Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik test pas zaterdag, voor het geval ik een late eisprong heb gehad (als ik die tenminste gehad heb haha).
    Woe ochtend heb ik een telefonische afspraak met de gyn, omdat vriendlief zn zaad niet wilde inleveren.

@ vrouwtje, als ik in jou schoenen stond zou ik het morgenochtend ook nog even doen haha... Dan zit je toch net weer een paar uur dichterbij je eisprong (niet dat t veel uitmaakt denk ik hoor).

Idd wat mol zegt, Fredje waar ben je?? Misschien paar dagen nagenieten?

xxx

2. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Done, oh je had al eerder een nare ervaring met dr. Vrouwke toch! Had gelijk om een andere gyn gevraagd, denk niet dat ze daar zo moeilijk om zullen doen hoor. Ik zou het niet prettig vinden als ik mn traumatische bevalling aan mijn huidige gyn zou linken, dan voel je je ook helemaal niet fijn en dit is toch iets wat heeel erg dicht bij je staat. Ik zou echt om een ander vragen. Nee heb je, ja kan je krijgen!

@ XD, spannend hoor!!! Ja, ik ben wel blij dat ze zo openminded waren en meedachten en ik zonder zelf te vragen die pregnyl spuit kreeg. Voel me wel belabberd erdoor, maar goed, voor een goed doel! Ja...dat vraag ik me dus af, of het wel nut heeft zeg maar om nu te klussen...stel je voor mn ei springt pas morgenavond laat en dan? Ik kan dan niet klussen want man is er niet :'(...en meegaan, heb t erover gehad, ik zag t niet zitten. Zit zelf met studie, toch een eind vliegen, ben dan continue op een hotelkamer, hij bezig, dus zien we elkaar alleen maar in de nacht zegmaar (dat is momenteel ook t belangrijkste daar niet van, haha). Maar heb er toch niet voor gekozen...Ach...we zullen zien of t eitje bevrucht wordt!

3. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @ done: in Nederland heb je t recht om je eigen arts te kiezen. Als jij zo'n nare ervaring hebt met deze gyn, moet je om n andere vragen. Ikdoe dit ook. Heb 2 x een arts gehad die bot deed en die wil ik dus allebei niet meer. Daar doet de assistente niet moeilijk over. Ik zou morgen t zh bellen en dan vragen om n ander. Het is ook niet goed als jij zo van het zh weg gaat en zo veel stress hebt om er geen te gaan. Mijn moeder werkt op een zh en komt dit vaak tegen. Haar advies aan mij was ook om om n andere arts te vragen. Gewoon doen meid!

Hier is alles rustig, zit op t bankje te wachten op m voorbijspringend ei. Hopelijk eind van de week!

Moet nog n beetje m'n weg vinden met alle namen, maar dat komt wel n keer goed!
    Trusten!

4. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    goedenmorgen allen...
    een nieuwe dag.. nieuwe kansen :) whahaha

had zo geen zin om te werken.. gister ook al thuis met de kleine.. koorts.. waarschijnlijk een kies die door kwam.. altijd maar zielig hoor als je niks kan doen..

verder zit ik nog prima op t wachtbankje :)

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Lely, kan jij ook niet bijna testen??

@ Eevie, die namen komen vanzelf!! Ik moest eerst ook even wennen :)

@ Vrouwtje, een zaadje kan lang in jou leven dus nut om te klussen heeft het zeker :)

6. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    @ xd24 ja.. 6 september kan ik testen (volgens de calculator)
    dus.. ff afwachten :) heb nog steeds een vreemd gevoel in mn buik :)

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik test zaterdag, dat is net 2 dagen voor jij kan testen dus.
    Wat voel jij? vandaag voelt het net of ik ongi moet worden in mn buik... Als ik ongi word ben ik ook al blij, dat betekend dat er een eisprong uit mijzelf is geweest! Maar ben nog blijer als ik een posi test in mn handen krijg natuurlijk.

8. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    ik voel het af en toe links en rechts wat trekken in mn liezen.. beetje het idee van bandenpijn... (herkenbaar uit mn vorige zwangerschap) en verder het volle gevoel... mn buik niet meer kunnen in houden... al met al wel vreemd... en zooo stom dat ik het niet meer weet van mn vorige zwangerschap :)
    oh ja.. mn darmen zijn ook behoorlijk van streek.. had had ik de vorige keer wel.. kon mijn man me mededelen

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    ooh mn darmen, daar had ik gisteren last van haha. maar had chili gegeten dus dat zal van de bruine bonen zijn geweest hihi

10. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Done
    Belachelijk dat je zo behandeld bent!! Ik zou echt heel snel naar een andere gyn gaan. Ik ben ook overgestapt want ik had een ijskonijn en ben direct overgestapt naar een andere. Zeker met dit soort zaken moet je goed behandeld worden! Je komt daar niet voor je zere teen!

@Vrouwtje
    Balen dat je mannetje net weg is maar inderdaad goed klussen voor die tijd, de zaadjes zwemmen nog wel even rond!

@Xd24
    Spannend... bijna testen... duim duim duim duim duim duim

@lely
    Spannend dat je zo'n ander gevoel hebt in je buik duim duim duim duim

@Eevie
    Hoi, had nog geen gedag gezwaait :) ik zit ook op het bankje te wachten op mijn ei.. nou ja te wachten haha dan worden we niet zwanger.. lekker aan de klus..

Vandaag cb ovutest gedaan maar geen smiley maar deed dit meer om de uitspraak van ijskonijn gyn te ontkrachten. Zij vertelde mij dat ik nu echt mijn ei op dag 14 zou krijgen ja ja had al van andere meiden op het forum gehoord dat dit niet zo was.. en inderdaad niet.. nou ja lekker blijven klussen en volgende week dinsdag bloedprikken, woensdag naar de gyn.. spannend pff is het aangeslagen...

11. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @ Laurise, ik zwaai terug! Bij mij sloeg 50mg ook niet aan. Was precies zoals altijd. Heb eigenlijk nog niet echt vertrouwen in deze dosis, maar dat is misschien meer omdat je went aan de teleurstellingen. Ik hoop dat t bij jou werkt. Als de cyclus precies hetzelfde is, laat je dan niet naar huis sturen om t te proberen!

12. Laurise

Laurise Niet meer actief

Wat vervelend dat 50 mg niet aansloeg bij jou.. Maar jij krijgt waarschijnlijk geen eisprong.. bij mij is dat ook gezegd maar ben er net achter door andere forum meiden dat ik wel een eisprong krijg maar niet met een ei dat bevrucht kan worden.. pff.. hopen dat clomid bij mij alleen dat zetje maar hoeft te geven voor een beter eitje.. Wat slik je nu? 100 mg?
    Nee dat doe ik zeker niet... er is al gezegd dat ik was sneller door de behandelingen heen ga omdat ik ook endo heb en daardoor snel zwanger moet worden vanwege de pijn enzo.. en ik werk in het ziekenhuis waar ik in behandeling ben dus dat komt wel goed :) En inderdaad die teleurstelling.. je wil niet te veel meer hopen maar we moeten positief blijven hoe moeilijk dat soms ook is.. ik duim voor je dat dit wel aanslaat bij je.

13. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Allemaal,

Daar ben ik weer hoor! Sorry ben een tijdje niet online geweest maar was zo druk met van alles!!

De bruiloft was helemaal geweldig!:D Echt een prachtige dag! En we hebben zelfs de hele dag zon gehad! Het heeft 1x geregend maar toen waren we allemaal in de kerk dus helemaal geen last van gehad!! Echt geweldig!!
    Het nieuws aan iedereen vertellen was helemaal super! De twee oma's waren helemaal van slag en hadden niets in de gaten!! Mijn zus blijkbaar wel want die had al een klein cadeautje bij zich :D! Ze zag het aan me zei ze! :D.. Maar het was helemaal super!..
    ben blij dat de familie en vrienden het weten want heb nogal last van kwaaltjes dus had het ook niet langer verborgen kunnen houden!..
    Morgen vertrekken we naar mexico! Verheug me er ontzettend op! Als ik internet heb zal ik online komen maar zal de komende tijd iets rustiger zijn aan mijn kant..maar daarna praat ik weer vollop verder!
    Hoe is het met iedereen??
    @XD: spannend! Nog steeds niet ongi! Zou helemaal gewelidg zijn hè? Merk je verder al iets?

@allen: Nog nieuws??.. ben een beetje de kwijt wie waar zit in de cyclus..:(..sorry! zal me na de vakantie weer helemaal bij lezen..:)..

Liefs

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Fredje, leuk iets van je te horen!
    Dat je zus het al wist, wat grappig zeg!! En wat een geluk met het weer hebben jullie dan gehad.
    Geniet maar volop van jullie verdiende vakantie (waarschijnlijk de laatste x met zn 2tjes?! :D)

Ik voel vanalles, maar misschien voel ik het omdat ik wil voelen.
    Ook al ben ik niet zwanger dan word ik nog niet ongi omdat ik nooit een eisprong heb van mijzelf.
    Zaterdag ga ik testen dus dan weet ik het.
    Sinds vandaag heb ik trouwens steekjes aan de rechterkant? Dat heb ik ook nog niet eerder gehad...
    Nou Fredje geniet van jullie vakantie!!! Wanneer ben je terug?

xxx

15. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    @ fredje.. heb je al een foto van jou in je jurk ??? ik is zooo nieuwsgierig :)
    en fijn dat je een mooie dag hebt gehad :) nu op naar de vakantie :)

16. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Fredje
    Goed om te horen dat je zo'n geweldige dag hebt gehad. En wat super gaaf om tijdens jullie huwelijk te kunnen vertellen dat jullie een beebje krijgen. Grappig dat je zus het al zag.. ik zie/voel het bij mensen ook heel snel. Geniet lekker van jullie huwelijksreis en inderdaad lekker nog even met z'n tweeen (al gaat beebje natuurlijk ook mee maar die is nog lekker rustig..en hoef je geen rekening mee te houden)

@xd24
    Dat herken ik, dat je van alles voelt omdat je het wil voelen.. Slik je ook Clomid? Voor het eerst?

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @Laurise, ik zou afgelopen maand voor het eerst clomid slikken. Maar door onze vakantie mocht dit toch niet (ivm de echos).
    Dus deze maand nog even op de gok gedaan... Komende maand start ik dus echt voor het eerst met clomid. Mocht ik nu niet zwanger zijn natuurlijk ;)

18. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Pffft dames ik ben vandaag op oorlogspad en voel me alles behalve fijn.
    Ik heb daarom ook nog maar niet gebelt naar de gyn want ik stond net op punt van doordraaien omdat 1 van de honden op tafel zat toen ik thuis kwam...
    Ik moet om 3 uur ook nog naar de kapper en straks eten koken,geen zin in!
    Ik wil in mijn bed kruipen,niemand horen en niet gestoord worden om daar even lekker tot rust te komen en flink te gaan huilen,want zo voel ik me op dit moment

19. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    @ done... KNUF!!!!!!!!!!

20. Laurise

Laurise Niet meer actief

@xd24
    Oke, spannend.. ik hoop dan dat het toch spontaan gebeurd en dat je helemaal niet aan de Clomid hoeft. Dan had het zo moeten zijn.. ik duim voor je!

@Done
    Ooo meis snap heeeel goed hoe je voelt.. dit heb ik 2 weken geleden ook gehad en gelukkig kon ik toen ook mijn bedje inkruipen.. Maar nu zitten mijn tranen ook heel hoog en heb ook helemaal geen zin om te werken, helemaal niet nu ik een huilende baby in de wachtkamer hoor grrrr. Dikke *knuf*

Deel Deze Pagina