Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Xd24: van de Provera merk ik gelukkig niets. Ik heb 1 keer meer Provera gehad en toen merkte ik ook weinig, alleen dat mijn ongesteldheid erg hevig was. Hopelijk gaat dat deze keer meevallen.
    Klinkt leuk, vooral dat luxe eten!

2. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Oh wat balen dat zelfs accounts weg waren! @koolmees, ik zie je hebt nu 1 bericht geplaatst, haha echt jammer, zeker als je al een jaar hier meeschrijft ofzo!
    @xd, fijn dat je je geamuseerd heb, leuke kans om mee te maken lijkt me!

@magicdream, ik hoop dat er geen bloed komt meid!!

Hier net terug van het werk, en had het net weer, het witverlies, alleen heel gek, want het is zo vloeibaar (tja sorry meiden , maar genante vragen en opmerkingen zijn we nu toch wel aan gewend he?:p)
    Echt beetje waterig, ik blij dat ik inlegkruisjes bij me had!
    Oja @Koolmees, ik moet zeggen het is wel de eerste keer dat ik dit heb zo vlak voor een menstruatie, want heb tijdens mn cyclus wel eens wat slijmverlies, maar dat is echt op 2 vingers te tellen, dus daarom valt het op.

xxxx

Ps, ik zie dat mijn banner het ook opgegeven heeft, even fixen!

3. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Poemelke: Dat klinkt hoopvol. Ik blijf voor je duimen! :D
    En mijn account is opgeheven, omdat dat maar korter dan een maand bestond en die gegevens zijn weg, dus ook mijn accountgegevens :p maar als je langer dan dat hier een account hebt, kan dat volgensmij niet hoor :) Ik wacht met mijn nieuwe banner tot ik ongesteld ben, want die ik had klopte toch niet meer :)

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Poemel, dat klinkt goed want ik heb daar ook 'last' van sinds ik zwanger ben!! Is je banner alweer goed, je kan over 4 dagen testen??

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hier ook alles hetzelfde. Gelukkig geen bijwerkingen van de Clomid, waar ik in eerste instantie een beetje bang voor was. Morgen laatste tabletje en maandag FM. Ben benieuwd! Had gisteren wel een paar druppels bloedverlies terwijl ik eigenlijk al een dag van de ongi af was. Iemand daar nog meer ervaring mee tijdens het slikken van Clomid?

6. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    En inderdaad, ik "mis" ook ruim 400 berichten op mijn tellertje ;)

Hmmm.. wordt ook even tijd om mijn handtekening weer aan te passen!

7. mol81

mol81 Niet meer actief

Hé dames,

JEEEHHHH, weer zwangerschapspagina! Ik had al last van ontwenningsverschijnselen.
    Wel jammer dat alles weg is. Wie zit er op het wachtbankje? Ik heb vandaag of morgen mijn eisprong en hopelijk kunnen we klussen. Manlief heeft nog wel pijn maar we gaan het toch proberen.

8. mol81

mol81 Niet meer actief

Jeeehhh, we zijn er weer! Had al last van ontwenningsverschijnselen. Hoe is het met iedereen? Wie zitten er op het wachtbankje? Vandaag of morgen is mijn eisprong. Manlief gaat, ondanks de pijn, toch aan de klus.

9. mol81

mol81 Niet meer actief

testing testing

10. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    hallo dames

wat heb ik jullie gemist en wat jammer dat alle berichten weg zijn.
    nou poemelke en magic dream spannend hoor ik hoop voor jullie op een positieve test.
    en hoe gaat het met de rest van de meiden?
    wie zit er nog meer op het wachtbankje en wie mag er volgende week al testen.

11. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Haha!! Mol gaat alles goed met je? heb je ook storing? :p
    dat zou wel super zijn als jullie toch kunnen klussen!
    Toepasselijk, maar niet geschoten is altijd mis..!!!!;)
    @Xd, ja had/heb jij dat ook? soms is het slecht te zien, het lijkt wel waterig te zijn, en dan is op het wc papier ietsje donker, snap je?
    Maar had jij dat dan eerder ook? zeg maar door je cyclussen heen? of is het echt pas sinds je zwanger bent?
    Want ik heb echt nooit wit/slijmverlies, zelfs niet rondom mn eisprong, dus dit vind ik wel een beetje gek, al denk ik dat het is omdat mn lichaam nu heel goed begint te reageren op de clomid, tenminste ik voel al 2 maanden echt andere dingen t.o.v zonder clomid, dus ik gok dat het weer zo'n typisch gevalletje is...! Aangezien mannetje al de hele maand wat ziekjes is, denk ik dat het deze maand geen succes wordt...
    Trouwens, ja hoor mn banner klopt weer, nog 4 dagen!

xxx

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Poemel, nee ik heb dit ook nooit. Alleen sinds ik zwanger ben. Het is heel waterig, ooit lijkt het alsof ik het voel lopen zeg maar. Klinkt erg vies haha...
    En heel waterig idd, niet te zien maar wel op wcpapier.
    Hopelijk is dit voor jou een goed teken, dinsdag? weet je het :D
    Ik duim voor je!

13. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Haha ja precies wat je beschrijft, ik voel het letterlijk lopen, en dan weet ik dat ik gauw naar de plee moet! en is echt vies, want lijkt wel alsof ik in mn broek geplast heb... dan maar weer naar boven omkleden...
    inlegkruisjes zijn niet aan te slepen...en daar hou ik helemaal niet van , van die dingen...
    Nja we zullen zien, nog 4 dagen!!:p

xxx

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja haha net of je geplast hebt!
    Nou ik hoop voor je dat het niet voor niks is:D
    Spannende 4 dagen nog...

15. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Niemand ervaring met tussentijds bloedverlies en het gebruik van Clomid????

16. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @MissQ, meid volgens mij had koolmees dat ook?! Ze zal straks wel reageren! maar volgens mij kwam dat niet direct door de clomid.

xxx

17. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    hier donderdag gyne geweest
    pfffff
    er zitten rechts en links veel eitjes maar allemaal niet groot genoeg, nu moet ik dinsdag wééral trug gaan om te kijken of ze toch nog zouden groter worden, donderdag zat ik trouwens op dag 17 vd cyclus.
    als er dinsdag geen grotere zijn bespreken we de operatie zei de gyne.
    ik moet elke maand maar 2 tot 3 x langs gaan en telkens na huis gestuurd met antwoord kom volgende week trug om te kijken of ze gegroeid zijn, dit al enkele mnden aan een stuk met dosissen van 50 tot 150mg, ipv zo liggen aan te modderen moet ze stappen ondernemen, dus ik hoop dat ze dinsdag me weer niet naar huis stuurt met van volgende ronde nog is proberen als ze nu al maanden ziet dat het niks uit haald

18. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Jeej!! We zijn terug! Ik had ook wel ontwenningsverschijnselen (leuk galgje-woord!) maar ben inmiddels weer gestopt met trillen en zweten, haha! Nee, zo erg was het niet.
    Heb net m'n hele voorraad gehaald. Zat te twijfelen of ik met de provera zou starten, want wat nou als... Als het tóch raak is? Maar goed, we hebben er niet veel voor gedaan, weet niet eens of er al n sprong is geweest, dus morgen n test (veel te vroeg) en dan ook met de provera starten. En dan denk ik misschien volgend weekend starten met spuiten!

Hoop dat jullie snel positieve tests hebben!! X

19. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @MissQ: inderdaad hier ook last van bloedverlies gehad, maar niet zo vroeg als bij jouw cyclus. Bij mij was het rond de periode van eisprong (die ik niet heb gehad vanwege te kleine eitjes). Ik heb toen het ziekenhuis gebeld en daar werd aangegeven dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken, dat tussentijds bloedverlies vaker voorkwam. Je zou voor je geruststelling nog eens naar je gynaecoloog kunnen bellen?
    @Mol81: succes met klussen, ik hoop zo voor jullie dat het toch lukt!
    @Poemelke: Ik zou toch hoop houden hoor, vooral omdat het hetzelfde klinkt als bij Xd24, ik hoop zo voor je dat het raak is deze keer!
    @Belgischemama: Goh wat balen zeg! :( Je hoopt toch elke keer dat er wel groei te zien is bij de FM, ik hoop voor je dat er toch op het laatst nog groei te zien is en dat je anders snel over kan naar de volgende stap! Dikke knuffel vanuit hier.
    @Eevie: Succes met de Provera-dagen, maar stiekem zou het wel erg mooi zijn als de test morgen toch positief is. Ik duim voor je!

Hier vandaag het idee dat mijn keel wat meer opgezet is dan anders. Ik dacht eerst dat ik het me inbeeldde, maar mijn moeder zag het ook. Misschien een reactie op de schildkliertabletjes? Dus maar naar de internist gebeld en de assistente heeft een berichtje achter gelaten bij de arts om mij (maandag a.s.) terug te bellen. Als het erger wordt en ik benauwd zou worden moest ik dit weekend naar de huisartsenpost gaan :$ Maar we gaan er maar vanuit dat het niks schokkends is :)

20. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Hier helaas net de rode duivels geariveerd.. wat balen weer ook al dacht ik ook niet dat ik zwanger was.. het is en blijft toch een teleurstelling.
    Maar goed gister behoorlijk wat gehuild en nu maar positief er weer tegen ben nl op dag 28 ongi geworden met behulp van clomid dus nu gaan we maar voor de 2e ronde..
    Xd24 Jammer volgende keer beter.. hoe is het met jou baby?
    Koolmees fijn dat je het idee hebt dat de thyrax aanslaat nu hopen dat het volgende eitje ook gaat blijven zitten!
    Hoe is het met de rest vd meiden?

Groetjes Magic

Deel Deze Pagina