Goedemorgen dames, Nou hier dus inmiddels ook ong. Baal zo erg...begrijp er niks van, hoe kan t precies 3 weken duren na mn ei? Ga ff met mn gyn overleggen...Ben beetje down, reageer snel weer op iedereen! Dikke kus!!!
Damn vrouwtje, echt balen, niet alleen dat je ongi bent geworden, maar zo'n lange LF! laat je straks wat weten wat de gyn zei? @Chulla, bij jou ook al meid, bah...schiet niet op he, kan me voorstellen dat je de moed verliest, ik had dat ook (zit nu in 4de ronde) toen ik deze ronde inging, het is gewoon over de helft, en dan begin je m toch wel te knijpen, wat als we straks echt behandelingen moeten? hoe ga ik dat weer verwerken... dus ik snap je precies! Toch moeten we proberen door te zetten! maar wat is het moeilijk, elke maand heb je weer hoop, dat dit onze maand word, en dat het bij de 4de keer toch echt moet lukken... @hier, gister weer geklust, maar we hadden beide niet zo'n zin, maar alles voor het goede doel, denk dat zaterdag mn eitje eraan komet, en zondag springt, dus alle beetjes zijn meegenomen! xxx
@Vrouwtjexxx en Chulla: Balen weer zeg Ook al had je misschien al vermoedens, toch hoop je dat je er deze keer wel naast zit. Sterkte weer en hopelijk gaat het de volgende ronde wel lukken! @Eevie: Fijn dat er eindelijk bloed is Is het de bedoeling dat je meerdere dagen gaat spuiten? (ik ben een beetje kwijt wat je erover verteld had). We lopen mooi gelijk op deze ronde, allebei vrijdag FM! @Poemelke: Schattig koosnaampje hoor En ik moet wel erg lachen om je bijwerkingen-omschrijving, maar het is zo waar! Klus ze en hopelijk met succes!! @Magic dream: Wat fijn dat er een ei gespot is! Succes met klussen en hopelijk gaat het allemaal lukken deze ronde @Belgischemama: Dat met die cyclus kan ik je helaas ook geen antwoord op geven. Wat zegt je gynaecoloog ervan? Wat een vervelende berichten weer hier op het moment. Het wordt eigenlijk wel weer tijd voor een nieuwe zwangere, vinden jullie niet? Of de wel al zwangeren moeten wat meer hun best doen met HCG strooien En het liefst zoveel mogelijk mijn kant op De afspraak met de gynaecoloog is gemaakt, inderdaad voor komende vrijdag. Ik ben blij dat mijn ongesteldheid na deze ronde provera niet zo hevig is als de vorige keer, daar was ik wel wat bang voor. Vandaag clomid nr. 1 naar binnen gewerkt, nog 4 te gaan
Hey meiden Chullla: Wat balen idd ik leef met je mee het wordt er ook allemaal niet beter op voor je gevoel en ik snap helemaal dat je de moed opgeeft niet doen hoor!! wij zullen je steunen hele dikke knuf van Magic en ook voor ons is er een frummeltje dat op ons wacht! Vrouwtjexxx: Nee he wat een ellende en een lange lf ben benieuwd wat de gyne zegt.. Succes meis ik ga voor je duimen.. Poemelke: Nee dat klussen legt soms zn druk erop ook al is het voor het goede doel! Het moet eigenlijk spontaan en fijn zijn maar ja dat spontane is er al niet meer.. Ik ga voor je duimen meis ook voor ons is een klein mensje bestemd! Koolmees:In welke rond van de clomid zit jij? Hoop ook zo dat het deze ronde voor meerdere van ons raak is waar blijft de hcg? Heel veel succes meid heb jij wel co op dag 10? Hier is het allemaal weer even gezakt heb gister een goed gesprek gehad met man lief en heerlijk erna gaan zwemmen en geklust hahah....eindelijk weer een keer een beetje spontaan.. Ik ga nu werken meiden lees vanavond weer ff xxx Magic Dream
Nou meiden, Ik heb de gyn niet gesproken, had t tegen de assistente gezegd en ze zei dat ik t met de gyn moest overleggen als ik op echo kwam. Ik begin zondag weer met de clomid...ik twijfel tussen de 100 en 150mg... Mn gyn is niet moeilijk, mocht zelf kijken. Maar goed... Ik moet hiermee ophouden, word er te emotioneel van. Als het mij is gegund dan wordt ik zwanger, zo niet...helaas. Ik ben bang dat ik ff een tijdje niet ga reageren. Hoop dat zodra ik weer kom, iedereen hier zwanger is!!! Dikke kus!!!
Ik heb het al 2 dagen superdruk op mn werk.. Weinig tijd om te reageren maar wil toch even een berg HCG jullie kant opsturen!! En Koolmees, niet alleen richting jou kant hoor. Niet te hebberig worden he Liefs! xxx
Hoi dames, Hier net ongi geworden. Weer een kortere cyclus dan de vorige maand. De Clomid werkt dus wel wat betreft het verkorten van de cyclus. Zondag weer de eerste Clomid pil. Hebben jullie al met je gyn afgesproken wanneer je terug moet komen als de Clomid niet voor een zwangerschap heeft gezorgd? Wij moeten in december komen als ik nog niet zwanger ben. EN jullie? En wat gaat er dan gebeuren?
@Magicdream: Dit is voor mij nu de 3e ronde clomid, hopelijk 3x=scheepsrecht. Fijn dat het weer wat beter met je gaat! @Vrouwtjexxx: Lastig he al die emoties, oh zo herkenbaar. Van de ene kant wil je er niet teveel mee bezig zijn, maar van de andere kant helpt het mij ook om het van me af te schrijven. Ik begrijp het goed als je even niet wil schrijven, maar van de andere kant mag je het er hier gerust uit gooien hoor. Hoeveel rondes heb je nu 100 mg gehad? Moeilijke keuze hoor! @Xd24: Zucht...met veel bezwaar zal ik het hcg wel delen Maar wel zo vaak mogelijk hier komen strooien hoor Werk ze! @Mol81: Fijn dat je zo snel ongesteld bent, kun je er weer snel voor gaan deze ronde. Hoe is het met je mannetje nu? Ik heb toch gewoon maandelijks FM ondanks dat de clomid de eerste maand aansloeg en maar goed ook, gezien de vorige maand
He Meiden! @vrouwtje, meisje toch, het is allemaal ook gewoon klote... waarom duurt het zo lang, waarom zijn we niet gewoon al zwanger, dan kunnen we eindelijk genieten! het is zo herkenbaar! weet dat we aan je denken! Ook ik kan me heel goed voorstellen dat je soms de moed niet vind om mee te schrijven, ik moet zeggen bij mij valt het deze maand mee, maar voorheen was ik de 2 weken voor mn eisprong hier niet zo vaak te vinden, dat kost gewoon teveel moeite, je bent dan zo down... Doe rustig aan meid, neem je tijd, en huil wanneer JIJ dat wil!!! Vraag in elk geval nog aan de gyn hoe het zit met je LF, dat je daar duidelijkheid in krijgt... dit is niks, ik snap je heel goed... @xd, hmm geen vervanging voor die collega? blijven strooien jij!!! @Mol, tjemig meid ook al ongi, de zoveelste deze maand...pff voelde je het wel aankomen? Wordt echt weer tijd voor een zwangere hier! de moed zakt ons in de schoenen! Hoeveelste ronde clomid word dit Mol? @Koolmees, nieuwe ronde met clomid, ik zal duimen!! @magic, ja dat spontane, is er wel, maar niet rondom eisprong, dan is het echt babysex, zal jullie wel bekend voorkomen, als mn eisprong nu geweest is, is het weer goed, dan is de druk er weer af... @hier, zit op het werk, heb nog zoveel te doen!!! maar kom dr niet aan, zit met mn hoofd al bij het weekend! vanavond lekker uit eten met vrienden, even mn zinnen verzetten! xxx
Hé dames, Poemel: ga eens werken joh! Ik heb makkelijk praten want ik heb een week vakantie. Heerlijk. Ik start nu trouwens met ronde 4 van Clomid en heb hierna nog voor twee rondes Clomid. Daarna moet ik weer naar het zh. Koolmees: we lopen gelijk op wat betreft cyclus. We gaan voor een dubbele zwangerschap! Met Molman gaat het goed. Hij heeft nu drie dagen geen pijn gehad. Hopelijk blijft het zo! XD, Fredje, Lynnami: dames, jullie moeten wel mee blijven schrijven hoor. We willen zwangerschapsenergie hebben! Oh Vrouwtje, wat een k*tsituatie meid! EN zo herkenbaar. Lees gewoon met ons mee zonder te reageren, dan heb je toch een beetje steun. Lely: klusserdeklus achter de rug, wacht ze! Magic: spontaan klussen wordt soms steeds moeilijker merk ik ook. Het is de afgelopen week voor het eerst in 6 weken weer gelukt en spontaan, nou dat hebben we geweten. Toch het beste! Chulla: ook ronde 4 meid! Dit wordt m, ik voel het aan mijn baarmoeder! Meiden, tot later.
vrouwtje wat vervelend dat het zo lang geduurt heeft hopelijk heeft de gyn een goede oplossing hiervoor ik voel me egt down ben zo chagerijnig dat ik op dit moment gewoon niks kan hebben het word me allemaal een beetje teveel zometeen weer naar het zh voor een uitgangsecho omdat ze afgelopen maandag een blaasje zag bij de linkereierstok ik weet nu al wel waar het aan ligt ik krijg elke maand een eisprong van de linkereierstok daar gaat het elke maand mis en verandert zich in een cyste dus zwanger worden zit er niet in .nu vraag ik me af wrm er geen eitje van de rechtereierstok springt weet echt niet meer wat ik moet doen.ik zit er op dit moment aan te denken om een kijkoperatie te vragen zodat ze kunnen zien of alles wel echt goed zit daar want voor zo ver ik weet is er niks te doen aan een cyste die vanzelf weer verdwijnt. oh wat ben ik blij dat deze site bestaan en ik me hart kan luchten bij jullie dikke knuffel aan jullie allemaal en als ik te veel zeur mogen jullie het gerust zeggen dan probeer ik wel om op te houden
@ Mol, is Lynammi zwanger??? Dat wist ik niet! Ik blijf gewoon kletsen hoor, wees niet bang Alleen mn collegatje zit met een burn out thuis dus ik ben deze en de komende weken wat drukker. Niks voor mij haha xxx
@Poemelke: Daar heb ik op vrijdag ook vaak last van, geniet van je weekend @Mol81: Deal! Daar gaan we voor Geniet van je vakantie @Chulla: Wat is het toch ook frustrerend en emotioneel allemaal, dikke knuffel vanuit hier! @Xd24: Succes met de drukte op je werk, ook goed voor jezelf en je kleintje zorgen he?
Hey meiden Vrouwtjexxx: Wat herkenbaar en ik snap heel goed dat je niet meer mee wil schrijven tijdelijk.. Het is ook allemaal zo oneerlijk! Maar zoals ook de rest allemaal zegt lucht je hart gerust hier wij zullen je proberen te steunen en weer moed geven!! Dikke knuffel van magic.. Poemelke: heel veel plezier vanavond hopelijk schud xd24 de hcg voor ons allemaal hier heen dan komt alles goed!! Lekker ff je zinnen verzetten! xd24: hoe is het met jou gaat alles goed? Ik kom net van een vriendin af die nu 13 weken zwanger is wat is dat toch moeilijk!! Heb haar ook gevraagd of ze wat hcg wil strooien.. Ze doet in ieder geval wel mee aan moeders voor moeders dus dat is al heel goed zeker voor ons allemaal! Knuffel voor iedereen!! Magic
daar ben ik weer ik heb weer een echo gehad en alles zag er goed uit het blaasje was verdwenen nu moet ik nog 3 rondes clomid voor ik terug moet om te kijken hoe het verder moet als het binnen die ttijd niet lukt trouwens vandaag kreeg ik te horen dat ik ook pco of zoiets had snap nog steeds niet wat dat inhoud maar ok. nou dames we gaan er maar voor ik voel me nu weer een beetje ok ik hoop voor ons allemaal dat het snel gaat lukken voor we de 6e ronde clomid in gaan en ons al die ellende bespaart blijft
jammer vd dames die ongesteld zijn geworden of slecht nieuws gehad hebben dikke knuffel hier is vandaag nod, maar nog geen ongesteldheid te bespeuren, ik ga proberen te wachten tot dag 35, want ik verwacht niet dat ik met clomid nemen 45 dagen zal hebben. heb nog altijd last van het zuur en ellendig gevoel.
@ Chulla; raar hè, ik hoorde ook tijdens een echo dat ik PCO heb. Terwijl het eerder nooit genoemd is. Google maar eens op PCO of PCOS dan vind je genoeg info. XD: Lynnami berichtte een keer dat ze zwanger is, maar daarna heb ik nooit meer iets van haar gelezen. Weet het dus niet zeker.
chulla ik heb nooit gehoord dat ik pco of pcos heb, niemand heeft het ooit tegen me gezegt. hoe is het voor de rest met jullie, hier nog altijd niet ongesteld, ik vind het raar de voorbije maanden met clomid een mooie cyclus van 31 dagen en nu lijkt het erop dat hij langer is, allemaal zo klote. weten jullie trouwens wat dik baarmoederslijmvlies betekend? op dag 21 fm gehad en toen zei de gyne dat baarmoeder slijmvlies dik was, maar ik ben vergeten te vragen wat dat net inhoud. de voorbije maanden heeft ze nooit iets gezegt ervan.
Hoi allemaal ik ben der weer Tijd geleden dat ik geweest ben en heb ook niet alles gelezen was veel te veel... @Koolmees: ik zag dat we allebei pas weer gestart waren met een nieuwe ronde clomid. hoop dat het deze ronde raak is! @hier: Ik moet dinsdag naar het zh voor een samenlevingstest! Hoop dat de uitslag goed is! Ben gister thuis gekomen van het werk en heb volgens mij iets mee genomen, van die kinderen op het werk. Heb buikpijn, diarree (sorry) en heb steeds het gevoel dat ik moet over geven. Vriendlief is nu naar de winkel om wat te kopen tegen mijn buikpijn! Fijn weekend allemaal!