Hoi hoi, @Koolmees: ik slik morgen ook de laatste Provera. En dan wordt het broekloeren, meis! Gaan we samen voor de duivels en de volgende ronde! @ Belgische mama: probeer alsjeblieft positief te blijven. Het maakt jezelf alleen maar gek, als je negatief denkt... Bedoelt de gyn dat het deze ronde niet meer gaat lukken, of helemaal niet meer? Zo'n operatie is volgens mij een LEO? Dan halen ze wat eiblaasjes weg, zodat de rest meer ruimte heeft. Meisje dat ik ken heeft dat gehad en zij heeft inmiddels een kindje. Sterk je aan de positieve verhalen!! Dikke knuffel. @ Poemel: balen balen balen meis. Ik weet niets van katten helaas, kan je daar niet mee helpen. Ik kan ook jou alleen een digi-knuffel sturen en heel erg voor je duimen dat het heel snel raak gaat zijn. @ Newa: Wat een verhaal zeg!! Hopelijk is het stiekem toch raak. Zo niet, dan de volgende ronde meis! Dikke knuffel voor iedereen!
Dames, Ik heb gisteren mn bloed laten prikken op progesteron. Vandaag gebeld voor de uitslag, bleek mn progesteron te hoog te zijn en moest ze eerst overleggen met de gyn. Daarna werd ik zelf door de gyn gebeld, allerlei vragen...maar mn progesteron is 140!!! Was extreem hoog en nu dames? Iemand meegemaakt? Xxx
eevie ik heb gewoon teveel tegenslagen gehad laatste tijd dat ik niet meer positief kan denken, ik sukkel met meer dan alleen maar het niet zwanger worden. ja kan best dat het zo noemt, maar ze gaan ook eileiders,eierstokken nakijken. deze ronde is het niks, en volgende ronde ook niet, want moet stoppen met clomid nemen, dus zal ten vroegste eind dec begin jan zijn, maar ik moest ook rekening houden dat het niet meer natuurlijk zal lukken en dus bv iui of ivf nodig zal hebben
hallo lieve meiden @vrouwtje volgende week woensdag mag ik testen als ik niet ongi word. ik heb zelf niet zo een verstand van progesteron bij mij was het de laatste keer 26 bij jou wel erg hoog misschien zijn er wel meer eitjes gesprongen vandaar zo hoog ik weet het niet ik zeg maar wat. ik hoop voor je dat je gewoon zwanger bent wnr mag jij testen? @eevie wat goed van jou meid dat je zo postitief blijft denken ik probeer het ook wel maar elke keer als ik ong word draai ik weer door. @belgischemama probeer een beetje positief te denken en niet gelijk van het ergste uitgaan misschien is het wel iets kleins dat makkelijk verholpen kan worden en ben je daarna zo zwanger. ga er gewoon vanuit dat het goedkomt ik weet dat het niet makkelijk is maar probeer het veel succes en een dikke knuffel ik zal voor je duimen @poemelke wat erg dat je dat er ook nog bij krijgt. ik had zelf ook 2 katten ik denk erger dan die van jou die van ons maakte alles kapot en hingen overal aan het is ons ook nooit gelukt het ze af te leren dus bij de verhuizing vorig jaar hadden we alles nieuw gekocht en hebben we een nieuw baasje voor ze gezocht. het was moelijk en pijnlijk maar we konden het niet meer aan. dus echte tips heb ik niet succes meid dikke knuffel aan iedereen zijn er meiden die deze week nog mogen testen of volgende week?
@Belgischemama: hoe moeilijk het ook is om positief te blijven, kijk naar de zwangeren hier in dit topic. Totaal niet verwacht, maar toch zwanger. Dat kan bij ons allemaal! @Eevie: Dan lopen we inderdaad gelijk, kunnen we gezellig samen gaan broekloeren Bij mij duurde het de vorige keer ruim een week, dus ik verwacht nu ook dat het wel even zal duren. @Vrouwtjexxx: Ik kan je ook niet echt helpen met de progesteronwaarde, maar ik dacht juist ergens gelezen te hebben dat een hoge waarde goed is? Spannend hoor! @Chulla: Nog een weekje dus, dat gaat een spannende week worden. Ik ga duimen voor je!
@koolmees wat lief van jou dank je wel ik duim ook voor jou ik ben veel ziek geweest de afgelopen maand maar we hebben toch volop geklust haha ik heb zelf het gevoel dat het niet raak is deze maand maar blijf toch hoop hebben. en hoe gaat het met jou schildklier werken de medicijnen goed?
@ Chulla; ik heb ook niet het idee dat het raak is bij ons. Niet dat we dat nu al zouden kunnen weten, jouw NOD is zie ik op de 20e en mijn NOD is pas 24.10 maar gewoon, gevoelsmatig denk ik ook niet dat het gelukt is. Misschien dat ik me ook al indek voor het geval het inderdaad niet gelukt is.. hopen doe ik stiekem toch nog gewoon. Ik probeer er niet te veel aan te denken maar het is wel moeilijk. Het is net alsof ik dingen voel in mn buik die ik anders niet had, terwijl dat helemaal niet kan natuurlijk nog. Gekke ik.
hoi hoi, @ Vrouwtje, ik heb er echt geen verstand van. Maar dat geeft wel weer onzekerheid! Wat geeft de gyn voor uitleg? @ Belgische mama; kan me voorstellen dat als er veel dingen tegen zitten, dat het dan moeilijk is om vrolijk en positief te blijven. Bij zo'n operatie kijken ze idd naar de eierstokken en eileiders en ze checken op endometriose. En als ze er dan toch zijn, halen ze ook wat eiblaasjes weg. Ik heb de kijkoperatie ook gehad. Ben zelf heel ziek geweest van de narcose, maar daar kan ik dus kennelijk niet tegen. Gelukkig ken ik genoeg meiden die die operatie ook hebben gehad en die al weer na 2 dagen aan het werk konden!! Sterkte meid! @ Koolmees; de vorige keer was ik al na 2 dagen ongi!! Zou dat verschil komen doordat ik er 2 per dag slik? Was toen trouwens wel een vreemde ongi; lang en onduidelijk eigenlijk! @ Newa; hopelijk is het gewoon gelukt en zit er nu iets te broeden... @ Chulla; ben benieuwd meis! Hoop voor jou ook dat het raak is!! xx
dank u voor begrip dames en zal proberen positiever tegen het levan aan te kijken eevie de gyne heeft een week voorgeschreven,moest jij ook eerst ongesteld worden want de gyne wou de operatie niet doen voor ik ongesteld ben geworden, het slijmvlies was ook zeer dik, vorige keer had ik dat ook en toen zei ze dat het kan wijzen op een zwangerschap.
Ja, ik moest ongesteld worden en dan meteen bellen. Ik werd tussen dag 8 en 12 geopereerd. dan weten ze vrij zeker dat je niet zwanger bent. Dus even afwachten. Wie weet, komt er toch nog iets onverwachts! x
ben ik weer ff hoor kan er de tijd af en toe gewoon niet voor vinden om intensief mee te lezen en te reageren. Ik ben vanmiddag naar de gyn geweest voor de fm.. en dat was 13mm en het bms was al prima dik zei hij.. ik moet maandag nog een keer terug komen voor een meting.. en ondertussen klusser de klus... eitje zou springen tussen de 20 en 25 mm dus even afwachten.. stond met 5 minuten weer buiten...
Hey lieve meiden Wat een verhalen allemaal zeg.. Ik kan helaas niet op iedereen persoonlijk reageren maar wil toch iedereen heel veel succes wensen met alles wat er is en nog gaat komen. Het is heel zwaar als alles tegen zit maar ergens zit er een lief frummeltje dat bij ons hoort en vroeg of laat zullen ook wij zwanger zijn!!! Probeer het negatieve om te zetten in iets positief hoe moeilijk dat ook is en zal zijn.. Hier zijn we weer gestart met clomid en we zien wel wat het deze maand gaat brengen we gaan proberen er niet teveel mee bezig te zijn maar dat gaat bijna niet, toch proberen we het als je het alleen maar negatief ziet is het alleen maar moeilijker en wordt je relatie er ook niet beter van.... KOM OP MEIDEN WE KUNNEN HET OOK VOOR ONS IS ER EEN KINDJE WAT BIJ ONS HOORT! Heel veel succes iedereen Hele DIKKE KNUFFEL Magic Dream
@Chulla en Newa: Positief blijven, je ziet in dit topic dat de zwangeren hier het ook niet verwacht hadden, dus wie weet, spannend! Chulla, ik heb wel het idee dat ik wat fitter ben van de schildkliertabletjes, maar de volgende afspraak bij de internist zal uitwijzen of het ook al werkt. @Eevie: Volgensmij is het ook de bedoeling dat je al na een paar dagen ongesteld wordt, bij mij duurde het alleen extra lang @Belgischemama: Ik blijf voor je duimen dat het gaat lukken met de operatie! @Lelymupske: Fijn dat er een ei gespot is bij de FM, op welke cyclusdag zit je nu? @Mol81: Ik hoop dat het goed met je is! @MagicDream: Dankjewel voor de oppepper, mooi gesproken! Ik probeer nu ook zoveel mogelijk op die manier te denken en hoop dat dat ook nog lukt als ik straks weer in een spannende fase van de cyclus zit
koolmees.. ik zit nu op dag 14... mn cylcus zal een 33 dagen duren volgens de voorspelling van de gyn... niks aan t handje nog dus
Hoi allemaal Ik ben weer terug van vakantie... Was heerlijk en het weer was ook nog goed Kan niet alles terug lezen dus vanaf nu lees ik weer mee!! Hier dinsdag ongi geworden en moet zaterdag weer met de clomid beginnen, 2e ronde! Dan moet ik de 26 langs voor een samenlevingstest! We wachten het maar weer gewoon rustig af.. meer kan je toch niet doen.
@ Esda, Fijne vakantie gehad?? @ allen, ik vind het lastig om op iedereen te reageren omdat ik inmiddels in een ander schuitje zit. Ik blijf meelezen want ik hoop snel te lezen dat jullie ook allemaal zwanger zijn! En hier en daar wat positieve energie van een zwangere kunnen jullie vast gebruiken Zoals Koolmees al zegt, blijf positief ook al zit het soms tegen!
Hé dames, Zo, nu even tijd om te reageren. XD: voel je niet bezwaard om te reageren hoor! Je bent als schrijfster van het eerste uur van harte welkom. Je hebt geen zwangerschapsbanner meer. Maak je die nog aan? EsDa: welkom terug in Nederland! Was het leuk in Turkije? Lely: je bent je dus aan het voorbereiden voor een klusmarathon?? Succes! Belgische mama: dinsdag is de operatiedag als ik het goed heb, hoe gaat het met je? Koolmees: Hoe is het met jou? Eevie: hoe is het met jou? Magic: mooie oppepper meid! Hier: weinig bijzonders. Deze maand wordt m zeker niet aangezien we geen enkele keer geklust hebben. Wachten tot ik ongi word en dan hopen dat het klussen weer lukt.
@Lelymupske: Dat wordt dus de komende week aan de klus @EsDa: goed om te lezen dat je een fijne vakantie hebt gehad! Wel balen dat je ongesteld bent geworden, ik duim voor je dat het de volgende ronde wel raak is! Is er bij jou al een vaste datum voor de samenlevingstest? Bij mij werd dat destijds aan de hand van de FM bepaald en zo dicht mogelijk bij de eisprong gepland. @Xd24: Wel mee blijven schrijven hoor! Ik ben ook benieuwd naar de zwangerschapsverhalen, weten we wat ons later te wachten zal staan Hoe is het met je? @Mol81: Hoe voel je je nu, kun je deze maand een beetje van je af zetten? En hoe is het met je man? Ik hoop dat je snel ongesteld wordt en dat je mannetje snel herstelt! @Poemelke: Hoe is het bij jou nu? Gaat het weer een beetje beter met je en hoe gaat het nu met de katten? Hier nog steeds aan het wachten op de ongesteldheid, ik merk wel dat ik de laatste week niet zoveel dingen in mijn lichaam voel dan in de clomid-periode. Best wel prettig eigenlijk