@ mol.. goed hoor voel vanalles.. maar ben er nog niet zeker van overmorgen maar een test doen whahaha
@Chulla: veel klussen kan geen kwaad, veel plezier @Belgischemama: wat jammer dat sommige mensen zo weinig inlevingsvermogen hebben @Ladyfp: Is het veel bloedverlies wat je hebt? Kan het niet toevallig een menstruatie zijn die je ook gehad zou hebben zonder Provera? (weet het niet, probeer een beetje mee te denken ) @Mol81: met de feestdagen? en die zijn zo hier Nee even serieus, succes met de drukte op je werk en hopelijk spot je snel je ei! @Lelymupske: spannend hoor! @Poemelke: hoe was je weekend weg (weet niet of je al terug bent)? Hier zoals verwacht vanmiddag weer niet veel te zien bij de FM (allemaal eiblaasjes onder de 10 mm), maar in de maand dat de clomid aansloeg zagen ze ook pas voor het eerst op dag 16 een eiblaasje van 12 mm, dus wie weet, we houden nog een klein beetje hoop. Nu komende vrijdag weer terug voor FM.
Hey meiden, even n snel bericht van mij. Ga zo voor de 2e fm, maar ben voorbereid op niets, zoals altijd. Jij hebt dat ook je Koolmees... Gisteren deed de spuit zeer! De andere dagen was dat helemaal niet zo! Fijne dag vandaag! X
Toch maar geloven dan??? Ik heb vanmorgen een test gedaan... al binnen een minuut verscheen het tweede streepje... kan het gewoon niet geloven...
Even snel een berichtje via mijn telefoon. Ga straks werken en inmijn pauze even snel naar de gyn! Hoop dat hij met goede ideeën komt Vanavond na mijn werk reageer ik even uitgebreid op iedereen en vertel ik hoe het gegaan is! Weekse allemaal X. P.s lely ik ga je toch voorzichtig al feliciteren!!
Goedemorgen meiden!! Ben dr weer!! we hebben een heerlijk weekend gehad! echt genoten! en even weg vd dagelijkse sleur! Zou zo weer terug willen!!! @Lely, wat lees ik nou!!!! meen je dat nou!!! wat gaaf!!!! echt WOW!!! we willen foto zien!! en idd alvast een voorzichtige felicitatie!! zit je wel al op je nod? @Chulla, nog aan de klus? succes meid!! @ladyfp, welkom meid! @belgischemama, fijn dat je het toch hebt uitgesproken meid, dat blijft je anders irriteren, en nu weet ze het tenminste! @eevie, succes met FM vandaag! ik zal duimen dat er wat te zien is!!! @Mol, vandaag eerste ovutest? op welke dag zit je? ben benieuwd of je je eitje kan opsporen! jij gebruikt ook de matcare toch? @koolmees, tja meid alles kan nog, op welke dag zit je dan nu? Ik hoop dat er vrijdag groei te zien is! @Hier, niks nieuws eigenlijk, nog steeds op het wachtbankje, heb wel al pijnlijke/gevoelige boobs! is wel erg vroeg, nog een week, we zullen zien! xxx
Whoei... NOD is morgen... had zondag al getest.. maar toen was t streepje te flauw voor woorden.. kon het niet laten om vanmorgen nog een keer te testen.. en binnen de minuut... stond het tweede streepje er.. nog niet heel knallend.. maar hij staat er wel.. zonder te hoeven turen whoei
Ohhhhhh!!! super!!! Foto foto foto!!!! wordt altijd vrolijk van positieve testen!!! Make my day!!! xxx
@LelyMupske: GEFELICITEERD!!!!! WAAAAAAAAAAAAAAA... GEWELDIG!!..Super voor je meid!! Wat een gevoel hè als je dat 2de streepje ziet verschijnen!!..Geniet er maar lekker van... en natuurlijk willen we allemaal die foto zien.... liefs
@Eevie: Succes met de FM! Ik hoop dat er bij jou wel wat te zien is! @Lelymupske: Jaaaaaaa eindelijk!!! Gefeliciteerd!!! Het werd ook wel weer tijd voor een nieuwe zwangere hier Geniet ervan! @EsDa: Succes bij het gesprek met de gynaecoloog, ik hoop dat hij goede ideeën heeft. @Poemelke: Leuk dat je er weer bent. Ik zat gisteren op dag 13, dus het zou theoretisch nog kunnen. Bij jou wordt het ook langzamerhand spannend, nog een weekje!
YOOEEHHHOOEE lely!!! proficiat!! En streep is een streep en als je al niet eens hoeft te zoeken. Dat zegt genoeg! YESSS het HCG strooien begint te werken Komop de rest, nu jullie nog!! @ Poemel, lekker weekend gehad? Waar was je ook alweer naar toe. Nog een week en dan ga je testen? Spannend, ik duim alvast
Lees nog steeds met jullie mee. Lelymupske GEFELICITEERD!!! Nou meiden we volgen allemaal hoor!!! Als iemand iets wil vragen of zijn verhaal kwijt wil staat mijn PB altijd open!!!
ik heb vanmorgen gelijk gebeld.. zat nog op de wc whahahaha... ik zie dat streepje verschijnen.. en hoppa.. telefoon gepakt.. en bellen.. ik zei tegen m.. schat.. ik denk toch dat we echt zwanger zijn hoor.. dus hij heel droog.. hoezoo dan... nou.. ik zit nu met een test in mn handen.. van nog geen minuut oud.. waar al twee streepjes op staan... toen was t ff stil zegt ie nog droger.. dan zal het wel zo zijn hahahahahaha.. helemaal flabbergasted... maar pas na de echo zal het echt duidelijk voor hem zijn.. testen vind ie te vaag...
proficiat lely ik kreeg vanmorgen een vervelend telefoontje vd sectr. vd gyne dat de afspraak niet doorging was iets dringends tss gekomen, of ik morgen niet kon komen, ik heb net vandaag een vrije dag en morgen terug werken en dan moet ik weeral op mijn werk gaan zeggen dat ik later ben, die kunne er niet met lachen, ben laatste maanden al veel later beginne werken of vroeger door, dus ik zei ik heb net vandaag mijn vrije dag en is stom als ik morgen terug ga werken dat ik al meteen later kom. ik vroeg het niet vanavond kon of vrijdagnm dan ben ik vrij, nee alles zat vol. balen balen, toen zei ze ik zal met de gyne praten, ik zei als het toch niet lukt, vraag dan hoe het met mijn bloed uitslag was. ze ging het navragen en me terug bellen, kwartiertje later belde ze dat ik toch kon komen voor de echo. ad ene kant denk ik dat er wat ad hand is omdat ze toch die moeite allemaal doen voor een echo, als het niet dringend is. ik reageer later op de rest ik moet nog boodschappen doen en de kids wegbrengen