Poemel, ik begrijp je helemaal!! Weet je waar ik dan weer echt boos om kan worden. Hadden jullie dat gehoord van die vrouw in Frankrijk die 8(!!!) babys heeft gekregen en ze daarna heeft vermoord omdat ze geen kinderen meer wilde en geen behoefte had aan voorbehoedsmiddelen?!?! Er zijn mensen die zo graag een kindje willen en zo iemand KRIJGT er 8 en wil ze niet hebben, ik kan me daar echt werkelijk niks bij voorstellen. Hoe achterlijk ben je dan?!
dat soort berichtjes kan ik zowieso niet zo goed tegen.. t zelfde als mensen die eigenlijk het niet kunnen veroorloven om zwanger te raken.. en dan toch laks zijn met voorbehoedsmiddelen.. en zwanger raken.. en het dan maar weg laten halen.. want tja.. dat is dan toch gemakkelijk.. GRRRR ze zouden es die filmpjes op youtube moeten zien over abortus!! dan piepen ze wel anders! ik ben echt niet tegen abortus.. maar als mensen door gewoonweg NIET na te denken, zwanger raken.. dan vind ik dat ze er geen recht op hebben... bah zoo.. dat is er ook weer uit.. en idd.. ik hoor dat ook maar al te vaak.. zo van denk er maar niet aan.. dan komt het vanzelf.. en je moet er niet zo veel druk op leggen.. ja hallo... t komt echt niet vanzelf hoor.. daar zijn we nu inmiddels wel achter!
@ XD en Mikky; Moest idd om de dag naar het zh voor een echo. Werd er zelf ook gek van! Weet niet of het standaard is want ben er nog niet zo in thuis.. Ik zit wel bij een academisch ziekenhuis..misschien maakt dat verschil! Iemand de zelfde ervaring??? @ poemelke; Ik begrijp je frustratie. Mensen weten inderdaad niet goed hoe ze er op moeten reageren en dat kan allemaal erg frustrerend zijn.. Bij mij is dat ook. Sommige vrienden vragen er elke dag naar andere proberen het onderwerp sterkt te vermijden..Moet heel eerlijk zeggen dat ik het laatste het ergste vind. Heb zelf een keer meegemaakt dat een vriendin iets riep over baby;s en dat er toen een akelige stilte viel en iedereen me een beetje raar zat aan te kijken! Echt ongelofelijk is dat! Erg subtiel hè?.. Maar goed, ik probeer me er weinig van aan te trekken (al is het soms moeilijk)..maar ik begrijp je fustratie erg goed!!!!... Liefs..
Ik ben het helemaal met je eens!! Het is gewoon niet eerlijk verdeeld in deze wereld. .>En als je dat bericht dat leest over die 8 baby;s wordt je helemaal gek! Helaas zie ik het vaker gebeuren dat tienermeisjes zwanger worden en het laten weghalen (mijn werk!!).. Erg frustrerend om dit vaker mee te maken terwijl wij het zo ontzettend graag willen....Maar meiden, hou hoop en blijf positief denken! Onze tijd komt nog. Zeker weten!! En alhoewel we er allemaal ondertussen achter zijn dat het niet vanzelf gaat (en al helemaal niet als je op vakantie gaat :x) weet ik toch zeker dat het ons ook gegund is om ook een wondertje te krijgen! liefs..
Hoi dames, Ja Fredje; ik moet ook om de dag naar het ziekenhuis. Daarom baalde ik zonet ook van het kleine eitje (nogmaals; ik wens jullie allemaal een eitje toe hoor!!!). We zijn nu al 4 keer naar het ziekenhuis geweest deze cyclus en moeten woensdag weer/ Vrijdag denk ik nog eens en dan een week na mijn eisprong bloedprikken. Alles voor het goede doel! Vanwege de intensiviteit van de zh bezoeken had ik vanmorgen even een baaldag. Tussen de middag even op bed gedoken. Heerlijk even geslapen en nu weer zo fris als een zonnetje. De eerste keer (voor de zwangerschap van mijn dochter) had ik best vaak dips. Teleurgesteld, pijn, balen etc. Nu is dat minder omdat we een prachtige dochter hebben. Maar toch zou het geweldig zijn om een tweede keer zwanger te mogen zijn. Lelymupske voel jij dit ook zo? Wat betreft de babymoorden, abortus etc.Ik probeer me er niet aan te ergeren. Dit deed ik vroeger wel maar het haalt veel negatieve energie en verdriet in me naar boven. Ik hoor het nieuws wel maar probeer me er niet emotioneel in te laten mee gaan. Soms makkelijker gezegd dan gedaan helaas. Nu even boodschappen halen en vanavond weer sporten (ja, nu echt!) liefs, Mol
he meiden! Ja het is niet altijd even makkelijk....Ik probeer me er ook nooit teveel van aan te trekken, maar goed soms kom je er gewoonweg niet onderuit om ergens emo van te worden! @Mol, meid kan me voorstellen dat je een baaldag hebt hoor! Je hoopt natuurlijk dat je een groter eitje hebt! en al zeker dat ie toch snel mag springen! Ik heb nog wel een afgelegen plat dak waar je vanaf mag komen schreeuwen!! reserveren is gewenst! Ga je maar lekker uitleven tijden het sporten! (goed van je hoor!) @fredje, snap je helemaal, niks zeggen is soms erger als iets verkeerd zeggen... en ja hoor helemaal gelijk!! onze tijd komt nog wel! @xd, 8 baby's???!!! in de zin van een 8-ling, of samen 8 baby's? heb het verhaal niet gelezen, en zo te horen ga ik dat ook niet doen...bespaar mezelf weer wat ellende... xxx
Lees het verhaal maar niet, te erg voor woorden Poemel. Kun je je nog inhouden, je mag over een niet al te lange tijd testen!! Verder is het hier een rustig avondje... Verveel me eerlijk gezegd zelfs.
Zal ik jullie een geheimpje verklappen? Eigenlijk mag ik al over 7 dagen testen! Maar ik houd me in bedwang haha! Ik wil eigenlijk pas volgende week woensdag testen! als ik dan nog niet ongi ben...tja hihi... En eerst deed ik wel vaker zo'n vroege test...eigenlijk dus gewoon perfecte verkooptruc maar ok...omdat we het zo graag willen trappen we erin Maar mannetje vind dat echt vreselijk als ik dat doe, hij wil er gewoon koste wat kost bij zijn, dus dat heb ik rigoreus verbannen! maar goed ook dus! Stel je nu voor tis positief en ik weet het al de hele dag, is inderdaad niet leuk voor hem, maar goed daar denkt iedereen anders over natuurlijk. Pff krijg het toch wel op de zenuwen hoor... Soms lees je wel eens, dat sommige vrouwen echt een gevoel kregen van...ja ik weet het zeker het is gelukt....ik bedoel is dat echt zo?? want ik voel niks! en ook...veel vrouwen verliezen veel slijm tijdens eisprong, heb ik ook echt niet!!! en nooit gehad trouwens... ze zeggen dat je weer veel slijm verliest als je zwanger bent... nog niks hoor.... tja we doen het toch he... onszelf lekker gek maken Sommige dames ondertussen al ongi?? xxx
Haha ja idd, dat gek maken. Ik mag dan wel niet testen maar ik maak me al gek om mn ongi. Ik ben het nog steeds niet al had ik wel gedacht het vandaag te worden.. En ieder steekje denk ik meteen dat het er is... Dus je gaat volgende week woensdag testen. Waarom niet over 7 dagen eigenlijk? En je hoeft je echt niet zwanger te voelen hoor, mijn moeder wist pas na 4 maanden dat ze zwanger was van mij en ze heeft er nooit iets van gemerkt. Dus dat houd ik altijd maar in mn achterhoofd Spannend hoor Poemel, nog een weekje dus. Ik hoop dat je de eerste op een rij van zwangere dames bent!!
mol81.. ja.. als ik me bedenk hoe de vorige zwangerschap was.. zeker tot week 22 heel ziek.. veel overgeven.. daarna veel last van vocht vasthouden en hoge bloeddruk.. maar ik zou het zo over doen zwanger zijn is gewoon zo'n speciaal gevoel...
OH wat spannend zeg!!! ..Dat je nog kunt wacht tot volgende week woensdag! Waarom test je niet meteen na 7 dagen?? Ben je bang dat het te vroeg is en dat de test daardoor negatief zal zijn? Volgens mij hoef je niet persé iets anders te voelen als je zwanger bent. Mijn zus heeft van haar tweede helemaal niets gemerkt.. van haar eerste was ze echter wel echt ontzettend misselijk..maar volgens mij verschilt alles gewoon per zwangerschap en hoef je je niet ongerust te maken als je nog geen symptomen hebt....ik zal voor je duimen meid!! Liefs..
hey Allemaal, Ik heb een vraagje.. Vorige maand ben ik begonnen met de clomid maar wegens de slechte uitslag van het zaadonderzoek hebben ze de behandeling stopgezet.. Tijdens de eerste behandeling was er helaas geen resultaat,.... Gisteren krijg ik geleidelijk aan steeds meer pijn aan de linkerkant (leek de eierstok!)..Was een stekende (soort menstruatiepijn) dat steeds iets erger werd....Nog nooit gehad! Nu heb ik al eens gelezen dat sommige dames de eisprong kunnen voelen... Zou dit een eisprong geweest kunnen zijn?? Hoe lang werkt de clomid door? Kan dit nog van de eerste behandeling zijn?? .. Alvast bedankt voor jullie reacties, Liefs..
@ Fredje, ik weet niet hoe een eisprong voelt omdat ik er nooit 1 heb (gehad). Maar steekjes... Dan is er wel iets aan het rommelen, zo denk ik dan altijd weer Misschien dat de andere dames hiermee wel ervaring hebben.
Hey XD, Ik heb er idd ook nog nooit een gehad, haha.. Dus weet er ook niets van .Hoop dat het toch iets was maar daar komen we nu natuurlijk toch niet meer achter! Zou wel de juiste periode van de maand zijn want zit nu op dag 15 .. We hebben voor de zekerheid toch (extra) geklust..haha.. Mijn vriend heeft dan wel slecht zaad maar je weet maar nooit! .De wonderen zijn de wereld nog niet uit hè ... liefs..
Slecht zaad is ook zaad!! Je weet het nooit Ik heb ook nooit een eisprong maar toch proberen we het iedere x weer (niet alleen om zwanger te worden trouwens hoor hihi) Je hoeft maar 1x een lucky shot te hebben
Ja inderdaad. Zo denken we er ook over!!..En een keertje extra klussen is idd niet zo'n ramp hè, hahaha..... Mijn vriend vond het in ieder geval niet "zo'n probleem..".. liefs
Nee mijn mannetje heeft daar ook nooit iets op tegen Het is verder stil hier.. Zijn de andere dames druk?
Goeiemiddag dames, Sorry, lang niets van me laten horen, druk geweest in mijn eigen wereldje. Vandaag had ik weer een afspraak bij de gyn. Zoals ik laatst had geplaatst had ik gebeld voor de uitslagen en toen bleek alles goed te zijn, ik kreeg alleen de uitslag van het spermaonderzoek niet. Nou...nu bleek alles goed te zijn, sperma ook etc, behalve mijn progesteron waarde, die is te laag! Ik word de komende cyclusmaand dus aan de Clomid gezet. Verder gaf hij aan dat het 'normaal' is om een baarmoederfoto te laten maken, maar dat hij er tegenop zag om dat bij mij te doen, de spanning, stress etc. Dus nu ga ik de komende 2/3 maanden aan de clomid en als ik dan nog niet zwanger ben, stelt ie voor om dan pas de baarmoederfoto te maken. Pfff, ik ben ff helemaal van mijn kaart...dus er is wel 'iets' mis met mij...Ik heb ook een inwendige echo gehad, hij zei dat mn ei er wel goed uitzag, maar dat de eisprong nog wel een tijdje zal duren! Zucht...heb zin om een potje te huilen... Xxx
het is ook aan mij dat het niet lukt... maar kop op.. vol goede moed aan de bak!! en wil je het van je af schrijven.. we're here
Hoi vrouwtjexxx, Ohh shit wat balen allemaal. Ik snap hoe je je voelt!! Waarvoor is een baarmoeder foto en heeft het een reden waarom jij deze nog niet krijgt? Maak je verder nog niet te druk, wie weet ben je zo zwanger met Clomid! Ik hoop het iig voor jeJ