@ Poemel, iedereen weet het. Zo'n 2 weken geleden al tegen iedereen verteld (vroeg, i know maar ik ben veeeel te blij). De reacties zijn zo leuk! Alleen sommige mensen kunnen echt domme dingen zeggen hoor... Ik ben 24 en schijnbaar zijn er mensen die dat erg jong vinden (proficiat, was het wel de bedoeling? PARDOOONNN!!!)
@Xd, oh wat vind ik dat dom!!! naja zeg je ziet er toch zeker niet uit als 16! (heb je foto gezien... dus kan het weten haha!!) sommige mensen denken echt niet na!Ze moeten echt voorzichtiger zijn met wat ze zeggen Ik zou ze dan echt doodleuk uitgebreid vertellen wat jullie allemaal voor teleurstellingen hebben moeten doorstaan, en in het ziekenhuis gelopen, tabletten geslikt noem maar op, en ze dan vragen of ze de vraag nog eens willen stellen! En dat allemaal in 1 adem!! Kan me wel voorstellen dat je het vroeg verteld hebt, maar ook omdat je slank bent, dus je ziet het ook zo snel denk ik! en dan nog, na 6 weekjes is de kans klein dat het fout gaat, natuurlijk is er de 12 weken grens, maar ze zeggen als het hartje klopt, dat het dan in de meeste gevallen gewoon goed komt! maar ik denk bij onszelf, als het fout zou gaan, zou ik ook heel graag willen vertellen dat het is misgegaan, ipv dat mensen niet eens wisten dat ik überhaupt zwanger was, snap je? xxx
@xd wat goed om te horen dat alles goed gaat geniet lekker van je zwangerschap en trek je niks aan van wat mensen zeggen die weten niet wat je allemaal mee hebt moeten maken voor je eindelijk zwanger bent geworden @poemelke ahh een weekendje weg lekker ontspannen geniet lekker van elkaar @koolmees het zou zomaar inderdaad kunnen maar probeer me nergens op te verheugen want dan is de teleurstelling nog zwaarder hoop dat je menstruatie snel begint en jullie er weer snel voor kunnen gaan @belgischemama op welke dag van je cyclus zit je nu?het klinkt mij best spannend succes in ieder geval nou vandaag naar het ziekenhuis geweest had gelukkig een hele lieve gyn hoefde niet eens om een echo te vragen alles zag er goed uit ik mocht niet aan een hogere dosis beginnen want dat was niet nodig nu moest ik mijn menstruatie afwachten en dan weer terug voor een echo om te kijken of alles er dan nog goed uit ziet,was allemaal wel geruststellend maar zolang ik geen positieve test in handen heb blijf ik denk ik toch denken dat er wat mis is daar binnen
wat een reacties xd, maar trek je er niks vanaan, en tuurlijk dat je tegen je familie en vrienden het meteen zegt,zou ik ook doen alleen nog niet op fb of twitter zo vroeg. chulla ik zit cyclus dag 27 met clomid zit ik tss de 31 en 35 dagen, vorige cyclus was het 31 dagen
@ Poemel, ja bij de laatste die het zei werd ik een beetje pissig. Heb gewoon geantwoord: nee niet gepland, ik baal vreselijk maarja het zit er nu 1x dus het is nou 1x zo. Je had dat gezicht moeten zien Ik draag ook altijd best veel strakkere jurkjes dus je ziet het idd al. Ben blij dat ik het heb verteld nu kan ik er lekker mee pronken. En HCG strooien voor jullie natuurlijk!! @ Chulla, fijn dat de echo goed was. Het is zeker dat je niet zwanger bent nu? Je banner zegt testen over 2 dagen... xxx
@ Belgischemama, nou haha ik heb t wel op hyves gezet.. Kreeg al wat berichtjes. En moest laatst voor het eerst naar de vk dus dat heb ik er neergezet. Zogoed als iedereen wist het toch al
das ieder zijn keuze maar op mijn fb zitten bv mama's van vriendjes vd kids en die hoeven dat niet zo vroeg te weten pas als ik echo gehad heb maar familie en vrienden zullen het tegen dan wel eerder weten
ooh ja dat snap ik ook heel goed hoor Maar ik vertel nog al graag dingen, en al helemaal zulk leuk nieuws hihi
ja tuurlijk, is normaal eh maarja ik moet eerst maar is zwanger geraken pffff heb weer ff moeilijk want mijn schoonzus moet straks binnen, ze word in gang gezet, dus ik verwacht vannacht of morgen berichtje dat ik tantie ben geworden
Hey dames, Even een langere reactie van mij. Ik merk dat ik het lastig vind om mee te schrijven aangezien de boel hier stil ligt en er dus geen kans op een zwangerschap is. Woh XD, wat mooi om te zien hè zo'n echo. En wat een rare reacties van mensen toch soms. Stomme lui. Geniet er maar lekker van en shop je suf! Jimmy; Ook gefeliciteerd, je verhaal geeft moed. Belgische mama: morgen een spannende dag voor jou, ziekenhuis toch? Succes! Chulla: wat een onzekerheid hè? Ik hoop dat je snel ongi wordt en dat de nieuwe ronde kan beginnen. Poemel: klusserdeklus! Succes deze week. Lely: uh.... ik ben je verhaal kwijt. Solly! Hier: ik denk dat ik morgen ongi word. Weer een nieuwe ronde waarin we echt weer aan de klus moeten. Manlief is nog steeds niet hersteld, maar ik heb geen zin om in december de IUI in te gaan zonder twee maanden te hebben geklust. Actie dus. Verder druk met mijn baan. Per 1 nov een leidinggevende baan en nu alles aan het afronden op de oude werkplek en aan het inwerken op de nieuwe. Heftig druk. Bah.
nee mol lief da je aan me denkt, maar het is 22 nov dat ik geopereerd ga worden tenzij een wonder geschied ik begrijp wel een beetje wrm je het lastig vind hier schrijven, ik heb dat ook wel een beetje omdat hier nu ook alles stil ligt.
Aaaaaaaaahhhhh!!!! Ik ben nog steeds aan t broekloeren!! Ik word er niet goed van. Zit nu op 5 dagen na de Provera (à 2 pillen per dag....) Ik snap t niet meer! (Sorry, even ego!) X
@xd aha mijn banner klopt wel hoor over 2 dagen kan ik testen tenzij ik ongi word maar toch heb ik zo een gevoel dat het niks word ik denk elke maand oh deze maand zal het wel raak zijn nu begin ik het een beetje zat te worden en denk ik maar ik ben niet zwanger alhoewel ik het diep van binnen wel hoop natuurlijk maar we wachten maar af meer kunnen we niet doen toch @eevie is dit de eerste keer dat je provera neemt?na hoeveel dagen word je dan ong,en zie je geen kans op een zwangerschap? @belgischemama ik hoop voor jou op een wonder zodat je die operatie helemaal niet hoeft mee te maken @mol hoop zo voor je dat je man snel herstelt en jullie weer volop kunnen klussen
Hey meiden Waarom doet je lichaam nou nooit wat het moet doen? Vandaag dag 10 1 ei 1,0mm ik snap er echt niks van..(vorige clomid kuur ook 25mg 3 eitjes 1,3 1,6,2,0 mm) en nu maar 1 komt het omdat ik clomid nu voor de 3e keer inneem? Wordt je er immuun voor? Donderdag moet ik weer terug komen om te kijken of het eitje is gegroeid.. Belgischemama: Wat spannend allemaal hoe is het nu? Koolmees: Hoe is het met jou? Poemelke moest jij vandaag ook niet op controle in het zkh? zo ja hoe is het nu met je? Mol81 Heb je lekker geshopt en hoe is het met molman? Wat is nu beter 1 ei of 3 op clomid ik weet het niet meer iemand hier wel? Allen: zijn er nog mensen op de wachtbank of broekloerders? Hoe is het met jullie? Liefs Magic
@chulla, dit is de 2e x, maar de vorige x zat er maar 2 dagen tussen. Ik denk echter wel dat het broekloeren nu misschien voorbij is. Dacht Est rozigs te zien net bij het afvegen. Hoop je een x op je ongi, duurt het zo lang!! Zit nu nl. Op dag 6 na Provera. Hopelijk zet t door, dan kan ik mooi deze week eindelijk gaan spuiten. Ik wacht voor m'n gevoel al zó lang dat ik er nu naar uitkijk ipv tegenop zie!! @magic; beter 1 goed ei dan 3 minder goede. Ik hoop dat dit m gast worden voor je, meis!! @all; vanavond probeer ik meer te schrijven, anders morgen. Liefs voor jullie allemaal!!
@Jimmy100: Gefeliciteerd! Geweldig dat je al de eerste ronde zwanger bent geworden Stiekem ben ik ook wel een beetje jaloers @Vrouwtjexxx: Hoe gaat het daar? Inmiddels al meer duidelijkheid? @Poemelke: Hoe is het bij jou, lekker aan de klus? @Xd24: Leuk dat veel mensen het al weten! Toevallig hebben we het er hier deze week over gehad voor die keer dat ik een keer zwanger ga zijn Ik geloof niet dat wij gaan wachten tot 12 weken, de ouders mogen het meteen weten (weten ook al dat we bezig zijn) en de rest bij een week of 8 denk ik. Wat Poemelke ook al zegt, het lijkt me fijner dat anderen het ook weten als het toch mis gaat. Maar goed, dromen mag, maar het moet eerst maar eens een keer raak zijn @Chulla: Fijn dat alles goed was in het ziekenhuis. En die zelfbescherming herken ik Eigenlijk hoop ik toch voor je dat je deze keer een positieve test vast mag houden! @Belgischemama: Spannend hoor! Hopelijk heb je snel duidelijkheid. Hoe is het met je schoonzus? @Mol81: Ik duim voor je dat het klussen deze ronde wel gaat lukken!! Succes in je nieuwe functie. @Lelymupske: Spannend! Aan de klus dus @Eevie: Ook jij wacht dus nog steeds, is de ongesteldheid inmiddels wel door gezet? @Magic dream: Toch fijn dat je 1 goed eiblaasje hebt, je hebt maar 1 kans nodig! Hier ook nog steeds aan het broekloeren, nog geen bloed gespot. Morgen is het een week geleden dat ik de laatste Provera heb gehad. De vorige keer duurde het ook ruim een week, dus het zal binnen nu en een paar dagen wel komen.
Meiden, Bedankt voor de leuke reacties! Ik weet zelf hoe fijn ik het vond om te lezen dat andere meiden met PCOS snel zwanger raakten. Hierbij strooi ik zoveel mogelijk hcg jullie kant op!! Ik blijf toch weer stiekem meelezen omdat ik erg benieuwd ben hoe het jullie vergaat de komende tijd. Liefs