Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laurise

Laurise Niet meer actief

@xd24
    Ooohhh die klusmomenten zijn het beste :p op vakantie :D.
    Ja dan moet het gewoon raak zijn ;). Welke dag zit je nu? Na hoeveel dagen word je meestal ongi en hoeveel lf zit er tussen?

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja dat is nou mijn probleem, ik ben nog nooit (op pilbloedingen na) ongi geweest:) ik heb geen eisprong van mijzelf.
    Dus vandaar dat ik er vrijwel zeker van ben dat ik niet zwanger ben. Heb deze maand geen hormonen geslikt...

Begin aug ongi geweest, ik zit nu op dag 29.

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Maar heb deze maand wel dingetjes gehad. Dat slijm, steekjes enz. Dat heb ik normaal nooit. Morgen weet ik het zeker :)

4. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    hoi dames
    IK BEN RAZENDDD
    vorige ronde moest ik een FM laten doen bij een vervang gyne aangezien de mene op verlof was, volgens het bloedonderzoek wat hij toen gedaan had, was mijn ei al geweest, heb het altijd wel vreemd gevonden dat het zo vroeg was,nu vandaag terug FM laten doen, en mijn gyne heeft de papieren vant bloed bekeken en ze zei dat ik nog geen ei gehad heb, dat die nog moest komen ik kan mezelf voor het hoofd schieten, want ja wij hadden zo iets van als mijn ei toch geweest is je verwacht niet dat een gyne liegt, ja dan hoeven we niet zo te klussen...
    nu bij de FM zaten er veel kleintjes, wel allemaal ad kleine kant rond de 10mm, maandagavond moet ik terug gaan om te kijken of ze ook goed doorgroeien, en er bestaat ook een kans dat ik een preygnel spuit ga krijgen, maar de gyne wil dat liever niet of zolang mogelijk uitstellen omdat de kans nog groter is op meerling zwangerschap en zeker omdat er nu veel eitjes zaten.
    ben echt kwaad,teleurgesteld en verdrietig.... ik had zwanger kunne zijn als die gyne niet gelogen had, volgens mijn gyne zal hij wss wel te lui zijn geweest om de bloeduitslag te bekijken.
    verder vind ik het erg hoe mijn zwangere schoonzus doet, pasop ik gun hen het van harte maar ik snap niet wrm ze zo moet doen als ik erbij ben,ik moet het leren van me afzetten maar is zwaar.
    verder heb ik ook nog vernomen dat er kennissen zwanger zijn, ze zijn rond de 35j en bij hen lukt het dan wel....

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oh belgischemama, wat klote voor je.
    En wat super slordig zeg, dat kan toch gewoon niet!!!

Wat doet je zwangere schoonzus als ik mag vragen?

Ja als je zoveel zwangeren om je heen hebt dat is moeilijk. Maar heb in je achterhoofd dat je niet weet hoelang hun er over hebben moeten doen. Misschien wachten ze ook al heel lang op een wondertje?

Vind het wel erg voor je hoe ze je daar behandelen hoor, te lui om even te kijken?? Komop zeg!

6. Laurise

Laurise Niet meer actief

@xd24
    O oke.. dus dan weet je ook niet goed of je dan wel overtijd bent want je weet niet hoe je cyclus is.. ik hoop het wel voor je hoor maar snap dat je twijfeld..

@belgischemama
    Ik snap dat je heeeel boos bent en dat mag je ook zeker zijn!! Wat een k*t gyn zeg, dat hij zich gyn mag noemen!! Wat een onzin dat hij niet naar je bloed heeft gekomen.. dacht hij dat je voor je zweet voeten kwam ofzoo.. waar haalt hij dan vandaan dat je al een ei hebt gehad grrr ben ook boos!
    Weer een kans verloren.. hopen dat je eitjes nu mooi gaan groeien en dat je geen spuiten nodig hebt want dat lijkt mij maar niks.. maar ja alles voor het beebje he..

7. Sjulie

Sjulie Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.998
    0
    0
    lerares biologie
    tussen eindhoven en tilburg
    Mag ik mezelf hier aanmelden. Ben 20 aug met de Clomid begonnen. Maandag op controle geweest bij de gyn en 2 mooie eitjes. Vandaag weer geweest eitjes zijn nu 20 en 23 mm dus staan op springen :)

ik heb 0 klachten gehad van de Clomid echt helemaal niks

8. belgischemama

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    xd 24 oh allemaal dingen die me nu op het moment irriteren ik ben even mezelf niet...
    zoals bezig zijn met suikerbonen,naam etc is nog maar 6 weken, en ik heb zo iets van bespreek dat met je partner en lig dat niet met een vreemde te bespreken, this gewoon omdat ik me deze mnd echte klote voel, ik kan er niks aandoen dat ik zo doe, ben heel verdrietig.
    mijn schoonzus was van april bezig dus niet lang gedaan over een beeb, en die kennis was ongepland zwanger.
    ik kan gewoon niet aanvaarden dat ik zo een lange lijdensweg moet bewandelen terwijl mijn 2 kindjes er meteen waren...
    ook ben ik geirriteerd hoe dat sommige vd vrienden familie praten van maar je hebt er al 2, dan is het minder erg dat het langer duurt of niet lukt, sorry hoor, de wens voor een 3de is even groot als die vd 1ste, mag ik drm niet ff een dipje hebben,mag ik drm niet treuren, mag ik drm niet boos zijn, ik besef ook goed dat niemand hieraan kan doen, maar ik kan het niet helpen dat ik me zoooo slecht voel.
    ik hoop echt dat als ik maandag terug voor een FM moet dat er dan mooie eitjes zitten... want weet niet hoelang ik dit nog vol houd elke mnd die teleurstelling en pijn...

sjulie welkom
    mooie eitjes zeg en hopelijk ben je snel zwanger

9. mol81

mol81 Niet meer actief

Welkom Sjulie!

Dames, ik reageer vanavond of morgen even weer. Kan al het geklets niet bijhouden haha!

10. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

19 aug 2009
    772
    0
    16
    Hoi Meiden, nou daar ben ik weer. Ik heb weer een hoop gemist zie ik. Mijn computer heeft kuren dus ben hier ff niet zo vaak te vinden. Duurt al een half uur voordat ie is opgestart.

Welkom sjulie

@ xd, wat zie ik nou :$ overtijd! Spannend zeg.

@ belgischemama, je gevoelens zijn heel begrijpelijk hoor. Die lijdensweg is alleen te begrijpen door de mensen die hetzelfde meemaken als ons. Mensen die "makkelijk" zwanger worden kennen dat gevoel niet. De onzekerheid of het wel gaat lukken enz en dat gevoel soms jaren lang kost enorm veel energie. knuffel. Mijn grootste angs op dit moment is om nooit moeder te worden. Poe maar daar moet ik maar proberen niet te veel aan te denken dan word ik gek!

Heb ik veel gemist? Als ik alles bij moet lezen ben ik morgen nog bezig met deze computer :x

@ hier, vangaag mijn laatste pilletje clomid en hopen op een mooi ei ( of 2 :D natuurlijk ). En wachten tot we 10 sep naar de gyn mogen voor een gesprek hoe nu verder.

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen,

Nou dames ik heb getest. Zoals ik al dacht, niet zwanger :(
    Ik had niet verwacht dat ik zo zou balen, ik wil zo graag waarom kan het bij ons nou niet op de normale manier!!!

@ Mikky, ik hoop een supereitje voor jou!! Spannend!

Welkom Sjulie

12. Laurise

Laurise Niet meer actief

@xd24
    Jammer maar misschien te vroeg.. geen bloed geeft moed :)

@Sjullie
    Welkom, wat fijn dat je eitjes bijna gaan springen en wat een mooie grote! Nou flink aan de klus dus maar. En wat fijn dat je geen last heb gehad van de Clomid.. pff is hier wel anders..

@Mikky
    Nee niet veel gemist volgens mij.. laatste pilletje, nu duimen voor een mooi ei(tjes)!

@hier
    Beetje sip.. schrijf in verschillende forums en net gelezen dat er weer iemand zwanger is grrrr.. bijna iedereen waarmee ik schrijf is zwanger en ik blijf maar over...:(

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Laurise, ik heb nooit een bloeding (geen eisprong van mijzelf) dus geen bloed betekend bij mij eigenlijk niks :(

Erg he al die zwangeren om je heen... Ik ken het gevoel, het is een rot gevoel!

14. Laurise

Laurise Niet meer actief

Dat is waar xd24.. ik vind het maar lastig bij je :) Wat is nu de volgende stap..

Ja dat doet echt even pijn pff.. wanneer mogen wij nou.. kan me niet meer voorstellen dat wij ooit met een positieve test zullen staan bleeehhh

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja ik ben lastig he;)
    Wij mogen nu pas verder als mijn vriend zn zaad inleverd en dit wil hij (nog) niet... Dus we moeten nog even goed praten met zn 2tjes!

Heb jij tijdens je clomid echo's gehad trouwens?

Onze tijd komt wel, ooit, maar wanneer... ZUCHT

16. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja heeel lastig haha maar daarom passen we allemaal juist goed bij elkaar :) O wat vervelend dat je vriend het niet wil inleveren.. maar hij wil toch ook graag een kindje?? En omdat jij PCO hebt is het bij jou toch mis.. lijkt mij sterk dat het bij beide is.. kan wel natuurlijk maar is hij daar bang voor?

Nee krijg helaas geen fm, dat doen ze hier niet in het ziekenhuis en daar baal ik enorm van! Want wil weten of er een eitje groeit of meerdere.. en hoe snel het groeit en of mijn bms goed is maar nee krijg een bloedtest op progesteron. Want ze vinden hier het belangrijkste om te weten of ik een eisprong krijg en dat halen ze uit mijn bloed. Woensdag uitslag bij nieuwe gyn en zal dan fm nogmaals vragen en anders ga ik overstappen naar een ander zkh.

Ja dat is het ook he, die onzekerheid, als iemand mij zegt nou in februari ben je zwanger, oke prima dan wacht ik.. maar het niet weten grrr maakt het echt zoooo moeilijk

17. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Hallo dames,
    Ik heb even weinig tijd dus ik lees alles maandag of dinsdag wel weer terug (we gaan een weekendje weg) en moet nog het een en ander doen.

Ik heb de FM gehad vandaag,helaas slecht nieuws de follikel was niet gegroeit en eigenlijk zou ik zondag terug moeten voor een fm maar de kans dat hij gegroeit was was nihil zei de gyn.
    We gaan een weekendje weg dus en komen zondag terug,ik heb gekozen om geen afsprak voor de fm te maken voor zondag en nu hebben we 13 sept een afspraak bij de gyn om te kijken wat we nu gaan doen.
    Ik vind het echt een domper en had stiekem verwacht dat de clomid aansloeg aangezien er wel een follikel zat maandag,maar helaas wil die die dus niet groeien :(

Het zaad van mijn man was in orde daar hadden ze nu de uitslag van dus dat is dan wel weer positief!

18. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag dames,

Hoe is het hier? Al zwangeren? XD? Lely? De rest?

Nou mijn man is uiteindelijk woensdagochtend vertrokken, heeft het lang weten te rekken, haha. En dus konden we die nacht nog klussen, dinsdag zou ik volgens de gyn mijn eisprong hebben naar aanleiding van de pregnyl spuit, ik had erg last de dag van de spuit en de dag erna. Maar nu heb ik momenteel echt van die gemene steken rechts, is mijn eisprong nu pas??? Pffff...dus weet t allemaal ff niet meer, jammer dat je niet zo in je buikie kan kijken, haha! Ik heb verder ook geen afspraken meer bij de gyn en moet gewoon afwachten, heb al wel een nieuwe ronde Clomid meegekregen, zucht...dus...

19. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    hier nog niks... al heb ik vanmorgen wel boven de wc gehangen.. man oh man wat was ik misselijk.. ben nu de tweede dag ziek.. opgezette klieren in mn nek.. keelpijn, hoofdpijn.. en vanmorgen misselijk als een hond..

ik kruip weer onder mn dekentje

20. belgischemama

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    hier gewerkt, en al enkele dagen zo zeurende buikpijntjes, volgens de gyne een goed teken, dat de eitjes groeien
    gistere had ik dus de fm meting en ze zei dat er veel kleintjes in de startfase staan, hopelijk groeien ze ook mooi door, want maandag trug fm

Deel Deze Pagina