Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja maar jullie prikken geen pregnyl erbij dan he? Dan is jullie eisprong ook niet op dag 14? Mijn eisprong was dus op dag 14...maar goed, denk dat ik ook morgen ofzo ongi word, voel de krampjes al! xx

2. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    nee geen pregynel en weet ni welke dag eisprong, als ik die al heb

3. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Zo jullie hebben veel geschreven sinds mijn laatste bezoek hier :D

@Jimmy100: Bedankt voor het strooien! Hopelijk helpt het ;)
    @Vrouwtjexxx: Wat is het toch spannend bij jou. Ik hoop op een positieve test en anders op een snelle ongesteldheid!
    @Xd24: Hoe is het bij jou? Nog veel moe? Succes met de drukte op je werk!
    @Magic/Poemelke: Bij mij zei de gynaecoloog juist dat het wel ooit voorkomt dat iemand immuun raakt voor clomid. Ook dat het soms gewoon een maand niet werkt. Ik hoop eigenlijk dat bij mij het laatste het geval is (ronde 1 sloeg clomid wel aan). Maar Magic, bij jou is er een groeiend eitje, dus dat is volgensmij gewoon positief!
    @Poemelke: Hier hebben we het wel voornamelijk om de dag gedaan en rond de eisprong iets vaker. Klus ze de komende dagen! :) En hopelijk hoef je geen nieuw doosje clomid te halen!
    @Mol81: Succes met de drukte op je werk!
    @Belgischemama: Hoe is het bij jou?

Hier vanmorgen een klein beetje bruin bloedverlies, ik verwacht dat de menstruatie later op de dag wel door zal gaan zetten. Kunnen we eindelijk naar de volgende ronde! :)

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Poemel en Vrouwtje, wat een discussie jullie 2 hihi... Hopelijk zijn jullie snel zwanger!!

@ Koolmees, hopelijk komt je ongi snel dan kun je weer verder.
    Verder gaat het wel hoor, moe en vanochtend was het weer alles onder kotsen (sorry voor de details;))

@ allen, ik ben al iedere dag in een pot aan het piesen SPECIAAL voor jullie ;)
    Nee hoor, ik doe het graag. Heb het anders zelf ook nodig, en zo kan ik met mn zwangerschap toch anderen helpen zwanger te worden. Dat vind ik wel een mooi idee:) Moet wel eerlijk bekennen die potten van moeders voor moeders die stinken echt onwijs!!

5. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Goedemorgen dames!
    @vrouwtje, oh meid had nog willen reageren gister, maar was zo moe, ben naar bed gegaan..
    Maarre nee ik heb ook geen pregnyl, en ik wist trouwens niet dat je ei dan precies op dag 14 springt! Dan kun jij dus wel een cyclus van 28 of 29 dagen hebben, als ik dat nu bereken! Sorry dat wist ik niet van dag 14...

@Xd, ow was geen discussie hoor...waren lekker aan het kletsen vrouwtje en ik, over onze luteale fase waar we gek van worden:p
    Er waren weinig dames online geloof ik!
    Wat goed dat je aan MvM meedoet meid! Echt super!

@koolmees, hmm dan hoop ik dat het nu snel doorzet!!Dan kun je eindelijk verder!!

@hier, gister weer begonnen met klussen! wel vroeg maar ach, beetje oefenen kan geen kwaad!
    Straks begin ik met ovu-testen, ben benieuwd wanneer mn eitje komt!!

xxxx

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Poemel, ja bedoel ook geen discussie.. Maar geklets.
    Ik heb wel met jullie meegelezen gisteren hoor, maar ik weet niks van die LF dus hou wijs mn mond;)

Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met klussen, als je 1x zwanger bent heb je daar nl totaal geen zin meer in. Tenminste, ik zal voor mezelf spreken. Ik zit denk ik in de 'blijf van mn lijf' periode :p

xxx

7. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Was gezellig hier gisteren, hihi!

@ Koolmees: Oh meis, ik ga dr niet vanuit dat ik zwanger ben hoor, vandaag ook nog niet ongi, denk eind van de week of weekend. Verder had ik gisteren al wel weer ongesteldheidskrampen. Ik hoop dat je ongi nu doorzet vandaag, want je bent ook alweer lang aan t wachten!

XD: Haha, meer geklets. Zijn dat dat herbruikbare potten ofzo dat ze stinken? Wel goed van je! Ik zou dat ook doen als ik zwanger zou zijn!

@Poemelke: Is niet erg meis, nou het is dan ook niet standaard op cd14. Maar ik had een afspraak bij de gyn op cd 12, en toen waren er al 3 mooie grote eitjes, de grootste was 20 volgens mij en de kleinste 18/19...dus mocht ik de volgende dag in de middag zelf de pregnyl prikken, dus waren ze nog groter en zijn ze de volgende dag gesprongen. Mn gyn zei dat ik meerdere eisprongen had, omdat mn progesteron zo extreem hoog was. Dus vandaar dat ik weet cd14. Ach zit nu op cd 31... Succes met klussen!

Dikke kus!!!

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Vrouwtje, ja zijn herbruikbare potten maar daardoor stinken ze niet. Ik neem aan dat ze ze wel schoonmaken :) Maar er zit een middeltje in waardoor het zwhormoon goed blijft. En dat stinkt echt heel erg!
    Ja het is een kleine moeite om te doen. EN je krijg een kadotje, das altijd leuk:)
    Ze komen eerst een x bij je langs voor uitleg en bij mij was ze door omstandigheden niet op komen dagen. Toen kreeg ik een besteksetje van nijntje als excuus. En als je voor je 10e week dacht ik aanmeld dan mag je een een kado uitzoeken. Ik ben gegaan voor de bordenset van nijntje, dan heb ik het compleet:)

Zou je nog niet kunnen testen vrouwtje, of wacht je liever een eventuele ongi af?

xxx

9. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    hallo dames

zo zo poemel en vrouwtje wat kunnen jullie kletsen zeg;)haha

@magic meid was het maar waar dat ons lichaam deed wat we willen dan waren we nu allemaal zwanger haha het is zo denk ik dat als je iets graag wilt je lichaam je nogal voor de gek kan houden
    hier al de hele ochtend aan het broekloeren ik voel het aan komen

@vrouwtje al ong geworden ik hoop het niet voor je en dat je verrast word met een positieve test

@poemel wij proberen het om de dag alleen afgelopen ronde de week rond de eisprong elke dag geklust ik denk zelf dat zal het zaad wel beter zijn dan elke dag succes deze ronde en klus erop los haha

@koolmees succes in de volgende ronde

@xd hoe is het met je?haha die potten ken ik ja ik heb dat ook gedaan maar soms dacht ik er pas aan als ik al geplast had haha
    ze stinken wel ja maar je helpt er een ander mee dat geeft een goed gevoel

hier nog steeds aan het broekloeren heb al ongi krampjes maar het wil maar niet doorzetten ik word er niet goed van
    vraagje waarom krijgen sommige van jullie een pregnyl spuit is dat zodat het eitje gaat springen en wat is pcos ik lees er hier veel over maar weet niet wat het is ja dames ben niet de slimste thuis haha

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Chulla, ja idd... Ooit zit ik op de wc en dan denk ik woeps vergeten:)
    Verder gaat met mij alles goed. Vanochtend was het weer iets minder maargoed dat moet ik maar voor lief nemen he.

Hoe is het met jou, je kan testen vandaag?

xxx

11. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    ik heb nog testen in huis maar die ga ik niet gebruiken ik voel het gewoon aankomen en weet voor 100%zeker dat ik ook echt ong ga worden maar die hoop blijft er altijd natuurlijk gek he

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oooh ik ga hard voor je duimen. Spannend zeg, ik hoop dat de ongi weg blijft en je straks een mooie test hebt!!

13. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @Chulla, oh spannend meid!Maar ja als het moet komen, dat het dan maar opschiet toch?!
    PCOS is een PolyCysteus OvariumSyndroom...je hebt dan op je eierstokken allemaal kleine cystes (soort eiblaasjes zeggen ze ook wel) dit ontwikkelt zich niet tot een goed eitje. Het is dus een hormoon disbalans. google het maar eens, op zich duidelijk omschreven.
    Ze kunnen dit in elk geval met hormonen goed controleren.
    De pregnyl spuit heb ik geen ervaring mee, maar word volgens mij gegeven om de eisprong beter te bepalen, hierdoor weet je zeker dat het eitje de volgende dag springt (gebruiken ze ook bij behandelingen) zodat ze tijdsgericht kunnen bevruchten. Dames vul me aan, als ik iets verkeerd omschrijf!!?

@Xd, was je vanmorgen weer zo misselijk? hmm das minder, hoest nu op het werk dan?

@hier, ja we klussen nu gewoon om de dag, denk alleen dat we zaterdag EN zondag doen, voor de zekerheid, maar ook voor de leuk!!! (tis weekend he, tijd zat...:p)
    xxx

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ haha Poemel, jullie lijken net ons. In het weekend deden we het ook vaker dan heb je meer tijd he hihi... Moet zeggen dat we de laatste x (toen ik dus bevrucht ben) het iedere dag gedaan hebben. Dat was voor het eerst dat ik uit mezelf een eisprong heb gehad. En merkte toen dat de hormonen dan ook meewerken hoor. Ik had heel de dag door zin;) (waren ook op vakantie, dus zeeen van tijd!).

De misselijkheid is echt alleen als ik net wakker ben, heb heel de week meteen Taksi gedronken, maar die was vandaag op. En ergens anders geen zin in, ik dacht nouja hop douchen en tandenpoetsen misschien valt het mee.
    Mooi niet dus. Dus straks uit mn werk meteen even taksi halen haha...

Woensdag is op t werk altijd een rustige dag. Bazen zijn dan altijd weg en veel collegas werken thuis. Heerlijk, ik doe dus iedere woensdag bijna niks;)

Wat deed jij ook alweer voor werk Poemel?

15. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    je het blijft zeker spannend maar ik voel het gewoon aankomen en die teleurstelling is altijd zo zwaar dus probeer me nergens op te verheugen wel moet ik de laatste 2 weken zo vaak plassen snap niet waar het aan ligt maar zit om de half uur op de plee haha

@xd taksi oke ik dronk bij mijn eerste zwangerschap altijd cola terwijl ik het nu bijna nooit drink als het op was stuurde ik manlief zelfs midden in de nacht naar een benzine pomp om te halen haha
    heb jij het ook dat je dingen vies vind die je normaal wel lekker vond?

16. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @poemel bedankt voor je uitleg nu ben ik weer een beetje bij haha

17. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @Xd, ja hihi, we doen het niet alleen in het weekend hoor, maar das wel heerlijk als je dr ook even uitgebreid de tijd voor kan nemen!!:D
    maarre jij zegt ' deden we het ook vaker' je hebt echt een blijf van mn lijf fase??? haha!
    Oh heerlijk op het werk, doe maar lekker rustig ZP'en! (is dat een woord??8) )
    Ik werk als begeleidster in een woonvorm voor verstandelijk gehandicapten, en draai diensten.
    Hmm Taksi, nog nooit gehad, nja als het helpt super toch! Ik hoor ook wel eens dat sommige gewoon een koekje hebben liggen, die ze gauw eten voordat ze opstaan, en dan zou de misselijkheid ook weg zijn?!

xxx

18. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    XD: Nee, ik ga niet testen, weet dat ik ongi ga worden, dus testen en de teleurstelling die daarmee gepaard gaat wil ik mezelf besparen!

@Chulla: ja, nou ik kreeg 2 keer een pregnylspuit omdat mn man beide keren weg moest en mn ei dan net ging springen als hij weg ging...dus om het te vervroegen en om zeker een eisprong te hebben, denk ik?

Hier wat ongikrampjes, broekloeren, nog niks...word het meestal in de ochtend...dus morgenochtend weer ff afwachten...

Dikke kus!

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Chulla, ja apart he. Ik eet normaal nooit snoep, drink eigenlijk alleen maar water en thee. Hou gewoon niet van zoetigheid.
    Dat is nu wel anders, I love taksi hihi... En chocolade pepernoten en chocoladevla zijn ook niet weg te slaan. Terwijl ik daar normaal niks om geef.
    Verder geen dingen die ik nu niet meer lus geukkig.

20. EMA

EMA Nieuw lid

20 okt 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chlomid, wat een rotspul! Ik was echt mezelf niet meer, hardstikke labiel, haren op ongewenste plekken, mijn rug vol puisten en doodongelukkig..... ik heb 2 rondes gedaan en vond het echt een hel!! Nu FSH aan het spuiten, dat gaat veel beter, 1e ronde net achter de rug en gister HCG gespoten, dus nu maar weer afwachten....

Deel Deze Pagina