Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Done, balen dat je je zo voelt. Ik heb dit ook zo nu en dan. Vooral tijdens het slikken van hormonen BAHH, KNUF!

@ Laurise, wat voor werk doe je omdat je het hebt over een huilende baby in de wachtkamer..

2. Laurise

Laurise Niet meer actief

@xd24
    Ik ben medisch secretaresse in het ziekenhuis op de kinderpoli.. vandaar huilende kindjes in de wachtkamer *slik*

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ooh dat lijkt me super!! Ik zo ook graag medisch secretaresse willen zijn, heb een paar x gesolliciteerd maar daarvoor moet je toch echt een medische opleiding hebben...
    Ik ben zelf ook secretaresse maar dan in het vastgoed.

Ja al die kindjes om je heen dat zal ooit wel lastig zijn.

4. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja dat is zeker leuk, ben het van 8 kinderartsen en hoor veel interessante dingen, daarbij zit ik ook in verschillende ziekenhuis commissies dus reuze interessant allemaal. Ik was ook gewoon secretaresse, het is inderdaad lastig ik ben toen ook veel afgewezen maar bij deze baan hadden ze mij een kans gegeven om mij uit te nodigen en ik het het gewonnen van 2 dames die wel medisch secretaresse zijn. Nu volg ik via het zkh de medisch terminologie.. Dus het kan wel.. Secretaresse in de vastgoed lijkt mij ook erg leuk..bij een makelaar?

Nou ja ooit wel moeilijk, het is nu echt heeeel moeilijk om het te horen..

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Nee niet bij een makelaar, bij een projectontwikkelaar zeg maar.
    Dus jij bent officieel ook geen medisch secretaresse, hmm…
    Ik moet het dan toch ook nog maar een paar keer proberen, de aanhouder wint toch? :)

Ja ik snap goed dat het moeilijk is. Als je iets graag wil en het lukt niet, dan lijkt het net of het bij iedereen zomaar kan he.
    Wij hadden een kinderfeestje zondag. Allemaal van die onwijs schattige kinderen, en dan denk ik IK WIL OOOOOOHOOOKK!! Lastig maargoed, ooit krijgen je dat geluk ook. Dat weet ik zeker!!

6. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    xd24.. dat gevoel ken ik.. ookal heb ik al een kindje.. mijn beste vriendin en haar zusje zijn net zwanger... en ik wil ook zo graag... ik zie overal dames met dikke buiken lopen... kan kleine ieniemienie rompertjes moeilijk laten liggen.... en sta wel es weg te dromen als ik een klein shirtje van bas in mn handen heb.. die hij aan had toen ie baby was.....

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Erg is dat he.
    Zondag was er zon lief meisje daar, echt om op te vreten.
    Dan wil ik zo graag he, dan kan ik wel huilen als ik dat zie. Het is dat ik me in moest houden haha...
    Niemand weet dat we bezig zijn op 2 vriendinnen na en ik was daar met mn ouders. Dus moet me vaak zat inhouden.

@ allen, wie weet er bij jullie dat jullie bezig zijn? Daar ben ik wel benieuwd naar :)

8. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey ladies,
    @Done, lekker in je bed kruipen meis... Zo vervelend als je je zo voelt!!

@xd24, bij mij weten best wel wat mensen het. In ieder geval m'n familie en goede vrienden. En m´n collega´s ook. Zij werden nogal ongerust toen ik vaak naar de dokter moest. Ik merk dat het fijn is dat zij het allemaal weten, want er wordt wel rekening mee gehouden. Geen vervelende opmerkingen of vragen `wanneer er eens kinderen gaan komen´. Dat soort dingen heb je dan niet meer. En het is wel fijn dat ik nu dus niet zo moeilijk hoef te doen om geheim te houden dat ik naar het ziekenhuis moet enzo. Ik kan dan makkelijker van m´n werk weg en m´n collega´s zijn erg lief voor me. Niet dat ik medelijden wil van iemand, hoor!! Maar ze weten dat ze bijvoorbeeld wel kunnen vragen hoe het met me is, maar als ik geen zin heb om over het ziekenhuis te hebben, dan hoeft dat ook niet. Erg fijn wel.
    Je hebt gewoon wat meer steun van mensen. Ze snappen het ook sneller als je eens een rotdag hebt, of als de hormonen door je lijf heen knallen en je chagrijnig of huilerig bent. Dat is fijn.

9. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoi dames,

Wat een geklets! Even geen tijd om alles terug te lezen. Morgen uitgebreider de tijd om te lezen en te reageren. Hier geen bijzonderheden te melden.

10. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    hier weet niet iedereen dat we bezig zijn.. alleen een paar vriendinnen en een goede vriend van me...
    wil niet, zoals de vorige keer, elke maand de vraag krijgen: en.. is het al raak.. dat is zoooo frustrerend!!!!

11. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    hier morgen in de laten nm folikelmeting laten doen
    hier weten de vrienden familie dat we nog een kinderwens hebben alleen weet niet iedereen dat we in de mmm zitten, ik heb het nogal moeilijk om erover te praten, ik ben beetje beschaamd, klinkt raar, maar ja omdat het niet lukt, en bij mij ligt...

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Dat is niks om je voor te schamen, denk dat je van de helft van de ouders niet eens weet hoe lang ze er over hebben moeten doen om een kleintje te krijgen.

Dat ik pco heb en dus moeilijk zwanger kan raken daar maak ik geen geheim van. Maar als ze dan vragen willen jullie al kinderen. Dan zeg ik ja tuurlijk, OOIT. ;)

13. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Nou dames ik ben lekker bij de kapper geweest,daar knap je toch weer wat van op en heb lekker makkelijk gegeten.
    Daarna zijn we naar een verjaardag gegaan en gelukkig waren er nu eens een keer niet van die domme "en wanneer komt de 2de?" vragen.
    Voel me nu weer wat beter gelukkig.
    Morgen heb ik de hele dag voor mezelf dus ik ga denk ik maar eens lekker wat voor mezelf doen als ik klaar ben met alle huishoudelijke taken die ik vandaag heb laten liggen

14. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    XD 24, ik weet dat het niks om over te schamen is, en ik er zelf niet veel aan kan doen, maar kan er niet aandoen, het is een gevoel wat ik heb, en ik heb moeite om dit te delen met bekende mensen.

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen dames,

Vanochtend een telefonisch gesprek met mijn gyn gehad.
    Was echt 30 sec... Uuh ja mevrouw als uw vriend geen zaad wil inleveren dat houd het op, wij gaan pas verder als we zaad hebben?!
    Verder kon ik niks vragen of zeggen.

Binnenkort toch maar even een goed gesprek met mn vriend aangaan.
    Ik vind het wel raar want als ik afgelopen maand nou wel clomid had gebruikt was het allemaal goed. Toen hadden ze ook nog geen zaad van mn vriend. En nu mag ik niks tot ze zaad hebben.
    Beetje raar toch?!

16. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Belgischemama
    Ik snap het, ik schaam mezelf ook. Niet naar andere toe maar naar mezelf.. het voelt alsof ik faal.. ik ben ook ontzettend boos en teleurgesteld in mijn lichaam.

@Xd24
    Ik zeg het juist wel, ik vind dat mensen zich moeten beseffen dat het niet van zelf sprekend voor iedereen is en dan kunnen mensen mij ook steunen en begrijpen waarom ik me zo voel of waarom ik chagarijnig ben of opeens huil.
    Waarom wil je man geen zaad inleveren? Vandaag een dag overtijd...

@Done
    Fijn dat de kapper je goed hebt gedaan en lekker dat je vandaag de dag voor jezelf hebt.

17. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoi xd, ik snap t niet helemaal. Waarommoet je zaad inleveren? Is dat nog niet getest? En waarom wil jouw vriend dat niet?

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ eevie, nee zaad is nog niet getest. Dat 'moet' dus nog.
    Mijn vriend wil het allemaal op zich af laten komen en nog geen ziekenhuis bezoekjes. En hij is echt bang voor ziekenhuizen...
    Dus ik had zoiets van nouja het ligt toch aan mij dus van mij hoef je niet.
    Maar de gyn denkt daar dus anders over.

Ik heb het verder tegen niemand verteld omdat, stel ik ben binnenkort zwanger, ik dit als verassing wil laten komen voor mijn (schoon)ouders.
    En op ik werk nog niet zolang bij mijn huidige werkgever, dus daar vertel ik het liever nog even niet:)
    Maar idd, als iedereen het weet is het wel een voordeel dat ze er rekening mee houden.
    Krijg nu toch ooit (onbewust natuurlijk) opmerkingen die niet fijn zijn!

19. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik vind inderdaad ook dat mensen moeten beseffen dat zoiets niet vanzelf gaat en dat het echt een geluk is als het lukt. Ik heb ook wel eens het gevoel van ' het ligt aan mij en het isijn schuld dat het niet lukt' maar aan de andere kant denk ik dan ook weer 'ik heb hier niet om gevraagd, dit is gewoon pech hebben...'

xd, wat jammer dat jouw vriend er zo over denkt... Op het moment dat je ontdekt dat er toch wel iets aan de hand is, ben je zo ondersteboven. Maar dat het bij jou moeilijk gaat betekent niet dat er niks met hem is... Als hij zich niet laat testen kan er geen plan voor jullie gemaakt worden.

Ik heb het een tijd stil gehouden omdat ik ook mensen wilde verrassen. Maar toen kreeg ik n kijkoperatie... Ik heb het toen wel verteld omdat ik vrij moest nemen enzo. En uiteindelijk was ik blij dat ik het gezegd had, want ik ven heel erg ziek geweest van de narcose. Zo ziek dat ze me eigenlijk een nacht wilden houden... Veel pijn en heeeeeel misselijk! Gelukkig komt dat niet vaak voor en is het een reactie op de narcose geweest!

20. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoi dames,

Nu even tijd om te reageren op iedereen.

@XD: meid, dat is ontzettend vervelend dat jullie nu niet verder kunnen. Ik hoop echt dat je je man kunt overtuigen van het feit dat hij zijn zaad moet laten onderzoeken. Het is echt heel erg belangrijk.

@Done: lekker fris kapsel dus! Heerlijk gevoel is dat. Ik ga iederen drie weken en dat is echt even lekker. Vooral als er weer een mooie kleur in gaat.

@Eevie: ik kan me voorstellen dat je de MMM niet meer stil kon houden toen je de kijkoperatie kreeg. En wat heb je er een last van gehad zeg! Ik heb een HSG gehad (baarmoederfoto) maar daar had ik weinig last van gelukkig.

@Belgische mama: ik snap je gevoel goed hoor. En ik denk dat het voor mensen raar overkomt dat je de MMM in gaat voor een derde. Mensen hebben dan vaak zoiets van: 'je hebt toch twee kinderen, wat zeur je nou?" Echt vervelende reacties.

@Lely: zit je nog goed op je wachtbankje??

@Fredje: Jij zit nu in het vliegtuig! Veel plezier in Mexico!

@Hier: vandaag dag 11. Wanneer zou de echte vruchtbare periode beginnen denken jullie? De vorige cyclus was 34 dagen en de eisprong op dag 18/19. Ik denk dat het deze week extra klussen wordt.

Vandaag lekker vrij. Huis gepoetst en nu even tijd voor mezelf zolang dochterlief slaapt.

Deel Deze Pagina