allez meer ter hoogte van waar de eierstokken liggen
Mijn gyn zei wel dat ik mogelijk meer druk op m'n eierstokken zou kunnen voelen, door de Clomid. Is het dat misschien? Ik had nl de vorige maand wel rond m'n eisprong gerommel, ook zo rond m'n stokjes. Vooral rechts, maar daar groeide ook n follikeltje.
@ Done, ik hoop ook op goed nieuws voor je!! Ik voel sinds gisteren van alles... steeds steekjes links onder. Van de week stond ik op van de bank en kreeg echt een hele harde steek links onder. Dat was zaterdag geloof ik. Verder gevoelige tepels, zo nu en dan wat hoofdpijn (ik heb NOOIT hoofdpijn) en mn slijm is anders. Ik ga zo hopen dat het raak is he, maar de kans is vrijwel nihil he... Maargoed de hoop blijft!!
@Mol Dank je voor het maken van de lijst.. pfff zie dat er weer veeel meer mensen zijn bijgekomen haha.. @Done Spannend je eerste fm, ik ben benieuwd!! @Xd24 Ooei spannend zeg.. je kunt bijna testen.. we blijven positief!! We gaan voor die mooie positieve test!! @Lely Nog steeds op het wacht bankje haha, jammer dat je het gevoel van toen niet meer weet.. @hier Veel steken links.. zal het dan toch echt.. gaat eindelijk na een jaar een keer een eitje komen.. pff spannend.. flink aan de klus om de dag tot dag 21 en dan eindelijk bloedprikken om te kijken of het is aangeslagen..
Goedemiddag dames!!! Allereerst sorry voor dit late bericht, is al zo lang geleden! Hoe is de bruiloft gegaan van ons lief zwangere lidje fredje? En hoe is het met de rest? Al zwangeren??? Nou even een update vanuit hier. Ik had vanochtend mijn eerste FM. Aangekomen bij de gyn, was hij helemaal vergeten dat ik al clomid in heb genomen en begon dat mn progesteron waardes echt echt niet goed waren, veeeeelste laag. Ik vertelde dat ik al clomid heb genomen, nou we gingen kijken. De keren hiervoor kon hij mijn rechtereierstok niet vinden. Nou allereerst naar de linkereierstok gekeken, 3 blaasjes, waren nog wel erg klein. Daarna mn rechtereierstok gevonden en 2 grote blaasjes gevonden!!! Jippie zeg maar. Nu vertelde hij dat ik woensdag mijn eisprong zou hebben ongeveer. Maar ik vertelde dat mn man naar het buitenland moet etc etc. Hij zei dat ik dan een pregnylspuit zou krijgen en dan verspoedigen we de gang van zaken zeg maar. Nou heb ik dus vanochtend ook mijn pregnylspuit gekregen. Dus morgen mn eisprong. Maaar waar ik net aan dacht tijdens het surfen is...is het niet beter dat ik aan de progesteron tabletten gezet wordt, omdat mn progesteron echt zo laag was. Of stijgt die dmv clomid en pregnyl? Nou..heel verhaal...xxxxx Vrouwtje!
Hallo dames! Ik ben naar het zh geweest voor de fm. De gyn legde niks uit en zei niet eens dat ik mijn onderkleding uit moest dien maar wees naar het met een gordijn afgesloten stukje,ook toen het klaar was zei ze niks en ik ben zelf van de stoel af gekomen zonder dat ze zei dat we klaar waren... Ik moest zelf ook vragen naar of alles nu goed was! Er zat rechts een eitje maar dat ging nog echt niet springen voor donderdag vertelde ze en wou weg lopen met de woorden maakt voor donderdag maar een afspraak bij de balie... Ik vroeg nog en hoe zit het met het bloedonderzoek en het zaad van mijn man? Dat is inmiddels 9 dagen terug ingeleverd maar daar waren nog geen uitslagen van,ze zei wel dat het verder niks hoeft te betekenen dat het wat langer duurt en sloot af met maak maar even een afspraak voor donderdag oke? Ik weet ook helemaal niet de grote van de eicel e.d.,ik had me er toch wel even iets anders bij voor gesteld moet ik zeggen... Ik dacht dat ik netjes informatie zou krijgen terwijl zei zou kijken,en vertellen dat ze bijv. in de linker eileiders niks zag zitten en hoe groot het was e.d. en wat er nu gaat gebeuren. Het is de eerste keer voor mij dus ik had dat wel fijn gevonden om toch even wat geruststelling en info te krijgen al snap ik dat het routine werk is kan er toch wel wat anders me om gesprongen worden,of ben ik nu gek? Nouja maar hopen dat ze donderdag dan wel de uitslagen hebben en het eitje gegroeit is. Ik ga een weekendje weg,zou het raar zijn om te vragen of ik in het dichtsbijzijnde ziekenhuis daar een fm kan laten maken als ik precies in dat weekend terug zou moeten komen? Anders laat ik die achterwege want ik heb geen zin om 1,5 (ronder files mee gerekent) heen te gaan rijden en dan nog weer eens terug 1,5 uur...
Ik weet dus zelf nu eigenlijk nog helemaal niks buiten dat er rechts een eitje zit maar verder... En ben best bang dat het zaad van mijn man toch erg slecht is omdat het lang duurt voor de uitslagen er zijn
@ Done, waar ben je raar behandeld zeg. Zo'n arts moet toch een beetje inlevingsvermogen hebben zou je zeggen. Kun je anders niet bellen naar je gyn, dat je wat vragen hebt omdat je nu gewoon niet weet waar je aan toe bent! Er zit iig wel een eitje he... Dat is al een begin! Hopelijk kom je snel meer te weten want dit lijkt me niet fijn. Nu weet je eigenlijk nog net zoveel als gisteren! Vaak mag alleen een arts je de uitslagen geven, dus wees niet ongerust als dit even duurt. Anderen mogen dit niet vertellen.
Oh wat stom zeg Done!!! Wat gek, is dat je vaste gyn? Ik heb een mannelijke gyn, was er eerst een beetje huiverig over, maar vind m eigenlijk best wel geweldig. Heel goed uitleg, en duidelijk verteld dat ik een te laag progesteron heb, wat niet goed is, na de eerst keer gelijk allerlei onderzoeken gehad. Nu weer als 'extra' een pregnyl spuit. Nu maar hopen dat het raak is, ben alleen bang voor de progesteron. Maar goed...komt goed. Anders zou ik als ik jou was Done, gewoon een andere gyn vragen voor de volgende keer! Je moet je natuurlijk wel prettig voelen bij zo iemand, want het is iets belangrijks! Xxx
Hoi Dames! @Xd, oh meid wat spannend! nog twee dagen en dan testen! je hebt best veel symptomen vind ik! ben benieuwd! heb je nog geen drang om te gaan testen, of ben je ook nogal goed in wat langer uitstellen? @laurise, oh tjemig dat klinkt wel echt als een groeiend ei! Bij mij is het daarbinnen ook altijd heel gevoelig als het begint te groeien! althans dat lijkt zo! Voelt net alsof mn eierstokken beetje overstuur zijn haha! Naja kan het niet uitleggen...! @vrouwtje, wel heel fijn dat de gyn zo meewerkte met de pregnylspuit! Volgens mij doen ze dat niet zo snel hoor! super, dus nu klussen geblazen! Ik weet trouwens niet of progesteron automatisch stijgt met clomid hoor... volgens mij is dat toch een hormoon wat je zelf aanmaakt als je een goed eitje hebt, maar aangezien de clomid nu hiervoor zorgt, zal dit vanzelf gaan denk ik zo... dus je progesteron kan zomaar prima in orde zijn volgende week! @Done, he meid wat vervelend zeg! Vind dat geen manier van doen, je hoopt toch op wat uitleg enzo, waarom heb je niks gezegd?? maar ja heb dat zelf ook dat je op dat moment gewoon niks durft te zeggen omdat je overrompeld word! Ik hoop dat de volgende FM wat fijner eraan toe gaat! wat dat z'huis betreft, heb eigenlijk geen idee of dat kan? je kunt het althans proberen/vragen toch? Maar zoals xd al zei, er zit wel een Eitje!!!! xxx
@ Poemelke! Ja, erg fijn, maar ik hoop niet dat het niet voor niets is, mn man moet morgenochtend namelijk weg, dus hebben we alleen 'vandaag' om te klussen. Dus ja...hoop dat er nog zaadjes zijn als het eitje springt...Zucht..wat een stress zeg. En ik ben wel moe van die spuit, hij deed pijn, de vloeistof, ik ben er duizelig van, wat moeig en de plek waarin is gespoten, doet pijn!!! Maar ja...nu maar hopen op iets goeds, vind het zo balen dat mn man weg moet nu, hij ook daar niet van. Zucht...xxx
@Done: ik zou dit niet accepteren, hoor. Ik heb ook een arts gehad die erg kortaf was en het allemaal snel snel wilde doen en ik was toen ook overrompeld. Geef dit aan als je een nieuwe afspraak maakt. Dat je bijv. niet meer bij die persoon wilt en dat je graag iemand hebt die wat rustiger uitleg geeft enz. Daar mag je gerust om vragen. Ik heb vaak het idee dat artsen vergeten dat ze met mensen omgaan en niet met "zaken". Ik hoop dat er een mooi ei rijpt en dat ie snel springt! En bevrucht wordt of course! @Vrouwtje: jammer dat je vent weg moet... Hopelijk voel je je ook snel wat beter!
Hoi dames, Wat weer een geklets vandaag zeg! @Done: wat een rare bedoeling daar in het zh! Ik zou echt heel opstandig worden als ik zo behandeld zou worden. Wat een gang van zaken zeg. Je moet donderdag gewoon eisen dat je antwoord krijgt hoor. JE wilt toch weten hoe het er voor jou en je mannetje uit ziet? Wat betreft het maken van een echo in een ander zh; hier proberen ze het weekend zo weinig mogelijk echo's te plannen. Dus vrijdag en dan maandag weer. @Vrouwtje: wat fijn dat ze met je meedenken in het zh en dat je de spuit kreeg. Nu druk aan de klus! @Xd; wat spannend dat je bijna mag testen. Stel je voor dat je zwanger bent, wow!! @Poemel: dat gevoel van die zere eierstokken ken ik. Ik heb het nu ook en na mijn eisprong duurde het totdat ik ongi werd. Erg vervelend. @Eevie: goede tips voor Done! Hoe gaat het met jou? @Fredje: Wittebroodsweken???????? We willen je verhaal horen!
ik had vorige keer een vervanger, en die was ook zo bot en weinig uitleg ik moet woensdag naar mijn gyne ne hoop op meer uitleg en goed nieuws
Nou ik heb al een hele nare ervaring met die gyn van vandaag gehad eerder,zei deed namelijk de bevalling van mijn zoon waar ik een trauma aan over heb gehouden door haar handelen. Ik heb donderdag om 8:50 een nieuwe afspraak staan maar je raad het vast al wel,weer bij de zelfde gyn. Ik was in eerste instantie zo overrompelt. Ik stapte in de auto en kon haast wel janken dat ik mijn mond niet open heb getrokken. Misschien dat ik morgen even idd bel met wat vragen want ik wil idd weten waar ik aan toe ben.