hello.. mn NOd is woensdag... 3 november.. ga morgen er een testje tegenaan gooien whahaha heb die van kruidvat gekocht.. je weet maar nooit.. het weekje weg was heerlijk.. we hadden een super mooi groot huis.. met bubbelbad.. heerlijk !!! echt een aanrader... dus mocht er nog iemand naar de luneburgerheide willen.. Schneverdingen.. daar weet ik nog wel een mooi huisje ik heb ook overgewicht.. best wel wat de gyn vertelde het me wel.. dat het beter zou zijn als ik wat kwijt zou raken.. maar zei er gelijk achteraan dat ik dat vast al wel zou weten en idd.. dat klopt.. tuurlijk weet ik dat er behoorlijk wat kiloos af moeten... maar met bas is het ook gelukt.. dus ik ga nu niet eerst hongerlijden... om het vervolgens in de zwangerschap er weer bij te krijgen.. ik begin wel na mn bevalling hatsee!!! dikke knuf voor iedereen
ben gaan shoppen met mijn mama en ook al sinterklaas inkopen en grrrr ik laat me toch altijd zo opfokken door mijn schoonzus, gistere zette ze op fb dat ze babykamer gingen bestellen en één vd peters bijlegt, haar broer dus, maar mij ventje word ook peter vd baby. en vandaag dat ze de babykamer gekocht hebben en één vd peters bijgelegt heeft, ik vind dat nogal raar overkomen zo van één vd peters legt bij en de andere niet..mijn man dus ook zit ze bij mijn schoonouders altijd maar op te scheppen en van mijn ouders krijg ik dit en van mijn grootouders dit mijn schoonouders hebben het niet breed dus kunnen niet veel geven bij de geboorte. nu hebben ze de babykamer al af en het enige wat ze doen is ons aanspreken om te komen kijken etc, het draait daar altijd over opscheppen en hun zwangerschap ben ik beetje beu aant worden, ik weet moet het mij niet aantrekken en in opjagen want ja dat zijn nu éénmaal de zaken. maar het is gewoon hoe zij doet en wat ze zegt.morgen willen ze na 9 weken nog is langskomen, awel ik neem daar de gelegenheid van om mijn gal te spuien over hun gedrag. zo dat is eruit sorry verder blijven we gewoon door klussen, ben nog altijd niet ongesteld, denk ook niet dat ik zwanger ben, maar dat het eerder komt omdat ik pco zou hebben, is me nooit gezegt dat ik het heb, maar links en rechts zo wel dingen in mijn dossier kunnen lezen.
Zo, wat een rust hier. Zondagsrust? Lekker naar de sauna geweest vandaag. Kan nu nog, als ik straks zwanger ben mag het eerst even niet meer hahah! Nog nieuws?
@mol, ik ben er nu ook weer na een dag puinruimen, het lijkt of de nesteldrang al op komt zetten hahaha! Ben ook nog naar de bios geweest, paranormal activity!! BBBRRRRR scary! Mag een sauna niet als je zwanger bent?? Ik wil nl binnenkort met mn vriend naar de sauna
Sauna word afgeraden in de eerste drie maanden. Verder geen nieuws.. vanmorgen getest.. maar nog geen duidelijke streep.. wel zag mn kerel iets wat op een streepje leek . Maar nog veel brr licht.. dus Hou me er nog niet aan vast.. woensdag nog een keer...
@Xd24: Goh wat een verhaal! Maar goed dat je 's ochtends al bij de VK was geweest, anders kreeg je toch een hartverzakking? @Chulla: Veel plezier met klussen! @Mol81: Heerlijk toch zo'n uitslaapdag! Fijn dat het klussen weer gaat! @Lelymupske: Spannend hoor! Ik hoop voor je voor een positieve test deze maand! En dankjewel voor je opmerking wat betreft het afvallen, fijn om het van zo'n nuchtere kant te kunnen bekijken! @Belgischemama: Wat vervelend van je schoonzus zeg! Heb je vandaag je gal kunnen spuien? Morgenmiddag weer FM. Ik heb dit weekend lekker veel afleiding gehad, dus me er een beetje overheen kunnen zetten. Ik verwacht weer dat er morgen niet veel te zien is, we wachten maar af.
koolmees, ja mijn man wou niet dat ik erover begon maar heb het toch gedaan, alles wat op mijn lever lag is eruit gekomen,ben toch wel wat opgelucht. nu kijken wat hen ermee doen... verder geen nieuws buiten nog altijd niet ongesteld, morgen bloed laten trekken,ik hoop dat de gyne het niet vergeten door te geven is dat ik kom, want het is eigenlijk een feestdag maar de gyne zei dat hij intern ging doorgeven dat ik die dag mocht komen
Hallo dames kan ik ook aanschuiven aan dit topic.. ik heb ook pcos en ben begonnen met provera woensdag is me kuur op en kan ik wachten op me omgi en mag dan beginnen met clomid spannend
@Belgischemama: Goed dat je je hart hebt kunnen luchten. En nog steeds geen ongi, spannend zeg! Wanneer heb je voor het laatst getest? @Ladyfp: Welkom! En spannend dat je ook met clomid gaat beginnen straks, in dit topic kun je daarover veel ervaringen lezen.
ik lig nog ff in bed met de laptap hhihi ben laat gaan slapen en geraak er niet zo goed uit oeps ik heb ergens rond cyclus dag 34 getest, ik zit nu op cyclus dag 40 dacht ik,laatste maanden was dit rond 31 dagen,ik test niet meer aangezien ik morgen toch een echo heb dan weet ik het zeker,zelf denk ik niet dat ik zwanger ben
@ladyfp, welkom!! @ Belgischemama, ik moet ooit lachen om jou berichtjes (goed bedoeld hoor) je hebt van die heerlijke belgische uitspraken hihi Spannend morgen een echo! @Koolmees, succes bij de FM. Ik hoop op goed nieuws @hier, weer megadruk op mn werk. Collega blijft tm dec weg, dus ik zit alleen. Niet te doen. Heb vrijdag aangegeven bij mn baas dat ik het nu nog wel trek maar ik niet tm december voor 2 personen kan werken! Dus nu toestemming gekregen om een nieuwe collega te zoeken. Voor minimaal een jaar. Sowieso ook omdat ik in april met verlof ga Jippie, eigenlijk rust. Hopelijk vinden we snel iemand.
Even snel een berichtje! heb nu geen tijd en om eerlijk te zijn ook geen zin om alles te lezen om te reageren. Ben een beetje emo; Hier net de uitslag gekregen van het zaad onderzoek! Helaas niet optimaal genoeg, er zit te weinig beweging in! Morgen kan ik gelukkig al terecht om door te spreken wat nu de mogelijkheden zijn! Lijkt alsof ons alles tegen zit!! maarja we geven de moed niet op!!! X
Esda, good luck. Hopelijk komt er voor jullie snel een goede oplossing!! @ Belgische mama, je zei iets met bloed laten trekken hihi. En wel meer van zulk soort uitspraken ik vind belgisch altijd zo leuk klinken
@Belgischemama: Spannend, ik duim voor je voor een mooie echo morgen! @Xd24: Ik ben ook fan van de belgische taal @EsDa: Ook vanuit hier een dikke knuffel. Het is vast moeilijk om het positieve ervan in te zien. Gelukkig zijn er op dit forum ook verhalen van dames die zwanger werden ondanks dat het zaad niet geweldig was. Succes! Hier straks de FM. Jullie horen nog wel hoe het gegaan is, hoewel ik verwacht dat er niet veel verandering is.
hallo dames daar ben ik weer @esda wat vervelend voor jullie en goed dat jullie de moed niet opgeven er is vast wel een oplossing en hopelijk komt het allemaal goed houd moed meid dikke knuf @ladyfp welkom hoe meer zielen hoe meer vreugd zeggen ze he @belgischemama wat vervelend van je schoonzus weet ze dat jullie ook bezig zijn?want dan vind ik dat ze daar wel een beetje rekening mee mag houden @xd hopelijk heb je snel een nieuwe colega en heb je het straks niet zo druk meer @koolmees hoe is de fm gegaan ? @mol goed om te horen dat het klussen weer lukt dus klus erop loshaha @lely wat spannend allemaal laat je ons snel horen als je weer hebt getest hier al volop aan het klussen weet nooit wnr ik een eisprong heb dus we klussen er maar op los en hopelijk met goed resultaat
xd haha en wij vinden het andersom, jullie zeggen bloed laten nemen, wij trekken hihhi chulla ja ze weten dat we bezig zijn en moeilijkheden hebben, maar hen houden er niet echt rekening mee, nu heb ik gistere mijn hart er over gelucht en toen begreep ze het pas en zei ze sorry nu begrijp ik je reacties
Ja dat zeggen ze idd chula hahahh Nog 2 dagen provera maar ik bloed nu wel ik snap er niks van heb de gyn gebeld en die zegt als het druppelt ach ik slik gewoon nog die twee erbij weet het anders ook niet
Hey dames, goedenavond! @Ladyfp: welkom! @Belgische mama: wat fijn dat je nu begrepen wordt. En inderdaad, ik moest ook erg lachen om de term 'bloed trekken' hahah! @Chulla: klusserdeklus! Gebruik je geen ovutests? Ik vanaf morgen wel. Ben benieuwd of ik het ei opspoor. @EsDa: meid, wat een klotenieuws! Ik ben benieuwd wat de artsen morgen zeggen. Wat denk je zelf? @Koolmees: hoe was de FM??? @XD; zou, zelf een nieuwe collega regelen, niet verkeerd. Je moet je niet te druk maken als je zwanger bent. Ze zeggen dat zwanger zijn geen ziekte is, maar laat je maar een beetje vertroetelen hoor. @Lely: hoest? @Hier: vanaf morgen ovutests gebruiken. Ben benieuwd. Verder geen nieuws. Druk druk druk op het werk. Wanneer is het weer vakantie??