Hey meiden Mol81 Wat fijn dan molman weer een beetje beter is ga voor je duimen dat het zo blijft, fijn he weer even spontaan klussen..hihi.. Chulla: Tuurlijk zeur je niet dit is jou gevoel en dat mag je met ons delen daar zijn we voor we steunen waar we kunnen dus ook natuurlijk al het even niet mee zit! Over pco is heel veel te vinden op internet en duidelijke info en dat is wel fijn.. Dikke knuf van hier en gewoon je hart luchten dat helpt het beste! Koolmees: Hoe het met jou? Jij bent nog clomid aan het slikken? of alweer aan de klus? Belgischemama: hoe is het met jou? volgens mij als je baarmoederslijmvlies mooi dik is dan heb je een goede kans dat een bevruchteitje blijft plakken.. Esda: Dat is lang geleden hoe is het met jou? Succes in het ziekenhuis dinsdag! Ga voor je duimen.. Lely Hoe is het met jou zit jij nu op het wachtbankje? Hier zijn we nog even in de klud mood hahha en dan maar weet afwachten.. Maandag lekker een weekje op vakantie naar allicante!! Ik klets tot maandag mee meiden en dan na 1 nov weer.. Dikke knuffel voor iedereen!!!
Heeyy, @ Magic, oh heeeerlijk vakantie!! Lekker zeg @ Esda, he bah beterschap! Hopelijk hebben jullie dinsdag een goeie uitslag, krijg je die meteen? @ Belgischemama, dik baarmoederslijmvlies is goed dacht ik. Ik moest begin september provera slikken maar kreeg eerst een echo om te checken of mn baarmoederslijmvlies dik genoeg was. Ze zei toen zelfs dat het ook op een beginnende zw kan duiden (wat achteraf gezien dus ook zo was!) Het is iig een teken dat je baarmoeder zich klaarmaakt voor een eventuele innesteling dacht ik. @ hier, heb mijn slaap een beetje in kunnen halen hihi. Gisteren om half11 lagen we in bed en om half12 vanochtend stapte ik uit bed! Vanavond ga ik met een vriendin naar een 90's feest in het beursgebouw in Eindhoven. Maanden geleden al een kaartje voor gekocht haha, als ik had geweten dat ik zwanger was had ik het niet gedaan. Ben er eigenlijk veel te moe voor. Maar heb er wel zin in, dus vandaag rustig aandoen en dan hoop ik dat ik het volhoud vanavond xxx
dank u dames om te antwoorden ik vergeet altijd zoveel te vragen als ik bij de gyne, en als ik weer buiten sta dan komen de vragen in me op, natuurlijk klote want dan zoek je het op internet op en kom je vanalles tegen... ik ben weer wat gaan shoppen oeps, kids dikkere mutsen,sjaals en handschoenen gaan kopen,dikke bloezen want het is koudddd ik denk dat het hier vandaag wel gaat onweren, felle wind,grijs... verder ben ik ook zwangerschapstesten gaan kopen, het kriebelt om te testen maar ik denk dat het beter is dat ik wat afwacht. hadden jullie trouwens kwaaltjes voor en paar dagen overtijd?
@Magic dream: moeilijk zeg, hier heb ik er ook veel moeite mee als mensen in mijn omgeving zwanger blijken te zijn. Hier nog niet aan de klus, zit nu op CD4, dus we hebben nog even. Veel plezier met klussen en alvast een fijne vakantie! @Chulla: Fijn dat het er goed uit zag en dat je je weer wat beter voelt. Ik duim voor je dat het deze ronde gaat lukken! Hier is ook wel eens gezegd dat ik PCO heb, maar andere keren is er ook weer gezegd dat het niet zeker is. Volgens de echo's wel, maar niet vanuit het bloedonderzoek. @Belgischemama: Hopelijk krijg je snel duidelijkheid en het mooiste zou natuurlijk een positieve test zijn! @EsDa: beterschap en succes met de samenlevingstest! Ik heb dat ook een keer gehad en vond het gelukkig erg meevallen. @Xd24: Grappig, ook ik ga vanavond naar het beursgebouw Veel plezier alvast! Hier gisteren een emo-avond. Eerst hoor ik over een jong meisje wat zwanger is door een foutje, vervolgens komt er een zwangere binnen en is het de rest van de avond over ongeveer niets anders gegaan. Veel mensen denken dat zwanger worden niks voorstelt Wat is het dan toch moeilijk dat het hier niet wil lukken. En helemaal als mensen in je omgeving gaan vissen hoe het bij ons is en ik er steeds omheen moet praten. Normaal kan ik er wel mee omgaan, maar in de clomid-periodes krijgen de emoties de overhand. Nog maar 3 dagen clomid te gaan en dan zit dat er ook weer op
koolmees thanx oh dat ken ik maar al te goed, hele avond over niks anders praten dan zwanger zijn, men schoonzusje doet ook niks anders, drm dat ik haar de laatste weken mijd, ni mooi van mij, maar er is nog meer in de wereld dan haar zwangerschap
Oh Koolmees, gaaf ga jij ook?? Haha misschien botsen we wel tegen elkaar op ofzo Met wie ga je? Ik ga met een vriendinnetje!
@Belgischemama: sommigen probeer ik ook te vermijden, maar helaas gaat dat niet altijd @Xd24: Gaaf he, we gaan met vrienden. Wie weet botsen we inderdaad nog tegen elkaar op
Goedemiddag dames!! @chulla, ik heb ook pcos, ik weet niet wie het zei maar bij mij is het ook nooit vastgesteld in een bloedonderzoek, terwijl de echo er niet om loog, FA zei toen dat dit wel eens voorkwam... nja... @koolmees, ja ken het meid, erg vervelend, en zwaar... sommige kunnen zich dat niet eens voorstellen, en je gunt het iedereen wel, maar jezelf het meeste...das logisch (in onze ogen) maar ik ben altijd wat voorzichtig met dit te verwoorden... In elk geval ik snap je maar al te goed!!! @belgischemama, hmm dik baarmoederslijmvlies, kan een goed teken zijn! zoals xd ook al zei, was bij haar ook! in elk geval goed kans op toch misschien een goede innesteling! Ik zal duimen! @Xd, oh gezellig in eindhoven, 90's is zo leuk!!! hopelijk houd je het vol, maar ja, je hoeft ja niet tot s'ochtends door toch?! geniet ervan! Volgens mij zou ik jou echt wel herkennen xd! heb nog een vaag beeld van de foto in mn hoofd, en dan nu met een ienimini-buik erbij! @hier, damn vanmorgen een ovutest gedaan, en nog niet positief!!!?? vorige keer was ie nu wel al positief en zou mn eitje morgen springen....toch maar geklust al voor de zekerheid vandaag.. Maar hoop dat ie morgen wel positief is, anders heb ik een laat eitje! maak me dan toch nu zorgen of het wel zn werk doet allemaal, hebben sowieso besloten dat als ik weer ongi word, wel weer een FM willen hebben, voor onze eigen geruststelling! xxx
haha jullie doen we hoop geven, maar ik weet niet hoe dik het baarmoederslijmvlies was, te dik is ook niet goed heb ik nl gelezen op internet
@belgischemama dat klinkt als een goed teken ik hoop dat jij de zwangere bent deze maand ik zou voor de zekerheid gwn testen wie weet probeer het dan wel met ochtendurine is denk ik betrouwbaarder iig ga ik voor je duimen @xd en koolmees veel plezier vanavond geniet er lekker van @magic alvast veel plezier in allicante dikke knuffel vandaag eerste clomid naar binnen gewerkt nog 4 tegaan de eerste onderzoek die ik heb gehad is mij niks verteld over pco bij de bloeduitslag zij hij nog dat alles goed was en ik nog een jaar kon wachten of beginnen met clomid gisteren had ik een andere gyn die zij ineens dat ik het had en dat ze het ook in het bloed hebben gezien snap er niks van ik heb op internet gekeken en schrok best van wat ik las ik maak me nu alleen maar meer zorgen
Hey meiden, ff n korte post, met m'n telefoon, dus dan duurt n lange post met n reactie op iedereen eeuwen! Doe ik vanavond of morgen. Ik heb ook de diagnose PCO met alleen de echo. Heb ook nooit iets over bloed gehoord! Weet ook niet wanneer het bms dik is. Vanaf 12? Het houdt in ieder geval in dat n eitje lekker kan nestelen. Gebeurt dat dan niet dan hebben we de ons wel bekende ongesteldheid! Over n uurtje spuiten meiden!! Ik heb al van alles gebakken en net zangles gehad om m'n gedachten maar te verzetten! Zag er niet tegenop, maar nu vind ik het toch wel spannend... Daarom; denk alsjeblieft even aan me, ik post later hoe het was!! X
nog een vraagje hoe doen jullie dat met ovulatietesten vanaf wanneer beginnen jullie te testen en als die pos aangeeft heb je je eitje toch al gehad of heb ik het verkeerd? en als je pco hebt zijn die testen dan wel betrouwbaar want ik had daar iets over gelezen maar weet niet meer wat
Hey Meiden Chulla Ik kan me goed voorstellen dat je je zorge maakt daarover.. Bij mij is er ook geen pco geconstateerd tenminste uit alle onderzoeken enz dus ik vertelde een keer tijdens een ziekenhuis bezoek aan de biometriste(echo maker) dat ik me bij deze site had aangemeld en dat de meeste hier pco hebben en ik niet oh maar zei die vrouw jij hebt dat ook want als je veel eitjes hebt dan is dat ook een teken van.. Ik helemaal vd kaart naar huis en de eerst volgende keer dat ik bij mn eigen biometriste kwam heb ik het gevraagd ze heeft al mn gegevens erbij gepakt en zei nee dat is niet vastgesteld bij jou.. Als je pco hebt dan voldoen je aan 3 eissen en ik voldoe er aan maar een en dat is onreglmatige cyclussen. De andere 2 zijn afwijkingen in je hormoon en progesteron volgens mij Ik zou als ik jou was het nog eens navragen en dan moet je ook ff de progesteron waardes vragen of prikken ze bij jou nooit geen bloed? Anders gewoon vragen of ze dat nog een keer willen doen! Je progesteron waarde moet boven de 15 liggen dan heb je een goede eisprong(ei) gehad! Dus kop op meis wanneer moet je weer naar het ziekenhuis dan ga ik voor je duimen weet hoe klote je je nu voelt dat had ik zelf toen ook... Dikke knuff Magic XD24 Hoe was het in het beursgebouw ben je lang kunnen blijven? Koolmees: En leuke avond gehad in het beursgebouw, ben je xd nog tegen gekomen? Poemelke En al een ijv afgelopen donderdag en toen was mn ei 1,8 mm dus dat werd klusserde klus voor die avond en gister ook nog volgens mij is ie gister gesprongen ik had gister avond met werken met name met opstaan en deklus zelf best een pijnlijk gevoel hopen dat de zaadjes van manlief hard gaan zwemmen! Ik duim voor je dat het ook voor jou deze ronde raak is Hele dikke knuff van Magic voor iedereen Hoe is het met de broekloerders? Zit er iemand op het wachtbankje? Liefs Magic
ja magic ik zit te wachten op mijn ongesteldheid ik zit nu op dag 33 geen tekenen van zwangerschap maar ook geen tekenen van ongesteldheid.
goeiemorgen dames @magic bedankt voor je reactie de gyn heeft me gezegt dat ik pas over 3 maanden terug moest komen als het dan nog niet lukt maar denk dat ik volgende week gewoon ga bellen voor een afspraak bij me eigen gyn want die was er de vorige keer niet. bij mij zagen ze blaasjes in de eierstokken maar de laatste keer dat ik bloedprikte had ik wel een eisprong gehad en mijn cyclus is 32 a 33 dagen dus niet echt onregelmatig. maar ik ga gewoon terug en dan vraag ik ook of ze alle onderzoeken erbij wil pakken ik voel me iig na jou reactie wel beter dank je wel meid dikke knuffel vanuit hier en ik zal zeker ook voor jou duimen dat het deze ronde gaat lukken succes meid @koolmees en xd hoe was jullie avond? vraagje aan alle dames is er iemand van jullie bekent met acupuctuur ik heb er veel over gelezen en zit er aan te denken om daar mee te beginnen daarnaast is een colega van mij daarna ook gelijk zwanger geworden dus dat vond ik wel goed om te horen. maar ik zou ook graag van jullie willen weten wat jullie mening daarover is
Hey dames, De internetverbinding is nog steeds niet fatsoenlijk hersteld, dus heb niet de mogelijkheid gehad om te posten. Ik zal zometeen jullie berichtjes van afgelopen dagen lezen (het zijn er heel wat!). Hier zijn de duivels afgelopen vrijdag gekomen. Helaas. Vandaag begonnen met Clomid, ronde 2. Dosis is omhoog naar 100mg p/dag. Ik was toch wel erg teleurgesteld vrijdag.. had het toch gehoopt. Toen ik mijn FA belde op vrijdag om te vragen wat nu, kreeg ik haar niet te pakken. Gisteren de kliniek zelf gebeld.. blijkt ze met vakantie te zijn.. niet dat ze dat even doorgeeft. Poeh hey. Via de telefoon van een andere arts advies gekregen met de 100mg te starten. We zijn erover aan't denken om van FA te wisselen want we waren niet onder de indruk van de "actie" van onze eigen FA. Enfin, nieuwe ronde nieuwe kansen
Hoi dames, even een snelle reactie ik ga zo weg Gisteren was echt heel gaaf! Of ik Koolmees tegen gekomen ben geen idee Ik viel wel op met mn buik dus wie weet heeft ze me gezien haha... Kreeg veel opmerkingen. Was eind van de avond wel echt KAPOT! En nu last van mn rug, maar goed heb t super gehad Balen Newa dat je ongesteldheid is gekomen @ Eevie, hoe ging het spuiten? @ Koolmees, hoe heb jij het gehad gisteren? @ Blegischemama, ga je niet testen?
Goedemiddag! Hier dag 1 van ronde 3 Clomid. Ik geloof dat een aantal dames precies gelijk lopen met mij wat betreft de cyclus. XD: leuke party dus. Nu vast brak en moe, lekker bijkomen. Straks naar een verjaardag en verder weinig bijzonders hier. Tot later!
He meiden! Hmm hier ook even gauw reactie, beetje ego, ik erger me groen en geel, nog steeds geen eisprong te bekennen! vanmorgen nog steeds geen positieve ovulatietest!!! @$%^&*((%..... nja... Ik denk dat ik er vanavond nog 1 doe, het kan toch niet dat er tussen gisterochtend en vanochtend een eisprong is geweest toch??? ik heb gisteravond niet getest.... pff krijg dr wat van...word er onzeker van... Mn mannetje vind me vruchtbaar uitzien, hahaha, die relativeert t weer heerlijk!!! Zal vnv op iedereen reageren! Oja @Magic, wat een lief berichtje aan iedereen! je verhaal gaf mij zelfs moed!!! xxx