Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maissae

Maissae Lid

16 okt 2009
    42
    1
    0
    Dames hoe vaak klussen jullie? En klopt het dat je clomid al een week voor de eisprong last kan hebben van vruchtbaar slijm? Heb namelijk veel slijm, maar steeds negatieve ovulatie testen. :(

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Mol, ja maandag maak ik weer een banner. Dan heb ik nl mn echo gehad waarin ze mij precies vertellen hoever ik ben, dat weet ik nog niet precies nl.

@ koolmees, succes met wachten op je ongi. Hopelijk komt ie snel en kun je verder!

@maissae, ze zeggen dat om de dag klussen het beste is.. Moet eerlijk bekennen dat wij het de laatste ronde iedere dag gedaan hebben hihi;) en toen was het dus raak!

3. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Maissae: Hier hebben we tot nog toe om de dag geklust, eigenlijk wilden we in de laatste ronde rond de eisprong elke dag klussen, maar omdat er niet genoeg eigroei was is het bij om de dag gebleven. Mij valt het andere slijm vaak niet zo goed op, dus helaas kan ik je daar niet bij helpen.
    @Xd24: Maandag weer een echo, leuk! Dan kunnen we hier dus een echofoto verwachten ;) :p

Hier heb ik toch een klein vermoeden dat de ongesteldheid deze keer wat sneller zal komen, heb vanavond al een heel klein beetje bruin bloedverlies, wat meestal wel een voorbode is voor de ongesteldheid. Hopen dat het snel door gaat zetten :D (en hopelijk niet zo hevig als bij de vorige ronde Provera).

4. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    koolmees.. ik had deze ronde provera ook een heftigere ongesteldheid... dan de vorige keer...
    dat dat zo kan verschillen he...
    nou.. es ff kijken of ik mn vent nog in de klusmood kan krijgen :)

5. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @newa ik begrijp precies wat je bedoelt dat voelen we denk ik allemaal elke maand het komt denk ik omdat we het zo graag willen daarom houd onze lichaam ons steeds voor de gek.volgende week mag je testen spannend,ik zal voor je duimen
    @eevie ik hoop het ook zo dat het nu raak is maar weet wel zeker dat het niet zo is stom he?
    @koolmees goed dat je je fitter voelt dat is alvaast een goed teken nou hopen op een goede uitslag en dan kunnen jullie er weer helemaal voor gaan succes meid
    @esda welkom terug hoe was je vakantie?wat jammer dat je ongesteld bent geworden succes in de volgende ronde
    @mol welkom terug meid hoe gaat het met je man?

nou even mijn verhaal kwijt ik heb zo het gevoel dat ik helemaal geen eisprong heb maar dan zou mijn progesteron dat aangeven toch?ja heb er helemaal geen verstand van maar ok.
    heb vandaag de gyn gebeld voor een herhaal recept clomid
    en vroeg gelijk of ik de volgende ronde een dubbele dosis mag slikken
    nu moet ik maandag op afspraak om dat met de gyn te bespreken ik hoop zo dat ze ook gelijk een echo maken zodat ik er zeker van kan zijn dat ik door de clomid toch wel een eisprong heb.
    ja dames ik haal me elke keer van alles in mijn hoofd hahah

6. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Gyn vertelde mij dat ik beter geen ovutesten kon gebruiken tijdens het slikken van de Clomid. Zij regelen tenslotte nu de cyclus middels de medicijnen. Ze gaven bij ons ook precies aan wanneer we het het beste konden doen enzo..

7. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Lelymupske: Zijn jullie nog aan klussen toe gekomen? ;)
    @Chulla: Ik ben er ook niet zo in thuis, maar toen ik een eisprong had gehad (zagen ze bij FM) kwam dit ook naar voren bij de waarde van het bloed prikken. Ik hoop voor je dat er maandag een echo komt! Die duidelijkheid is toch wel erg fijn.
    @MissQ: Hier heb ik ook geen ovulatietesten gebruikt. Wij hebben ook het advies van de gynaecoloog gevolgd wat betreft klussen (en daarnaast zelf nog wat bijgeklust ;)) Hoe is het afgelopen met het bloedverlies en in welke fase van de cyclus zit je nu?

8. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    koolmees.. nee .. kreeg het gister niet meer voor elkaar.. dan vandaag maar :)

9. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik ben het helemaal vergeten na te vragen Koolmees! Maandag FM: 2 follikels beide 16mm, woensdag FM, rechts 25mm, links 16,5mm. Ze zouden volgens gyn nog steeds allebei kunnen springen, hoewel de kans van de kleine wel minder is. Gisteren Pregnyl gespoten en vandaag om 12:15 uur eerste IUI...........!

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    MissQ, Good luck vandaag! Spannend de eerste x IUI, hopelijk werkt dit voor jullie:)

Om de dag klussen is het beste, maar zal ik s wat zeggen. Na de vakantie hebben wij het een week niet gedaan... Misschien wel iets langer als een week. En in die week dat we het niet gedaan hebben heeft er een bevruchting plaats gevonden, dus dat betekend dat het zaad van vriendlief het een week bij mij binnen heeft uitgehouden hihi (wat was ie trots zeg, hij wou toen toch zn zaad niet laten testen? Zie je nou wel zei ie, ik heb wel superzaad;))

@ Chulla, als ze geen echo aanbieden moet je er gewoon om vragen. Dat heb ik ook gedaan iedere x, en meestal zeggen ze dan nouja is goed:) Succes!

xxx

11. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Thx xd24!!!! Ben r nu vandoor. Jullie horen het straks wel.

-x-

12. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!!!

Ff weer reageren op iedereen.

@XD: Je bent nog steeds een wonderbaby voor mij, hoe voel je je nu? Hoop dat de echo perfect is!
    @Koolmees: Ik hoop dat je ongi snel komt, wat is je planning dan? Weer Clomid?
    @Mol: Hoe voel jij je? Ook alweer een tijdje aan t meeshcrijven hier.
    @Chulla:Meid, ik hoop dat je aan een hogere dosis mag, dat is geestelijk ook een enorme vooruitgang, althans bij mij!
    Lelymupske: Succes met klussennnn!!
    MissQ: Succes met de IUI, hoop dat je er een mooie plakbaby uitkrijgt!
    Maissae: Uhm...ja, dagelijks, als hij er was.

@Hier: Nou, helemaal niet echt lekker gevoel, beetje down, omdat ik er gewoon niks van begrijp. Mn lichaam is me al maanden aan t gek houden! Bloed veegjes bij het plassen zijn ook opgehouden, was toch wel een paar dagen, ik vloeide niet, maar wel bij het afvegen zag ik doorzichtig roze bloed. Ach, progesteron zo hoog, ik zo down. Ik wacht nog een weekje...mocht ik niet ongi worden. Ennuh mn banner klopt denk ik niet, werd vorige maand dik 3 weken na mn pregnyl spuit ongesteld...dus ik wacht nu ook 3 weken na de spuit.

Xxx

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Vrouwtje, ik voel me goed. Heb nu door dat als ik sochtend wakker ben ik meteen een koekje ofzoiets moet eten, dan hoef ik niet te overgeven en ben ik niet misselijk:)
    Verder voel ik me goed!!
    Ja het blijft voor mij ook een wonder!! Best spannend maandag de echo, dan vraag ik me af zal het nog wel leven?? Maar dat moet!!

Balen dat je lichaam je zo voor de gek kan houden.
    Als je straks zwanger bent dan vergeet je al deze dingen..

14. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Lelymupske: veel plezier dan straks :D
    @MissQ: dat klinkt goed en spannend! Hopelijk zorgt het voor een mooi resultaat!
    @Xd24: Echt een wondertje, fijn dat je je goed voelt!!
    @Vrouwtjexxx: Moeilijk he dat je lichaam je zo voor de gek kan houden? Ik voel elke keer ook van alles, vooral sinds ik clomid gebruik. Spannend hoor! De planning hier is inderdaad opnieuw weer clomid gebruiken de komende maand, dezelfde dosering. Ze willen namelijk eerst kijken of de schildkliertabletjes hun bijdrage leveren en overstimulatie voorkomen.

Hier nog geen bloed gespot :p Het bruinverlies was ook maar erg weinig en is ook alweer weg, dus het zal nog wel even gaan duren denk ik.

15. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Goedemiddag dames! Zit nog op het werk dus kan niet uitgebreid reageren..
    @missQ, Wow spannend meid! je bent de eerste in ons clubje, hopelijk voor je meteen een plakbeeb!!! zal voor je duimen!! ben je weer terug? vertel je ons hoe het gegaan is?
    @vrouwtje, hier houd mijn lichaam me ook voor de gek, nog erger sinds de clomid, hetzelfde wat koolmees zegt. erg frustrerend dus... maar proberen moed te houden, wat willen we anders!...
    @koolmees, ik hoop dat je gauw verder kan meid, en natuurlijk dat de clomid goed zn werk doet!!! wat slik je nu dan, 50mg weer?
    @Hier, vanavond laatste clomid van ronde 4 alweer.... volgende week beginnen met klussen...we doen ons best weer deze ronde!

xxx

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Koolmees, wanneer was je laatste provera, bij mij duurde het ik dacht 6 of 7 dagen voor ik ongi werd. En de laatste x werd ik t helemaal niet;)

@ Poemel, spannend weer een week aan de klus!!
    Ik zit ook op mn werk, maar ben alleen vandaag. Zo muf... Heb ook niet veel gedaan vandaag hihi

17. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey Meiden

Maissae: Bij ons is gezegd dat om de dag voldoende is het zaad zou ongeveer 3 dagen blijven leven binnen in je haha dat klinkt gek..
    Ivm de zaadkwaliteit is het ook beter om de dag of om de 2 wij houden meestal om de dag aan.

Mol81: Hoe is het meid en met je man?

Xd: Ben benieuwd naar de echo succes maandag!

Lelymupske: Hoe is het bij jou al in de klusmood?

Chulla: De waarde van je progesteron geeft aan of je wel of geen goed ei hebt gehad en die waarde moet boven de 15 zitten heb ik even na gevraagt aan gynecoloog.
    Succes maandag!

Missq: Wat een mooie grote eitjes hopen dat het net iui wel lukt succes meid zal voor je duimen..

Hier gaat het alweer richting dag 10 heb alleen deze keer wel steeds wat bloedverlies (roze) heeft iemand dit ook wel eens gehad tijdens de clomid dagen?
    Verder een beetje gevoelige boobs maar niets vervelends..
    Maandag 8.40 (dag 10) follikel meting spannend maar voel al wel weer wat dus nu hopen dat deze wel de weg vinden..

Allemaal fijn weekend!!

Liefs Magic Dream

18. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Poemelke: dan mogen we allebei aan de klus wij zitten nu in ronde 3 1e ronde overstimulatie van 50mg niets mee mogen doen..
    2e keer helaas geen zwangerschap nu ronde 3 hopen op goed resultaat!!
    Vrouwtjexxx: Wat is een lichaam toch raar daar ben ik het helemaal mee eens heel veel succes meid denk aan je..

Liefs Magic

19. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoi dames,

Ik lees mee maar heb weinig tijd om te reageren en heb zelf weinig in te brengen nu we niet klussen. Met Molman gaat het redelijk, maar nog steeds pijn. Dus geen klus.

20. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Poemelke: Inderdaad wordt het dan weer 50 mg, bij jou schiet deze cyclus ook al weer op, bijna weer aan de klus! :D
    @Xd24: Hier duurde het de vorige keer ook ruim een week, de laatste provera was woensdag, dus ik denk dat het nog wel een aantal dagen zal duren ;)
    @Magic dream: Hier ook een week lang last gehad van een beetje bloedverlies, ongeveer in de 3e week, volgens de gynaecoloog kan dit wel eens voorkomen en hoefde ik me geen zorgen te maken. Hopen dat maandag je FM goed is!
    @Mol81: Ik hoop dat je man snel opknapt, sterkte ermee! :)

Deel Deze Pagina