@lelymupske jawel gefeliciteerddd duidelijke streep.. Dankje wel dames voor de verwelkoming Nou ik had de gyn gebeld en die zei maak je kuur af het is wel wat minder dan normaal wat ik zou zijn morgen laatste dagje provera dan clomid spannend. Ik vraag me af hoe de clomid op me gaat werken..
@Laurise: Hoe is het bij jou en met de kleine? @Xd24: Hoe is het nu op je werk? @Lelymupske: Geweldig die reactie van je mannetje! En ik moet ook wel lachen om je banner @Belgischemama: Inderdaad een vreemd verhaal, fijn dat je toch de echo krijgt. Succes! @Ladyfp: Spannend, ik hoop voor je dat de clomid aan slaat!
Ja Lely, overduidelijk Proficiat!! @Koolmees, ja druk druk nog. Bah. Net een gesprek gehad, ik krijg er iemand bij maar die mag ik dus zelf zoeken (opzich wel fijn want ik hou altijd wel van gezelligheid dus dan kan ik mooi een leuke zoeken) Dus.. iemand hier nog opzoek naar een baan?? @Ladyfp, hopelijk werkt clomid snel voor jullie!!
xd.. ja.. ik ben op zoek naar een baan maar een zwangere in dienst nemen.. niet zo'n goed plan whahahah
@Koolmees Lief dat je er naar vraagt, gisteren echo gehad en dat was onwijs gaaf om te zien. Beebje was druk aan het bewegen met zijn armen en benen. En ben 3 dagen verder, dus as zondag alweer 12 weken..Verder voel ik me helemaal super en gelukkig! Sterkte weer met deze ronde, mijn duimen draaien! @lely Zo'n test had ik ook 1 dag na mijn NOD!! Fijn hoor, 2 ronde clomid?
haha lely, nee sorry Ik moet juist nu iemand hebben die ook straks mijn verlof op kan vangen En dan moet jij ook weer bijna met verlof haha
@Xd24: Wat voor baan is het? En nee, ik zoek geen nieuwe baan @Laurise: Wat leuk! Heb je ook een echofoto?
@Koolmees Ja heb ik, ga even kijken op ik het zo even op mijn werk kan inscannen Zet ik hem in mijn album @Lely Super zeg ronde 2 met Clomid! Geniet ervan!
hiihihihih ik ben ook secretaresse xd24 maar zit nu in de zorg heel iets anders wat ik totaal niet leuk vind het is elke dag hetzelfde en het is echt zwaar werk hahahaah ik kan wel gaan samenwerken met je hoor gezellieeeee. nog 1 daggie provera ik hoop dat de clomid aanslaat idd ben best zenuwachtig moet ik zeggen
Nou hier is geen dag hetzelfde en je moet echt tegen en stootje kunnen Waar woon je? Wij zitten naast Eindhoven
Hai allemaal, ik ben er ook nog en lees ook mee als ik kan. Gefeliciteerd Lelymupske, super zeg! Ik hoop dat wij dat gevoel dat jij nu ervaart snel ook mogen meemaken! Hier is alles vrij rustig. Gisteren voor FM geweest, 2 follikels te zien, eentje van 13mm en eentje van 14mm. Op zich ok dus. Morgenochtend moet ik weer terug, weer voor een scan, en op basis daarvan zal er besloten worden of we de IUI donderdag of vrijdag hebben. Ikzelf denk dat het donderdag wordt, volgens de FA groeien de follikels 1,5 mm per dag. Vorige cyclus sprongen ze bij mij al met 18mm, en morgen zouden ze 16mm en 17mm moeten zijn, en donderdag dus 17,5 en 18,5mm. Mij lijkt het dan toch echt te laat om de IUI vrijdag te hebben. Ik wil niet nog een ronde pech hebben. Vorige cyclus was het te laat, de eisprong was al geweest. Duimen maar, ik vind het best spannend. Enfin, we wachten het af.
ben huilend buiten gegaan bij de gyne ik heb geen echo gehad vond de gyne niet nodig aangezien eruit mijn bloed van gistere is gebleken dat ik nog steeds geen eisprong gehad heb, en het zit er ook niet aan te komen zei hij. ook hadden ze mijn functie vd nieren getest, en blijken mijn bijnieren te snel te werken waardoor ik teveel aan mannelijke hormonen zou aanmaken en drm alles niet werkt zoals het moet. de operatie gaat door en ik moet nu cortisone nemen... pfffffffffffffffffffff wrm??????????????? voor mijn eerste kindjes had ik mijn broek bijwijze van spreken nog niet te goei uit en ik was zwanger en nu?
@lely: heel duidelijk hoor!! Echt geweldig voor je!!.>Zo volgen we elkaar allemaal hè? ..Nog meer HCG nu om te strooien.. liefs
lely:ik heb zelf actie ondernomen want ik vind dat ze de ene keer dit zeggen en de andere keer dat, en me teveel aan het lijntje houden ben al 18 maanden bezig.ik wil dus een opinie van een fertiliteitsarts hebben alvorens ik cortisone slik en operatie ga laten doen, 15 november een week voor operatie kan ik er terecht ik hoop dat het ons wijzer zal maken.
@Lelymupske: Begin je het al een beetje te realiseren? @Xd24: Ik denk niet dat ik iemand weet, maar ik hou het in gedachten @Laurise: Leuke echofotos in je album! Echt een mensje in wording @Ladyfp: De provera zit er dus weer bijna op en dan hopen dat de rode duivels snel komen! @Newa: Dat klinkt allemaal goed, hopelijk is de IUI deze ronde wel op tijd en met succes! @Belgischemama: Dikke knuffel, die bezoeken aan de gynaecoloog kunnen soms zo verwarrend zijn he? (ik spreek uit ervaring) Ik hoop voor je dat de mening van de fertiliteitsarts je meer vertrouwen geeft. Ook al is het soms moeilijk te geloven (ik weet er alles van), het gaat ons ook lukken om zwanger te worden!
Hey meiden, weer n korte post van mij, moet zo naar toneel. Lelt; gefeliciteerd meis!! Superfijn! Andere zwangeren; goed gedaan, strooi ook maar wat deze kant op! Vandaag weer n fm, niks noemenswaardigs te zien... Vrijdag wéér terug, moet ondertussen n hogere dosis gaan spuiten... Dit is echt n kwestie van volhouden en lijdzaam ondergaan. Ik haat de mmm!! Morgen n goede post lieverds, dan reageer ik op iedereen. X