Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hello,
    Vandaag weer een fm gehad. Zoals ik eigenlijk al verwachtte, was er niets te zien. Heb ook niet het idee dat er veel actie is. Maandag moet ik weer terug voor een fm.
    Heel eerlijk gezegd denk ik niet dat dit m gaat worden voor mij. Ergens heb ik het gevoel dat ik niet zwanger ga worden met behulp van Clomid... Weet niet waarom, maar ik verwacht eigenlijk dat we verder moeten gaan dan dit... Maar goed, we zien het maandag weer!

xd: Moeilijk bij jou... Wat een onzekerheid ook zeg...

Laurise, ik snap dat je even sipjes bent!! Gelukkig zijn er in dit topic meer meiden die nog niet zwanger zijn, dus wij balen zo af en toe gewoon eens even met je mee. Gelukkig kun je dat ook gewoon zeggen!
    Ik zou trouwens wel vragen om metingen, precies om de redenen die jij noemt. Het kan jou aan de ene kant onrust geven omdat je meer info krijgt waarover je kunt gaan piekeren, maar aan de andere kant is het juist ook fijn om te weten wat je lichaam doet.

Lely; wanneer mag jij testen??

Done; balen dat ie niet gegroeid is. I know the feeling!! ;)

Sjulie; welkom. ik ben ook net nieuw.

Vrouwtje; hopelijk is het raak deze keer! Ik vond het trouwens ook wel deprimerend om voor de volgende ronde pillen mee te krijgen. Nou ja, eigenlijk voor de volgende 3 rondes!!

Belgische mama: Ik hoop dat het maandag een prachtei en toekomstige beeb is!!

2. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    @ eevie maandag kan ik testen

voel me nog steeds beroerd zeg.. bah... slechte start van t weekend ....

3. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoi dames,

Zo, eens even kijken of ik op iedereen kan reageren.

Xd: wat balen dat de test niet stiekem toch positief was. Moet je ook medicatie gebruiken voor het opwekken van de ongi? En heb je je vriend nog aan de tand gevoeld wat betreft het zaadonderzoek?

Eevie: balen dat er geen ei te zien was. Ik had voordat ik zwanger raakte ook het gevoel dat ik niet makkelijk zwanger zou raken en dit klopte. Vaak klopt gevoel wel, helaas...

Belgische mama: laat die eitjes maar lekker groeien!

Lely: misselijk;), zwangertjes?

Vrouwtje: oh spannend! Nu op het wachtbankje dus!

Done: wat jammer dat het eitje niet gegroeid was meid! Wel lekker genieten van je weekendje weg hoor. En fijn dat het zaad goed was.

Laurise: wat zit er een verschil in aanpak tussen ziekenhuizen zeg! Ik was blij met de FM en heb ze nu niet meer. 5 maanden zelf proberen met Clomid. Toch mis ik de zekerheid van de echo's wel een beetje. Nu is het gokken.

Hier: klusserdeklus... Het is begonnen. Dus vanavond lekker douchen en dan los!

4. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Ik ben net als jullie net gestart met clomid (50mg) ivm onregelmatige cyclussen: 30-33-56-51-30-28-40-36.
    Verder alles oke ook bij mijn vriend is allemaal al onderzocht!
    Gelukkig maar.
    Eerste ronde clomid heb ik een overreactie gehad dag 10 1 eitje 1,4mm dag 12 hadden we 4 goede eitjes tussen de 1,5 en 1,8 mm dit was dus al teveel en er waren er 2 die ook nog aan het groeien waren dus dan hadden we kans op een 4 tot 6 ling en dat is een erg groot risisco dus moesten we deze cyclus helaas overslaan.
    Dag 15 was er van de 4 eitjes er nog een grote over 2,2 en die moesten we laten gaan..
    Nu wachten op de rode duivels en dan op dag 2-3 even een echo laten maken zodat het zeker is dat alle eitjes weg zijn en we opnieuw zonder risico met clomid kunnen beginnen, want als je met clomid begint en het grootste eitje is blijven zitten dan groeit alleen dat eitje verder en komen er geen nieuwe dus slaat de clomid niet aan en moet je weer een cyclus wachten.
    Wij zijn nu in oktober een jaar bezig voor ons 1e wondertje hopelijk gauw!
    Heel veel succes allemaal en hopen dat we volgende cyclus allemaal met goed nieuws kunnen komen ik wil heel graag met jullie mee kletsen kan dat nog?

Groetjes Magic Dream :)

5. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Ik ben net als jullie net gestart met clomid (50mg) ivm onregelmatige cyclussen: 30-33-56-51-30-28-40-36.
    Verder alles oke ook bij mijn vriend is allemaal al onderzocht!
    Gelukkig maar.
    Eerste ronde clomid heb ik een overreactie gehad dag 10 1 eitje 1,4mm dag 12 hadden we 4 goede eitjes tussen de 1,5 en 1,8 mm dit was dus al teveel en er waren er 2 die ook nog aan het groeien waren dus dan hadden we kans op een 4 tot 6 ling en dat is een erg groot risisco dus moesten we deze cyclus helaas overslaan.
    Dag 15 was er van de 4 eitjes er nog een grote over 2,2 en die moesten we laten gaan..
    Nu wachten op de rode duivels en dan op dag 2-3 even een echo laten maken zodat het zeker is dat alle eitjes weg zijn en we opnieuw zonder risico met clomid kunnen beginnen, want als je met clomid begint en het grootste eitje is blijven zitten dan groeit alleen dat eitje verder en komen er geen nieuwe dus slaat de clomid niet aan en moet je weer een cyclus wachten.
    Wij zijn nu in oktober een jaar bezig voor ons 1e wondertje hopelijk gauw!
    Heel veel succes allemaal en hopen dat we volgende cyclus allemaal met goed nieuws kunnen komen ik wil heel graag met jullie mee kletsen kan dat nog?

Groetjes Magic Dream

6. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    welkom magic dream.. no problem dat je gezellig mee komt kletsen!
    @ mol81.. je zou haast denken he... ik krijg ook niks door mn keel.. bah.. vandaag geleefd op twee glaasjes ranja.. 3 happen kwark.. en dan nu een eierkoek..
    wel weer goed voor de lijn :) whahaha

straks lekker naar bed...

7. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    zoo.. ben ik de eerste :)
    goedenmorgen..
    wat een slechte nacht was dit zeg... kon mn draai niet vinden.. mn hoofd deed zo zeer.. en mn nek... zometeen maar de huisarts bellen.. want dit trek ik niet als het t weekend aanhoud..

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Goedemorgen,

@ Magic dream, Welkom!!

@ Lely, al een afspraak bij de ha.. Vraag je meteen om een bloedonderzoek dan weet je gelijk of je zw bent ;) Beterschap!

@ allen, gisteren goed met mn vriend kunnen praten. Hij wil zn zaad inleveren, jipppiiieeee :D
    Ga zo gelijk even de gyn bellen om een afspraak te maken.

9. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Thanx dames!

Ik heb all;es ingepakt staan en we gaan nog even wat eten en dan gaabn we onder weg naar mijn ouders en van daaruit naar Duinrell.
    Voor iedereen:
    Alvast een fijn weekend!

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Veel plezier in Duinrell Done!

11. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    xd24.. whoehoe.. fijn dat ie het nut er van in is gaan zien :)
    ik heb een afspraak staan voor vanmiddag om half 1... bloedonderzoek ? nee joh :) ik kan die paar dagen nog wel wachten.. whahahaha... tot die tijd verslijt ik gewoon nog een paar tests :)
    whahaha

12. mol81

mol81 Niet meer actief

Heb je al wel getest Lely ???

Welkom magic dream!

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oh dames help, heb het zh aan de tel gehad of ik nu provera mag voor een ongi zodat ik drna met clomid kan beginnen.
    Moet ik vanmiddag om 13.10 uur een echo laten maken. Ik zit alleen op mn werk, geen probleem om ff weg te gaan. Maar ik moet dit wel tegen mn baas zeggen.
    Ze weten van niks hier, wat moet ik zeggen...?!

14. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    eergister getest.. was negatief..

15. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    xd24... ik zou het dan gewoon zeggen... wel zo dat andere collega's het niet horen natuurlijk

16. Flower86

Flower86 Lid

14 aug 2010
    95
    0
    0
    sociaal pedagogisch medewerkster
    Goedemorgen Dames

Sorry ben er even een tijdje niet geweest. Beetje druk gehad vandaar. Heb ook nog niet alles terug gelezen. Ga ik van het weekend rustig op mijn gemak doen.

@xd: zag dat je terug van vakantie bent en het heerlijk hebt gehad. Nu hopen dat je snel met de chlomid kan starten :)

@lely: spannend zeg dat je maandag mag testen. Ben benieuwd. Wel vervelend dat je je zo beroerd voelt.

@magicdream: Welkom hier en tuurlijk kan je gezellig nog met ons mee kletsen.

@hier: Vanmiddag terugbellen naar de gyn. Heb gisteren bloed moeten laten prikken om te kijken of er wel een eisprong is geweest door de chlomid. Tot nu toe in de temp. curve helemaal niks te zien. Dus ben benieuwd.

Veel liefs

17. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Hoi Meiden!
    Tjemig ik krijg het nauwelijks bijgehouden hier!!:p
    @Lely, spannend meid, ik hoop echt dat het ziek zijn een beetje een symptoom is hoor!!! Wanneer is officieel je nod eigenlijk??

@Xd, Wow meid gelukkig heeft je vriend toegegeven, tis ook echt heel belangrijk!! ben blij voor je! wat betreft het werk, ik zou je baas even apart vragen, en het dan gewoon vertellen joh, je zult nog wel vaker naar het ziekenhuis moeten in de toekomst toch? Al hopen we natuurlijk heel hard van niet!!!!! dat het snel raak mag zijn!

@Done, heel veel plezier meid!! Geniet ervan!!

@Hier, rustig nog op het wachtbankje!van de ene op de andere dag heb ik opeen weer heel gevoelige borsten! Gister kon ik er weer nauwelijks op liggen! nja, heb dit zo vaak gehad.... we wachten rustig stuiterend af...:p
    Zo ik ga mijn mannetje eens in bad stoppen haha, die is gister echt vreselijk door zn rug gegaan, kan nauwelijks lopen, echt zielig! ga hem ff helpen in en uit bad te komen, als ie mij toch niet had!:p
    xxx

18. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    poemelke, 6 september kan ik testen.. zegt de calculator :)
    net een test gedaan.. maar niks..
    net ook bij de huisarts geweest.. die verdenkt de bof of pfifer (schrijf je dat zo ??) ah ja.. jullie weten wat ik bedoel..
    dus.. moest bloedprikken.. en hij heeft gelijk een zwangerschapstestje erbij aangevinkt ... dan weten we het tenminste zeker..
    einde van de middag even bellen.. en dan hopen dat ze de test in ieder geval al gedaan hebben...

19. mol81

mol81 Niet meer actief

Hé kletstantes!

Lely: wat zei de dokter. 'Tja mevrouw, typische gevalletje zwangerschap'. Haha!

XD: wat fijn dat je vriend toch overstag is gegaan. Nu kunnen jullie verder! Heerlijk voor je.

Poemel: zit je rustig op je wachtbankje? Stuiter stuiter...

Done: veel plezier in Duinrell

Fredje: lees je mee vanaf je hotel in Mexico???

Flower: heb je de gyn al gebeld? En en??

Hier: geen nieuws. Dag 13 vandaag dus de vruchtbare periode nadert. Lekker weekend en op zoek naar schoenen voor Molman. Stiekem ook even voor mezelf kijken uiteraard. Willen naar Duitsland gaan morgen.

20. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames!

@ done, ohhhh wat heerlijk dat ie toch overstag is gegaan. Veel succes in het ZH!

@ Lely: pfff, zit ook op t wachtbankje...ik haat wachten, haha!

@ Done: Have fun in duinrell

@ Hier: wachtbankje en de tijd tikt zo vreselijk langzaam voorbij!!! Zuchtttt

xxx

Deel Deze Pagina