Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Dank je Poemelke en Koolmees voor jullie reacties. Ik mag maandag voor een follikelmeting, dus zal het dan wel even aan de gyn navragen. Het was ook maar een paar druppels en daarna ook niet meer.

2. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    goedemorgen meiden!
    @MissQ, you're welcome!! ik zou het idd even navragen, maar als het nu al weer weg is, zal er wel niks aan de hand zijn...
    @Magic, ik snap hoe je je voelt meid, je ziet het altijd wel aankomen maar blijft toch een teleurstelling, gewoon flink wat tranen laten, dan huil je het echt van je af, en zoals je zegt de dag erna gaat het meestal wel weer, dus tja, dan nemen we dat maar voor lief! Toch een dikke knuf van hier!
    @koolmees, houdt het maar even goed in de gaten met je keel!bij twijfel van overgevoeligheid altijd naar de arts gaan!
    tja zoals het motto hier klinkt, geen bloed is moed, maar ben dr bang voor, mn boobs doen vanochtend ook minder zeer, das meestal wel een teken dat mn ongi eraan komt, maar is wel nog vroeg want zit morgen pas op dag 14 na ei. aangezien mn luteale fase de vorige keer 15 was, wil ik wachten met testen tot dinsdag... ik ben benieuwd, gisteravond ook geen waterig slijm meer verloren...
    heb de hoop een beetje opgegeven, maar ja we zullen zien!!!
    @belgischemama, tja meid weet niet zo goed wat ik moet zeggen, echt klote gewoon, het wordt dus nu voorbereiden op de operatie? hopen dat dat dan de uitkomst is!! dikke knuf!
    @eevie, spannend allemaal! ik zou idd morgen even testen! je weet het maar nooit! op dit forum zijn de wonderen de wereld nog niet uit!!!:p
    Maar alvast een dikke duim voor starten met de provera!Dat daarna de duivels maar mogen komen dan kunnen jullie verder!

xxx

3. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Magic dream: Oh nee, wat balen!!! :( Ook al denk je dat het niet zo is, toch heb je ergens hoop dat je je vergist :( Heb je wel een eisprong enzo gehad, was de rest van je cyclus "normaal"? (misschien heb je het al eerder gezegd, maar ik kan het met die crash zo even niet terugzoeken :))
    @MissQ: Ik denk dat je je over een paar druppels geen zorgen hoeft te maken. Bij mij is het een week lang elke dag een klein beetje geweest :) Succes maandag bij de FM! Ik ben benieuwd wat je gynaecoloog ervan zegt.
    @Koolmees: Zoals je zegt: geen bloed geeft moed. Hoewel je twijfels hebt, zou ik daar toch nog even aan vasthouden :) En knap hoor dat je zolang kunt wachten met testen ;)

Hier vandaag Provera nr. 6 naar binnen gewerkt, nog maar 4 te gaan :p

4. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Denk dat het ook wel niets zal zijn. Hadden ook niet geklust toen, dus daar kan het ook niet van geweest zijn... vraag het maandag gewoon even na, dan weet ik dat ik me geen zorgen hoef te maken!

5. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ben een ganse dag gaan shoppen, kwestie van zinnen te verzetten...
    ja als ik de gyne moet geloven, kan ik me best voorbereiden op slecht nieuws dinsdag, tenzij er mirakels gebeuren.

6. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Ah we zijn weer back online! vervelend vandaag weer!
    Nja doe je niks aan!
    Even ego, net weer bruinverlies met afvegen, en wat ongikrampjes, denk dat het toch gaat doorzetten, nog geen bloed te zien, maar dit komt me bekend voor...
    Heb net tegen manlief gezegd als ik morgenvroeg nog niet ongi ben, ik toch even ga testen... kan het niet laten, juist omdat ik er zo onzeker over ben....
    we zullen zien! hebben vanavond wat gepland dus zorgt wel voor wat afleiding, anders loop ik de hele avond te broekloeren!:p

xxx

7. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Ik reageer morgen weer even ga nu op kraamvisite..
    xx
    Magic

8. mol81

mol81 Niet meer actief

Hé dames,

Weer online, holladiehee!

Poemel: wat weer een prachtig woord; broekloeren. Die houden we er in. Wel balen dat je denkt dat je ongi wordt. Nog even afwachten.

Belgische mama: oh shoppen, heerlijk! Heb ik vandaag ook gedaan. En het lucht inderdaad op (voor even...).

Koolmees: heb je ook last van de provera?

Magic: bah wat balen meid. We gaan voor de volgende ronde!

Eevie: spannend meid. Eerst inderdaad maar even testen. XD bleek ook zwanger zonder dat ze het door had.

Hier: klussen wordt m niet. Deze ronde gaat aan onze neus voorbij helaas. Staan al vier weken droog. Eerst moet Molman maar beter worden, dit is niets.
    Weet een van jullie trouwens een antwoord op deze vraag: ik ben drie dagen geleden gestart met ovutests. De eerste dag was de test negatief maar bijna positief (controlestreep was bijna even donker als de teststreep), de tweede dag ook en vandaag was de controlestreep veel lichter. Zou mijn eisprong al geweest zijn? Wel veel te vroeg voor mijn doen. Of kan het morgen alsnog positief zijn?

9. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Normaal gesproken heb je maar 1 x in een cyclus een ei. Als je eerder al een donkerdere ovutest hebt gehad en nu lichtere, heb je je ei al gehad. Ik zie dat je Clomid slikt, wellicht zorgt die ervoor dat je een kortere cyclus hebt?

10. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @mol; de clomid zou er voor moeten / kunnen zorgen dat de cyclus korter/regelmatig wordt. Dus ik denk ook dat je m al hebt gehad. Vandaag toch begonnen met de provera, had vanzelfsprekend een negatieve test. Dus nu nog 4 dagen en dan fluit ik me aan bij de broekloerderijClub van Poemel! ;)
    morgen n lange reactie meiden.
    Fijne avond! X

11. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Belgischemama: Goed dat je afleiding hebt gezocht, stiekem hoop ik toch voor een wondertje bij je volgende FM.
    @Poemelke: Spannend, morgen testen! Ik duim voor je dat het wel raak is! Nog steeds geen rood bloed, dus dat is positief.
    @Magic Dream: Hoe was je kraamvisite?
    @Mol81: Nee, hier gelukkig geen last van de Provera. Balen zeg dat het toch deze ronde overslaan wordt :( Ik hoop voor je dat je mannetje zich snel beter voelt! Ik heb nooit met ovulatietesten gewerkt, dus kan je helaas geen antwoord geven.
    @Eevie: Balen dat de test negatief was :( Welkom op het Provera-bankje ;) Je zegt nog 4 dagen, slik jij geen 10 dagen Provera?

12. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @magic wat jammer meid d8 echt dat je de volgende zou zijn het blijft zoiezo elke maand een teleursteling omdat je diep in je hart toch een beetje hoop hebt
    maar ja nieuwe ronde nieuwe kansen toch
    @poemel wat spannend laat je het ons snel weten ik zal voor je duimen
    @missq ik zal duimen voor een mooi eitje succes maandag
    @mol wat jammer meid hopen dat die snel beter word en je weer kan klussen 1 keer kan al genoeg zijn

@hier niet veel bijzonders heb de laatste tijd veel last van me buik blijkt een darmontsteking (dat kon er ook nog bij)
    ik moet nog 10 dagen wachten voor ik kan testen wat duurt een maand nu lang zeg.
    ik ben veel ziek geweest deze maand dus weet wel zeker dat het niks is maar blijf net als iedereen denk ik toch wel hoop hebben

13. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    He meiden! lief dat jullie allemaal vragen en duimen!
    Ben helaas gisteravond voordat we weggingen ongesteld geworden, tja...heb weer even flink gehuild... zoals de meeste weten en zeggen, dat kleine sprankje hoop is er altijd, en het blijft een teleurstelling...
    We zijn wel gegaan, het zijn goede vrienden die het weten, dus heb het daar gelijk verteld, en mn vriendin vloog me in mn armen...!
    Ben blij dat we uiteindelijk gegaan zijn want afleiding heeft me toch echt goed gedaan!
    Nu nog steeds humeurig, maar kom dr wel overheen...

@Eevie,hahaha de broekloerderijClub van poemel??? hoe verzin je het hahah!!! kende je de term broekloeren nog niet?hihi komt je bekend voor toch? als je om de minuut wat voelt, naar de wc rent en in je onderbroek loert of er nog niks te zien is!!?
    Ok leuke term idd houden we dr in!!!:p Succes met de provera meid!

@mol, denk dat je idd je eitje gehad hebt, bij mij issie ook vrij snel weer negatief en aan mn ongi te merken heb ik mn ei dan ook echt gehad!Heb je geen fotootjes ervan? we love pictures!! ;)

@magic, ook balen voor jou meid!! ik kan me echt exact voorstellen hoe je je gevoeld hebt/voelt!
    Hoe was het op kraamvisite? trek jij dat? pff moet er nu even niet aan denken om bij mensen over de vloer te komen die een happy gezinnetje zijn geworden, breek ik uit denk ik! Hoe ging het?

@koolmees, hoe gaat het met de provera meis?
    @Chulla, bah wat vervelend een darmonsteking! lijkt me echt pijnlijk! heb je medicijnen gekregen?

Liefs

14. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Chulla: beterschap en hopelijk toch een mooie test over 10 dagen!
    @Poemelke: Balen hoor! Ik had toch zo erg gehoopt dat het deze keer wel raak zou zijn!!! Sterkte en een dikke knuffel!

15. belgischemama

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    pff poemelke das balen, we weten allemaal hoe jij je nu voelt.
    koolmees merci meid, ik hoop het ook dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn.
    verder hier nog altijd pijn ad linkse en rechtse kant

16. belgischemama

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    mol id het shoppe lucht even op, ik shop meestal als ik me slecht voel en ben dan ook een eter

17. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoi hoi,
    Hier even een lange reactie op iedereen! (a la Koolmees-stijl) ;)

@ XD: hoe gaat het met jou?? Hoeveel weken ben je nu??

@ MissQ: ik hadf tussentijds geen bloedverlies met de Clomid. Maar goed, Clomid deed bij mij ook niet zo veel!! hopelijk is er morgen iets te zien op de fm.

@ Belgische mama: heb jij nu Clomid150 geprobeerd? Zo balen voor je, dat het niet werkt. Laat je niet zo maar afschepen meid. Als het niet werkt, dan werkt het niet. Té snel gaan is ook niet goed, want dan ben je eerder door je opties heen, maar op deze manier wordt het alleen maar meer stress. Ga jij een kijkoperatie krijgen?

@ Koolmees: hoe gaat het met de schildkliertabletten? Ik slik 5 dagen 2x per dag Provera. Misschien dat de duivels er de vorige keer al na 2 dagen waren? Het effect is wel hetzelfde, maar ik zit er minder lang aan vast. Dat vind ik toch wel fijn hoor. Maar goed, jij mag nu bij mij in het broekloerderijClubje. ;)

@ Magic: balen dat de duivels er zijn... Jij hebt dus wel een goede reactie op de Clomid? Dag 28 is wel netjes... Hoe was de kraamvisite?

@ Poemel: hahahaha!! ik kende de uitdrukking wel en vind m geniaal!! dus ik vond dat de er nog wel een schepje bovenop kon!! Maar jij bent helaas uit de Club gestapt, zie ik... Kan me voorstellen dat je gehuild hebt. het is toch elke keer weer rot, he? Ik moet nog een weekje wachten op de duivels.

@ Mol: als de test positief was, dan heb je die dag je eisprong gehad. Dus die heb je dan in ieder geval gespot. Hoe gaat het met Molman?

@ Chulla: beterschap meid. Vervelend dat je zo veel ziek bent!!

Hier verder niets te melden. Vandaag dag 2 van de Provera, nog 3 dagen en 7 pillen te gaan! En dan maar wachten. Zit niets anders op!

x

18. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    zoo.. was ik ook weer ff.. even aanwaaien hier...
    ben moe.. ongeloooooooooveloos moe.. hopen dat dat snel beter gaat...
    vanavond maar es klussen... goede start van de nieuwe week.. dacht ik zo..
    alvast een beetje op tijd beginnen voor de eisprong :)
    ben zo benieuwd wat de fm woensdag is...
    hopen dat er wat in mn lijf gaande is.. en dan wel het goede...

nu ff genieten van t mooie zonnetje
    knuf voor iedereen!!!!

oh ja.. ik blijf nog steeds dansen :)

19. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey Meiden

Poemel: Bedankt voor je knuffel had ik echt nodig.. gister waren man lief en ik 4 jaar samen en hebben heerlijk gegeten en daarna op kraamviste geweest wat is het toch leuk allemaal maar niet als het niet lukt!
    Dat huilen helpt wel lucht op maandag weer co echo om te kijken of alle eitjes weg zijn dan weer starten met clomid..
    Hoe is het met jou?
    Koolmees: heb wel een eisprong gehad op dag 10(24-09) ei 2,2 en 1.6 die zijn beide in het weekend gesprongen maandag 27-09 echo zat nog een ei wasgesluierd dwz al gesprongen nog niet weg..en volgens mij niet groot genoeg..
    Mijn cyclus sinds ik clomid gebruik is 27-28 dagen dus dat is veel beter dan 36 of 40..
    Waarvoor gebruik jij provera?
    Weet jij wat een goede waarde van progesteron is na ei de mijne was 29..
    Mol81: ja we gaan voor 3 keer een scheepsrecht..
    Beterschap met je man..
    3e ronde clomid 1e niet gebruikt waren teveel eitjes (was met 50mg clomid) nu dus eigenlijk 2e ronde met clomid 25mg
    Ik denk ook dat je ei al is geweest maar het zou natuurlijk kunnen dat als je meer eitjes hebt je ook een keer meer positieve ovutest kunt hebben zou het eens vragen aan gyne..
    Eevie wat balen weer negatieve test.. dikke knuf van hier!!

Ga nu ff paardrijden.. even wat afleiding.

x Magic Dream

20. belgischemama

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    eevie, ik heb nu eerste keer 150mg clomid gehad ja,er zitten links en rechts heel veel kleine eitjes, dus ze willen niet doorgroeien, ik moet dinsdag trug om te kijken of er toch geen groei is maar op dag 17 was dat nog niet, en dinsdag zit ik op dag 22, en als blijkt uit die echo dan wil de gyne een kijkoperatie doen, nl insnijdingen maken waar de eitjes zitten, ik weet ni meer hoe da noemt, maar dan zouden de eitjes meer ruimte krijgen om te groeien, en ik ga ook is vragen om te kijken of de eileiders open zijn etc, het heeft ook geen zin om maanden 150mg te geven als er toch geen groei komt.

Deel Deze Pagina