@belgischemama: Ik duim voor je dat er misschien toch een wonder komt @MissQ: Ik slik clomid omdat ik heel onregelmatig (1 keer per 3-6 mnd.) ongesteld was en bij FM bleek dat de eiblaasjes veel te langzaam groeien.
Goedemiddag dames! missQ: hoop dat de iui positief voor je uitpakt en dat je verblijd wordt met een testje! Koolmees: en al ongi? @ De rest: hoop dat t goed gaat, wie zit er nog meer op t wachtbankje? Na dagen van veegjes bloed te hebben gehad, hoge progesteron heb ik sinds gisteravond pijnlijke tepels. Ik kan ze wel aanraken, maar best pijnlijk, zeg maar, een raar gevoel. Maar had eergisteren getest en was zo omowit als omowit maar kan zijn, dus wacht gewoon op mn ongi! Nu weet ik niet wanneer, of morgen of volgende week, aangezien ik vorige maand 3 weken na de pregnyl pas ongi werd. Dus hier wacht ik nog ff door. Dikke kus!!
hallo Dames! @missq, hier slik ik clomid omdat er PCOS is vastgesteld, en er dus geen of zelden een eisprong was, gelukkig loopt op 25mg clomid nu alles goed...maar daarnaast is bij ons het zaad van manlief niet goed, dus we hebben niet de kansen als bij een 'medisch gezond' stel. Nu nog 2 rondes clomid en dan gaan ook wij verder kijken, IUI, of evt nog een verlengde clomid. Ik hoop dat jou IUI een positief resultaat heeft meid!!! @hier, niet veel te melden eigenlijk... de hormonen breken me een beetje de laatste tijd, erg vervelend als je merkt dat je karakter zo veranderd erdoor, merken jullie dat ook meiden? Ik kan echt niks meer hebben, raak van alles gefrustreerd, en vind het erg moeilijk te relativeren... nja we zetten vrolijk door, komende week weer aan de klus, wat ons gelukkig nog vol met liefde af gaat!! xxx
ik was vandaag op bezoek bij mijn broer, en heel de dag weer zeurige pijnen, ik ga naar de wc en ja bij het afvegen bruinverlies, ik ben nog nooit te vroeg(week voor nod) ongesteld geworden, dus afwachten of het door gaat zetten,
@poemelke ik denk dat we ons allemaal weleens zo voelen omdat het niet echt meezit je wilt iets heel graag maar krijgt het maar niet terwijl het bij een ander zo lukt ik heb dat altijd als mijn menstruatie begint dan ben ik een paar dagen niet aanspreekbaar haha ook al wist ik van te voren dat het niks werd maar toch blijft het pijnlijk ook jij veel succes @belgische mama spannend zou het niet toch een zwangerschap kunnen zijn? @vrouwtje als ik het goed heb ben je vandaag een dag overtijd je kan beter een paar dagen wachten en dan testen wie weet heb je over een paar dagen toch een positieve test er is nog hoop mijn duimen draaien voor jou hier voel ik me echt ellendig ik verwacht woensdag mijn menstuatie en wat vind ik dat toch een rotmoment:x morgen naar de gyn hopen dat ze een echo wilt maken
ja tis afwachten geblazen jammer, maar de zeurende pijnen die komen en gaan. ik hoop nergens op(diep vanbinnen wel natuurlijk), want met clomid nemen de voorbije maanden ben ik ook nooit te vroeg ongesteld geworden, mijn cyclus was wel korter dan zonder clomid.
Goedemorgen allemaal! Wat is het stil geweest in het weekend! iedereen wat leuks gedaan? @Chulla, gelukkig ben ik daar idd niet de enige in, ben blij dat ik het hier neer kan zetten, soms voel ik me zo anders... gelukkig komt het jullie allemaal bekend voor! @belgischemama, ik ga voor je duimen meid, het zou toch zomaar een wonder zijn!! @vrouwtje, ga je nog testen? @hier, deze week weer aan de klus, denk dat mn eitje weer op dag 16 zal springen, das volgend weekend al, dus we gaan ons best doen!!!! Mn gemoedstoestand wordt weer elke dag wat beter...maar voel me deze maand wel erg down... 28 oktober gaan we een lang weekend weg, daar zijn we wel aan toe! even heerlijk nergens aan denken, van elkaar genieten, en heerlijk met de honden wandelen! ik verheug me erop! xxx
@Vrouwtjexxx: Spannend hoor, maar geen bloed geeft moed toch? Dus het kan nog altijd @Poemelke: Herkenbaar hoor, ik merk dat mijn hele stemming wat sneller aangebrand is (in de clomid dagen uiteraard meer dan er buiten). Soms kan dat wel eens handig zijn omdat ik als persoon niet al te direct ben Maar het is inderdaad een vervelend gevoel om te merken dat je lijf en stemming helemaal anders dan anders is. Succes met klussen de komende dagen! @Belgischemama: Spannend hoor, ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt (ongesteldheid die doorzet of positieve test)! @Chulla: Weet je al zeker dat je ongesteld gaat worden? Kun je niet zwanger zijn dan? Spannend in ieder geval en sterkte! Hier nog steeds op het broekloerdersbankje Nog geen bloed gespot dus, maar het is pas 5 dagen geleden dus het zal een dezer dagen wel komen. Jij al ongesteld geworden Eevie?
goedenmorgen dames... hier ook wat een zeurderige pijn in de onderbuik... dus ik hoop dat de clomid mooi zn werk heeft gedaan en dat de FM laat zien dat of de eitjes weg zijn.. of dat ze goed gegroeid zijn en op springen staan... wij hebben in ieder geval ons best gedaan om het te laten slagen whahahaha...
Goedemiddag dames, Op t wachtbankje nog anderen? Nee, ik ga niet meer testen, heb van de week getest en hij was zo omowit! Dus ik wacht gewoon mn ongi af. Ik zit nu 17 dagen na mn pregnyl, vorige maand werd ik 21 dagen na pregnyl ongi. Dus wacht mn ongi ff af. Dikke kus!!!
Hoi dames, Zojuist een echo gehad. Ik ben nu 8w6d. Alles zag er goed uit, echt een minimensje Foto is helaas niet zo duidelijk, maar tijdens de echo heb ik alles goed kunnen zien. Lekker druk, armpjes en benen bewogen al volop! Hoe is het verder met iedereen, ik lees wel steeds mee maar vind het moeilijk om te reageren. Meeste zitten nu op t wachtbankje toch? xxx
xd.. ahhhh... wat cute!!! idd.. minimensje super dat alles goed was!!! ik heb ook niet altijd tijd om op iedereen te reageren ...
@Lelymupske: Spannend hoor, wanneer heb je FM? @Belgischemama: Ik hoop voor je dat de zeurderige pijn snel weggaat. @Vrouwtjexxx: Dan hoop ik voor je dat de ongesteldheid snel doorzet, zodat je weer verder kunt! @Xd24: Wat een leuke echofoto! Echt inderdaad al een minimensje in wording Hier niet veel te melden, nog steeds geen bloed gespot
Hallo meiden, Jullie kennen mij niet, maar ik lees al een tijdje mee met jullie, omdat bij mij half september ook PCOS is geconstateerd. Net als vele van jullie heb ik ook provera en daarna clomid (50 mg) voorgeschreven gekregen. Ik wil jullie een hart onder de riem steken en vertellen dat ik afgelopen weekend positief heb getest! Ben dus gewoon na 1 ronde clomid zwanger geworden. Dit zeg ik echt niet om jullie jaloers te maken of de ogen uit te steken, maar juist omdat ik het zelf de afgelopen tijd ook zo fijn vond om te lezen hoe snel het kan gaan! Ik wil jullie allemaal heel erg veel succes wensen de komende tijd, en laten we hopen dat we in 2011 allemaal mama mogen worden! Liefs
Koolmees: Idd, dat hoop ik ook! Heb nu al wel ongigevoel, krampjes enzo, hoop dat t snel doorzet! Dan kan ik weer ff verder. Jimmy: van harte welkom meid en we zijn niet jaloers, het geeft mij en de anderen juist veel kracht dat er wel hoop is en dat het dus wel kan! Dikke kus
smelt die echo xd vrouwtje hopelijk word je niet ongesteld. lelly.. ik hoop dat die zeurige pijn wat uithaalt
Hey meiden! @XD, WOW meid wat leuk!!! idd een echt minimensje!! heerlijk om te zien, en te horen dat alles goed gaat! hebben jullie het al mensen verteld trouwens? hoe reageerde iedereen? @jimmy, fijn om te horen meid! we hebben al een paar wondertjes hier op dit plekje!! Ik ben toch wel een beetje jaloers hoor! natuurlijk willen we allemaal heel graag dat ons hetzelfde gebeurd!! Maar is niet verkeerd bedoeld, het is absoluut gewoon gezonde jaloezie! denk dat we dat allemaal wel hebben Geniet er van meid! ook jou is het van harte gegund!! strooi maar wat HCG hier!!! we kunnen het goed gebruiken!!! xxx